in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

معرفی لوازم آرایشی ارزان – لیست 10 تایی

Lavazem arayeshie arzan – Liste 10 tayi

همه ی خانم ها دوست دارن از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کنند، ولی گاهی تهیه برندهای برتر و جهانی لوازم آرایش هزینه ی زیادی به زندگی تحمیل می کنه و یک خانم با سطح درآمد اقتصادی متوسط رو به پایین نمی تونه از این برندها استفاده کنه. در همچین مواقعی باید رفت سراغ لوازم آرایشی ارزان ولی با کیفیت. به نظر من استفاده از یک برند اصلی که کمتر شناخته شده و در گروه لوازم آرایش ارزان قرار داره می ارزه به استفاده از انواع تقلبی لوازم آرایش مارکدار. در اینجا می خوام لوازم آرایشی ارزان رو بهت معرفی کنم، شاید این لیست به دردت بخوره، خوندنش ضرر نداره.

در نت نظر بخون : پیشنهاد خرید لوازم آرایش

معرفی لوازم آرایشی ارزان

1 – برند بکا (bkA) بهترین برند آرایشی ارزان

برند بکا بهترین برند آرایشی ارزان

اگه دنبال لوازم آرایشی ارزان هستی، برند بکا رو بهت پیشنهاد می کنم. برند ایتالیایی بکا مدتیه که به بازار عرضه شده و قیمت مناسبی داره. پوشش دهی و کاور موس و کرم پودرهای بکا عالیه و ریمل و خط چشم تولید این برند هم طرفداران زیادی داره.

2 – برند مای (My) پرفروش ترین برند آرایشی در ایران

برند مای پرفروش ترین برند آرایشی در ایران

معمولاً هر خانمی یک قلم لوازم آرایش با برند مای در بساطش داره. مارک مای هم در گروه لوازم آرایشی ارزان و محبوب خانم ها جای داره و حتی پرفروش ترین برند آرایشی در ایران شناخته شده. جالبه بدونی محصولات این شرکت در ایران و در قم تولید میشه ولی تحت لیسانس شرکت کال اند کو آلمان قرار داره. خط چشم و رژ لب و کرم های مرطوب کننده مای در بین سایر محصولات این شرکت بیشترین فروش رو دارن.

3 – برند میبلین (Maybelline) برند خوب آرایشی ارزان

برند میبلین برند خوب آرایشی ارزان

برند آمریکایی میبلین که یکی از زیرشاخه های برند خوب اورال پاریسه در کشور ما کلی طرفدار داره. محصولات میبلین از قیمت مناسب و کیفیت خیلی خوبی برخوردارند و این برند تونسته در مدت کوتاهی رضایت مشتریانش رو جلب کنه.

4 – برند اسنس (essence) پرفروش ترین برند لوازم آرایش اروپایی

برند اسنس پرفروش ترین برند لوازم آرایش اروپایی

برند اروپایی اسنس از سال 2001 شروع به کار کرد و خیلی زود به یکی از محبوب ترین برندهای لوازم آرایشی ارزان تبدیل شد. چند سالیه که این برند به بازار ایران هم اومده و تونسته با ارائه ی محصولات خوبش مشتری های زیادی رو جذب کنه. از بین پرفروشترین محصولات اسنس میشه به ریمل ها و لاک های تولید کننده این شرکت اشاره کرد.

5 – برند کاتریس (Catrice) لوازم آرایشی خوب و ارزان

برند کاتریس لوازم آرایشی خوب و ارزان

کاتریس یک برند آلمانیه که محصولات آرایشی ارزان قیمت و با کیفیت ارائه میده. محصولات کاتریس هم از اون موارده که تو کیف آرایشی هر خانمی یه موردش پیدا میشه. لاک های کاتریس خیلی معروفن و ماندگاری طولانی و خوبی دارن. پنکیک و کانسیلرهای کاتریس هم طرفداران زیادی دارن.

