in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین رستوران های ایران-لیست ۵۰ تایی

behtarin restooranhaye Iran-list 50 tayi

بهترین رستوران های ایران کدامند؟ اگه دوست داری یه غذای خوش طعم و لذیذ رو در یکی از بهترین رستوران های ایران تجربه کنی و لحظات زیبایی رو هم ثبت کنی پس بهتره با این مقاله همراه باشی تا بتونی با لیست ۵۰ تا از بهترین رستوران های ایران آشنا بشی و  هرجا که هستی بهترینو انتخاب کنی.

معرفی لیست ۵۰ تا از بهترین رستوران های ایران در سال ۹۶

۱٫ رستوران گردان برج میلاد یه رستوران متفاوت و شیک

رستوران گردان برج میلاد

اگه میخوای مهمان یه رستوران متفاوت و خاص باشی، رستوران گردان برج میلاد رو بهت پیشنهاد میکنم. توی این رستوران بهترین دسرهای بین المللی و انواع غذاهای ایرانی رو همراه با نواختن پیانو توی محیطی بی نظیر ارائه میده و با گرفتن عکس سلفی در نمای ۳۶۰ درجه ای میتونی لحظه خاطره انگیزی رو ثبت کنی.

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

۲٫ رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های ایران

بهترین رستوران کوهپایه دربند

رستوران کوهپایه یکی از بهترین رستوران های دربند با فضا و محیطی فوق العاده و غذاهای عالی است. محیط داخلی این رستوران شکل خاصی داره و تصوری از کوهپایه رو بهت میده که از دیدنش شگفت زده میشی.

آدرس: تهران، دربند، میدان کوهپایه

در نت نظر بخوان: بهترین ۱۰ رستوران معروف تهران

۳٫ رستوران شیک نایب وزرا تهران

رستوران شیک نایب وزرا

شاید جالبه که بدونی نایب موسس چلوکباب و قدیمی ترین چلوکبابیه تهرانه.اگرچه رستورانای زیادی با این اسم فعالیت می کنن اما اولین رستوران نایب که شهرت زیادی بین مردم تهران پیدا کرده  توی سبزه میدان(بازار تهران) است و تنها شعبه ش هم نایب وزراء هس که ۲ سالن مجزا و ظرفیت ۱۶۰ نفر داره،توی سالن A بوفه VIP هست که توش می تونی از صدای پیانو لذت ببری و توی سالن B بوفه نایب آماده پذیراییه.

آدرس: تهران، وزراء، خالد اسلامبولی، بالاتر از سینما آزادی، کوچه سوم

۴٫ رستوران تماشا یکی از لاکچری ترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران لاکچری تماشا

وقتی دکور طبقه ششم میلاد نور با بقیه طبقات خیلی متفاوته خب باید رستورانش هم متفاوت باشه دیگه! منوی این رستوران غذای هندی ، مکزیکی ، فرنگی ، ایتالیایی ، آسیایی و البته دریایی داره و خیلی متنوعه و امکانات خوبی هم داره. اینجا می تونی استیک با سس قارچ، میگو و کباب برگای فوق العاده ای نوش جان کنی.

آدرس: تهران، شهرک غرب، میلاد نور، طبقه ۶

۵٫ رستوران خاص ارم شاندیز مشهد

ارم شاندیز مشهد

اگه سفری به مشهد داشتی و بعد از زیارت خواستی که یه غذای خوب نوش جان کنی، اگه از یه مشهدی در موردش بپرسی حتما با لهجه شیرین و خاصش بهت رستوران ارم شاندیز رو پیشنهاد میکنه. غذایی هم که برات انتخاب میکنه حتما شیشلیک است!! یه غذای محبوب که همه ایرانی ها هم دوستش دارن.

