in

بی نظیربی نظیر

راهنمای خرید ساعت هوشمند

rahnamaye kharid saat hooshmand

هر روز که رو به جلو میریم شاهد تکنولوژیهایی هستیم که سعی در آسونتر کردن زندگی و افزایش بهره وری برای ما رو دارن. یادمه وقتی بچه که بودیم با خریدن یه ساعت کامپیوتری کلی ذوق میکردیم و باهاش کلاس میزاشتیم و اصلا فکرش رو هم نمیکردیم یه روزی قراره همین ساعت ساده تبدیل به یک وسیله پر کاربرد و هوشمند بشه. ساعت های هوشمند از انواع گجت هایی هستن که بعنوان یک جایگزین برای گوشی موبایل یا مکمل موبایل مورد استفاده قرار میگیرن. از اونجایی که در حال حاضر بازار پر شده از انواع ساعت هوشمند، نیاز به راهنمای خرید ساعت هوشمند کاملا احساس میشه. چون همین چند وقت پیش خودم میخواستم یه مدل ارزونش رو بخرم و چون آشنایی نداشتم بدون تحقیق داشتم خرید انجام میدادم. ولی در لحظه آخر با دیدن نظر یکی از خریدارا متوجه شدم این ساعت اشکالاتی داره که ممکنه متضرر بشم. بنابراین اگه تو قصد خرید ساعت هوشمند رو داری، حتما از راهنمای خرید ساعت هوشمند در ادامه همین مطلب استفاده کن تا سرت کلاه نره. برای تهیه این راهنمای خرید ساعت هوشمند رده بندی خاصی قائل نشدم و صرفا هدف اطلاع رسانی در خصوص قیمت و امکانات این ساعت های هوشمنده.

در نت نظر بخون: معرفی انواع گجت

راهنمای خرید ساعت هوشمند

سیستم عامل ساعت هوشمند:

اولین و مهمترین مسئله سیستم عامل ساعت هوشمنده که باید مد نظر قرار بدی. ساعت های ارزون قیمت که اقلب زیر 150 هزار تومن هستن. سیستم عامل ندارن و با جاوا کار میکنن. دقیقا مثل گوشی های موبایل قدیمی. بنابراین انتظار هوشمند بودن ازشون نمیره. پس تصمیم بگیرید که ساعت رو با چه سیستم عاملی نیاز دارین. اندروید؟ تایزن؟ IOS یا جاوا؟

سازگاری ساعت هوشمند با گوشی موبایل:

دومین نکته که در راهنمای خرید ساعت هوشمند بهش اشاره میکنم، سازگاری ساعت با گوشی همراهته. ممکنه امکانات مد نظرت فقط در ساعتهایی با همون برند پیدا بشه و در صورت خرید برندهای غیره، بعضی از امکانات لازم رو مثل روش های ارتباطی و…. از دست بدی

امکانات جانبی ساعت هوشمند:

سومین مسئله در خصوص امکانات جانبی مثل سنسورها، اسپیکر، باطری و از این قبیل موارده که با خوندن نظرات کاربران و مشخصات هر محصول میتونی در موردشون اطلاعات کافی کسب کنی.

معرفی چند ساعت هوشمند خوب

1- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear Sport SM-R600NZK

راهنمای خرید ساعت هوشمند

مزایا: سازگاری با انواع گوشی اندروید و آیفون، اسپورت، سایز مناسب، باطری عالی، رابط کاربری زیبا و چندگانه، کیفیت عالی مکالمه، دارای انواع سنسور، ضد آب تا عمق 50 متری

معایب: بدون سیمکارت، بدون اسپیکر

محدوده قیمت: 1.250.000 تومان

2- ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Classic SM-R770 Black Leather

راهنمای خرید ساعت هوشمند

در ادامه راهنمای خرید ساعت هوشمند این محصول فوق العاده از سامسونگ رو بهت معرفی میکنم. طراحی بسیار لاکچری و مجلسی!

مزایا: سازگاری با انواع گوشی اندروید و آیفون، اسپورت، سایز مناسب، باطری عالی، رابط کاربری زیبا و چندگانه، کیفیت عالی مکالمه، دارای انواع سنسور، ضد آب تا عمق 1.5 متری، شارژ بیسیم

معایب: دوربین ندارد، قابلیت نصب کارت حافظه ندارد، قابلیت نصب سیم کارت ندارد

محدوده قیمت: 1.650.000 تومان

3- هوآوی مدل Watch 2 Concrete Grey

بهترین ساعت هوشمند

شرکت هووای هم در تولید ساعت های هوشمند از قافله عقب نمونده و حتی تونسته با تولید محصولات فوق العاده با کیفیت به سرعت در این امر پیشرفت کنه و از رقبا جلو بزنه. در این راهنمای خرید ساعت هوشمند توجهت رو به مزایا و معایب مدلWatch 2 concrete جلب میکنم.

