in

افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

شغل های پردرآمد بدون سرمایه – لیست 10تایی

Shoghl haye por daramade bedune sarmaye – liste 10 tayi

داشتن یک شغل پردرآمد بدون سرمایه یکی از دغدغه های اصلی جوانان به شمار می رود. خیلی از جوانان جامعه با داشتن تحصیلات دانشگاهی و مدارک لیسانس، فوق لیسانس یا حتی بالاتر از جستجوی کار مرتبط با رشته تحصیلی خسته شده و می خواهند کارآفرین یک شعل پردرآمد بدون سرمایه باشند. به همین جهت در این مطلب قصد داریم 10 شغل پردرآمد بدون سرمایه را به شما کاربران گرامی پیشنهاد دهیم تا با انجام این کارها بتوانید به درآمد مکفی و رضایت بخشی دست پیدا کنید.

پیشنهاد شغل های پردرآمد بدون سرمایه

1 – عضویت در سیستم های همکاری در فروش یکی از شغل های پردرآمد بدون سرمایه

شغلی برای کسب درآمد خانگی

یکی از راه های کسب درآمد بدون حتی یک ریال سرمایه اولیه مشارکت با سیستم های همکاری در فروش است. در این روش ابتدا در سایت های همکاری در فروش که روز به روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شوند عضو شده و پس از تکمیل مشخصات و اطلاعات دقیق بانکی به فروش محصولات سایت مورد نظر مشغول می شوید. با فروش هر محصول درصد مشخصی از قیمت محصول به شما تعلق می گیرد و اگر بتوانید روز به روز فروشتان را بالاتر ببرید علاوه بر پورسانت مبلغی به عنوان پاداش هم به شما تعلق می گیرد. چون فروش این محصولات به صورت اینترنتی است شما هم باید در محیط اینترنت اقدام به فروش محصولات کنید. بسترهایی مانند سایت دیوار برای فروش همچین محصولاتی بسیار مناسب هستند.

2 – تایپ کردن یک شغل بدون نیاز به سرمایه

کسب درآمد از طریق تایپ

این روزها تقریباً بیشتر جوانان با اصول تایپ و ترفندهای ورد آشنایی دارند. اگر شما هم به دنیال کار هستید می توانید از تایپ کردن شروع کنید. در کافی نت ها و مراکز خدمات کامپیوتری خود را معرفی کنید تا در صورت نیاز سفارش تایپ پایان نامه و… را به شما بسپارند. البته می توانید در وب سایت های دورکاری نیز عضو شده و از آنجا مشتری تایپ پیدا کنید.

3 – کسب درآمد از طریق تلگرام و اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام به چه صورت است

بیشتر ما به تلگرام و اینستاگرام به دید یک برنامه تفریحی نگاه می کنیم که ساعتی از روز را در آنجا صرف کرده و به تفریح می پردازیم غافل از اینکه کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام می تواند به یک یک شغل پردرآمد بدون سرمایه برای شما تبدیل شود. فقط کافی ست موضوعی جذاب و جوان پسند را به عنوان موضوع کانال یا پیج اینستاگرام خود انتخاب کنید و با کمی کوشش و تلاش و تبادل زدن و شات کردن و شات شدن بعد از مدتی چند 10 هزار نفر در کانال یا صفحه خود جمع کنید. بعد از این مرحله است که می توانید با گرفتن تبلیغات تجاری یا کانال ها و پیج های دیگر پول خوبی در ماه به دست آورید.

