in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین کافی شاپ های شیراز – لیست ۱۰تایی

behtarin cafeshop haye Shiraz – list 10 tayi

انتخاب معروف ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز کار راحتی نیست؛ در این مطلب به شما کمک می کنیم که لوکس ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز را شناخته و از رفتن به این کافه های دنج، نهایت لذت را ببرید.

بهترین کافی شاپ های شیراز

۱ – کافه فردوسی، از بهترین کافی شاپ های شیراز

کافه فردوسی از بهترین کافی شاپ های شیراز

کافه فردوسی مکانی دنج و زیبا در مرکز شهر رویایی شیراز است. در این کافه می توانید غذاهای اصیل ایرانی را امتحان کنید و از محیط فوق العاده آرام و دنج آن، برای نوشیدن قهوه استفاده کرد. این کافی شاپ با منو متنوع، دکوراسیون جذاب و معماری خاص خود، میزبان مناسبی برای علاقمندان به کافه گردی است. همچنین در این کافه می توان از اینترنت رایگان استفاده کرد!

آدرس: شیراز، خیابان فردوسی، پلاک ۱۹۴

۲ – کافه هدایت، از معروف ترین کافی شاپ های شیراز

کافه هدایت جزو معروفترین کافی شاپ های شیراز

کافه هدایت شیراز، از کافی شاپ های معروف و پرطرفدار این شهر است که در محیطی کوچک و صمیمانه، از مشتریان خود پذیرایی می کند. این کافه چوبی زیبا، مجهز به اینترنت رایگان است و در منوی آن انواع غذاهای گیاهی و ایرانی یافت می شود. کافه هدایت در اصل مکانی دنج، با محیطی دوستانه است؛ که می توان برای سپری کردن عصری زیبا به همراه دوستان خود، به این کافی شاپ رفت. به اعتقاد بسیاری از کافه گردان، کافه هدایت یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز است.

آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت، نبش کوچه چهارم

۳ – کافی شاپ چیل، از محبوب ترین کافه های شیراز

کافی شاپ چیل از محبوب ترین کافه های شیراز

کمی آن طرف تر از کافه هدایت، یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های شیراز با نام کافه چیل، وجود دارد. این کافه محیطی بزرگ و دوستانه دارد و فضای دلنشین آن برای نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ، بسیار مناسب است. البته در منوی این کافه، غذاهای خوشمزه و متنوعی هم وجود دارد که می توان آنها را سفارش داد.  کافه چیل به عنوان یکی از شیک ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز شناخته شده است.

آدرس: شیراز، بیست متری سینما سعدی، خیابان هدایت

۴ – کافی شاپ هتل ستارگان، از برترین کافه ها در شیراز

کافی شاپ هتل ستارگان از برترین کافه ها در شیراز

کافی شاپ هتل ستارگان، یکی از مجموعه های هتل چهار ستاره ستارگان واقع در تقاطع خیابان آزادی و ارم شهر شیراز است. این کافی شاپ را از زیباترین و مدرن ترین کافه های شیراز می دانند که پرسنل خوش برخورد و کاربلد آن، خوراکی های خوش طعمی را برای مشتریان خود آماده می کنند. در کافی شاپ بزرگ هتل ستارگان، می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک های ایرانی و خارجی، بستنی مخصوص و غذاهای سبک و فست فودی را نوش جان کنید.

آدرس: شیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، هتل بین المللی ستارگان

۵ – کافه تولیپ، از دنج ترین کافی شاپ های شیراز

کافه تولیپ از دنج ترین کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ تولیپ، یک کافه دنج و راحتی است که اکثر کافه گردها این کافه را بهترین پاتوق برای سرو نوشیدنی های خوشمزه می دانند. دسر ها ونوشیدنی های این کافی شاپ بسیار معروف است و به شما پیشنهاد می کنم که حداقل یکبار آن را تجربه کنید.

آدرس: شیراز، خیابان خاکشناسی، نبش خیابان سروناز، جنب رستوران ایتالیایی بل پاسی

۶ – کافه استریت لانژ

 کافه استریت لانژ خوش طعم ترین کافه در شیراز

اگر به چیدمان داخلی کافی شاپ اهمیت می دهید، استریت لانژ  می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این کافی شاپ دوست داشتنی، به خاطر صبحانه های خوشمزه و معروف خود، طرفداران زیادی پیدا کرده است. تجربه نوشیدن قهوه با کاپ کیک در فضای چشمگیر و زیبای این کافی شاپ را به شما پیشنهاد می کنم. کافه استریت لانژ، یکی از لوکس ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز است.

آدرس: شیراز، معالی آباد، پزشکان، مجتمع الماس شهر

۷ – کافه این، لوکس ترین کافی شاپ در شیراز

کافه این لوکس ترین کافی شاپ در شیراز

کافه این، نام مکانی فوق العاده با سبک دکوراسیون خاص و متفاوت، در شهر شیراز است. در منوی این کافه شیک و مدرن، قهوه های خوش طعم، اسنک و کلی خوردنی های وسوسه کننده وجود دارد. از دیگر بخش های زیبای این کافه، تراس آن است؛ که می توان برای استراحت به آنجا رفت. در کل اگر به دنبال مکانی برای خلوت کردن هستید، این کافه بهترین انتخاب برای شما است.

آدرس: شیراز، خیابان معالی آباد، نبش خیابان بهاران، مجتمع تجاری آرین

۸ – کافه باران، یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز

 کافه باران یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز

کسانی که حداقل یک بار مهمان کافه باران بوده اند، حتما از دکوراسیون بسیار زیبای آن تعریف می کنند. از دیگر خصوصیات مثبت در مورد کافه باران، فضای صمیمی و دوستانه آن است. در کافه باران برنامه های جذابی هم اجرا می شود که دیدن آن ها لبخند را بر روی لب های شما می آورد. کافه باران، پاتوق همیشگی کافه گردها و یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز است.

 آدرس: شیراز، خیابان سمیه، خیابان حدادی

۹ – کافه یوگا، مدرن ترین کافه در شیراز

کافه یوگا شیک ترین کافه در شیراز

اگر در شیراز به دنبال کافه ای شیک و مدرن می گردید، ما ”کافه یوگا” را به شما پیشنهاد می کنیم.  طراحی داخلی این کافه فوق العاده خاص و دیدنی است و در محیط آرام و زیبای آن، می توانید از نوشیدن یک فنجان قهوه، لذت ببرید! رفتار و نحوه برخورد پرسنل کافه یوگا با مشتریان، حس دوستانه ای را به فضا منتقل می کند.

آدرس: شیراز، میدان احسان، روبروی پمپ بنزین فرهنگ شهر، مجتمع مسکونی دراک، بلوک ارکید

۱۰ – کافه بهمن، یکی از کافه های زیبا و هنری در شیراز

 کافه بهمن یکی از کافه های زیبا و هنری در شیراز

کافه بهمن، مکانی مناسب برای علاقه مندان به هنر است؛ تا از طراحی متفاوت و دکوراسیون هنری این کافه، لذت ببرند. به محض ورود به این کافه، این چیدمان جالب و زیبای آن است که نظر شما را به خود جلب می کند. دیوارهای این کافه را با انواع پاکت سیگار و تکه های چوبی پر کرده اند و بر روی این تکه چوب ها،  یادگاری نوشته اند. کافه بهمن، یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز است که می توانید دوستان خود را برای نوشیدن یک فنجان قهوه داغ، به آنجا دعوت کرده و از کنار هم بودن لذت ببرید.

آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد، مجتمع تجاری حافظ، پلاک ۵۷

در این مطلب با معروف ترین و بهترین کافی شاپ های شیراز آشنا شدید. پس می توانید با دوستان خود برنامه ریزی کرده و برای دورهمی های گروهی، یکی از این کافه ها را انتخاب کنید. راستی پاتوق شما کجاست و کدام یک از این کافه ها را بیشتر می پسندید؟ دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

بهترین کافی شاپ های ایران

بهترین جاذبه های گردشگری شیراز

2 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.