in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین جراح بینی تهران – لیست ۱۰ تایی

بهترین جراح زیبایی بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران کیست؟ شاید این سوال اولین دغدغه افرادی باشد که قصد انجام جراحی زیبایی بینی دارند. انجام جراحی و زیبایی بینی، مقوله ای رایج در بین رده های سنی مختلف است. فرم بینی و حالت آن می تواند نقش مهمی در تنفس و زیبایی ظاهری داشته باشد. اما نکته مهم این است که برای انجام عمل جراحی موفقیت آمیز، به کدام پزشک و جراح معتبر باید مراجعه کرد؟ آیا پزشک منتخب می تواند انتظارات لازم برای داشتن بینی طبیعی را برآورده کند؟ و سوالاتی از این قبیل، که می تواند شروع خوبی برای پیدا کردن جراح معروف و حرفه ای باشد.

 اگرچه پیدا کردن پزشک قابل اعتماد و کار بلد تا حدودی دشوار به نظر می رسد، اما در این مطلب قرار است که اطلاعاتی درباره نکات کلیدی و مهم جراحی عمل زیبایی بینی به شما یاد دهیم. با در نظر گرفتن این نکات، می توانید انتخاب برتری از جراح بینی در تهران داشته باشید.

این روزها، زیبایی و کسب ویژگی های آن، دغدغه بسیاری از افراد است. در این بین صورت به عنوان مهمترین بخش از بدن انسان، نقش مهمی در زیبایی و ظاهر افراد دارد. تک تک بخش های صورت مانند چشم و لب و گونه را می توان با آرایش و یا کمی رسیدگی زیبا جلوه داد. اما بینی تنها عضو مهم صورت است که بد فرم بودن آن در هر شرایطی به چشم می زند.

به همین دلیل امروزه یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک مربوط به عمل جراحی بینی یا همان رینوپلاستی است. در حالت کلی شکل بینی یک ویژگی وراثتی به حساب می آید؛ اما بعضی اوقات در اثر ضربه و یا بعضی اتفاقات، بینی شکل کلی خود را از دست می دهد و نیاز به عمل جراحی ضروری دارد. به هر حال عمل جراحی بینی می تواند با هدف رفع انحرافات و یا صرفا برای زیبایی و ایجاد ظاهری موزون انجام گیرد. اما مهمتر از همه این موارد آشنایی با شرایط جراحی بینی و کلیه مراحل عمل آن است.

که در ادامه به طور مفصل در خصوص تمامی امور مربوط به این عمل زیبایی توضیح خواهم داد و نیز بهترین جراح بینی تهران را معرفی خواهم کرد.

بهترین جراح بینی تهران – پیشنهاد نت نظر

دکتر مهدی احمدی

دکتر مهدی احمدی

  • جراح و متخصص گوش و حلق و بینی
  • داشتن بیش از ۳۰ سال تجربه در جراحى بینى و صورت
  • عضو جامعه جراحان بینی و سینوس اروپا و آمریکا
  • عضو آکادمی جراحان گوش و حلق و بینی آمریکا

خدمات:

پروتز، ژل، بوتاکس، جراحی بینی‌ های گوشتی و استخوانی و ترمیمی بدون درد و خونریزی و کبودی، جراحی لوزه بدون بخیه یا RF، جراحی زیبایی گوش، انواع پروتز لب، گونه و چانه

  • آدرس: تهران، اقدسیه، سر اراج، خیابان ۲۲بهمن، کلینیک بیمارستان نیکان، واحد ۵۰۵
  • تلفن: ۲۶۷۶۹۲۶۴
  • همراه: ۰۹۱۹۸۰۲۰۱۴۰
  • وب سایت: http://drmahmadi.com

معرفی در این فضا

اگر نام شما در لیست بهترین جراح بینی تهران از قلم افتاده، کافی است با ما تماس بگیرید.


انتخاب جراح قابل اعتماد بینی

مهمترین موضوع در ارتباط با عمل جراحی بینی، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است. پزشک جراحی که علاوه بر داشتن مدارک علمی معتبر در این زمینه، تجربه کاری لازم برای انجام این عمل حساس زیبایی را داشته باشد. پس فارغ از هدف شما از انجام عمل بینی، باید در انتخاب جراح پلاستیک دقت لازم را داشته باشید.

یکی از شاخص های آموزشی یک جراح پلاستیک، داشتن دانشنامه بورد است. چون این دانشنامه تنها مدرکی است که می تواند صلاحیت فرد را برای انجام عمل جراحی پلاستیک صورت و دیگر نواحی بدن تایید نماید. پس در اولین مراجعات خود به پزشک، حتما در مورد داشتن دانشنامه بورد جراحی پلاستیک سوال کنید.

در قسمت های قبلی به معرفی چندی از بهترین جراح بینی در تهران پرداختیم. می دانید که مهم ترین موضوع در ارتباط با عمل جراحی بینی، انتخاب یک جراح قابل اعتماد است. پزشک جراحی که علاوه بر داشتن مدارک علمی معتبر در این زمینه، تجربه کاری لازم برای انجام این عمل حساس زیبایی را داشته باشد. پس فارغ از هدف شما از انجام عمل بینی، باید در انتخاب جراح پلاستیک دقت لازم را داشته باشید.