4 – پانسیون حیوانات خانگی شغل سودآور بدون سرمایه

کسب درآمد از طریق پانسیون حیوانات

اگر دارای منزلی بزرگ هستید و به حیوانات نیز علاقه دارید این شغل می تواند برای شما شعلی پردرآمد و لذت بخش باشد. می توانید قسمتی از منزل خود را به پانسیون حیوانات اختصاص داده و در آنجا از حیوانات بیمار یا حیواناتی که صاحب آنها قصد مسافرت دارند نگهداری کنید. این روزها پانسیون حیوانات بعنوان یکی از شغل های پردرآمد بدون سرمایه شناخته شده است، و خیلی ها از طریق این شغل توانسته اند زندگی خوبی برای خود رقم بزنند. می توانید خود را به کلینیک ها، پت شاپ ها یا صاحبین پت ها در اینستاگرام معرفی کرده و در صورت نیاز به آنها خدمات ارائه دهید.

5 – اپیلاسیون شغل پردرآمد بدون سرمایه بانوان

کسب درآمد از طریق اپیلاسیون

چند سالی است که اپیلاسیون به عنوان شغلی پردآمد شناخته شده و خیلی از خانم هایی که تخصص خاصی ندارند توانسته اند با این شغل درآمد خوبی بدست آورند. اگر به این روش کسب درآمد علاقمندید می توانید با تهیه لوازم مورد نیاز اپیلاسیون کمی روی دوستان و آشنایان خود تمرین کرده و در نهایت با مراجعه به سالن های آرایش مشتری های خود را پیدا کنید. یا اینکه می توانید یکی از اتاق های منزلتان را به این کار اختصاص دهید و با آگهی در سایت دیوار و قیمتی ارزان تر نسبت به رقبا مشتری پیدا کنید.

6 – بازاریابی شغلی بدون سرمایه با درآمد خوب

فوت و فن بازاریابی

اگر استعداد فروشندگی داشته و اعتماد به نفس کافی در صحبت در افراد غریبه را در خود می بینید حتماً شغل پردرآمد بازاریابی را امتحان کنید. بازاریابی شغلی است که خیلی از شرکت ها به آن نیاز دارند و همیشه در حال جذب بازاریاب هستند پس هر وقت اراده کنید می توانید بازاریاب یکی از شرکت ها شوید. معمولاً برای بازاریابان یک حقوق ثابت به همراه هزینه ایاب و ذهاب و مبلغی از فروش کالاها در نظر گرفته می شود که با بالا رفتن فروش رسیدن به درآمدی بالای چند میلیون تومان در ماه امری عادی خواهد بود. اگر حوصله سر و کله زدن با خریدار و متقاعد کردن وی را دارید حتماً به شغل پردرآمد بدون سرمایه بازاریابی روی بیاورید.

7 – رانندگی در اسنپ و سایر شرکت های این چنینی

شرایط استخدام در اسنپ

اسنب، تپسی و سایر شرکت های این چنینی این روزها منبع درآمد بسیاری از خانواده ها شده اند. اگر صاحب خودرو هستید و به دنبال یک شغل پردرآمد می گردید با مراجعه به مطلب استخدام در اسنپ نکات مورد نیاز برای استخدام به عنوان راننده اسنپ را مطالعه نموده و از این طریق کسب درآمد نمایید.

8 – فروش فایل یک شغل پردرآمد و بی دردسر

درآمد حاصل از فروش فایل

می توانید فایل هایی با محتوای آموزشی، عکس، ویدیویی و… جمع آوری نموده و آنها را در سایت های فروش فایل مانند فایل سل بفروش برسانید. در این بین الگوهای دوخت و دوز و کاردستی یا طرح ها توجیهی طرفداران بیشتری داشته و هر روز به فروش می رسند. اگر چنین منابعی در اختیار دارید درنگ نکنید و فایل هایتان را در سایت های فروش فایل آپلود کنید تا به تدریج و با پخش شدن لینک ها به درآمد روزانه و مکفی دست پیدا کنید. این کار مثل کاشتن محصولی می ماند که بعد از به ثمر رسیدن تا مدت ها بارها و بارها محصول می دهد، فقط کافی ست یک بار همت کرده و زحمت کاشت را به خود دهید.