آدرس: مشهد ،شاندیز – نرسیده به میدان دوم – رستوران ارم شاندیز

۶٫  پسران کریم مشهد از شیک ترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران زیبای پسران کریم مشهد

” پسران کریم” یکی از رستوران‌های قدیمی و معروف شهر مشهده و هرکسی یک‌بار غذای این رستوران رو امتحان کرده باشه، دلیل معروفیت و محبوبیت اینجا رو می‌دونه چون این رستوران یکی از شلوغ‌ترین رستوران ها در نوع خودشه، که هر موقع از روز به این رستوران مراجعه کنی باید برای پیدا کردن جا و نشستن کمی صبر کنی. انواع غذاهای ایرانی در منو این رستوران دیده میشه ولی چلو ماهیچه اینجا از همه معروف‌تره.

آدرس :مشهد، چهارراه خیام، نرسیده به سه‌راه فلسطین، کوچه فرهاد، فرهاد ۲۲

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های مشهد

۷٫ رستوران فوق العاده  باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

رستوران شیک باغ راز شیراز

همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده. یادت باشه که منوی قسمت داخلیه این باغ با منوی فضای باز فرق میکنه.  میتونی انواع غذاهای لذیذ رو توی این رستوران زیبا تست کنی.

آدرس : شیراز، قصردشت، بلوار شاهد

۸٫ رستوران معروف باغ شاپوری شیراز

باغ شاپوری شیراز

بعد از اینکه خوب قسمت های مختلف کاخ و باغ را دیدی احتمالا گرسنه ات میشه، توی یکی از قسمت های دنج باغ رستورانی هس که می تونی یک غذای خوشمزه شیراز ی سفارش بدی و در حالی که از طعم بی نظیر آن لذت می بری محو تماشای چشم اندازهای باغ و عمارت زیباش بشی. توی این رستوران موسیقی زنده هم اجرا میشه و  شیوه دکوراسیون سنتی اش لحظات رو خاطره انگیز تر می کنه. در قسمتی از این باغ نمایشگاه هایی از آثار هنری شیراز برگزار میشه که می تونی از اون ها هم دیدن کنی.

آدرس: شیراز،خیابان انوری جنب ساندویچی ۱۱۰٫ باغ و عمارت شاپوری

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های شیراز

۹٫ رستوران  پرطرفدار خاله خاور در چابکسر

رستوران دیدنی خاله خاور

مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق  گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده. میتونی یه روز هم مهمان رستوران خاله خاور باشی.

آدرس: استان گیلان، ۳ کیلومتری چابکسر، روستای سرولات

۱۰٫ رستوران باکلاس و زیبای خوان گستر اصفهان

رستوران خوان گستر اصفهان

رستوران‌های خوان‌گستر اصفهان از محبوبیت وی‍ژه‌ای بین همه داره. یه رستوران خیلی شیک و زیبا با منوهای جذاب که میتونی غذاهای خوشمزه ای رو توی یه محیط خاص امتحان کنی.این رستوران جزو بهترین رستوران های ایران است که طرفداران خاصی هم داره.

آدرس : اصفهان، بزرگراه شهید دستجردی-سیتی سنتر-طبقه سوم

۱۱٫ رستوران  دیدنی و جذاب کوه نور در کیش

کوه نور کیش

رستوران کوه نور واقعا توی یه کوه مصنوعی ساخته شده! یه رستوران کلاسیک که دیدنش هم فال و هم تماشاست. توی این رستوران زیبا و خیال انگیز میتونی انواع غذاهای خارجی و ایرانی که شامل غذاهای دریایی هم میشه رو سفارش بدی و با صدای نواختن پیانو نوش جان کنی.

آدرس: کیش، جنب هتل صدف – روبروی دانشگاه شریف ، خیابان دانش

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های کیش

۱۲٫ رستوران برتر هفت خوان شیراز

رستوران هفت خوان شیراز

” هفت خوان ” رستورانی مجلل توی شیراز هس که هر طبقش مختص یه نوع غذاست. اسم این رستوران هم از”هفت خوان ” رستم در شاهنامه انتخاب شده. یه مجموعه کامل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و حتی فست فود و کافی شاپ، برای هر نوع ذائقه و سلیقه پیدا است. چیدمان و دکوراسیون هر طبقه ای هم مختص نوع غذایی که در اون سرو میشه، تغییر می کنه و فضای آرام بخش و ایده آلی رو برای مهمانهای مجموعه فراهم کرده. این مجموعه سالن های اختصاصی برای برگزاری جشن ها، سمینارها و سالنvip برای مهمانهای خاص و ویژه هم داره حتی آتلیه عکاسی هم برای ثبت لحظه های خاطره انگیز دراین مجموعه فراهمه پس بهتره به فکر باشی یه بار بهش سر بزنی.