یکی از شاخص های آموزشی یک جراح پلاستیک، داشتن دانشنامه بورد است. چون این دانشنامه تنها مدرکی است که می تواند صلاحیت فرد را برای انجام عمل جراحی پلاستیک صورت و دیگر نواحی بدن تایید نماید. پس در اولین مراجعات خود به پزشک، حتما در مورد داشتن دانشنامه بورد جراحی پلاستیک سوال کنید.

داشتن این دانشنامه به شما این اطمینان را می دهد که به یک جراح فوق تخصص پلاستیک مراجعه کرده اید. چون این پزشکان برای اخذ دانشنامه بورد باید تمامی استاندارد های زیر را داشته باشند:

  • فارغ التحصیل شدن از یک دانشگاه پزشکی تایید شده
  • موفقیت در تمامی آزمون های کتبی و شفاهی مربوطه
  • گذراندن حداقل چهار سال آموزش جراحی عمومی پس از پایان دانشکده پزشکی
  • گذراندن سه سال دوره دستیاری فوق تخصص جراحی پلاستیک پس از دوره جراحی عمومی
  • و غیره.

جراح بینی قابل اطمینان

مطالب مرتبط:

بررسی دیگر شاخص های آموزشی و شرایط لازم جراح بینی

علاوه بر تمامی شرایطی که تاکنون به آن اشاره کردیم، اعضای رسمی انجمن جراحی پلاستیک باید برای حفظ توانمندی و اثبات صلاحیت خود در عمل جراحی بینی، شرایط زیر را نیز دارا باشد:

  • از فارغ التحصیلان رشته جراحی پلاستیک از یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.
  • داشتن سابقه انجام اعمال جراحی در مراکز درمانی مجاز و مورد تایید.
  • گذراندن دوره های بازآموزی سالانه جراحی پلاستیک.
  • پیروی از منشور اخلاقی انجمن
  • رعایت اصول و موازین علمی و قانونی
  • و غیره.

آیا متخصص گوش، حلق و بینی می تواند جراحی بینی انجام دهد؟

جراحی بینی می تواند توسط متخصصین گوش و حلق و بینی و یا یک متخصص جراحی پلاستیک انجام گیرد. اما برای اینکه در این خصوص نیز به یک اطمینان قلبی برسید، بهتر است که اطلاعاتی در خصوص سابقه عمل جراحی متخصص و تعداد عمل جراحی بینی انجام شده توسط او را کسب کنید.همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر عکس های قبل و بعد عمل آنها را ببینید.

با در نظر گرفتن کلیه موارد اشاره شده و انجام این مراحل، شما می توانید پزشک مناسب عمل جراحی بینی خود را پیدا کنید. اما پس از عمل جراحی بینی، چگونه می توان در خصوص موفقیت آمیز بودن آن نظر داد؟ در بخش بعد به معیارهایی برای تشخیص موفق بودن عمل بینی اشاره خواهیم کرد.

معیارهای عمل جراحی بینی موفق

عمل جراحی بینی یا رینوپلاستی می تواند تغییرات عمده ای در اندازه، شکل و سیستم تنفسی شما ایجاد کند. اما به طور کلی می توان تغییرات رینوپلاستی را در موارد زیر خلاصه کرد؛ که هر کدام به تنهایی معیاری برای عمل بینی موفق به حساب می آید:

  • تغییر در اندازه بینی متناسب با دیگر عناصر صورت
  • تغییر در عرض بینی یا همان ناحیه پل
  • تغییرات مربوط به نوک بینی که می تواند باعث بزرگی، افتادگی و یا بالا رفتگی آن شود
  • رفع انحراف بینی با هدف تسهیل در سیستم تنفسی
  • ایجاد تقارن در شکل ظاهری بینی
  • تغییر در بزرگی و عرض سوراخ بینی
  • تغییرات مربوط به شکل کلی بینی شامل برجستگی های پشت بینی و یا قسمت پایین آن
  • و غیره.

عمل جراحی بینی

مراحل عمل جراحی زیبایی بینی: از مشاوره تا دوران نقاهت

تصمیم به انجام عمل رینوپلاستی و زیر تیغ جراحی رفتن، به نظر شخصی شما بستگی دارد و شما باید واقع گرایانه بدانید که هدف شما از انجام جراحی بینی چیست؟ آیا صرفا برای بهبود شکل ظاهری خود این کار را انجام می دهید یا برای رفع مشکل تنفسی؟ از لحاظ بدنی نیز لازم است که شما شرایط کافی داشته باشید.

یعنی علاوه بر سالم بودن بدن و عدم مصرف سیگار، باید حداقل ۱۷ سال سن داشته باشید و رشد صورت شما کامل شده باشد. اگر در خصوص این موارد مشکل خاصی ندارید، پس می توانید وارد مرحله مشاوره قبل از عمل جراحی شوید.

