in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین رستوران های اهواز – لیست 10 تایی

behtarin resturan haye ahvaz – liste 10 tayi

اهواز یکی از گرم ترین کلانشهرهای ایران درسته بعنوان مقصد سفر تابستانی اصلاً جای مناسبی نیست، ولی در عوض در بهار و فصول سرد سال یکی از بهترین شهرها برای سفر کردنه. در سفر به اهواز حتماً باید به بهترین رستوران های اهواز سر بزنی و غذاهای خوشمزه شون رو امتحان کنی. در اینجا من یک لبست 10 تایی از بهترین رستوران های اهواز برات آماده کردم، البته اهواز رستوران خوب زیاد داره و انتخاب بهترین رستوران های اهواز کار سختیه، بخاطر همین سعی شده پرطرفدارترین رستوران ها رو در این لیست بیاریم.

معرفی بهترین رستوران های اهواز

1 – رستوران و فست فود تیارا بهترین رستوران اهواز

رستوران و فست فود تیارا بهترین رستوران اهواز

  • آدرس : گلستان، بلوار فروردین، بین خیابان آبان و آذر

تیارا هم رستوران سنتیه و هم فست فود. در این رستوران می تونی انواع و اقسام غذاها از دریایی گرفته، تا پیتزا و کباب و غذاهای سنتی رو سفارش بدی. منوی کامل و غذاهای خوشمزه و با کیفیت رستوران تیارا باعث شده این رستوران در بین بهترین رستوران های اهواز قرار داشته باشه.

2 – رستوران گردان امپراطور شیک ترین رستوران اهواز

رستوران گردان امپراطور شیک ترین رستوران اهواز

  • آدرس : بلوار پاسداران، برج IT، طبقه هشتم

اگه دوست داری در سفر به اهواز یک غذای خوشمزه و لذیذ در محیطی مجلل و زیبا نوش جان کنی حتماً سری به رستوران گردان امپراطور بزن. بهترین ویژگی این رستوران چشم انداز فوق العاده زیبای شهر اهوازه. می تونی همینطور که غذا می خوری نمای 360 درجه ای از شهر رو هم تماشا کنی. منوی متنوع رستوران امپراطور شامل غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سوخاری و… ست.

3 – فست فود آترین بهترین فست فود اهواز

فست فود آترین بهترین فست فود اهواز

  • آدرس : کیانپارس، بین خیابان سروش و خیابان الهام

یک فست فود خیلی خوب که بین اهوازی کلی طرفدار داره. در فست فود آترین می تونی انواع ساندویچ، پیتزا، سوخاری، لازانیا و یه عالمه پیش غذاهای خوشمزه میل کنی. این رستوران بخاطر غذاهای خوشمزه و با کیفیتش کلی مشتری داره و همیشه شلوغه، ولی وقتی یه بار از آترین غذا بخری تو هم مشتری همیشگی این فست فود دنج و دوست داشتنی میشی.

4 – رستوران کاکتوس سبز یک رستوران خوب در اهواز

رستوران کاکتوس سبز یک رستوران خوب در اهواز

  • آدرس : کیانپارس، فلکه اول، جنب سازمان آب و فاضلاب، روبروی فروشگاه هاکوپیان

رستوران کاکتوس سبز از اون رستوران های خوب و پرطرفداریه که در سفر به اهواز حتماً باید سری بهش بزنی. تنوع غذاهای این رستوران بسیار زیاده و شامل غذاهای اصیل ایرانی، فرنگی، دریایی و… ست. از دیگر ویژگی های خوبی که باعث شده کاکتوس سبز مشتری های زیادی داشته باشه فضای سبز زیبا و فوق العاده این رستورانه و می تونی در زمان هایی که هوا مساعده در فضای سبز غذاتو نوش جان کنی و چند برابر لذت ببری.

5 – خانه کباب مهمان بهترین چلوکبابی اهواز

خانه کباب مهمان بهترین چلوکبابی اهواز

  • آدرس : خیابان زیتون کارمندی، خیابان کمیل، نبش زمزم

همونطور که از اسم این رستوران مشخصه بهترین کباب ها رو سرو می کنه ولی منوی رستوران مهمان فقط به کباب محدود نمیشه. در اینجا می تونی غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی، استیک و… هم سفارش بدی. غذاهای اصیل و بین المللی خوشمزه خانه کباب مهمان باعث شده این رستوران جزء بهترین رستوران های اهواز قرار بگیره.

