in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها – لیست 10 تایی

behtarin keshvar baraye zendegi iraniha-list 10 tai

کشور های زیادی هستند که ایرانی های بیشماری را در خود دارند و ایرانی ها در اولین قدم برای مهاجرت به این کشور ها فکر میکنند. ولی در حالت کلی همه کسانی که قصد مهاجرت دارند و یا آنهایی که در آینده می خواهند به کشور های دیگر بروند برایشان سوال است بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها کدام کشور ها هستند؟ طبق آخرین تحقیقات بالای 7 میلیون ایرانی در خارج از کشور زندگی میکنند. شما هم اگر دوست دارید بدانید که بهترین کشوربرای زندگی ایرانی ها  در دنیا کدام کشور ها می باشند باید لیست 10 تایی را در ادامه مطلب حتما بخوانید.پس با ما همراه باشید تا بهترین کشور برای زندگی ایران ها را نام ببریم.

در نت نظر بخوان : شادترین کشورهای جهان در ۲۰۱۶ کدوم کشورها هستند؟

بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها – لیست 10 تایی

1- آمریکا( بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها )

آمریکا

ایرانی ها سالیان درازی هست که به اولین کشوری که برای زندگی و مهاجرت فکر میکنند آمریکا می باشد. این کشوربا داشتن اقتصادی خوب وداشتن دانشگاه های معتبر و سطح اول در سراسر جهان همیشه بهترین میزبان برای پذیرش مهاجر از سراسر دنیا می باشد. از سال 2000 تا به حال آمار دقیقی از مهاجران ایرانی منتشر نشده است ولی آخرین آمار غیررسمی نشان می دهد بالای 1 میلیون و 800 هزار نفر ایرانی در این کشور زندگی می کنند . آمریکا با جمعیت  بالای ایرانی حس دوری از وطن را کمی جبران می کند.

2- امارات متحده عربی

امارات

این کشور به دلیل نزدیک بودن به ایران وشرایط خوب اقتصادی و مناسب برای سرمایه گذاری و نزدیک بودن به شرایط فرهنگی ایران دومین کشور دارای بیشترین ایرانی می باشد.این کشور در دهه گذشته رشد چشمگیری از نظر اقتصادی و گردشگری داشته و روز به روز به تعدادکسانی که این کشور را برای زندگی انتخاب میکنند افزوده می شود.

3- ترکیه

ترکیه

این کشور با دارا بودن بالای 700 هزار نفر ایرانی دارای یکی از بیشترین تعداد مهاجر ایرانی در جهان می باشد. ترکیه به دلیل هم مرز بودن با ایران و داشتن فرهنگ نزدیک به مردم ایران و همچنین هم زبان بودن با بعضی از آذری زبانان همیشه مقصد گردشگری و اقامت بسیاری از ایرانیان می باشد. همچنین این کشور در چند سال گذشته رشد روز افزونی داشته و قصد نزدیک شدن به کشور های اروپایی را دارد.

4- کانادا

بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها

این کشور به دلیل شرایط پذیرش نسبتا راحت و همچنین داشتن دانشگاه های بسیار معتبر و نزدیک بودن به کشور آمریکا یکی از گزینه های اصلی ایرانی ها برای اقامت می باشد. کشور کانادا به دلیل داشتن شرایط اقتصادی نسبتا خود و استخدام افراد مهاجر همیشه مهاجران زیادی را جذب می کند و تعداد ایرانی ها این کشور هر روز در حال افزایش می باشد.

5- آلمان

آلمان

آلمان را همه ایرانی ها با صنعت قوی آن می شناسند.  این کشور با ماشین های خوب و صنعت بسیار قوی خود معروف است. در سال های گذشته ایرانیان زیادی به این کشور مهاجرت کرده اند. هر ساله آلمان به دلیل انتشار اگهی استخدام از سراسر جهان مهاجران زیادی در انواع رشته های تحصیلی جذب  می نماید و با توجه به این مساله ایرانی های بی شماری برای زندگی خود این کشور را انتخاب می نمایند.