مشاوره و سوالات ابتدایی جراح بینی

در جلسه مشاوره قبل از عمل، سوالاتی در خصوص تمایلات و وضعیت سلامتی از شما خواهند پرسید. این مرحله نقش مهمی در موفقیت عمل جراحی بینی شما دارد. مشاور سعی می کند تا با پرسش این سوالات اطلاعاتی در خصوص وضعیت روحی و پزشکی شما به دست آورد. عمده این سوالات در خصوص موارد زیر هستند:

  • وضعیت طبی، آلرژی و مصرف داروهای قبلی
  • سابقه اعمال جراحی قبلی
  • دلایل انجام جراحی بینی و انتظارات شما از این عمل
  • بررسی داروهای مصرفی شما مانند ویتامین ها، الکل، سیگار و مواد مخدر

اقدامات ابتدایی قبل از عمل بینی

پس از گذراندن مرحله مشاوره و تکمیل پرونده، جراح شما از لحاظ پزشکی وضعیت سلامتی را بررسی کرده و اندازه گیری هایی خاص را، در صورت شما انجام می دهد. احتمال دارد برای تکمیل پرونده پزشکی، از صورت شما عکس بگیرند. پس از این بررسی های ابتدایی، احتمالا پزشک جراح درباره خطرات و عوارض احتمالی عمل، نتیجه احتمالی عمل جراحی و نوع بیهوشی با شما صحبت خواهد کرد.

آماده سازی شخص جهت عمل جراحی پلاستیک بینی

قبل از عمل جراحی بینی، ممکن است انجام یک سری آزمایشات لازم باشد و یا بنا بر توصیه پزشک جراح، داروهای خاصی را مصرف کنید یا در داروهای مصرفی خود تغییراتی اعمال کنید. چون مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و گیاهی، می تواند باعث افزایش خونریزی شما حین عمل شود. ضمنا چند وقت قبل از عمل نیز از کشیدن سیگار خود داری کنید. علاوه بر این موارد، دستورالعمل هایی خاص درباره نوع بیهوشی حین عمل، مراقبت های بعد از عمل و پیگیری های لازم و کارهایی که شب قبل از عمل و یا صبح آن روز باید انجام دهید، به شما داده خواهد شد.

جراح شما از قبل باید در خصوص محل انجام عمل با شما صحبت کند. عمل جراحی بینی اصولا در بیمارستان و مراکز جراحی سرپایی انجام می شود. پس اگه قرار است که عمل شما سرپایی انجام بگیرد و بلافاصله بعد از عمل مرخص شوید، حتما یک نفر همراه داشته باشید تا شما را تا منزل همراهی کند و در طول شب هم، پیش شما بماند.

مراحل عمل جراحی بینی

پس از وارد شدن به اتاق عمل، شما مراحل زیر را خواهید گذراند:

مرحله اول – بیهوشی

قبل از عمل به شما داروهایی تزریق می شود تا احساس راحتی داشته باشید و هیچ گونه دردی را حس نکنید. این بیهوشی عمومی باعث آرامش شما می شود و نوع داروی آن توسط جراح تعیین می گردد.

مرحله دوم – برش

عمل جراحی بینی بسته به نوع برش خود به دو نوع باز و بسته تقسیم می شود. در روش بسته، برش ها داخل بینی انجام می شود. ولی در روش باز با انجام برشی بر روی کولوملا (تیغه میانی بین سوراخ های بینی)، پوشش بینی را باز می کنند و تغییرات لازم در شکل بینی ایجاد خواهد شد.

مرحله سوم – تغییر در ساختار بینی

در عمل رینوپلاستی ابعاد بینی کوچکتر یا بزرگتر می شود و معمولا برای بزرگتر کردن بینی و افزایش بافت آن، غضروف هایی را از نقاط مختلف بدن برداشته و از آنها استفاده می کنند. این غضروف ها اکثرا از تیغه بینی، گوش یا دنده برداشته می شود.

مرحله چهارم – تصحیح انحراف تیغه بینی

بعضی بینی ها انحراف زیادی دارند و این موضوع باعث مشکلات تنفسی فرد می شود. بنابراین اگر این موضوع دلیل عمل فرد باشد، در این مرحله تیغه بینی را صاف کرده و برجستگی های داخل بینی که باعث اختلال در تنفس می شود، اصلاح می گردد.

مرحله پنجم – بستن برش

با رسیدن شکل بینی به فرم دلخواه و انجام تغییرات لازم، بافت پوششی را بر روی بینی قرار داده و محل برش را بخیه می زنند. در این مرحله ممکن است با انجام برش در جدار سوراخ های بینی، اندازه آن را تغییر دهند.

مرحله ششم – مشاهده نتایج

در بازه زمانی یک هفته بعد از عمل و حین بهبود بافت های بینی، از آتل های داخلی یا خارجی برای حمایت از بافت بینی استفاده می شود. بهبود التهابات بینی بیش از چند هفته طول نمی کشد؛ اما تا یک سال بعد از جراحی بینی، شکل ظاهری آن می تواند تغییر کند و به نتیجه مطلوب شما برسد. در طول این یک سال شاید شما با التهابات بیشتر بینی خود در صبح و بزرگتر دیده شدن آن مواجه شوید. اما این موضوع عادی است و هیچ جای نگرانی ندارد.