9 – تولید محتوا پردرآمدترین شغل بدون سرمایه در دنیا

استخدام نویسنده برای تولید محتوا

تولید محتوا در دنیا بعنوان یکی شغل های پردرآمد بدون سرمایه شناخته می شود ولی متاسفانه هنوز در کشور ما به حد کافی رشد نکرده، به هر حال این هم راهی ست برای کسب درآمد. اگر به فن نویسندگی و تحقیق و جستجو علاقه داشته و تا حدی به زبان انگلیسی هم تسلط کنید می توانید شغل تولید محتوا را بعنوان شغل پردرآمد بدون سرمایه برگزینید. باید ابتدا در سایت های دورکاری عضو شوید و با ساختن کاره مشتری های که به دنبال جذب نویسنده برای سایت خود هستند را پیدا کنید.

10 – مشاغل خدماتی خانگی یکی از شغل های پردرآمد بدون سرمایه

مشاغل خانگی و ارائه خدمات

ارائه خدماتی چون تهیه ترشی، رب، خیارشور، زیتون، پاک کردن و سرخ کردن سبزی، پاک کردن لوبیا، باقلی، سبزی خوردن و… می تواند برای شما سود آور شود. از آنجایی که اکثر خانواده ها ترجیح می دهند وقت خود را صرف کارهایی این چنینی نکنند معمولاً چنین موادی را از فروشگاه ها تهیه می کنند، شما می توانید این محصولات را در منزل تهیه کرده و با ارائه به سوپرمارکت ها اقدام به فروش محصولتتان کنید.

کاربران گرامی نظرات خود را درباره این شغل های پردرآمد بدون سرمایه با ما درمیان بگذارید، به نظر شما دیگر با استفاده از چه راهی می توان بدون وجود سرمایه به کسب درآمد پرداخت؟ همچنین می توانید با خرید کتاب الگترونیکی 55 پیشنهاد کسب درآمد با چندین روش کسب درآمد و پولساز آشنا شوید.

18 دیدگاه

نظر بده
  1. چند روز پیش یکی از دوستان من پکیج کسب درآمد بدون سرمایه ای به من معرفی کرده من خواستم ببینم اینجا کسی درباره این پکیج جدید که بدون سرمایه میتونه یک کسب و کار اینترنتی با یک کسب درآمد خوب تولید کنه اطلاع دارید شما. وب سایتی که به من معرفی کرده از شرکت تولید کننده این پکیج: https://maxmarketing.ir/
    همین آدرس هست که البته من به سایت شرکت مکس مارکتینگ مراجعه کردم فقط میخواستم از روش کار مطمعن بشم.

  2. دمتون گرم.خدا شاهده مردم رو فیلم کردید.البته با همین سرگرم کردن و بحث و مباحث که یه شغل مناسب درآمد انچنانی.و…خودت راحت از نت پول در میاری تا امثال ما متوجه میشم که همین ارسال کردن دیدگاه برای طرف مقابل درآمدزا هست من که دنبال شغل هستم باید هزینه که از نت کم میشه به نفع جنابعالی هست.روراست بگم سرکار گذاشتن.الحق چه موجودات ی پیدا میشه انسان دوپا.خخخخ.با خالی کردن زیر پای دیگری دوست داری بالاتر باشی.فقط دروغ.انکار.و کلاهبرداری و…یه نگاه بنداز اطراف خودت.دو روز پیش امیر کویت فوت کردن کویت اسمش بگیری یعنی جز میلیارد ها بحساب م.ولی اون امیر کویت بود.رفت اون دنیا.چند متر پارچه برد باخودش.دیگه چی برد.کدوم لندکروز.برج.کاخ.و… باخودش برد.هیچی نبود مال خودش امانت خدا بودن.فقط اعمالش بدادش برسه مگر
    سرکار گذاشتن دیگران هم بدترین کاره.الان چند نفرین خورده باشی خوبه از من بقیه بکنار.
    فعلا.نماز بخون دعا کن.خدا دندان داده نان هم میده.با تشکر بیل گیتس هستم با میلیارد های از غم غصه افسردگی پریشانی.ووو دوست داشتی بیا باهم غصه غم بخوریم.۳۵ ساله شدیم هنوز فکر غصه بدبختی