6- مالزی

مالزی

کشور مالزی به دلیل داشتن هزینه زندگی مناسب و همچنین داشتن دانشگاه های معتبر یکی از مقاصد اصلی برای اقامت ایرانی ها می باشد. این کشور با داشتن هوای گرمسیری و استوایی دارای تابستانی بی پایان هست. در چند سال اخیر  مالزی به دلیل داشتن طبیعتی بی نظیر گردشگران زیادی را جذب کرده است و با مدرنیته کردن کشور همراه با دارا بودن طبیعتی زیبا مهاجران زیادی در این کشور زندگی میکنند.

7- بریتانیا

بریتانیا

انگلیس به دلیل داشتن اقتصاد و رفاه اجتماعی مناسب در چند سال گذشته مهاجران زیادی را جذب کرده است همچنین این کشور به دلیل دارا بودن دانشگاه های معتبر و همچنین شرایط خوب رفاهی و اقتصادی مهاجران زیادی را می پذیرد. ایرانی ها نیز به دلیل راحت بودن زبان این کشور برای سرمایه گذاری و تحصیل این کشور را انتخاب میکنند. آب و هوای این کشور سرد می باشد و مردم این کشور کمتر رنگ آفتاب را می بینند . مردم این کشور عاشق فوتبال هستند و ورزشگا های بیشماری و معروفی در این کشور می باشد.

8- سوئد

سوئد

درست است که این کشور به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی در چند سال قبل مقدار کمی از ایرانیان را به خود جذب کرده است اما به دلیل بالا بودن رفاه بالای اجتماعی و پایین بودن نرخ بیکاری در یکی و دو سال اخیر ایرانیان بیشماری جهت اخذ اقامت در این کشور اقدام کرده اند و به این کشور مهاجرت کرده اند. مردم این کشور به زبان سوئدی صحبت میکنند و شما هم اگر قصد مهاجرت به این کشور را دارید بهتر است زبان این مردم این کشور را یاد بگیرید اما در داشنگاه های سوئد همه به زبان انگلیسی صحبت میکنند.با داشتن پاسپورت این کشور می توانید به کشورهای بیشماری بدون گرفتن ویزا سفر کنید. ایرانی در تعداد مهاجر رتبه 5 را در این کشور دارند.

9- استرالیا

استرالیا

استرالیا برای شگفتی های طبیعی و فضای زیبا در جهان معروف است  و یکی از کشور هایی است که تعداد مهاجران زیادی از سراسر جان این کشور را برای اقامت انتخاب میکنند. در یکی دو سال اخیر استرالیا به گذاشتن قوانین سخت مهاجرت و اخذ اقامت را سخت کرده است . اما به دلیل داشتن زبان انگلیسی ، آب و هوای خوب و داشتن دانشگاه های معتبر تعداد زیادی ایرانی  به این کشور جذب می شوند.

10-فرانسه

فرانسه

این کشور بزرگترین کشور غرب اروپا می باشد و با داشتن اقتصاد قوی و رفاه اجتماعی بالا یکی از کشور های ابر قدرت جهان می باشد. این کشور به فرهنگ قوی و غذاهای خوشمزه اش مشهور است.مقامات این کشور همیشه سعی دارند که از نیروی فرانسوی برای استخدام استفاده کنند اما در چند ساله گذشته به دلیل داشتن رشد اقتصادی بالای این کشور و کمبود نیروی انسانی مهاجران زیادی از سراسر جهان جذب کرده  است. این کشور دارای دانشگاه های زیادی و معتبر می باشد.زبان فرانسه بسیار زبان زیبایی می باشد و شهر های زیبایی دارد و یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان می باشد. این کشور از هر نظر در جهان بی نظیر می باشد.

در نت نظر بخوان : کشور های بدون ویزا برای ایرانی ها کدومان؟

در دنیای امروز دلیل مهاجرت و زندگی کردن در کشور های دیگر این می باشد که فردی که قصد مهاجرت دارد شرایط اقتصادی علمی و کاری را در کشور خود راضی کننده نمی بیند و قصد مهاجرت پیدا می کند. ما در این مطلب بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها را به صورت مختصر شرح دادیم شاید بتوانیم اطلاعات اندکی به شما بدهیم که اگر در اینده قصد مهاجرت داشتید با توجه به علاقه ونوع مهاجرتی که دارید بهترین مقصد را انتخاب نمایید.بهترین کشور برای زندگی ایرانی ها چقدر به علایق شما نزدیک بود و چقدر تونست که اطلاعات شما را افزایش دهد.لطفا در نظرات ما را از پیشنهادات و تجربه های خود مطلع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *