in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین متخصص ارتودنسی تهران – لیست ۱۰تایی

behtarin motekhases ortodensi Tehran

متخصص برجسته ارتودنسی

اگر زیبایی و سلامت دندان برای شما مهم است، باید به دنبال یک متخصص ارتودنسی با تجربه باشید تا بد فرمی دندان های شما را درست کند. پس در ابتدا باید بهترین متخصص ارتودنسی تهران را پیدا کرده و دندان های خود را به او نشان دهید. اما پیدا کردن چنین افراد متخصصی در شهرهای بزرگی چون تهران، کاری سخت و دشوار است. به همین دلیل در این مطلب لیستی از بهترین متخصص ارتودنسی تهران را آورده ایم؛ تا به شما در انتخاب دندانپزشکی خوب، کمک کنیم.

بهترین متخصص ارتودنسی تهران – مورد تایید نت نظر

دکتر ستاره خسروی
دکتر ستاره خسروی

دکتر ستاره خسروی

متخصص ارتودنسی و استاد دانشگاه
تسلط به تکنیک های روز دنیا
بهترین طرح درمان به وسیله بهترین متریال ارتودنسی

خدمات: ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی سرامیکی، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی دیمون، ارتودنسی خارج دهانی، ارتودنسی همراه با جراحی فک


معرفی در این فضا

اگر حس می کنید که نام کلینیک دندانپزشکی شما در لیست بهترین متخصص ارتودنسی تهران از قلم افتاده، کافی است با ما تماس بگیرید.


سایر متخصصین ارتودنسی تهران

دکتر صابر سید گوگانی، متخصص برجسته ارتودنسی

دکتر گوگانی با استفاده از تجهیزات و تکنیک های جدید، خدماتی مانند اصلاح نامرتبی دندان، زیبایی فک و صورت، ارتودنسی ثابت و متحرک، روش های نوینی مثل ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی دیمون و ارتودنسی شفاف ارائه می دهد. مشاوره و آموزش قبل از ارتودنسی در مطب ایشان رایگان است.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، بلوار سعادت آباد، خیابان ۳۱ام شرقی، پلاک ۱۲، ساختمان آرسام، طبقه ۵، واحد ۱۷
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۶۸۲۷۴۷
  • دورنگار: ۰۲۱۸۸۶۸۳۰۲۵
  • تلفن همراه: ۰۹۱۰۱۸۲۰۹۳۶

بهترین متخصص ارتودنسی تهران و برجسته ترین پزشک

دکتر مسعود داودیان، برترین متخصص ارتودنسی

دکتر داودیان از بهترین متخصصین ارتودنسی تهران است که در کلینیک مجهز خود، از جدیدترین روش های ارتودنسی استفاده می کند. خدمات این کلینیک شامل اصلاح نامرتبی دندان ها و ردیف کردن دندان ها، ارتودنسی ثابت و متحرک و انواع ترمیم ها و خدمات دیگر است.

  • آدرس مطب ۱: تهران، بلوار آفریقا (جردن)، خیابان ظفر (بین جردن و مدرس)، پلاک ۲۸۴ (ساختمان یاس)، طبقه ۱، واحد ۴
  • تلفن: ۸۸۸۷۵۱۴۵
  • دورنگار: ۸۸۸۷۵۱۴۶
  • تلفن همراه: ۰۹۲۰۷۴۱۲۵۱۳

 

  • آدرس مطب ۲: تهران، ستارخان، بین شادمهر و بهبودی، ساختمان پزشکان ستارخان، طبقه ۵
  • تلفن: ۶۶۵۲۰۹۸۰
  • دورنگار: ۶۶۵۲۰۹۶۵
  • تلفن همراه: ۰۹۲۱۰۸۲۳۶۹۷

دکتر رامین جعفرزاده، بهترین متخصص ارتودنسی دندان

بهترین متخصص برجسته ارتودنسی

انجام انواع خدمات تشخیص و درمان ناهنجاری های دندانی و فکی، ردیف کردن دندانها بدون محدودیت سنی و بدون کشیدن دندان با روش ارتودنسی نامرئی، جرم گیری دندان، کشیدن و پر کردن دندان، ارتودنسی ثابت و متحرک و ترمیم دندان با اشعه، از جمله خدماتی هستند که در کلینیک تخصصی دکتر رامین جعفرزاده، با حرفه‌ای ترین تجهیزات دندانپزشکی روز دنیا، انجام می شود.

  • آدرس: تهران، منطقه ۶، ولیعصر، پایین تر از پارک ساعی، برج سپهر ساعی، طبقه ۵، واحد ۵۰۲
  • تلفن: ۸۸۵۵۳۶۳۷ – ۰۹۳۵۴۰۸۸۸۸۸

دکتر بهنام خسروانی فرد

متخصص برتر ارتودنسی

دکتر خسروانی فرد یکی از معروف ترین متخصصین دندانپزشکی تهران است که با خدمات ارتودنسی و زیبایی خود، توانسته نظر مثبت بیماران را جلب کند. برای استفاده از خدمات حرفه ای ایشان، به مطب او در آدرس زیر مراجعه کنید.

  • آدرس: تهران، منطقه ۲، ستارخان، بین فلکه اول و دوم صادقیه (آریاشهر)، پلاک ۹۵۷
  • تلفن: ۴۴۲۰۵۲۵۲ – ۴۴۲۳۴۷۲۴

دکتر محمد فراهانی، متخصص ارتودنسی

متخصص با تجربه ارتودنسی

در مطب دندانپزشکی دکتر فراهانی، می توان انواع دستگاههای جدید و پیشرفته ارتودنسی را دید. ایشان با با استفاده از شیوه های مرسوم، مثل ارتودنسی ثابت و متحرک، کارهای زیبایی مربوط به بیماران خود را انجام می دهد.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از ظفر، نبش خیابان شهید ناصری، پلاک۸۴، طبقه ۲، واحد غربی
  • تلفن: ٨٨٧٨٣٢٠۴ – ٨٨٧٩٠٣٣٩

دکتر فرهاد صدرالدینی، ارتودنسی مجرب تهران

برترین متخصص ارتودنسی

ترمیم دندان ها با اشعه، درمان بدرنگی و بدشکلی دندان ها، ردیف کردن دندان ها و انواع ترمیم ها، استفاده از روش های ارتودنسی و … از خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر صدرالدینی هستند.

  • آدرس شمال تهران: فرمانیه، بلوار اندرزگو، میدان ندا، ساختمان بانک شهر، طبقه سوم، واحد ۹
  • تلفن: ۲۲۸۴۱۰۹۵
  • آدرس غرب تهران: فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به پمپ بنزین، جنب خیابان نجف زاده فروتن، پلاک ۱۳، ساختمان بوستان
  • تلفن: ۴۴۰۱۷۲۵۴
  • آدرس شرق تهران: نارمک، چهارراه تلفنخانه، خیابان ثانی (۴۶ متری غربی)، اول خیابان سمنگان، پلاک ۱۲۰
  • تلفن: ۷۷۸۱۲۶۶۳

دکتر محمد حاجی قدیمی، از متخصص های باسابقه ارتودنسی

متخصص شناخته شده ارتودنسی

دکتر محمد حاجی قدیمی، از باسابقه ترین متخصص های ارتودنسی تهران هستند که  کلیه خدمات ترمیمی، زیبایی، ارتودنسی دندان را در یک مطب مجهز انجام می دهد. ایشان با دقت وضعیت بیمار را بررسی کرده و با تشخیص صحیح خود، درمان لازم را شروع می کنند.

  • آدرس: تهران، کامرانیه، خیابان فریماه، پلاک ۱۳
  • تلفن: ۰۲۱-۸۸۷۸۱۷۵۱

دکتر مسعود سیفی، پزشک متخصص ارتودنسی تهران

متخصص مجرب ارتودنسی تهران

اصلاح طرح لبخند و بستن فضاهای بین دندانی، پروتز ثابت و متحرک، دندانپزشکی اطفال و کودکان، جرمگیری دندان ها و سفید کردن دندان ها، جراحی لثه و … از خدمات ارتودنسی کلینیک دندانپزشکی دکتر سیفی هستند که با بهترین و جدیدترین شیوه های ارتودنسی انجام می شود.

  • آدرس: تهران، منطقه ۳، آفریقا (جردن)، بلوار گلستان، پلاک ۹۹
  • تلفن: ۲۲۰۴۳۳۴۳

دکتر عبدالرضا جمیلیان

متخصص برجسته ارتودنسی

دکتر جمیلیان علاوه بر تخصص و دقت بالا خود در ارتودنسی، از مخترعان کشور است. ایشان توانسته مرتبط با زمینه کاری خود، اختراع جالبی را در مورد درمان ناهنجاری ثبت کند. در مطب ایشان انواع خدمات تخصصی ارتودنسی ثابت و متحرک، با دستگاه های مجهز انجام می شود.

  • آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان پسیان، پلاک ۱۴، طبقه ۵، واحد ۵۵
  • تلفن: ۲۲۰۷۵۸۵۷ – ۲۲۰۷۵۸۴۴

دکتر هادی درویش پور، شناخته شده ترین متخصص ارتودنتیست تهران

دکتر درویش پور دارای بورد تخصصی در زمینه ارتودنسی بوده و از شناخته شده ترین متخصص های ارتودنسی در تهران است. ایشان خدمات زیبایی و ارتودنسی دندان را با دستگاههای مجهز انجام می دهند و توانسته اند رضایت مراجعه کنندگان را جلب کنند.