نکات ایمنی مهم و عوارض بعد از جراحی بینی

تصمیم گیری در خصوص انجام جراحی بینی، یک مسئله کاملا شخصی است و فرد باید با اطلاع کامل از عوارض و خطرات احتمالی آن، زیر تیغ جراحی برود. جراح نیز پس از ارائه اطلاعاتی در این خصوص، از شما می خواهد که با امضا یک فرم مخصوص، خطرات و عوارض این عمل را بپذیرید. بنابراین در هر مرحله از عمل جراحی، سوالات خود را از جراح پلاستیک بپرسید.

تجربه نشان داده است که تمامی موارد زیر امکان دارد از عوارض جراحی بینی باشند:

  • بد شکلی پوستی
  • غیر قابل قبول بودن محل جوشگاه
  • اختلال در مسیر تنفسی بینی
  • احساس درد
  • التهاب و تورم پوستی
  • پارگی تیغه میانی بینی (خیلی نادر)
  • نیاز به عمل جراحی مجدد
  • خونریزی یا هماتوم
  • قرینه نبودن شکل بینی
  • عفونت
  • خطرات ناشی از بیهوشی
  • ظاهر شدن پارگی در عروق سطحی بینی
  • ظاهر شدن سوچورهایی در سطح پوست و نیاز به کشیدن آنها
  • بی حس شدن پوست
  • عوارض قلبی و ریوی (در اعمال طولانی)

مراقبت بعد از رینوپلاستی

مراقبت های لازم بعد از رینوپلاستی

در علم پزشکی و جراحی، هیچ قطعیت و یا پیش بینی دقیق وجود ندارد و ممکن است شما بعد از عمل جراحی بینی، کاملا سرحال باشید و بلافاصله مرخص شوید. اما مراقبت های لازم بعد از عمل نیز مهم است و اگر علائمی از قبیل احساس تنگی نفس، درد سینه و بی نظمی ضربان قلب داشته باشید، لازم است که حتما به بیمارستان مراجعه کنید.

دقت داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب و خوش فرم شدن بینی، لازم است که کلیه دستورات پزشک را به دقت گوش داده و رعایت کنید. در طول مراحل بهبودی پس از عمل، نباید به محل برش جراحی فشار وارد شود و یا در اثر ضربه و دیگر اتفاقات دچار کشش، خراشیدگی و حرکت شود.

دوره نقاهت بعد از جراحی بینی

برای محافظت از بینی شما، در دوران پس از عمل رینوپلاستی، در داخل آن آتل، تیوپ یا پانسمان گذاشته می شود و روی آن را نیز ممکن است با آتل یا بانداژ بپوشانند تا در معرض مستقیم هوا قرار نگیرد. دستورالعمل هایی نیز در خصوص چگونگی مراقبت از محل عمل، مصرف دارو برای جلوگیری از عفونت و پیگیری های لازم داده خواهد شد. حتما از جراح خود سوالات زیر را که مربوط به دوران بعد از عمل است را بپرسید:

  • چه داروهایی باید مصرف کنم؟
  • بعد از عمل به کدام بخش منتقل می شوم؟
  • آیا پانسمان و بانداژ لازم است؟
  • پانسمان چه موقع برداشته می شود؟
  • چه زمانی باید بخیه های عمل را بردارم؟
  • از چه زمانی مجاز به انجام فعالیت نرمال خواهم بود؟
  • چه زمانی برای ویزیت و پیگیری های بعدی مراجعه کنم؟

مهمترین مراقبت های بعد از جراحی بینی

  1. درد ناشی از عمل تا سه روز بعد از جراحی ادامه خواهد داشت و می توان با مصرف مسکن آن را قابل تحمل تر کرد.
  2. در طول این دوران از کمپرس آب سرد روی صورت و محل دهنده گرافت، و سپس از کمپرس آب گرم برای جذب کبودی و ورم استفاده کنید.
  3. هنگام استراحت سر را بالاتر از حد معمول نگه دارید تا ورم صورت کاهش یابد.
  4. مقدار ورم بینی تا سه روز عادی است و این میزان در صبح ها بیشتر می شود و با بالا نگه داشتن سر می توان آن را کاهش داد.
  5. تا ده روز میزان نمک مصرفی خود را کاهش داده و داروهای خود را مرتب مصرف کنید.
  6. تا چند هفته پس از رینوپلاستی نباید استعمال دخانیات داشته باشید؛ این موضوع می تواند عوارض بعد از عمل را افزایش دهد.
  7. نگران کبودی خفیف صورت در این دوران نباشید؛ چون از علائم عادی است.
  8. تا چند هفته بعد از عمل جراحی بینی، از خم شدن و انجام کارهای سنگین خودداری کنید.
  9. بدن برای جذب کبودی و ورم به موادی با نام بروملین و ویتامین ث نیاز دارد؛ پس تا حد امکان آناناس تازه مصرف کنید.
  10. مصرف میوه جات، ماهی و میگو به دلیل داشتن امگا ۳، به شدت توصیه می شود.
  11. ترشح خونابه پس از عمل جراحی عادی است؛ اما در صورت تشدید و غیرعادی بودن خونریزی، حتما به بیمارستان مراجعه کنید.
  12. روز سوم بعد از عمل، حتما برای خارج کردن تامپون و کانولای بینی، به جراح خود مراجعه کنید.
  13. برای برداشتن آتل، ویزیت یک هفته بعد از عمل لازم است.
  14. ورم نوک بینی در روش عمل باز طولانی تر از عمل بسته است و شاید در هر دو روش نیاز به تزریق کورتون باشد.