آدرس : شیراز، بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

۱۳٫ رستوران گردان امپراطور اهواز از جذاب ترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران زیبای گردان امپراطور اهواز

یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه. فضای رستوران گرم و برخورد خوب کارکنان زبانزد است. از دیگر ویژگی‌های این رستوران منظره‌ای زیبایی است که از شهر اهواز به نمایش میذاره.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، برج (آی تی) ، طبقه ی ۸

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های اهواز

۱۴٫ رستوران قاشق نقره ای اصفهان

قاشق نقره ای اصفهان

” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست.

آدرس: اصفهان،اتوبان ذوب آهن،باندکندرو سمت راست ،روبروی ندامتگاه مرکزی، شهرک قدس

۱۵٫ رستوران سنتی شهرزاد اصفهان

رستوران سنتی شهرزاد اصفهان

شهرزاد یکی از رستورانهای لوکس و قدیمی اصفهانه با تزئینات نقاشی و آئینه کاری های سنتی و شیک که در خور نصف جهانه و شلوغیش که نشون دهنده کیفیت و طعم خوب غذاهاشه. توی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشه و میتونی از موسیقی زنده هم در کنار غذات لذت ببری. درضمن اینجا سالادبار و سالن مجزا برای مراسمات هم داره.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی،خیابان عباس آباد

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های اصفهان

۱۶٫ رستوران توتی فروتی کیش

توتی فروتی کیش

می‌گن وقتی به کیش می‌آیی سر کیسه را باید شل کنی و چندان به قیمت فکر نکنی. چون کیش در کل جزیره گرانیه و غذا خوردن هم ازش مستثنی نیست. اما رستوران‌‌هایی هم این قاعده رو بهم زدن، مثل توتی فروتی که قیمت غذاها چندان هم بالا نیست. مسافران همیشگی کیش معتقدن که رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستوران های کیش است و خودش یک جاذبه توریستی محسوب میشه. نزدیک اسکله تفریحی جدید است، منظره رو به دریا داره و پشت بام چوبیش که از اون دریا رو میشه دید، خیلی‌ها رو به سمتش میکشه. توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقرار ه.

آدرس: کیش، انتهای بلواردریا

۱۷٫ رستوران و سفره خانه سنتی تاریخی عباسی کاشان

رستوران زیبا و سنتی در کاشان

این رستوران و سفره خانه سنتی و تاریخی عباسی کاشان توی خانه تاریخی عباسیان است. این شاهکار معماری جهان، از اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده. این مجموعه در سه طبقه و شامل فضای رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز، فروشگاه عرضه سوغات، شربت سرا و بستنی سرا است.

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، خیابان علوی

۱۸٫ رستوران سنتی شهریار تبریز

رستوران سنتی شهریار تبریز

رستوران سنتی شهریار قبل از اینکه رستوران و کافه باشه حمام باستانی نوبر بوده و بزرگترین و اولین سفره خانه سنتی تبریز هست که در لیست آثار ملی ایران ثبت شده. تمام کارکنان با لباس های آذری هستن و سرویس دهی خیلی خوبه.

آدرس: تبریز، میدان ساعت، نبش خیابان تربیت

۱۹٫ رستوران ارکیده چالوس، یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران جذاب ارکیده چالوس

رستوران ارکیده کنار رودخانه زیبای کرج واقع شده و با وجود پارکینگ اختصاصی برای مشتریان و فضای مجزای بازی برای کودکان به همراه آلاچیق و سالن سرپوشیده یه جای دنج و شیکی است که در این رستوران میتونی انواع کباب ایرانی، دسر و نوشیدنی های سرد و گرم رو نوش جان کنی. این رستوران فوق العاده آرامبخش از بهترین رستوران های ایران است.

