in ,

بامزهبامزه افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر

بجای رستوران کوبابا جردن کجا برم؟ – لیست 10تایی

Bejaye resturane kubaba jordan koja beram? liste 10 tayi

بدون شک رستوران کوبابا جردن یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار میاد و خوشمزه ترین غذاهای خاور میانه ای رو سرو می کنه، کسانی که مشتری همیشگی رستوران کوبابا جردن هستن حتماً با غذاهای خوشمزه و همچنین منوی صبحانه کامل و مفصل این رستوران آشنایی دارند، اگه شما تابحال به  رستوران کوبابا جردن سر نزدین بهتون پیشنهاد می کنیم قبل از رفتن به رستوران هایی که در این لیست معرفی می کنم حتماً سری به رستوران کوبابا جردن بزنید، اگه هم مشتری همیشگی این رستوران هستید خوبه که برای تنوع به رستوران هایی که در این لیست 10 تایی معرفی می کنم سری بزنید و از غذاهای خوشمزه و محیط زیبای این رستوران ها لذت ببرید.

به جای رستوران کوبابا جردن کجا برم؟

1 – رستوران خیمه یک رستوران عربی خوب در تهران

رستوران خیمه بهترین رستوران عربی

  • آدرس : نیاوران، خیابان جماران، نبش خیابان هاشمی، کوچه لاله

غذاهای عربی خوشمزه ای که در رستوران خیمه سرو میشه از نظر کیفیت و طعم و مزه قابل مقایسه با غذاهای رستوران کوبابا جردن هستند و خوبه که این رستوران رو امتحان کنی، البته برخلاف رستوران کوبابا جردن رستوران خیمه صبحانه سرو نمی کنه ولی اگه به این رستوران سر زدی حتماً کباب دنده و چای زعفران مخصوص عربی رو سفارش بده. رستوران خیمه با وجود ظرفیت 100 نفره یک رستوران تقریباً بزرگه و خیمه هایی که در فضای باز رستوران برپا شده منظره زیبایی رو به وجود میاره.

2 – کافه رستوران مغرب خوش طعم ترین چای عربی در تهران

کافه رستوران مغرب بهترین رستوران عربی

  • آدرس : نیاوران، روبروی خیابان جماران، جنب بانک مسکن، شماره ۱۷۶

کافه رستوران مغرب هم می تونه جایگزین خوبی برای رستوران کوبابا جردن به شمار بیاد. محیط کافه رستوران مغرب کاملاً سبک و سیاق عربی داره و از دکوراسیون رستوران گرفته تا ظرف های پذیرایی و تمامی غذاها و نوشیدنی ها کاملاً عربی هستند. می تونی انواع چای های خوش طعم عربی رو به همراه قلیان اصلی عربی سفارش بدی و یک عصر دلنشین رو به همراه دوستانت تجربه کنی.

3 – کافه رستوران پیر کاردین یک صبحانه خوب در تهران

بهترین صبحانه تهران در کافه رستوران پیر کاردین

  • آدرس : شریعتی، نرسیده به میدان قدس، روبه روی نگين الهيه، جنب بانک سرمایه

اگه به هوای خوردن صبحانه راهی رستوران کوبابا جردن میشی خوبه سری هم به کافه رستوران پیر کاردین بزنی و از منوی صبحانه خوشمزه این رستوران استفاده کنی. محیط پیر کاردین طوریه که اگه یک بار به این کافه رستوران سر بزنی قطعاً مشتری همیشگی اینجا میشی. محیط گرم و صمیمی، غذاهای خوشمزه، سرویس دهی عالی و پرسنل حرفه ای و مودب رموز موفقیت کافه رستوران پیر کاردین هستند.

4 – رستوران گارنیش یکی از شیک ترین رستوران های تهران

رستوران گارنیش از شیک ترین رستوران های تهران

  • آدرس : خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه زعفرانیه، جنب بانک پارسیان، پلاک 3061

یکی دیگه از رستوران های خوب و شیک که منوی صبحانه کاملی داره و میشه با رستوران کوبابا جردن مقایسه ش کرد رستوران گارنیش هست. گارنیش یک رستوران آمریکاییه که همه چیز این رستوران از غذا گرفته تا فضای باز و زیبای گارنیش می تونه یک روز رویایی رو براتون رقم بزنه. سرآشپز گارنیش فارغ التحصیل از پاریسه و همین باعث شده این رستوران در ارائه بهترین و با کیفیت ترین غذاهای بین المللی پیشتاز باشه.

5 – رستوران فرنگی سه گوش گریل

رستوران فرنگی سه گوش گریل یکی از بهترین رستوران های تهران

  • آدرس : تهرانپارس، خیابان فرجام شرقی، بین زرین و رشید، پلاک 122

در رستوران فرنگی سه گوش گریل هم می تونی غذاهای خوشمزه و فست فودهای لذیذ سفارش بدی و هم یک صبحانه دلچسب و پرانرژی میل کنی. دکوراسیون زیبا، موسیقی دلنشین، سرویس دهی سریع، پرسنل مودب و حرفه ای و مهمتر از همه غذاهای لذیذ و خوشمزه از نقاط قوت رستوران سه گوش گریل هستد که می تونن شما رو مشتری دائمی این رستوران کنند.

