in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی – لیست ۱۰تایی

best pay per click sites

دوست داری با بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی آشنا بشی؟ اصلا می‌دونی بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی چطوری کار می‌کنند؟ کار و درآمد سایت‌های کلیکی بر پایه ی تبلیغاتی هست که از اسپانسرها میگیرن و در سایتشون قرار میدن و وقتی کاربران این تبلیغات را مشاهده کردند مبلغی به حسابشون اضافه میشه. در این مطلب تو رو با بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی و نحوه عملکردشون آشنا می‌کنم.

بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی

 معرفی بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی

کسب درآمد کلیکی در واقع یک روش کسب درآمد اینترنتی است که در آن کاربران با کلیک روی هر محتوای تبلیغاتی یا باز کردن لینک صفحات اینترنتی مختلف، مبلغی را دریافت می کنند. مراحل انجام این کار بسیار ساده است و تنها کافی است در سایتی که چنین خدماتی را ارائه می دهد ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد نمایید. سپس صفحات و یا تبلیغاتی که به شما پیشنهاد می شود را باز کرده و برای مدت 30 الی 1 دقیقه در صفحه بمانید و یا مطالب صفحه را مورد مطالعه قرار دهید. پس از اینکه مدت زمان خواسته شده طی گردید، حال به پنل کاربری خود مراجعه کرده و هزینه مورد توافق را دریافت کنید. این هزینه به حساب کاربری شما انتقال خواهد یافت و پس از اینکه به حداقل حد نصاب برداشت رسید، می توانید آن را برداشت کرده و به حساب بانکی خود انتقال دهید.

۱- فمیلی کلیکس (Family clix)

سایت فمیلی کلیکس یکی از بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی ، پردرآمدترین ، مطمئن ترین و پربازده ترین سایت PTC خارجی هست، که میتونید به راحتی تا ماهی چندین میلیون تومان از این سایت کسب کنید.

familyClix

 ۲- پیدورتس (PaidVerts)

پیدورتس رو واقعا میتوان شاهکار دنیای کلیکی برشمرد.سایتی که در بین دیگر سایتهای بی شمار کلیکی بدون رقیب بود و بعد از مدتی که دچار مشکلات داخلی بود دوباره به عرصه برگشته و داره دوران باشکوهشش روتداعی میکنه . این سایت جز بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی به شمار میاد.

paidVerts

۳- اسکارلت کلیکس (scarlet-clicks)

سایت scarlet-clicks از بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی می‌باشد که با 7 سال و خورده ای فعالیت مستمر و پرداخت در زمره بهترین سایت‌های کلیکی خارجی دسته بندی شده و تحول تازه ای که رخ داده اینکه به تازگی پرفکت مانی رو به سیستم پرداختش اضافه کرده و به این ترتیب تبدیل به سایتی ایده آل برای ما ایرانیها شده و با توجه به اعتبار فوق العاده بالا و قدمت زیادش مناسب برای هرگونه فعالیت اعم از سرمایه گذاری و فعالیت معمولی به حساب میاد.

scarlet clicks

 ۴- اپتیمال باکس (OptimalBux)

یکی دیگر از بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی اپتیمال باکس است. در این سایت قیمت رفرال های اجاره ای 0.2 $ می باشد که با یک دلار امکان اجاره 5 رفرال وجود دارد و این امکان در هر هفت روز یک بار میسر می باشد. در کل انتظار میره با توجه به سابقه درخشان سایتهای مجموعه اسکارلت ، این سایت نیز به موفقیت خوبی دست پیدا بکنه و بشه درآمد مناسبی رو ازش کسب کرد.

اپتیمال باکس

 ۵- کلیکس یونیون (clixunion) از بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی

سایت clixunion از نظر ارزش آگهی ها و میزان درآمد روزانه برای هر کس تقریبا مشابه با فمیلی کلیکس عمل میکند. سایتهای کلیکی واقعا برای وقت گذرانی نیست و کسانی که حرفه ای در این زمینه فکر میکنند ، مطمئنا شیرینی درآمدهای اینترنتی را خواهند چشید و البته بازهم تاکید می کنم که باید در این زمینه کاملا هوشیار عمل نمایند و انفعال و سردرگمی حاصلی جز شکست به همراه نخواهد داشت.