مزایا: سازگاری با اندروید و آیفون، وضوح عالی صفحه، ضد آب، سیستم عامل اندروید ویر 2، نصب اپلیکیشن از اپ استور گوگل، ضد آب، شارژر مغناطیسی

معایب: نداشتن دوربین، نداشتن شیار سیم کارت، بدنه نسبتا ضعیف

محدوده قیمت: 1.000.000 تومان

در نت نظر بخون: بهترین گوشی برند چینی

4-  سامسونگ مدل Gear Fit 2 Pro Red

ساعت هوشمند ارزان

ساعت هوشمند طرح مچ بند مخصوص ورزشکاران بخصوص رشته های آبی. طراحی منحصر بفرد و قابلیت های متنوع

مزایا: اعلان‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي، نمايش پيام‌هاي متني، امکان پاسخ به پيام‌هاي متني، مشاهده‌ي تماس‌هاي دريافتي، پاسخ يا رد تماس دريافتي، کنترل پخش موسيقي، شمارش گام‌ها، محاسبه‌ي مسافت طي شده، محاسبه‌ي طبقات طي شده، محاسبه‌ي کالري مصرف شده، امکان تنظيم يادآور، امکان تنظيم هشدار، پايش فعاليت‌هاي ورزشي مختلف از جمله دويدن، دوچرخه‌سواري و ورزش‌هاي هوازي، اعلان تماس‌ها و پيامک‌هاي دريافتي، قابليت تعيين اهداف روزانه، هشدار عدم تحرک، ضد آب، باطری با عمر بالا، سازگار با انواع گوشی های اندروید و آیفون.

معایب: نداشتن شیار سیم کارت و کارت حافظه، نبود لوازم جانبی و یدکی، نداشتن دوربین

محدوده قیمت: 750.000 تومان

5- ساعت هوشمند اپل واچ 3

امکانات اپل واچ 3

فکر نمیکنم برای خرید اپل واچ 3 نیازی به راهنمای خرید ساعت هوشمند باشه. چرا که قابلیت ها و امکانات این ساعت واقعا هوشمند بر هیچکس پوشیده نیست. اما نیم نگاهی به امکانات و مزایاش میندازیم.

مزایا: مجهز به GPS و GLONASS، قابليت استفاده از Siri، مقاومت در برابر آب (تا فشار 50 متر)، بهره‌مندي از سنسورهاي كارآمد از جمله سنسور ضربان قلب و انواع و اقسام سنسورهای دیگر و قابلیتهای ورزشی و سلامتی. کاملا هماهنگ با آیفون، آیتونز و کلاد و دیگر سرویس های اپل.
پردازنده‌ي قدرتمند و دقت بالاي حسگرها، شيشه‌ي ضد خش سافاير، وزن بسیار سبک، لوازم جانبی، رنگ بندی،

معایب: شارژدهی کم باطری(حداکثر 18 ساعت)، نداشتن دوربین، نبود شیار سیمکارت

محدوده قیمت: 2.400.000

در نت نظر بخون: اپلیکیش سیری چکار میکند؟

با امید به اینکه این راهنمای خرید ساعت هوشمند بتونه به بخشی از سوالاتت پاسخ بده، ممنون میشم اگر نظر یا تجربه ت رو در خصوص کار با ساعت های هوشمند برام بنویسی. چه توصیه ای به خوانندگان این مطلب داری؟ برام بنویس.

2 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: بهنام رحیمی نژاد

متولد اسفند هستم و عاشق نجوم و فضا و سازه های باستانی. این علاقه از زمانی شروع شد که وقتی بچه بودم پدرم ماجرای دیدن بشقاب پرنده رو در فاصله چند متریش توی مزرعه برام تعریف کرد! دیگه همیشه سرم به آسمون بود شاید یه بار چیز عجیبی ببینم! یه بار دیدم ولی نفهمیدم چی بود! چیزی به اندازه بشقاب غذا خوری به رنگ ماه و با سرعت دور شد. راستی یه بار هم یه موجود خاکستری دیدم که دراز و لاغر و سایه مانند بود، هنوزم برام سواله که چی بود! دویدم دنبالش ولی گم و گور شد!
حرفه اصلیم مشخص نیست چیه، خیلی کارا انجام میدم و تو بعضی موارد هم تخصص دارم. طراحی وب، وردپرس، سئو، هاستینگ، الکترونیک، کامپیوتر، IT و شبکه...
شعار من: همه چیز در این عالم یک توجیه علمی داره، حتی...
آرزوی من: تا جایی که عمرم قد بده بتونم هرچه بیشتر سر از کار دنیا در بیارم و با چیزای عجیب و غریبی روبرو شم...