6 – رستوران عروس لبنان

بهترین رستوران عربی تهران رستوران عروس لبنان

  • آدرس : خیابان شهید بهشتی، عباس آباد، نرسیده به سهروردی، نبش خیابان داریوش

یکی دیگه از رستوران های عربی خوب تهران که می تونه جایگزین رستوران کوبابا جردن باشه رستوران عروس لبنانه. حال و هوا و فضا و دکوراسیون این رستوران زیاد حس و حال عربی نداره ولی غذاهاش بی نهایت خوشمزه ست و اصالت عربی داره. می تونی خودت یه روز سری به رستوران عروس لبنان بزنی و با محیط این رستوران و غذاهای خوشمزه ش آشنا بشی.

7 – رستوران شاندیز یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران

 بهترین رستوران های ایرانی تهران

  • آدرس : خیابان جردن، بلوار صبا

رستوران شاندیز هم مثل رستوران کوبابا جردن در خیابان آفریقا یا جردن قرار داده با این تفاوت که در این رستوران غذاهای خوشمزه ایرانی سرو میشه. شیشلیک های رستوران شاندیز بین مشتری های همیشگی این رستوران طرفداران زیادی داره، پس اگه به شاندیز سر زدی حتماً شیشلیک های خوشمزه این رستوران رو امتحان کن. از امکانات این رستوران تحویل رایگان در محل هست، اگه وقت رفتن به رستوران رو هم نداری می تونی سفارش بدی برات غذا بیارن، ارزششو داره امتحانش کنی.

8 – رستوران دیوان شیک ترین رستوران تهران

شیک ترین رستوران ایرانی تهران رستوران دیوان

  • آدرس : خیابان فرشته، بعد از خیابان کوهیار، مجتمع تجاری سام سنتر

اهالی شکم و رستوران گردهای حرفه ای تهرانی با رستوران دیوان حسابی آشنا هستند. خوشمزه ترین غذاهای ایرانی رو می تونی در رستوران دیوان پیدا کنی. این رستوران جزء شیک ترین رستوران های تهران قرار داره و از هر نظر که فکرش رو بکنی در حد حرفه ای قرار داره، اگه به جای رستوران کوبابا جردن دنبال یه رستوران دیگه می گردی حتماً سری به رستوران دیوان بزن، اگر چه از نظر سبک غذا این دو رستوران با هم تفاوت دارن ولی از نظر کیفیت و عملکرد مشابه هم هستند.

9 – رستوران سنتی دیزی سرا یک رستوران سنتی خوب در تهران

بهترین دیزی تهران در رستوران سنتی دیزی سرا

  • آدرس : ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 52‏

همونطور که از اسم این رستوران پیداست، دیزی سرا یک رستوران سنتی ایرانیه و انواع غذاهای خوشمزه سنتی رو سرو می کنه. از بین غذاهای دیزی سرا، دیزی طرفداران زیادی داره و خیلی ها برای خوردن دیزی های خوشمزه ش راهی دیزی سرا میشن، مخصوصاً الان که هوا روز به روز سردتر میشه حتماً یک شب به همراه خانواده سری به دیزی سرا بزنید و با خوردن دیزی های خوشمزه و مقوی این رستوران خودتون رو گرم کنید.

10 – رستوران خونه صمیمی ترین رستوران در تهران

رستوران خونه صمیمی ترین رستوران تهران

  • آدرس : چهارراه جهان کودک، به سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی، انتهای بن بست کمان

یکی دیگه از رستوران های خوبی که می تونه با رستوران کوبابا جردن برابری کنه رستوران خونه ست که متعلق به آقای سام درخشانی بازیگر خوش تیپیه که حتماً همه تون با سریال هاشون آشنا هستید. روزهای پنجشنبه و جمعه رستوران خونه صبحانه هم سرو می کنه و می تونید از منوی صبحانه این رستوران استفاده کنید. فضای ساده و صمیمی و استفاده از ظروف چینی قدیمی گل سرخی که همه مون باهاشون خاطره داریم باعث شده رستوران خونه کاملاً حس خونه رو به مشتریانش القا کنه.

در نت‌نظر بخوان: بهترین رستوران های تهران

در نت‌نظر بخوان: بهترین رستوران های تهران

اینم از لیست 10 رستوران پیشنهادی من به جای رستوران کوبابا جردن . برام بنویس تا حالا به این رستوران ها سر زدی؟ اصلاً مشتری رستوران کوبابا هستی؟ کدوم رستوران رو بیشتر می پسندی و به چه علت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.