clixunion

در نت نظر بخوان: تجربه کار اینترنتی با انجام میدم

۶- guruclix

سایت guruclix دارای مولفه های مهمی است که باعث شده در ردیف بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی  و پردرآمد برای کاربران خارجی تبدیل بشه که بسیار مهم است. در این سایت به محض عضویت ، آپگرید Golden که قیمت آن 5.99$ می باشد به صورت رایگان برای مدت یک هفته دریافت خواهید کرد.

guruclix

۷- کلیکس سنس (ClixSense)

 ClixSense کلیک سنس معتبرترین سایت کلیکی خارجی است که از سال 2007 تا اکنون فعال است. به گفته سایت اگر کاربر فعالی باشه روزانه بین 50 تا 10 دلار درآمد خواهی داشت. در این سایت چندین راه مختلف به جز دیدن تبلیغات برای کسب درآمد وجود دارد. مثل: Tasks (انجام وظایفی کوچک)

clixsense

۸- اتی کلیکس (ATICLIX)

طی نظرسنجی‌های انجام شده این سایت یکی از بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی از نظر کاربران بوده و هست. تنها چند ماه از افتتاحش میگذرد ولی در همین مدت کم خود را ثابت کرده با پرداختی های بسیار سریع. یکی از ویژگی های بسیار خوب این سایت قیمت رفرال در عضویت استاندارد میباشد که قیمت هر رفرال ۰٫۰۸ میباشد که شما با ۱۲ دلار میتوانید استاندارد را فول کنید.

atiClix

۹- نئوباکس (Neobux)

Neobux نئوباکس یک سایت کلیکی است که از سال 2008 تا به الان در کشور پرتقال داره فعالیت میکنه و میشه گفت که یکی از بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی است. تنها نکته مهم و قابل توجه در این سایت این است که پرداخت به حسابهای که در ایران تحریم یا فیلتر هستند انجام میشود.

neoBux

۱۰- گلدن کلیکس (goldenclix) از معتبرترین سایت‌های کلیکی

GoldenClix گلدن کلیکس یک سایت بسیار معتبر خارجی است که از سال 2012 شروع به فعالیت کرد و تا الان حدود نیم میلیون پرداختی داشته و راه های مختلفی برای کسب درآمد دارد که از جمله کسب درآمد بابت نگاه کردن تبلیغات ، کسب درآمد از ثبت نام ، کسب درآمد از لایک کاربران و دهها امکان دیگر و برخلاف بسیاری از وب سایت ها دارای پتانسیل درآمدی بیشتری میباشد.

goldenClix

با بهترین سایت‌های کسب درآمد کلیکی آشنا شدی. امیدوارم مطلبم برات مفید باشه. اگه تجربه‌ای از این سایت‌ها و تجربه کار در سایت‌های دیگه داری خوشحال میشم نظرت رو برام بنویسی.

8 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام جای مناسب در سایتتون برای سوالم پیدا نکردم و اینجا نوشتم خواهشا قبل از جواب دادن به سوالم کامل آن را خوانده و از جواب های بچگانه خودداری کنید اصل مطلب می خوام در تمامی سایت های کسب درآمد خارجی ثبت نام کنم از جمله کلیک سنس و سایت های نظرسنجی تسک ها آفرها و غیره که ایران را ساپورت نمی کنند کسب درآمد کنم سرچ کردم همه جا نوشته وی پی اس خوب از چندین سایت خریدم با استفاده از سرویس هایی مانند iphub تشخیص دادند و در سایت iphub هم آی پی را چک میکنی نوشته host bad ip پس به این نتیجه میرسیم پولم را به هدر دادم چیزی که از شما می خوام راه حلی دایمی بهم بگید اگر سرور مجازی که اینترنتش از سرور (هاست) نباشه و ای دی اس ال سیم کارت یا غیره همون کشور باشه یا وی پی انی که آی پی اختصاصی باشه و تست کرده باشین لینک سایت اسم سایت یا هر چیز دیگه ای برام بنویسید در ضمن فامیلم توی خارج ندارم منتظرم. مدیر سایت لطفا راهنمایی ام کنید و اگر کسی مطلبی نوشت حذف نکنید چون راه حله اگر کسی اسم وی پی انی نرم افزاری گذاشت حذف نکنید اگه اینجا جواب سوالم ندید از کی بپرسم از گوگل پی پال از جومونگ از کی دوستان مطلبم خلاصه بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...