in

بی نظیربی نظیر

تزیین حوله به شکل خرگوش

tazien e hole be shekle khargoosh

بعضی از بچه های کوچیک حمام کردن رو دوست ندارن. نمیشه که بچه رو حمام نبرد پس چی کار باید کرد؟ پیشنهاد من تزیین لوازم حمام به شکل های فانتزی هست. تزیین حوله به شکل خرگوش یک ایده جالبه که می تونه بچه ها رو به حمام رفتن تشویق کنه. به طور کلی استفاده از لوازمی که به شکل حیوانات باشن برای بچه ها جالبه. در این طرح برای  تزیین حوله به شکل خرگوش نیازی به هیچ وسیله اضافی نیست و تنها با حوله های کوچک و بدون دوخت می تونی یک خرگوش کوچولو و با نمک رو در حمام داشته باشی. در این مطلب آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش رو با تصویر نشون میدم.

تزیین حوله به شکل خرگوش در 6 مرحله

آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش مرحله اول

حوله های خرگوشی

این حوله ها یک اسباب بازی بی خطر در مهد کودک هم می تونن باشن. یک حوله دستی کوچک و مربعی شکل را از وسط تا بزن. حوله های 30 در 30 سانتی متری برای این کار مناسبتر هستند.

آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش مرحله دوم

تزیین حوله به شکل حیوانات

حوله رو از قطر رولش کن تا شبیه شکل بشه از نوک مثلث شروع کن تا به لبه صاف برسی.

آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش مرحله سوم

تزیین حوله به شکل خرگوش تصویری

حوله رول شده رو به همون صورت از سمت نوک تیز اون به سمت بالا تا کن. به تصویر دقت کن و درست شبیه همون حوله رو از وسط تا کن.

آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش مرحله چهارم

تزیین حوله تصویری

حوله رو به همون صورت رول شده یک تای دیگه هم بزن. تصویر روش تا زدن  رو مشخص می کنه .

آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش مرحله پنجم

روش تزیین حوله به شکل خرگوش

در این مرحله با کمک نوار لاستیکی تای حوله رو  به خوبی محکم کن! از این کش های لاستیکی که دور پول می بندن برای این کار مناسبه.

آموزش تزیین حوله به شکل خرگوش مرحله آخر

تزیین حوله به شکل خرگوش

می تونی با کمی سلیقه برای خرگوش کوچولوت چشم و بینی بزاری یا با روبان دور گردنش رو تزیین کنی! اینطوری این یک خرگوش خوشگل و جذاب میشه. این کار رو با چسب انجام بده.

خرگوش های حوله ای برای دکور حمام و دستشویی ایده خوبی هستن به خصوص اگر کوچولویی هم در خونه باشه! با استفاده از حوله های کوچیک میشه عروسک های مختلف دیگه های هم درست کرد که همگی با تا زدن و وسایلی که در خونه هست درست میشن. اگر از این عروسک های خرگوشی درست کردی با گوشیت یک عکس بگیر و برای نت نظر بفرست تا به اسم خودت انتشار داده بشه. این خرگوش های حوله ای رو می تونی حتی توی پذیرایی و روی مبل ها هم بزاری و بچه ها رو ذوق زده کنی.

منبع : wikihow

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .