in ,

کتاب آیین نامه رانندگی ایران

دانلود کتاب آیین نامه رانندگی ایران

کتاب آیین نامه رانندگی ایران چیست؟ اگه از علاقمندان رانندگی و ماشین سواری هستی، حتما لازمه که گواهینامه داشته باشی تا بتونی با خیال راحت توی خیابون ها رانندگی کنی. در این مطلب قراره همه چیزهایی که لازمه بدونی رو در مورد کتاب آیین نامه رانندگی ایران برات توضیح بدم. پس حتما همراه این مطلب باش تا بتونی برای آزمون این کتاب آیین نامه رانندگی ایران آماده بشی.

کتاب آیین نامه رانندگی ایرانآشنایی با آیین نامه رانندگی

نکات مفیدی در مورد کتاب آیین نامه رانندگی

آیین نامه رانندگی ایران در واقع یه سری قوانین و مقررات رانندگیه که در قالب کتابی ارائه شده که هر راننده‌ ای لازمه که مطالعه اش کنه و در حین رانندگی به قوانینش عمل کنه تا سفر بی خطری داشته باشه! اگه جزو علاقمندان و متقاضیان گرفتن گواهینامه رانندگی هستی، باید بدونی که  بعد از تشکیل پرونده و سپری کردن کلاس های تئوری نیاز داری که در یک آزمون کتبی هم شرکت کنی! البته یادت باشه که قبول شدن در این آزمون خیلی مهم است. تعداد سوالات آزمون آیین نامه برای هر هنرجو ۳۰ سوال است و تمام سوالات هم به صورت تستی هستن. یه نکته ای که باید بدونی این است که آزمون آیین نامه قبل از آزمون آیین نامه اصلی برگزار میشه.

سوالات امتحان آیین نامه رانندگی ایران چگونه است؟

همانطور که گفته شد، آزمون مقدماتی آیین نامه خیلی ساده است و قبول شدن در آزمون هم کار سختی نیست! هر چند خیلی از هنرجویان چندین بار در آزمون مقدماتی شرکت میکنن و نمیتونن در این امتحان موفق باشن! بهتره که با دقت و تمرکز کتاب رو بخونی تا بتونی به سوالاتش به راحتی جواب بدی، چون سوالی خارج از کتاب مطرح نمیشه! بعد از این مرحله یه امتحان عملی توسط  سرهنگ گرفته میشه که یکی از شرط های اصلی برای گرفتن گواهینامه است.در این آزمون هم باید بتونی تمام اصول و قوانینی که یاد گرفتی رو به درستی توضیح بدی و به طور عملی رانندگی کنی.

دانلود کتاب آیین نامه رانندگی

اگه بتونی از امتحان اصلی قبول بشی تقریبا نصف مسیر رو رفتی، برای اینکه بتونی برای این آزمون مهم آماده بشی این کتاب رو میتونی با در اینجا صورت رایگان دانلود کنی. بهتره بدونی که آیین نامه رانندگی در ایران چند صفحه بیشتر نیست و به راحتی و با کمی مطالعه می تونی آماده امتحان آیین نامه بشی. کتاب آیین نامه رانندگی چند نسخه مختلف است ولی همه آن ها مطالب مشابهی رو بیان می کنن و کافی هست یکی از اونها رو داشته باشی و بتونی در زمان فراغت خودت مطالعه کنی. اگر به دنبال خرید یا دانلود کتاب آیین نامه رانندگی می گردی کافیه این مطلبو بخونی و با کلیک بر روی لینک زیر از این کتاب استفاده کنی تا بهترین نتیجه رو در امتحانت بگیری.

دانلود کتاب آیین نامه رانندگی ایران

مطالب مرتبط:


این سوال با کد ( ID=1374 ) از آی پی ۶۲٫۱۴۳٫۲۱٫۷۳ در ۰۵/۱۰/۱۳۹۶ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو درباره مطلب “کتاب آیین نامه رانندگی ایران” و یا هر سوالی درباره  این مطلب داشتی  در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.