6 – برند دوسه (Doucce) محبوب ترین برند آرایشی سطح متوسط

برند دوسه محبوب ترین برند آرایشی سطح متوسط

برند آمریکایی دوسه بخاطر ریمل هاش محبوبیت زیادی داره. ریمل های دوسه با کیفیت خوب و قیمت تقریباً مناسبی که دارند تونستن در کیف آرایشی خیلی از خانم ها جایگاهی برای خودشون بدست بیارن. کرم پودرهای دوسه در عین سبکی از کاور خوبی برخوردارند و فروش خوبی در سراسر دنیا دارند.

7 – برند بل (Bell) قدیمی ترین لوازم آرایشی ارزان

برند بل قدیمی ترین لوازم آرایشی ارزان

برند آلمانی بل سالهاست که با نقش مهمی در آرایش خانم های ایرانی بعهده داره. خیلی از خانمها یه مداد چشم یا لب بل دارن که قبل از تموم شدنش یکی دیگه ازش می خرن و همیشه همون مداد رو استفاده می کنن. منم زیاد از مدادهای بل استفاده کردم. علاوه بر مدادهای بل محصولات آرایشی چشم این برند هم مثل ریمل و خط چشم از کیفیت بالایی برخوردارند و مشتریان ثابت زیادی دارند.

8 – برند نیکس (NYX) ارزان ترین محصولات آرایشی

برند نیکس ارزان ترین محصولات آرایشی

برند آمریکایی نیکس از اون برندهای خوب و ارزون لوازم آرایشیه که هر کسی ازش استفاده کرده راضیه. این برند با ارائه ی رژلب های مات و جدیدش محبوبیت زیادی بین مشتریها پیدا کرد، البته از حق نگذریم محصولات گریم نیکس یعنی پالت های کانتور و هایلاتر این برند هم محبوبیت فوق العاده ای در سراسر دنیا داره.

9 – برند الف (e.l.f)

برند آرایشی الف یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش ارزان

یک برند خوب و ارزون دیگه در صنعت لوازم آرایشی که تولید کشور آمریکاست برند الف هست. محبوبیت این برند جهانیه و هر خانمی در سراسر دنیا که دنیال لوازم آرایشی ارزان و با کیفیت می گرده میره سراغ برند الف. محصولات آرایش چشم و هایلایترهای الف بیشترین فروش رو در بین محصولات این شرکت دارا هستند.

10 – برند کاورگرل (CoverGirl)

لوازم آرایش کاورگرل بهترین لوازم آرایش ارزان قیمت

برند آمریکایی کاورگرل هم می تونه گزینه ی خوبی برای انتخاب یک لوازم آرایشی ارزان قیمت ولی کیفیت بالا باشه. کاورگرل و میبلین رقبای سرسختی هستند و از اونجایی که قیمت و کیفیت محصولاتشون مشابهه مدام سعی می کنند مشتریان رقیب رو به سمت خودشون بکشونن. محصولات آرایش و گریم کاورگرل جزء پرفروشترین محصولات این برند هستند.

دوستم خوبم 10 برندی که بهت معرفی کردم در گروه بهترین لوازم آرایشی ارزان قیمت قرار دارند. اگه از این محصولات استفاده می کنی نظرت رو درباره شون برامون بنویس. به نظرت دیگه چه برندی از نظر قیمت مناسبه و از کیفیت خوبی برخورداره؟

5 دیدگاه

نظر بده
  1. وا !!!! این برندا اصلا ارزون نیستن. اتفاقا بعضیاشون جزو برندهای لوکس و خیلی گرونن. یه لحظه فکر کردم این مقاله برای سال 92 به قبل باشه ولی نه !! سال 97 منتشر شده !! اوج گرونی .
    واقعا درست نیست برای کلیک گرفتن و رتبه ی گوگل مقاله با محتوای غلط منتشر می کنید. برای مخاطب و وقتی که میزاره ارزش قائل بشید هرچند تو کشورمون تنها چیزی که مهم نیست مخاطب هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.