سوالات مربوط به عمل بینی

سوالات رایج درباره جراحی زیبایی بینی

در آخرین بخش به مهمترین سوالات در زمینه جراحی بینی پاسخ خواهیم داد؛ تا هیچ شک و شبهه ای در خصوص مراحل رینوپلاستی برای شما باقی نماند.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

عمل جراحی بینی از اعمال غیر اورژانسی به حساب می آید و می تواند بسته به محل عمل جراحی و میزان مهارت جراح شما، متفاوت باشد. اگر جراحی با هدف بهبود راه های تنفسی انجام شود، از عمل های بازسازی محسوب می شود و بیمه آن را پوشش می دهد. که البته این موضوع نیاز به معاینه و تایید پزشک دارد. اما در حالت کلی هزینه ها شامل موارد زیر می شوند:

  • هزینه جراح
  • هزینه بیمارستان
  • مخارج مربوط به داروها
  • هزینه های مربوط به بیهوشی
  • هزینه آزمایش های مورد نیاز

اما مهمتر از همه این موارد، تجربه جراح و میزان راحتی شما با اوست؛ که در نهایت منجر به کسب نتیجه مطلوب و ظاهری زیبا خواهد شد. نکته مهم در خصوص هزینه و قیمت جراحی بینی این است که پاسخ این سوال به موارد زیادی بستگی دارد. برای مثال شما کدام جراح را برای انجام جراحی زیبایی بینی انتخاب می کنید؟

جراحی زیبایی چقدر طول می کشد؟

مدت زمان عمل جراحی بینی به فاکتورهایی مانند نوع بینی، نوع عمل و مهارت جراح بستگی دارد. به طور میانگین عمل رینوپلاستی دو ساعت طول می کشد. این زمان با توجه به شرایط خاص می تواند از یک و نیم ساعت تا سه ساعت نیز متغیر باشد. اما این زمان تنها برای اتاق عمل است و بیمار باید یک ساعت زودتر از زمان عمل برای امور پذیرش به بیمارستان یا مرکز جراحی مراجعه کند. پس از عمل نیز به نیم ساعت زمان برای پایش و تثبیت شرایط هوشیاری بیمار نیاز است.

تا چه سنی می توان عمل بینی انجام داد؟

در خصوص سن مناسب برای عمل رینوپلاستی، بازه مشخصی وجود ندارد. اما با توجه به رشد صورت و بینی، حداقل سن لازم برای این عمل زیبایی ۱۷ سالگی است. در سنین بالا نیز به علت افتادگی پوست صورت، پزشک با چالش هایی روبرو خواهد بود؛ اما داشتن شرایط لازم برای عمل در سنین بالا، تا حدود زیادی به شرایط بدنی افراد بستگی دارد و متفاوت است.

آیا می شود پس از عمل بینی با هواپیما سفر کرد؟

هفته ابتدایی بعد از عمل جراحی بینی برای ترمیم سریع بافت های داخل بینی بسیار مهم است و پرواز با هواپیما بلافاصله بعد از عمل، می تواند موجب تغییر فشار بدن و در نهایت خونریزی شود. لذا اکثر جراحان توصیه می کنند که حدالامکان تا یک هفته پس از جراحی بینی، از هواپیما برای مسافرت استفاده نکنند. البته در حالتی خاص و برای مسافرین داخلی کشور، این محدودیت زمانی می تواند تا ۴۸ ساعت بعد از عمل کاهش یابد.

پس از جراحی بینی چه غذا هایی نباید خورد؟

تا یک ساعت پس از عمل نباید چیزی بخورید. بعد از آن می توانید با آب شروع کرده و دیگر نوشیدنی های روان را با نی مصرف کنید. این نوشیدنی ها نیابد ترش یا تند باشند؛ چون باعث تحریک سیستم تنفسی شده و به جراحی بینی شما فشار می آورند. تقریبا چند ساعت بعد از عمل نیز می توانید خوردن غذا را با سوپ یا دیگر غذاهای نرم که نیاز زیادی به جویدن و تحرک عضلات صورت ندارند، شروع کنید.

سخن آخر

در این متن سعی کردیم ضمن معرفی بهترین جراح بینی تهران ، نکات مهمی در خصوص باید ها و نباید های جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی ارائه کنیم. همچنین به تعدادی از سوالات رایج در این خصوص نیز پاسخ دادیم.