آدرس: جاده چالوس-کیلومتر ۱۲

۲۰٫ رستوران مدرن ارگ کرمانشاه

رستوران ارگ کرمانشاه

یکی از رستوران های مدرن و شیک توی کرمانشاه است که در طبقه آخر یه مرکز خریدی به همون اسم ارگ قرار داره. پس میتونی با یه تیر دو نشون بزنی. هم گشتی توی مرکز خرید داشته باشی و هم غذایی با کیفیت در بهترین رستوران کرمانشاه نوش جان کنی. راستی خورشت خلال یکی از غذاهای محلی کرمانشاهه که میتونی امتحانش کنی.

آدرس : کرمانشاه، خیابان مصدق، مجتمع ارگ

۲۱٫ رستوران ترکیبی و زیبای حاج محسن آمل

رستوران حاج محسن آمل

رستوران حاج محسن آمل یک رستوران مدرن ترکیبیه که حتی منوی کافی شاپ هم در اون سرو میشه و توی منوی غذاهاش میتونی انواع استیک , پیتزا و پاستا هم سفارش بدی . قیمت غذاهای این رستوران خوبه ولی هزینه موسیقی و سرویس و … بهش اضافه میشه . اگه به آمل رفتی و خواستی رستوران حاج محسن رو امتحان کنی حتما فیله ترش و اکبر جوجه , کباب کوبیده و کوبیده زعفرونی و بورانی بادمجانش رو امتحان کنی که طعم بسیار عالی داره و تا چند روز مزه این غذاها زیر زبونت می مونه .

آدرس :آمل، خیابان طالب آملی، سه راه جانبازان

۲۲٫ رستوران معروف مولوی ارومیه

رستوران مولوی ارومیه

“رستوران مولوی” توی شهر زیبای ارومیه بین مردم این شهر زبانزد و معروفه. اینجا انواع غذاهای اصیل ایرانی و خورشت های متنوع با کیفیت بالایی ارائه میشه و این رستوران برای برگزاری مهمانی ها و مراسم خاص با محیط شیک و خانوادگی که داره مناسبه.

آدرس: ارومیه، میدان مولوی ، بلوار مولوی ، رستوران مولوی

۲۳٫ رستوران ستاره نو ساری یه رستوران خاص

رستوران ستاره نو ساری

“ستاره نو” یه مجموعه گردشگری بی نظیر شامل رستوران ایرانی با فضای نوستالژیک، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، محیط مکزیکی، مجموعه تایلندی، باغ موزه و… است. در کل لذت غذا و تفریح با هم یکجا جمع شده و دکوراسیون عالی با غذاهای خوشمزه هم از جاذبه های این مجموعه محسوب میشه.

آدرس: ساری، کیلومتر ۷ جاده دریای ساری

۲۴٫ رستوران فوق العاده دیدنی بادگیران بندرعباس

رستوران فوق العاده زیبای بادگیران بندرعباس

اگه دلت میخواد توی یه فضای گرم و دوستانه و در عین حال شیک و زیبا غذا بخوری، میتونی به رستوران بادگیران بری. سفارش غذا توی این رستوران خیلی سریع آماده میشه و طرفداران زیادی داره. میتونی غذاهای دریایی‌ای مثل قلیه‌ماهی، میگوی پفکی، میگو کاری، کباب ماهی‌شیر و بشقاب دریایی‌اش رو امتحان کنی، اگر هم اهل غذاهای دریایی نیستی ماهیچه، کباب چنجه و شیشلیک‌ها انتخاب های دیگری هستن. این رستوران زیبا و دیدنی جزو بهترین رستوران های ایران است.

آدرس: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

۲۵٫ رستوران سنتی و مدرن سیمرغ یزد

رستوران سنتی سیمرغ یزد

یکی از رستورانای خوب شهر یزد که هم غذاهای ایرانی سرو می کنه، هم غذای فرنگی و فست فودی، رستوران سیمرغ است که میتونی یه روز خوشی رو در این محیط برای خودت رقم بزنی.

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های یزد

آدرس: یزد،بلوار امام جعفرصادق

۲۶٫ رستوران دنج و زیبای دارچین سمنان

رستوران دنج دارچین سمنان

یکی از بهترین رستوران های سمنان که غذاهای خوشمزه، تنوع خوب و فضایی زیبا داره.رستوران دارچین است که مشتریاش میگن بورانی بادمجونش رواز دست ندین که خیلی خاصه، رستوران دارچین ارزش یکبار امتجان رو داره اگه مشتری ثابتش نشین!

آدرس: سمنان، خیابان قدس، جنب شورای اسلامی

۲۷٫ رستوران دلنشین و زیبای مرتضوی قم

رستوران بزرگ و زیبای مرتضوی قم

اگه میخوای تجربه یه میزبانی باشکوه رو توی محیطی زیبا و دلنشین داشته باشی، میتونی به رستوران مرتضوی سری بزنی و انواع غذاهای اصیل و متفاوت سنتی و ایرانی رو تجربه کنی.

آدرس: قم، شهرک قدس، نبش کوچه ی ۲، رستوران مرتضوی

۲۸٫ رستوران سن مارکو با سابقه درخشان دربوشهر

رستوران سن مارکو بوشهر

سن مارکو هم از رستوران‌های شناخته‌شده‌ی بوشهر است که سنتی به نظر نمی‌رسه و ظاهری امروزی‌تر داره. میتونی توی این محیط شیک و ساده انواع غذاها و دسر ها رو امتحان کنی.

نشانی: بوشهر، خیابان ششم بهمن، روبروی پارک تی وی، طبقه اول

۲۹٫ باغ رستوران نعل اشکنه همدان یکی از بهترین رستوران های ایران

رستوران متفاوت نعل اشکنه همدان

رستوران نعل اشکنه، یکی از دل انگیزترین و بهترین رستوران های همدان است که چشم انداز طبیعی و خیلی قشنگی داره و بهترین انتخاب برای یه وعده غذای خوب و لذت بردن از طبیعته. کلیه غذاهای این رستوران از بهترین مواد غذایی و گوشت تهیه می شن.

آدرس: همدان، بلوار کولاب، نرسیده به عباس آباد

۳۰٫ رستوران اکبر جوجه گرگان

رستوران اکبرجوجه گرگان

اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی. توی این رستوران دنج میتونی انواع غذاهایی که با مرغ تهیه میشه رو تست کنی و ازش لذت ببری.

آدرس : گرگان، ابتدای کمربندی

۳۱٫ رستوران سنتی حاج داداش زنجان

رستوران سنتی حاج داداش زنجان

این مکان در اوایل دوره قاجار با کاربری حمام در راسته غربی (راسته بازار پایین) بازار سنتی زنجان ساخته شده. جاذبه معماری این مجموعه فوق العاده، بیشتر از غذای اونجاس، اما خوردن غذاهای سنتی استان زنجان در همچین مکانی واقعا لذت بخشه.

آدرس: زنجان، خیابان فردوسی، بازار پایین، روبروی مسجد

۳۲٫ رستوران پاکستان در آبادان

رستوران پاکستان در آبادان

یکی از رستوران‌های قدیمی شهر آبادان،”رستوران پاکستان” و اصلیت مدیریت این رستوران هم پاکستانی هس. توی این رستوران انواع غذاهای هندی، پاکستانی و ایرانی سرو میشه و می‌تونی غذاهای اصیل جنوبی مثل قلیه ماهی‌ رو هم توی این رستوران نوش جان کنی .

آدرس :آبادان، خیابان امام خمینی، راسته بازار ته‌لنجی‌ها

۳۳٫ یه رستوران نمونه در قزوین

رستوران نمونه قزوین

یکی از لوکس ترین رستوران های قزوین که خوشمزه ترین کباب های ممکن رو داره، رستوران نمونه قزوین است. مدیریت و سرویس دهی  توی این رستوران فوق العاده است. راستی تو این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه مخصوص شهر قزوین مثل فسنجون و قیمه نثار هم با کیفیت عالی نوش جان کنی.

آدرس: قزوین، حد فاصل میدان عدل و میدان میر عماد، مرکز خرید ایرانیان، طبقه ۳

۳۴٫ رستوران باکیفیت جهان نما در سنندج

رستوران جهان نما سنندج

جهان نما یه رستوران فوق العاده خوب و با کیفیت با فضای سنتی و قدیمیِ که با فاصله ی خیلی کمی از دیدنی های گردشگری شهر سنندج قرار گرفته. یعنی بعد از بازدید از جاذبه های سنندج می تونی برای صرف یه وعده خوشمزه به این رستوران مراجعه کنی و دلی از عزا در بیاری. تو این رستوران هم می تونی از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنی هم اینکه از اتاقک هایی که خیلی سنتی هستن و باید روی زمین بشینی که این اتاقک ها باعث میشن لذت غذا خوردن چند برابر بشه. تو منوی این رستوران هم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی کنار دلمه مخصوص کردی ها که به نوعی غذای محلیشون محسوب می شه جا داده شده.

آدرس: سنندج، خیابان طالقانی، بین صلاح الدین عیوبی و خیابان امام، روبروی دخانیات

۳۵٫ رستوران شیک و سنتی مهتاب در لاهیجان

رستوران مهتاب در لاهیجان

“رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه. فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری. پس اگه به این شهر سبز سفر کردی رستوران سنتی مهتاب رو از دست نده. هم غذاش خوبه هم خیلی زیبا به صورت سنتی تزئین شده. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه.

آدرس: لاهیجان، بلوار امام رضا – نبش گلستان ۱۵

۳۶٫ رستوران سنتی چلچراغ شهرکرد

رستوران چلچراغ شهر کرد

رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه. غذاهای عالی هم توی این رستوران سرو میشه.

آدرس: شهرکرد، چهاراه فردوسی

۳۷٫ رستوران لوکس دنیز تهران از مجهزترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران لاکچری دنیز تهران

یکی از غذاهای پرطرفدار بین مردم کباب هست و یکی از انواع پرطرفدار آن، کباب بناب است. پیشنهاد بسیاری از افراد برای چشیدن طعم بی نظیر کباب بناب، سفر به آذربایجان و شهر بناب است اما یه  پیشنهاد دیگه رفتن به “رستوران دنیز بناب” در تهران است!
این روزها و با تکراری شدن طعم انواع غذاهای ایرانی، افراد تمایل به چشیدن طعم های جدید و امتحان کردن غذاهای محلی هستن. پس رستوران دنیز بناب با غذاهای با کیفیت و فضایی لوکس می تونه بهترین انتخاب برای چشیدن طعم کباب بناب در تهران باشه. البته ناگفته نمونه که رستوران دنیز بناب، انواع غذاهای ایرانی رو هم سرو می کنه.

آدرس : تهران، خیابان ستارخان، ما بین کوثر دوم و کوثر سوم، پلاک ۷۴

۳۸٫ رستوران جذاب و دیدنی دیاکو در ارومیه

رستوران دیاکو ارومیه

توی این رستوران بهترین گوشت کبابی رو استفاده میکنن و استیک های فوق العاده ای دارن، توی ارومیه شاید اولین رستوران نباشه ولی از بهتریناست که همیشه غذاهاش حرفی برای گفتن داره. پس بهتره برای یکبار هم امتحانش کنی.