  • آدرس: تهران، میدان فاطمی، ضلع جنوب شرقی میدان( نبش جویبار )، ساختمان گراد، پلاک ۴۵، طبقه اول
  • تلفن تماس: ۸۸۹۰۶۵۶۰ – ۸۸۸۹۳۲۸۶

مطلب مرتبط: بهترین متخصص ایمپلنت تهران

8 دیدگاه

نظر بده
  1. جمیلیان بی وجدان ترین دکتر ایرانه! نه تخصص داره نه انصاف! حال آدم ازش بهم میخوره

  2. خسته نباشید و کارتون عالیه. فقط بیزحمت یه توجهی هم به جنوب تهران داشته باشید. چون ظاهرا اونجا متخصصاش ناشناخته تر هستند. مردم اونجا هم نیاز که بهترینای جنوب تهران رو بشناسن. یه دونه هم لیست کنید کافیه

  3. سلام به همه چندسالِ كه ارتودنسى انجام دادم پيش دكتر درويشپور وايشون منو به جراح معرفى كرد ومن درزمان مشخص شده جراحى شدم كه واقعاًً يكى از سخت ترين جراحيها هست و دوره دردناك و سختى رو گذروندم سرتونودرد نيارم حالا كه اين همه هزينه كردم و درد كشيدم وقتى تو آينه نگاه ميكنم فكم انحراف داره و كج هست و اين واقعاًً ناراحت كننده س برام خواست بهتون پيشنهاد بدم دكترتون رو خوب و با دقت انتخاب كنيد اينكه بريد پول بديد و وقت بزاريد باز به مشكل بخوريد خيلى عذاب آوره و من فك ميكنم اگر دكتر درويش پورخودشون كارهاى مربوط به ارتو رو انجام بده شايد بيمارا نتيجه ى بهترى بگيرن تااينكه به دستياراش بگه و اونا انجام بدن و آخر هم اين قبيل مشكلات بوجود بياد..لازم به ذكره كه اين مشكل من تنها نيست و چندين نفرديگه هم همين نظر رو داشتن ضمن اينكه خودشون ايرادات دندان و فك رو تو حين ارتودنسى به دكتر گوشتزد ميكردن دقت كافى نبودش

  4. خانم دکتر خسروی متخصص ارتودنسی خیلییی خوب هستند.مشکل فکی من رو بدون جراحی درمان کردند.

  5. حتما برای پیدا کردن دکتر قبلا ی مطالعه بکنید مدارک دکتر را ببینید و این نکات رو توجه کنید.

    تفاوت دکتر متخصص ارتودنسی و دکتر دنداپزشک:
    متخصص ارتودنسی به شخصی گفته می­شود که پس از پایان دوره عمومی دندان­پزشکی برای تحصیل در دوره ارتودنسی سه سال دیگر زمان صرف کرده و آموزش­های لازم را در این خصوص دیده است. در واقع می­توان گفت دندانپزشکانی که مجوز لازم را دریافت کرده­ اند به­ عنوان متخصص ارتودنسیشناخته می­شوند.
    بهترین دکتر ارتودنسی فردی است که دست­کم سه سال آموزش­های آکادمیک را گذرانده و در دوره­های آموزش بالینی رزیدنتی شرکت کرده است.تمام متخصصان ارتودنسی دندانپزشکانی هستند که صلاحیت لازم را دارند و می­توانند فعالیت­های بیشتری را درخصوص مراقبت­های دهان و دندان انجام دهند. این درحالی است که دندانپزشکان در زمینه ارتودنسی تخصص لازم را نداشته و نمی­توانند برخی از کارهای ارتودنسی را انجام دهند. دکتر متخصص ارتودنسی می­توانند هماهنگی­ های لازم را درخصوص فک و دندان انجام داده و مرتب کردن دندان را با استفاده از تخصص بالا انجام دهند.دکتر مهریزی درتهران سعادت آباد ، شهرک غرب و مرکز ارتودنسی غرب تهران فعالیت دارند.
    تحصیلات دکتر متخصص ارتودنسی
    متخصص ارتودنسی و دکتر دندان پزشک هر دو باید تحصیلات پایه ­ای خود را سپری کرده باشند و از آموزش ­های پایه ­ای به ­صورت یکسان برخوردار شده باشند. مدرک دکترا متخصص ارتودنسی و دندانپزشک باید از سوی دانشگاه معتبری صادر شده باشد.متخصص ارتودنسی باید پس از اتمام تحصیلات پایه ­ای به مدت سه سال دیگر درس خوانده و دوره­ های مخصوص ارتودنسی را بگذراند. همچنین متخصص ارتودنسی باید دارای سابقه و تخصص کافی باشد زیرا سلامت دندان ها بعد از ارتودنسی از اهمیت کار متخصص و دکتر می باشد.

  6. سلام دوستان

    خواهر من پیش دکتر ستاره خسروی ارتودنسی کرده ، الان تازه سیم دندوناش رو برداشته، دندوناش خیلی خوب شده ، خیلی از کار خانم دکتر راضی هست.من دکتر خسروی رو پیشنهاد میدم به خاطر اخلاق حرفه ای عالیش ، قیمت ارتودنسی مناسبش ، علم بالاش

  7. سلام به نظرم اسم دكتر جميليان بايد در صدر اين جدول باشه چون با ثبت اختراعشون در آمريكا اسم ايراني را سربلند كردن به علاوه رزومه بسيار قوي تري هم نسبت به بقيه متخصصين ارتودنسي دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.