in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

بهترین عطر زنانه 2017 – لیست 10 تایی

behtarin atre zanane 2017 – liste 10 taei

ما خانوم ها دوست داریم در همه حال بهترین بو و در واقع همواره عطر مورد علاقمونو داشته باشیم. چون وقتی عطر مورد علاقمنو می زنیم نه تنها بوی خوبش بهمون احساس خوشایندی می ده بلکه یه حس اعتماد به نفسی هم درونمون به وجود میاره. حتی دوست داریم عطر خاص خودمونو داشته باشیم که با اون شناخته بشیم. ولی مشکل می دونین کی شروع می شه؟! درست وقتی که می خواییم عطرمونو عوض کنیم یا یکی از بهترین عطرهای زنانه رو بخریم. اون موقع ست که کلی عطرهای مختلف رو می بینیم و بو می کنیم و از یه جایی به بعد همه عطرها بوی یکسانی برامون دارن. آخرم کلافه میشیم. حالا یا با کلی شک و تردید خرید می کنیم و یا اصلا بی خیال می شیم. خوب از اونجایی که تو سال 2017 هستیم چه بهتر که یه لیستی از بهترین عطر زنانه 2017 داشته باشیم که کارمون رو راحت تر کنه. حالا من اینجام که برات یک لیست 10 تایی از بهترین عطر زنانه 2017 معرفی کنم که هم به روز باشی و هم کلافه نشی. این لیست بهترین عطر زنانه 2017 بر اساس بیشترین فروش و تجربیات بقیه است.

بهترین عطر زنانه 2017

1- Valentino Valentina

این عطر برای اولین بار در اواسط سپتامبر 2011 به بازار اومده است و خوب این که امسال هم تو لیست بهترین عطر زنانه 2017 است خودش جای کمی فکر داره. بوی این عطر چون میکسی از میوه و گل است جز عطرهای شیرین است و خیلی شیرین به حساب نمی آد. بوی قوی، شیک و خوشایندی داره. ترنج ،شکوفه پرتقال، یاس شیرین، وانیل و…. از ترکیبات این عطر است.

بهترین عطر زنانه 2017

2- Elie Saab Le parfum Eau de Parfum

ترکیب شکوفه پرتقال، یاس، چوب سدر و رز ترکیبی عالی برای یک عطر می تونه باشه. این عطر ازون عطراست که شاید تا مدت ها عوضش نکنی. ماندگاری خوبی داره و هرچی میمونه هم بهتر می شه.

بهترین عطر زنانه

3- Giorgio Armani Si

این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه است که بسیار بوی شیک، کلاسیک و زنانه ای داره. در واقع از دیدگاه این برند معروف بوی این عطر برای خانوم هایی ساخته شده که در عین حال که بسیار شخصیت قوی و مستقلی دارند ولی ظرافت زنانگی خودشونم حفظ می کنند. عطر سی بوی گرم و شیرینی داره.

معروف ترین عطر زنانه

4- Marc Jacobs Decandence Eau So Decandent

این عطر یکی از بهترین عطر زنانه در سال 2017 است که در واقع همین امسال هم وارد بازار شده.  نسخه اول این عطر به نام Decandence در سال 2015 تولید شد . نسخه دوم آن هم به نام Divine Decandnce در سال 2016 تولید شده است. در واقع این سری از عطرهای بند Marc jacobs با ظاهر متفاوت و زیباشون که شبیه به کیف است مورد توجه زیادی قرار گرفته و طرفداران زیادی پیدا کرده است. این عطر، بهترین عطر زنانه مناسب برای هم روز و هم شبه. خیلی بوی شیرین و قوی داره و از ماندگاریشم تعریف زیاد شده.

معروف ترین عطر زنانه

5- Narciso Rodriguez Fleur Musc

به طور کلی عطرهای Narciso Rodriquez جز معروف ترین عطرهای زنانه است که بسیار بسیار ظاهری ساده و در عین حال جذابی دارند. این سری عطر از این برند امسال یعنی2017 به بازار آمده است. بوی این عطر ترکیبی است از گل رز، گلابی، مشک، کهربا و فلفل صورتی. از دید سازنده این عطر، بسیار بویی اعتیاد آور و غیر قابل مقاومت دارد. بویی شیرین با رایحه گل مانندی داره.

معروف ترین عطر زنانه 2017

6- Burberry My Burberry Blush

این عطر که از برند معروف و پرطرفدار Burberry در دنیای مد و فشن است از بهترین عطر زنانه 2017 است که همین امسال هم به بازار امده. ترکیبات این عطر لیمو، انار،سیب و گلبرگ های رز است. بوی این عطر قوی و شیرینه ولی چون رایحه میوه هایی چون سیب، انار و لیمو داره خیلی هم شیرینیش اذیت کننده نیست.

بهترین عطرهای زنانه

7-  Yves Saint Laurent BLACK OPIUM

کلا هر لیستی رو بررسی کردم یکی از عطرهایی که تو 90% بهترین عطر زنانه 2017 بود این عطر بود. که حتی در سال 2016 هم تو لیست بهترین عطرهای زنانه بوده. بوی این عطر ترکیبیست از وانیل، قهوه، شکوفه پرتقال، ارکیده سیاه و چوب سدر. در سال 2014 وارد دنیای عطر شده و همچنان جز معروف ترین عطر های زنانه باقی مونده. بوی این عطر گرم و تند هست.

بهترین عطر امسال

8- Victoria’s Secret Bombshell

عطرهای این برند خیلی به سادگیه بو ولی در عین حال اغواگر معروف هستند. و این مدل هم استثنا نیست. این عطر بسیار مناسب برای فصل بهار هست. بوی شیرینی داره که ترکیبی است از وانیل، ارکیده و پشن فروت. ترکیبی بسیار لذت بخش و متمایز.

بهترین عطرهای زنانه

9- Lancome La Vie Est Belle

این عطر بیشتر عطر پاییزی و زمستونی است. در سال 2012 وارد دنیای عطر شده. خیلی ها معتقدند که کاملا لایق بودن در لیست بهترین عطرهای زنانه رو داره. با توجه به اسم این سری از عطرهای Lancome که بیانگر “زندگی زیباست” بوی آن هم الهام گرفته شده از خوشحالی و لذت در زندگی حتی از کوچکترین مسائل. بوی شیرین و تندی داره که از گل زنبق از ترکیبات اصلی این عطر است.

معروف ترین عطر زنانه

10- Elizabeth and James Nirvana Bourbon یکی از بهترین عطر زنانه 2017

این عطر در سال 2016 عرضه شده و همچنان جز بهترین عطرهای زنانه در فصل پاییز و زمستونه. ترکیبی است از چوب بلوط، گل مریم و وانیل. بوی این عطر بسیار ملایم است.

بهترین عطرهای زنانه

خوب من تو این مطلب سعی کردم 10 تا از بهترین عطر زنانه 2017 رو برات معرفی کنم. هرچند که عطر خیلی سلیقه ای هست و حتی رو پوست آدم های مختلف متفاوت عمل می کنه. ولی این 10 نمونه عطر جز اون هایی بود که اکثرا آدم ها نظر و تجربیات مثبتی داشتند و از لحاظ هزینه ای هم مناسب ترند. میدونم که خیلی عطرهای دیگه هم می تونست تو این لیست معروف ترین عطرهای زنانه باشه پس چه خوب می شه که تو هم چند تا معرفی کنی و از تجربیاتت بگی.

در نت نظر بخوان: بهترین عطرهای ۲۰۱۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: یاسمن