آدرس : ارومیه ابتدای جاده بند

۳۹٫ رستوران رویایی بالیق در تبریز

رستوران باکلاس بالیق تبریز

هروقت دلت یه غذای دریایی و خوشمزه خواست حتما به رستوران بالیق سری بزن و غیر از غذا از دکور و رعد و برق و صدای دریا و نورپردازی و آکواریومش لذت ببر و حس کن کنار دریا هستی!! یه رستوران فوق العاده رویایی و زیباییه.

آدرس: تبریز، جاده ائل گلی، خیابان صادقی، گلشهر، نرسیده به سه راهی بیمارستان شهدا

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های تبریز

۴۰٫ رستوران رویال استار، بهترین رستوران کیش

رستوران رویال استار کیش

رستوران رویال استار یکی از رستوران های درخشان و درجه یک توی کیش است که هم برای ساکنین و هم برای گردشگران خاطره ی خوبی رو به ارمغان میاره. از جذابیت های رستوران رویال استار دیزاین داخلی سالن و کیفیت غذاهای بی نظیرشه که توی منوی این رستوران میتونی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و غذاهای دریایی رو ببینی . یکی از بهترین رستوران های ایران با کارکنان مسلط به زبان پارسی،انگلیسی و عربی است.

آدرس: کیش، بلوار صدف ، فاز ۱، ساختمان بساک ، طبقه ۳

۴۱٫ رستوران سنتی باغ ارم کرج

رستوران باغ ارم کرج

رستوران سنتی باغ ارم با فضای زیبا و محیط خانوادگی به همراه موزیک زنده با سرو انواع غذای ایرانی‌ یه انتخاب خوبیه. رستوران سنتی باغ تالار ارم با ظرفیت ۱۸۰ نفر دارای آبنمای زیبا، فضای بازی کودکان، نمازخانه مجزا، چایخانه سنتی با سرو انواع غذاهای ایرانی سنتی، انواع دسر، میوه های فصل به همراه آجیل و خشکبار است که میتونی ازش لذت ببری.

آدرس: کرج، محمد شهر – به سمت ماهدشت – بعد از میدان عباس آباد

۴۲٫ رستوران ریحان زاهدان یه رستوران ساده و زیبا

رستوران ریحان زاهدان

رستوران ریحان یه رستوران خوب و باکیفیت توی شهر زاهدان است که غذاهای تازه و خوشمزش حسابی معروف شده و طرفدار پیدا کرده. می تونی انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیت بالا و مزه های فراموش نشدنی تو این رستوران نوش جان کنی.

آدرس: زاهدان، بلوار معلم، نرسیده به بلوار دانشجو

۴۳٫ رستوران دریایی آبشار قشم

رستوران آبشار قشم

اگه اهل غذاهای دریایی هستی و میخوای طعم یه غذای لذیذ و خوش طعم زیر دندونات بمونه، رستوران آبشار گزینه مناسبیه برات. راستی این رستوران روبروی مجتمع تجاری بین المللی مرجان قرار داره که هم میتونی خریدات رو انجام بدی و هم دلی از عزا در بیاری!!

آدرس : قشم، بلوار ولیعصر، بالاتر از میدان گل‌ها، روبروی مرکز خرید خلیج فارس

۴۴٫ رستوران سنتی شاهکار نیشابور جزو بهترین رستوران های ایران

رستوران سنتی شاهکار نیشابور

این رستوران سنتی، یکی از بهترین‌ها توی شهر نیشابور است و بهترین غذاهای اصیل ایرانی را سرو می‌کنه و مشتریان زیادی هم داره. توی این رستوران می‌تونی با خیال راحت از تازه‌ترین و بهترین غذاهای منو سفارش بدی  و توی یه  محیط زیبا، غذای خودت رو نوش جان کنی.