اگر در لیست بهترین جراح بینی تهران اسمی از قلم افتاده، لطفا در بخش دیدگاه ها برای ما بنویسید. به نظر شما بهترین جراح بینی تهران کیست و چه چیزی در عمل بینی مهمترین فاکتور است؟ همچنین اگر سابقه ای در خصوص جراحی بینی دارید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

جراحی بینی

سایر جراحان بینی تهران

دکتر بهروز فرزام

دکتر فرزام جراح زیبایی بینی و صورت هستند. برای دیدن نمونه کارهای دکتر بهروز فرزام، بهتر است که به اینستاگرام ایشان مراجعه کنید.

  • اینستاگرام: Dr.bfarzam
  • آدرس مطب: تهران، ونک، ابتدای گاندی جنوبی، ساختمان پزشکان گاندی، شماره ۱۴۲، واحد ۴۲
  • تلفن: ۸۸۷۸۲۵۶۰ – ۰۹۱۰۹۱۱۱۱۴۲

دکتر علی قارونی

دکتر علی قارونی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح زیبایی صورت و بینی هستند. نمونه کارهای این جراح بینی در تهران را می توانید از اینستاگرام ایشان دنبال کنید.

  • اینستاگرام: drgharooni
  • آدرس مطب: تهران، میدان ونک، خیابان شریفی (خشایار)، پلاک۳۲، طبقه ۴، واحد ۷
  •  تلفن: ۰۲۱۸۶۰۸۰۸۰۵ – ۰۲۱۸۶۰۸۶۱۱۵

دکتر بهرام مقدم فرد

دکتر مقدم فرد را می توان یکی از بهترین جراح های بینی در تهران دانست که فوق تخصص جراحی گوش و حلق و بینی دارند.

  • اینستاگرام: dr.bahram.moghadamfard
  • آدرس مطب: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه شروان، ساختمان شروان، طبقه اول، واحد ۸
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۶۶۲۲۷۰ – ۰۲۱۸۸۶۶۵۶۳۶

دکتر علیرضا محبی یکی از بهترین جراح زیبایی در تهران

تخصص ایشان در جراحی زیبایی بینی و صورت است. دکتر علیرضا محبی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران، عضو آکادمی جراحان گوش و حلق و بینی آمریکا، عضو انجمن گوش و حلق و بینی ایران و عضو مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن هستند. برای دیدن نمونه کارهای آقای دکتر محبی، به وب سایت ایشان مراجعه کنید.

  • وب سایت: www.dr-mohebbi.com
  • آدرس مطب: تهران، خیابان آفریقا، خیابان صانعی، پلاک ۱، ساختمان نور، طبقه پنجم، واحد ۱۸
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۶۷۷۷۲۳ – ۰۲۱۸۸۶۴۱۳۰۵
  • آدرس کلینیک: تهران، خیابان ولیعصر، بعد از میدان ونک، خیابان والی نژاد، کلینیک مرکزی شهر
  • تلفن کلینیک: ۰۲۱۸۸۸۸۴۴۲۵

جراح بینی خوب

دکتر غلامرضا صفایی

ایشان جراح و متخصص گوش و حلق و بینی هستند. به اعتقاد دکتر صفایی:

جراحی بینی از چندین لحاظ یک کار هنری است و جراح باید دید یک هنرمند و صبر و حوصله او را داشته باشد.

در وب سایت و صفحه اینستاگرامی دکتر صفایی، می توانید نمونه کارهای این جراح بینی خوب تهران را مشاهده فرمایید.

  • وب سایت: www.drsafaee.com
  • اینستاگرام: gholamreza_safaee
  • آدرس مطب: تهران، سعادت آباد، سرو شرقی، خیابان مجد، روبروی کلینیک سعادت آباد، پلاک ۱۱، طبقه ۳
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۳۸۳۸۵۶ – ۰۲۱۲۲۱۴۵۱۷۸

دکتر شاهین صحرایی، جراح بینی خوب در تهران

دکتر شاهین صحرایی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک بینی هستند. اگر تمایل دارید که بعد از جراحی، بینی شما طبیعی به نظر بیاید، پس حتما باید دکتر صحرایی را به عنوان جراح بینی خود انتخاب کنید. علت شهرت و محبوبیت ایشان، مهارت و سبک عمل جراحی است که منجر به فرم بینی های طبیعی بعد از عمل می شود. دکتر صحرایی گزینه مناسبی برای آقایانی است که تمایل به عمل جراحی بینی طبیعی دارند.

  • آدرس مطب: تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به بزرگراه همت، روبروی پارک شریعتی، بین کوچه پیروز و کاوه، ساختمان پزشکان شریعتی، طبقه دوم، واحد ۱۱
  • تلفن: ۰۲۱۲۲۸۸۳۴۵۵ – ۰۲۱۲۲۸۶۴۶۱۵

بهترین جراح زیبایی بینی تهران

دکتر رضا محسنیان

دکتر رضا محسنیان از متخصصین جراحی زیبایی بینی در تهران هستند.