  3. خداقوت، دوستان به نظر من کسی که راه پول درآوردن را پیدا کرده باشه تجربه ش را به راحتی در اختیار دیگران قرار نمیده، من خودم به شدت دنبال یک شغل هستم ولی مغرم کار نمیکنه!!! برام دعا کنید

    • انشالله که ی کاره خوب گیرت میاد شرمنده زنو بچت نمیشی، انشالله ، فقط و فقط به خدا توکل کن واز خودش کمک بخا ، ماها کی هستیم که به ما متوکل میکنی، اربابو ول کردی اومدی از نوکر کمک میخای؟ هرچی میخای با تمام وجودت فقط از خودش بخواه☝️☝️☝️☝️☝️??????????????

    • کاری که به نظرخودت بهتر میتونی انجام بدی رو انتخاب کن و خجالت نکش و اول با کار کوچیک شروع کن و بعدبا تجربه ای که کسب کردی توسعه بده و عجله نکن

  4. سلام بزرگوار
    هم سایت خوبی دارید و هم مطالب خوبی ارسال میکنید
    بنده هم در زمینه موففیت و محتوای آموزشی فعالیت دارم
    اگر قصد تبادل لینک دارید امر کنید تا لینک شما رو درج کنم
    عنوان لینک من رو هر چی دوست داشتین بدید
    http://app8090.ir

  5. باسلام. فکر میکنم شما پر درآمدترین شغل بدون سرمایه اولیه را از قلم انداخته اید! چند سال قبل من حتی در اسنپ هم نمیتونستم کار کنم . چون نیاز به سرمایه داره! ماشین یک سرمایه است و من پول خرید یک ماشین مدل پایین هم نداشتم. اما درشغلی مشغول فعالیت شدم که امروز حتی خونه خریدم!!! واقعا نمیدونم چرا اصلا اینجا به شغلهای واقعا پردرآمد هیچ اشاره ای نشده! بهتر بود بگویید شغلهای پرفعالیت! و کم درآمد!!! اگر قصد راهتمایی دارید لطفا قبلش درست تحقیق کنید!
    باسپاس. خدانگهدار

    • سلام آقا دانیال چه شغلی دارید که انقد زود خونه گرفتید و به ما بگید شغلهای پر درآمدو ممنون میشیم خیلی

    • با سلام، خوب پدر آمرزیده میگفتی چه شغلیه تا امثال ما به درآمد برسن. اگر اومدی و دیدی لطف کن راهنمایی کن دمت گرم.

  6. سلام به تازگی به وسیله یکی از فامیلامون رفتم تو کار نتورک پنبه ریز روزی دو سه ساعت وقت می‌زارم براش میخواستم ببینم این کار به نظرتون چطوره واقعا درآمد داره

  7. سلام خسته نباشین،کسی می تونه در مورد همکاری در فروش یکم بیشتر توضیح بده لطفا، اگه کسی بتونه راهنماییم کنه ممنون میشم،

    یاعلی

  8. سلام
    بسه بابا خسته نشدید؟این همه کپی برداری !؟یه وب سایت درستوحسابی ندیدیم همش مطالبشون تکراری واز همه مهمتر بی ربط به موضوع اخه اسنپ وتولید ترشی و پانسیون حیوانات و …کدومشون بدون سرمایس .؟اصلا فک کنم خودتتون یکبارمطالبو نخوندید واقعا متاسفم.امیدوارم از بابت انتقادسریع و تندم ناراحت نشین .به خواننده حق بدین تمام مطالب وب سایتها تکراری و کپی شده. ادم از بابت زمانی که میزاره سودی نمیبره هیچ .کلی هم اعصابش خراب میشه.
    یا علی

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.