آدرس: نیشابور، کیلومتر ۴ جاده بوژان

۴۵٫ رستوران سنتی پرطرفدار وکیل در کرمان

رستوران وکیل کرمان

رستوران وکیل یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان است که توی دل حمام قدیم بازار وکیل قرار داره. اگه به آداب و رسوم قدیمی ایرانی اهمیت میدی و دلت برای خوردن یک دیزی دو آتشه لک زده، کافیه که بعد از گشت و گذار تویبازار سنتی وکیل راهی رستوران سنتی وکیل بشی. این رستوران برای توریست‌های خارجی جذاب و هیجان انگیزه و برای گردشگران داخلی هم حسابی خاطره‌انگیزه! پس وقتی کوچه پس کوچه‌های بازار وکیل رو دیدن میکنی، سری هم به این رستوران اصیل ایرانی بزن و لذت ببر.

آدرس: کرمان، بازار سنتی

۴۶٫ رستوران زیبای سنتی کوهستان در اراک

رستوران سنتی اراک

توی دامنه کوههای شرقی اراک، در ضلع غربی هتل امیرکبیر، “رستوران کوهستان” توی یه محیط رویایی و به یاد ماندنی روی دل کوه قرار یه رستوران زیبایی قرار داره. این رستوران یه فضای سرسبز کوهپایه ای و محیطی آرام با اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی داره  که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ویژگی های منحصر به فرد ارائه میشه.

آدرس: اراک، ضلع غربی هتل امیرکبیر

۴۷٫ رستوران باجناق ها در یاسوج

رستوران باجناق ها در یاسوج

رستوران باجناق ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج هست که با کیفیت غذای عالی و منوی متنوع و فضایی شیک و دلنشین در ابتدای جاده آبشار واقع شده. این رستوران دارای میز اردو سلف سرویس، وای فای رایگان و فضای مناسب برای پارکینگه. درضمن قیمتهای مناسبی هم داره.

آدرس: ایران – کهگیلویه و بویر احمد – یاسوج ورودی آبشار یاسوج، ۱۵۰ متر بالاتر از امامزاده عبدالله

۴۸٫ رستوران زیبای موزه آب دزفول

موزه آب دزفول

یکی از جاذبه های ارزشمند و دیدنی دزفول، مجموعه رستورانی و گردشگری موزه آب دزفول است که یه مکان رویایی برای سرو غذا هم محسوب میشه. میتونی زیباترین لحظات رو در اینجا داشته باشی.

آدرس: دزفول، پل جدید، مجموعه رستوران موزه آب درفول

۴۹٫ رستوران شورکولی از بهترین رستوران های رشت

شورکولی رشت

رستوران شورکولی توی رشت لنگه نداره! شورکولی که به معنی ماهی کولی شور است،این رستوران توی یه  خونه ای با حیاط زیبا واقع شده و محیط داخلی‌اش هم با کاشی کاریها، اشیای عتیقه و میز و صندلی چوبی دلنشین تزیین شده. غذاها توی ظرف‌های سفالی و چینی قشنگ سرو میشه. شورکولی منوی گسترده‌ای داره و انواع و اقسام خورشت ها، کباب ها و شامی ها در اون پخته میشه. بهترین غذاهای شورکولی از دید مشتریانش ماهی اوزن برون، کباب ترش، شامی رودباری، گمج کباب و میزرا قاسمی است.

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های رشت

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، پلاک ۷۸

۵۰٫ رستوران شلوغ مسلم از بهترین رستوران های ایران

رستوران مسلم از شلوغ ترین رستورانهای بازار هست که بی نظیرترین ته چین رو توی تهران داره، این رستوران همیشه شلوغه ولی خیلی سریع هم سرویس دهی میکنن و غذا زود آماده میشه. البته غذاهای فوق العاده اش به تمام انتظارش می ارزه!!

آدرس: تهران، خیابان پانزده خرداد،نبش سبزه میدان،کوچه ی حج رحیم خان پلاک۴

حالا که با بهترین رستوران های ایران آشنا شدی میتونی انتخاب های با سلیقه تری داشته باشی. راستی به نظرت رستوران معروف تر و برتر دیگه ای میشناسی که اینجا از قلم افتاده باشه؟؟ پس تجربه ات رو با ما هم در میون بذار تا به این لیست اضافه بشه.

مطلب مرتبط:

بهترین رستوران های بریانی اصفهان

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.