  • وب سایت: www.dr-mohsenian.ir
  • اینستاگرام: drmohsenian
  • آدرس مطب: تهران، شریعتی، قلهک، جنب بیمارستان ایران مهر، بن بست میری، پلاک ۸، طبقه همکف، زنگ دوم
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۶۰۴۶۷۸ – ۰۲۱۲۶۶۰۴۶۷۴ – ۰۹۱۲۷۳۷۳۷۱۶

دکترعلیرضا ابیانه، جراح بینی خوب در تهران

ایشان از معروف ترین و بهترین جراح بینی در تهران هستند که نظر خود را درباره جراحی زیبایی بینی، اینگونه بیان می کنند:

جراحی زیبایی بینی زمانی موفقیت آمیز است که نتیجه آن یک بینی منطقی و طبیعی باشد. اغراق گری و افراط در برداشتن بافت های سالم بینی، نه تنها به زیبایی آن لطمه وارد می کند، بلکه ممکن است عملکرد بینی را نیز دچار اختلالات جبران نا پذیری نماید.

  • وب سایت: www.drabyaneh.com
  • اینستاگرام: drabyaneh
  • آدرس مطب: تهران، میدان توحید، خیابان پرچم، جنب کانون توحید، ساختمان دکتر ابیانه، طبقه پنجم غربی
  • تلفن: ۰۲۱۶۶۹۱۹۰۲۰ – ۰۹۱۲۶۲۶۲۶۲۰

بهترین جراح زیبایی تهران

دکتر پوریا افلاکی

دکتر پوریا افلاکی جراح و متخصص گوش و حلق و بینی هستند. ایشان همچنین عضو انجمن علمی راینولوژی ایران، عضو مرکز تحقیقات راینولوژی ایران، عضو آکادمی جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت آمریکا و عضو آکادمی جراحان پلاستیک صورت در اروپا هستند. بی شک دکتر افلاکی را می توان از بهترین جراحان بینی در تهران دانست.

  • وب سایت: www.drpouriaaflaki.com
  • اینستاگرام: draflaki
  • آدرس مطب: تهران، میدان ونک، ضلع شمال شرقی، خیابان شهید صانعی، مرکز جراحی فک و صورت ایران، طبقه ۲، واحد ۲۵
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۸۸۶۲۷۹ – ۰۹۱۹۲۹۷۹۷۹۴

دکتر امید ابراهیمی، در لیست بهترین جراح بینی تهران

دکتر ابراهیمی، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی زیبایی بینی هستند.

  • وب سایت: www.drebrahimi.org
  • اینستاگرام: dromidebrahimi
  • آدرس مطب (۱): تهران، خیابان ولیعصر، پایین تر از میدان ونک، روبروی بیمارستان دی، خیابان دوم گاندی، پلاک ۸، واحد ۱
  • تلفن (۱): ۰۲۱۸۸۸۷۸۵۵۶ – ۰۲۱۸۸۸۷۶۲۰۰
  • آدرس مطب (۲): تهران، خیابان ستارخان، خیابان حبیب الهی، پلاک ۲۴۱، طبقه ۲
  • تلفن (۲): ۰۲۱۶۶۵۵۰۰۰۷

دکتر امیر دریانی

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی
  • فلوشیپ جراحی و بازسازی کانسر پستان از ایتالیا
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران

خدمات:

جراحی های زیبایی صورت: جراحی پلاستیک بینی، پروتز چانه، تزریق چربی، جراحی زیبایی پلک، جراحی گوش، لیفت ابرو و پیشانی، لیفت لب، لیفت صورت، لیفت خارجی ابرو، جراحی زیبایی گونه و جراحی زیبایی فک

  • آدرس: تهران، میدان ونک، صانعی، ساختمان صدف، همکف، واحد ۶
  • تلفن: ۸۸۸۵۶۹۲۰
  • همراه: ۰۹۳۸۰۳۵۳۵۲۵
  • وب سایت: www.dr-daryani.ir

دکتر مجید کاظمی - جراح بینی

دکتر مجید کاظمی

  • جراح و‌ متخصص گوش و حلق و بینی
  • داشتن پانزده سال سابقه جراحی بینی
  • عضو آکادمی جراحان گوش و گلو و بینی ایران
  • رتبه سوم بورد تخصصی کشوری
  • عضو جامعه جراحان ایران
  • عضو انجمن راینولوژی ایران و انجمن تحقیقات راینولوژی ایران

جراحی زیبایی بینی:

دکتر کاظمی پس از فارغ التحصیلی با رتبه سوم بورد، تا کنون مشغول انجام فعالیت‌ های علمی و درمانی است. دکتر کاظمی یکی از بهترین جراحان بینی در کشور است که تا کنون بیش از ۳۰۰۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده اند.

