in

بهترین برند لباس عروس – لیست 20 تایی

بهترین برند لباس عروس

هر عروسی علاقه داره در مراسم عروسی بهترین و زیباترین فرد مراسم باشه. بی شک اولین فکر هر عروسی به لباس عروس زیباست. پس از انتخاب لباس عروس مناسب به دنبال پیدا کردن بهترین آرایشگاه عروس است. با انتخاب یک آتلیه عروس حرفه ای کلی از استرس این دوران کم می شه. حالا سوال اینجاست که بهترین برند لباس عروس کدومه؟ چطوری باید یک لباس عروس خاص و جذاب پیدا کرد؟ اگه یک لباس عروس منحصر بفرد میخوای که بعد چند سال وقتی عکس عروسیت رو دیدی، کماکان برات پر از جذابیت باشه، میتونی با ادامه این مطالب همراه باشی. در اینجا لیست بهترین برند لباس عروس را نوشتم تا بتونی یه انتخاب بی نقص و عالی داشته باشی. وقتی بهترین برند لباس عروس مورد نظرت رو پیدا کردی بعدش میتونی براحتی انتخابش کنی.

معرفی لیست 20 تایی از بهترین برندهای لباس عروس

Vera Wang .1 مشهورترین و بهترین برند لباس عروس

Vera Wang مشهورترین و بهترین برند لباس عروس

 این یکی از مارک های معروفی هس که برندهای لباس شب و عروس داره و حتی می تونی لباس ساقدوش رو از این برند پیدا کنی. از ویژگی های این برند مشهور، لباس عروس هایی به رنگ های متنوع و جذاب هس که حتی رنگ مشکی هم بینشون وجود داره!!

Angel Sanchez .2 زیباترین برند لباس عروس

Angel Sanchez زیباترین برند لباس عروس

این هم جزو یکی از برندهای زیبای لباس عروسه که به نوعی بهترین برند لباس عروس هم هس، که با استفاده از نقاشی های دستی و پارچه های ابریشمی زیبایی خاصی رو طراحی کردن که طراحش هم ونزوئلاییه. توی طرح های این برند رنگ صورتی تند هم دیده میشه که این رنگ مورد علاقه بیشتر خانومهای خوش سلیقه هس.

Carolina Herrera .3 شیک ترین برند لباس عروس

Carolina Herrera شیک ترین برند لباس عروس

اگه دنبال یه برند شیک و جذاب میگردی، این برند در نوع خودش بهترینه و طراح این برند  با استفاده از رنگ صورتی و خاکستری در لباس های عروسش، تونسته جذابیت بیشتر و  منحصر بفردی رو به لباسهاش بده. این طراح در حوزه لباس زنانه هم تونسته از زمان ژاکلین کندی، همسر رئیس جمهور کندی تا میشل اوباما، انتخاب بانوی اول آمریکا باشه.

Maggie Sottero .4 برند معروف و زیبای لباس عروس

از معروفیت های این مارک میشه به جوایز زیادی اشاره کرد که طراح این برند لباس عروس تونسته تصاحبش کنه. دیزاین های زیبا و جذابی داره که به نوعی بی نقص و در نوع خودش خاص هس و میتونی یه سری هم به سایتش بزنی تا بیشتر با طرح هاش آشنا بشی.

Camille La Vie .5 پرتنوع ترین برند لباس عروس

Camille La Vie پرتنوع ترین برند لباس عروس

این برند  پرتنوع ترین و بهترین برند لباس عروس  هس که انواع مدل ها و طرح ها رو داره.لباس های پفی، کوتاه، مدل یونانی و… البته متناسب با سلیقه ات میتونی طرح های شلوغ با ریزه کاری های زیاد رو تانتخاب کنی یا اینکه یه مدل ساده و در عین حال زیبا رو از این مارک انتخاب کنی.

Amsale .6 با ظرافت ترین برند لباس عروس

Amsale با ظرافت ترین برند

طراح این برند، لباس های عروس رو با ظرافت و پیچیدگی های فوق العاده ارائه کرده و با یه خلاقیت جالب گالری عکس هاش ادر سه جهت پشت، جلو و نمای نزدیک تهیه شدن.

Allure Bridals .7 مدرن ترین برند لباس عروس

Allure Bridals مدرن ترین برند لباس عروس

لباس های خیره کننده و مدرن این مارک در سراسر بازارهای جهان دیده میشه. طرح های گیرا و جالب از ویژگی های منحصر بفرد این برند محسوب میشه. علاوه بر لباس عروس، میتونی کفش و لباس ساقدوش رو هم از این برند تهیه کنی.

مطالب مرتبط:

Hayley Paige .8 برترین مارک لباس عروس

Hayley Paige مارک لباس

این هم یکی برندهای معروفیه که بیشتر شهرتش هم بخاطر لباس های کوتاه عروسشه. اگه طرفدار این نوع مدگرایی هستی، میتونی از این مارک شناخته شده برای لباس عروست انتخاب کنی.

Reem Acra .9 از برندهای محبوب بازیگران

Reem Acra از برندهای محبوب بازیگران

خیلی از خانواده های سلطنتی و افراد مشهور مثل آنجلینا جولی از این برند تهیه میکنن و جزو طرفداراش هستن. تو هم میتونی با یه جستجو توی سایتش یه انتخاب زیبا داشته باشی.

Peter Langner .10 برند لباس عروس با طرحهای زیبا

Peter Langner برند لباس عروس با طرحهای زیبا

طراح این برند یه آقای خوش سلیقه هس که توی طراحی لباسهاش از گلدوزی استفاده میکنه که یه کار متفاوت و زیبایی رو هم ارائه میده. توی ۷۰ فروشگاه در سه قاره جهان کارای این دیزاینر ایتالیایی رو هم عرضه میکنن که نشون دهنده استقبال بی نظیری از کارهاشه.

Ines di Santo .11 با کیفیت ترین برند لباس عروس

Ines di Santo با کیفیت ترین برند لباس عروس

لباس های این برند ایتالیایی هم به خاطر نظارت شخصی طراحش کیفیت ویژه ای دارن و زیبایی خیره کننده ای توی طرحهاش دیده میشه.

Pronovias .12 مارک مطرح و جهانی لباس عروس

Pronovias لباس های عروس

اگه به دنبال یه طرح شیک و مدرن از یه طراح جهانی هستی، این مارک برات مناسبه تا بتونی طرحهایی با دنباله های بلند داشته باشی. بیشتر معروفیتش هم به همین دنباله های بلند لباس عروسش هست.

Marchesa .13 مارک مورد علاقه هنرمندان

Marchesa مارک مورد علاقه هنرمندان

این نام تجاری توی سال ۲۰۰۴ تاسیس شد اما به سرعت هم تونست در بین هنرپیشه ها، خواننده ها و افراد مشهور جای خودشو باز کنه. سلنا گومز، ریحانا و تیلور سویفت از مشتری های این برند نیویورکی هستن.

مطالب مرتبط:

Adele Wechsler. 14 برند متفاوت و خاص لباس عروس

Adele Wechsler

شاید جزو اون آدمهایی هستی که دوس دارن خاص و تک دیده بشن. این برند برای تو مناسه چون میتونی یه لباس عروس به سبک سیندرلا پیدا کنی و توی مجلست بدرخشی.

David’s Bridal Collection. 15 مناسب ترین مارک زیبای لباس عروس

David’s Bridal Collection مناسب ترین مارک زیبای لباس عروس

اگه میخوای هم یه لباس عروس خوشگل بخری و هم قیمتش مناسب  و مقرون به صرفه باشه، این برند گزینه خوبیه برات. در ضمن میتونی در کنار لباس عروس میتونی انتخاب های دیگه ای مثل: کت، دامن و لوازم جانبی داشته باشی.

Bonny Bridal .16 جذاب ترین و بهترین برند لباس عروس

Bonny Bridal جذاب ترین و بهترین برند لباس عروس

طراح این برند در کنار لباس های عروس زیبا، لباس های مجلسی برای مهمونی های مجلل هم ارائه میکنه. پس با یه تیر میشه دو تا نشونه زد و هم برای لباس عروس و هم برای مجلس های دیگه از این برند انتخاب کنی.

Casablanca Bridal .17 مارک منحصر بفرد از لباس عروس

Casablanca Bridal مارک منحصر بفرد از لباس عروس

لباس عروس های این مارک تجاری، پر از گلدوزی های کار شده با دست هست و یکی دیگه از ویژگی های اون، قابلیت تغییر اندازه گردنو امکان اضافه کردن یا برداشتن آستین هاست. به نظر جالبه که اگه یه لباسی اندازه تنت نشد، بتونی براحتی تغییرش بدی.

Eden Bridals. 18 برندی با طراحی چشم گیر و زیبا از لباس عروس

Eden Bridals برند زیبا لباس عروس

توی این برند هم لباس عروس ها گلدوزی شده و طرح هاش هم خیلی منحصر به فرده. طراحی چشم گیر و جذاب از دیگر ویژگی های این برند لباس عروس هست.

Cosmobella .19 برندی با سبکی دیدنی و جالب از لباس عروس

Cosmobella برند

لباس عروس های این مارک دامن هاش پر لایه و پفی هس. اگه دنبال همچین سبکی هستی میتونی این برند رو انتخاب کنی.

Dere Kiang .20 برند شیک و برتر از لباس عروس

Dere Kiang برند شیک و برتر از لباس عروس

قیمت لباس عروس های این برند مناسبه. طیف سبک و مدلهاش هم متنوعه. اگه برات شیک و خاص بودن مهمه و برای قیمتش هم نمیخوای مبلغ زیادی خرج کنی. این برند میتونه برات چاره ساز باشه.

مطالب مرتبط:

با بهترین برند لباس عروس و معروف ترین هاش آشنا شدی. جالبه بدونی که بعضی از این برندها رو میشه تو ایران هم پیدا کرد. مثلا برند پرونویاس Pronovias، ادن برایدس Eden Bridals از مارک هاییه که میتونی پیداش کنی. البته حواست باشه قبل اینکه برندی رو پسند کنی اول به بودجه مالی خودتم یه نگاهی بندازی چون بعد از پرو کردن یه لباس گرون قیمت با یه طراحی جذاب، دیگه هیچ لباس عروسی به دلت نمیشینه… راستی کدوم یکی از این مارک ها رو پسندیدی؟ نظرت رو در قسمت دیدگاه برامون بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.