in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

از کجا ماکارون بخرم؟ بهترین شیرینی ماکارون در تهران

az koja macaron bekharam? behtarin shirini macaron dar tehran

دوست داری با بهترین قنادی‌ها برای خرید شیرینی ماکارون در تهران آشنا بشی؟ ماکارون یک شیرینی فرانسوی است که در اصل با سفیده تخم مرغ و شکر تهیه می شود. قنادی‌های زیادی وجود دارند که شیرینی ماکارون در تهران میفروشند، اما پیدا کردن بهترین آنها کمی دشوار است. در این مطلب تو رو با بهترین قنادی‌ها برای خرید شیرینی ماکارون در تهران آشنا می‌کنم!

شیرینی ماکارون در تهران

بهترین شیرینی ماکارون در تهران

۱- شیرینی اِکلر (eclair)

این قنادی در تهیه ماکارون حرف نداره و به جز شیرینی ماکارون، میتونی شیرینی‌های خیلی خوشمزه‌ای اونجا پیدا کنی. اگر به ماکارون علاقه‌داری شیرینی اکلر از بهترین گزینه‌ها برای خرید شیرینی ماکارون در تهران هست.

آدرس: خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی

خرید شیرینی ماکارون

۲- كيک استودیو ورتا

کافه کیک استدیو ورتا، یک کافه قنادی در خیابان انقلاب هست که شیرینی‌های فرانسوی خیلی خوبی داره. کافه کیک استودیو ورتا قهوه‌بیرون ‌بر داره، ساعت کار آن هر روز از ۸ صبح تا ۱۰ شب است و در ساعت‌های اولی صبح می‌تونی به صرف صبحانه و کیک و کراسان‌های داغ مهمان این کافه باشی.

آدرس: خیابان انقلاب، نبش خیابان وصال، جنب بانک کشاورزی

ورتا

۳- شیرینی لَوِندِر

یک شیرینی فروشی کوچک و لوکس در محله زعفرانیه که در طول چند سال خود را به یکی از بهترین و خاص ترین شیرینی فروشی‌های تهران تبدیل کرده. در لوندر شیرینی‌هایی پیدا می‌کنی که در هیچ قنادی دیگه‌ای در تهران یافت نمی‌شود و کاملاً اختصاصی این قنادی هستند. در این قنادی می‌تونی ماکارون‌های خوشمزه‌ای پیدا کنی.

آدرس: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلى

ماکارون

۴- شیرینی هانس

یکی دیگر از بهترین قنادی‌ها برای خرید شیرینی ماکارون در تهران شیرینی هانس هست. اگر دلت شیرینی تازه و خوشمزه می‌خواد به این قنادی سر بزن.

آدرس: خیابان کریم خان زند ، آبان جنوبی ، کوچه عقیلی ، پلاک 3

شیرینی ماکارون در تهران

۵- کافه قنادی فرانسه

همانطور که از اسم این قنادی پیداست، شیرینی‌های این کافه از شیرینی‌های خوشمزه فرانسه هستند. این کافه قنادی از قدیمی‌ترین و نوستالژیک‌ترین نقاط تهران، بویژه برای جوانان قدیم و دانشجویان ادوار مختلف دانشگاه تهران و مشتریان کتاب فروشی‌های راسته انقلاب هست. این کافه قنادی یکی از بهترین شیرینی ماکارون در تهران رو داره.

آدرس: خیابان انقلاب، نبش خیابان ابوریحان، پلاک 1272

ماکارون

در نت نظر بخوان: شیرینی های فرانسوی معروف چه نام دارند؟

۶- شیرینی سویتی (sweety)

این قنادی کلی شیرینی‌های متنوع داره و میتونی کلی ازش خرید کنی و لذت ببری. اگه دوست داری شیرینی ماکارون یا هر شیرینی‌ای که دوست داری رو کنار یک چای یا قهوه امتحان کنی، میتونی از کافه تریا این قنادی استفاده کنی.

آدرس: جردن، بلوار صبا، جنب رستوران شاندیز و گیلانه، پلاک 23

شیرینی ماکارون در تهران

۷- کافه شیرینی دانژه

کافه شیرینی دانژه در محله، با انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خشک و تر، مکانی شیک برای صرف عصرونه است که می‌تونی یک بعد از ظهر خوب را با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، در کنار نان‌های عصرانه تازه و شیرینی‌های ماکارون خوشمزه‌ی این کافه برای خودت بسازی.

آدرس: بلوار آفریقا بالاتر از خیابان اسفندیار، پلاک ۱۴۹

ماکارون

۸- شیرینی ماکارون در تهران ،استودیو کیک سارا

مجموعه سارا بدون شک عنوان بهترین تولید کننده کیک های فانتزی و سفارشی را در سرتاسر تهران یدک میکشه و با استودیو کیک های خود در جاهای مختلف پایتخت، یک برند شیک و خوش نام در عرصه تولیدی این نوع کیک های خاص شده. ماکارون‌های خوشمزه این قنادی رو امتحان کن.

آدرس: بزرگراه کردستان، مجتمع ASP

Macarons

9- قنادی سورینت

قنادی سورینت تنها یک بخش از مجموعه وی آی پی سورینت به حساب میاد. این مجموعه شامل بخش‌های دیگه‌ای مثل کافی شاپ، رستوران، فست فود و آجیل سرا هم هست. بهت پیشنهاد میکنم ماکارون‌های این قنادی رو امتحان کن چون از بهترین‌ها برای شیرینی‌های ماکارون در تهران هست.

 آدرس: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان،بالاتر از پاساژ گلستان، نبش کوچه دوم

ماکارون در تهران

با بهترین قنادی‌ها برای خرید شیرینی ماکارون در تهران آشنا شدی. اگه نظر یا تجربه‌ای داری ممنون میشم برام بنویسی.

1 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت عوامل سایت نت نظر.
    در رابطه با این پست تون و جاهایی که برای خرید شیرینی ماکارون معرفی کردید در ابتدا سپاسگذاری می کنم و این رو هم میخوام اضافه کنم که هنرخانه آموتیا هم در تهران به صورت غیرحضوری اقدام به تهیه و پخش شیرینی ماکارون با استفاده از بهترین مواد اولیه و قیمت مناسب میکنه.
    سایت مون در حال اضافه شدن محصولات جدید هست و توضیحات رو هم میتونید از آدرس زیر مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...