سایر خدمات:

جراحی‌ های لیفت صورت و پیشانی و نیز کشیدن پوست اتوپلاستی یا اصلاح گوش های برآمده تزریق چربی، تزریق بوتاکس جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، خیابان منظرنژاد، پلاک ۵۸، طبقه پنجم
  • تلفن: ۲۶۴۲۲۶۴۰
  • همراه: ۰۹۳۵۷۰۷۲۷۲۷
  • وب سایت: www.drkazemi.org

دکتر احمد علی رجب پور

دکتر احمد علی رجب پور

  • رتبه ۱ بورد جراحی کشور سال ۹۲
  • رتبه ۱ آزمون فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور سال ۹۳
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
  • عضو هیئت علمی دانشگاه و عضو بنیاد ملی نخبگان ایران

خدمات:

بوتاکس، ژل لب، تزریق چربی و پروتز گونه، سینه و باسن لیپوساکشن و لیفت شکم، پهلو، ران و بازو پروتز و لیفت پستان، چال گونه، کاشت مو لیپوساکشن و لیفت شکم، پهلو، ران و بازو لیفت پیشانی، ابرو و صورت، جراحی زیبایی پلک جراحی زیبایی بینی و بازسازی انحراف بینی و راه هوایی جراحی گوش خارجی (مثل بدفرمی گوش و گوش برجسته) ژنیکوماستی (بزرگی سینه در آقایان)

  • آدرس ۱: دهکده المپیک
  • آدرس ۲: ونک
  • همراه: ۰۹۳۵۵۲۹۸۰۰۰
  • وب سایت: www.dr-rajabpur.com
  • اینستاگرام: dr.rajabpur

مطلب مرتبط:

قبل از جراحی بینی بخوانید

20 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام من پیش دکترمحمد ابراهیمی عمل کردم فوق العاده افتضاح کارشون ایشون اصلا دکترحاذقی نیستن فقط توکار زیادکوچیک کردنه برخلاف تبلیغاتی که انجام میده .شعارش رفع معایب بینیه طبیعیه ……. کلا فرم صورتو تغییر میده گندمیزنه به فرم صورت دماغ ظریف و نابود میکنه قوز بینیو بحدی تراش میده کلن باپا میره رو صورت له میکنه فقطم توکاره گرده وتپل وبی نوک کردن بینیه دکتربی وجدان بقرآن چند نفرو اززیباجواشو دیدم همین مشکل منو داشتن ….نامرد ……اصلا انتقاد پذیر نیست …..فقطم یه مدل بلده رو همه پیاده میکنه حالا نتیجه خوب باشه یا بد فرقی نمیکنه بازم کارشو تکرار میکنه ……… مطبش خیلی مجلله …… سرشم خیلی شلوغ ..گول مطبشو خوردم گول بازلر یابیشو

  2. چرا پزشکانی که تخصص مرتبط با جراحی بینی ندارند رو معرفی میکنید؟؟ بهتر نبود کمی در مورد تخصص های که مجاز به جراحی بینی هستن مطالعه میکردید قبل از تبلیغ؟؟؟

    • دوست عزیز
      ممنون از دیدگاه شما
      پزشکان معرفی شده همگی یا در جراحی پلاستیک و یا در گوش و حلق و بینی تخصص دارند
      اگر تجربه بدی دارید یا دور و بر شما کسی تجربه بدی داشته خوشحال می شیم در اینجا با دوستان خودتون به اشتراک بگذارید

  3. من 1 سال با دکتر کسری ثابتی عمل کردم بسیار راضی هستم مطبشم تو ونک هست واقعا کارش حرف نداره و یکی از بهترین جراح بینی تهران هست

  4. سلام کاش من هم به این سایت ها مراجعه میکردم تا برای عمل بینی دخترم پیش دکتر دوغایی مقدم نمیرفتیم که اینقدر اذیت بشیم الان ۶ سال هست عمل کرده ولی اصلا راضی نیستیم از اون روز اول گچی که گذاشته بود کج بود ، به دکتر گفتیم ولی گفت مشکلی نیست فقط چون آشنا بود نتونستم شکایت کنم .

  5. دکتر امیر دریانی هم فوق تخصص پلاستیک هستن کار بینی و پروتز سینه انجام دادم کارش عالیه و قیمت هاش واقعا منصفانس

    • من هم پیش دکتر امیر دریانی عزیز جراحی بینی و تزریق چربی صورت انجام دادم بسیار طبیعی و رضایتمندم

  6. دکتر محبی عالیه ولی وقت گرفتن برای ویزیت و عملش پیرت میکنه
    دکتر قارونی هم بعد دکتر محبی خیلی خوبه

  7. سلام
    من بینی‌م گوشتی بود و پیش هر جراحی میرفتم قبول نمیکرد عمل کنه
    در نهایت به توصیه یکی از دوستانم پیش دکتر خاص احمدی عمل کردم و نتیجه عالی شد و چهره‌م خیلی تغییر کرد

  8. من پیش مهدی احمدی عمل کردم انصافا کارش قابل مقایسه با بینی های تابلو علی نیست عالییی
    دکتر احمد فقط کار بینی و گوش و لوزه انجام میده بخازر همین کارش خیلی خوبه

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: یاسمن