6 – کافه رستوران کنجد یک کافه رستوران خوب در اهواز

کافه رستوران کنجد یک کافه رستوران خوب در اهواز

  • آدرس : کیانپارس، خیابان وهابی، نبش اسفند

می تونی در کافه رستوران کنجد صبحانه، ناهار و شام سفارش بدی. اینجا هر 3 وعده غذایی رو با بهترین طعم و کیفیت برای مشتری هاش فراهم می کنه. محیط کنجد خیلی دنج و خودمونیه. این کافه رستوران مشتری های زیادی داره. در اینجا ناهار اصیل ایرانی و شام فرنگی سرو میشه.

7 – کافه رستوران زهره زیباترین کافه رستوران اهواز

کافه رستوران زهره زیباترین کافه رستوران اهواز

  • آدرس : خیابان زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی، مرکز خرید زهره، طبقه چهارم

این کافه رستوران ترکیبیه از یک رستوران سنتی با کافی شاپی شیک. در اینجا از خوراکی های خوشمزه کافی شاپی گرفته تا انواع کباب می تونی سفارش بدی. اجرای موسیقی زنده به همراه فضای زیبا و آبنمای این رستوران ویژگی مثبتیه که باعث شده بین اهوازی ها محبوبیت خاصی داشته باشه و در گروه بهترین رستوران های اهواز قرار بگیره.

8 – رستوران سنتی باغ فیروزه بهترین رستوران سنتی اهواز

رستوران سنتی باغ فیروزه بهترین رستوران سنتی اهواز

  • آدرس : کیانپارس، بین خیابان 14 و 15 غربی

اگه می خوای غذاهای سنتی ایرانی مثل کشک بادمجان، دیزی، کباب های خوشمزه و… بخوری پیشنهاد می کنم سری به باغ فیروزه بزنی. خوشمزه ترین دیزی ها رو می تونی در این رستوران پیدا کنی. تنوع کباب رستوران سنتی باغ فیروزه هم بسیار زیاده، علاوه بر اینها اینجا سورپرایزی برای مشتری هاش در نظر گرفته به نام غذای مخصوص باغ فیروزه که پیشنهاد سرآشپزه و معمولاً کسانی که برای اولین بار به این رستوران مراجعه می کنند این غذا رو سفارش میدن و مشتری همیشگی باغ فیروزه میشن.

9 – رستوران کباب سرا بهترین کباب فروشی اهواز

رستوران کباب سرا بهترین کباب فروشی اهواز

  • آدرس : فلکه سوم کیانپارس، ابتدای خیابان مطهری

خوشمزه ترین کباب اهواز رو می تونی در رستوران کباب سرا سفارش بدی و حسابی از طعم و کیفیت این کبابها لذت ببری. اهوازی هایی که مشتری ثابت این رستوران هستند عقیده دارند اینجا بهترین کباب های ایران رو درست می کنه، به همین دلیله که کباب سرا در بهترین رستوران های اهواز قرار داره.

10 – رستوران و فست فود رادین یک فست فود خوب اهوازی

رستوران و فست فود رادین یک فست فود خوب اهوازی

  • آدرس : خیابان گلستان، خیابان فروردین، نبش دی

این رستوران و فست فود منوی بسیار متنوعی داره و شامل بیش از 50 نوع غذای متفاوت از ایرانی گرفته تا فرنگی و دریایی. قسمت فست فود رادین طرفداران زیادی داره و می تونی خوشمزه ترین پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی، ساندویچ و سوخاری های لذیذ رو در رستوران رادین که جزء بهترین رستوران های اهواز هست سفارش بدی.

دوست خوبم تا به حال به این لیست 10 تایی بهترین رستوران های اهواز که برات گفتم مراجعه کردی و از غذاهای خوشمزه شون نوش جان کردی؟ به نظرت دیگه کدوم رستوران های اهوازی می تونن در این لیست قرار بگیرن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.