in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین قهوه های تهران – لیست 10 تایی

behtarin ghahvehaye tehran-list 10 tai

بهترین قهوه های تهران را چه کافه هایی ارائه می دهند ؟کسانی که اهل قهوه هستند و روزی حداقل یک لیوان قهوه خوب میخورند و با توجه به شرایط رست قهوه در ایران و اینکه هر شخصی به درستی قهوه  خوب رست نمی کند. پیدا کردن یه قهوه خوب و بهترین قهوه های تهران کاری وقت گیر و هزینه بر است.کسانی که اهل کافه و کافه گردی هستند همیشه یا یه کافه رو به عنوان پاتوق انتخاب میکنند ویا اگر قهوه خور باشند امکان دارد برای پیدا کردن قهوه خوب و بهترین قهوه های تهران به خیلی از کافه های سری بزنند .در این مطلب بنده که نوعی به کافه و کافه گردی علاقه دارم و همیشه سعی میکنم از منوی بلند بالای کافه ها قهوه انتخاب کنم این لیست 10 تایی رو با شما به اشتراک می گذارم. با ما باشید تا بهترین قهوه های تهران را بشناسید.

در نت نظر بخوان:تفاوت قهوه های مختلف

بهترین قهوه های تهران – لیست 10 تایی

1-کافه شوکا ( قدیمی اما جذاب )

کافه شوکا

کافه شوکا قدیمی ترین کافه تهران بعد از کافه نادری می باشد. منوی حال حاضر آن همان حال و هوای گذشته را حفظ کرده و در محیط دنج و کوچیک این کافه انرژی مثبت و صمیمیت موج می زند. صاحب کافه آقای پورمقدم بسیار آدم دلنشین و هنرمندی می باشد . آقای پور مقدم انقدر حال و هوای خوبی دارد که زمانی حضور ندارد کافه سوت و کور است.از همه این ها که بگذریم در این کافه افراد نویسنده خاصی رفت و آمد داشتند که میتوان به محمود دولت آبادی اشاره کرد. در ورودی کافه و بالا سر کافی من تعدادی زیادی ماگ خود نمایی میکند که مخصوص آن مشتریان مخصوصی هست که قهوه هایشان در ماگ خودشان دوست دارند بخورند. قهوه این کافه با آن حال هوای خاص یکی از بهترین قهوه های تهران است.

2-کافه کیوسک

کافه کیوسک

کافه کیوسک کافه ای با ایده های متفاوت و جالب می باشد.در این کافه یک عدد کیوسک قرمز انگلیسی خود نمایی میکند. وقتی که از میدان هفت تیر در خیایان کریم خان قدم مزنید با گذشتن از کتاب فروشیهای جالب و خاطره انگیز به این کافه زیبا می رسید. البته در آن منطقه تعداد کافه بسیار بالاست اما کیفیت و فضای کافه کیوسک بسیار متفاوت است به صورتی که پاتوق خیلی از اهالی هنر وکسانی که اهل کافه گردی هستند می باشد. قهوه های این کافه به شدت توصیه می شود. اگر نوع قهوه براتون مهم است حتما کیفیت این کافه را امتحان کنید. من خودم طرفدار آمریکانوی کافه کیوسک هستم.

3- سام کافه

سام کافه

من خودم شعبه ونک این کافی شاپ را امتحان کردم ولی در بسیاری از جاها خوندم که کیفیت همه شعبه های این کافه ی زیبا یکسان است. در این کافه قهوه های نسل سوم هم سرو می شود. می توانید با تمام وجود تلخی و طعم بی نظیر قهوه را امتحان کنید. قهوه این کافی شاپ به شدت کیفیت خوبی دارد و بسیار خوب رست شده است. یکی از مواردی جالب دیگری که در این کافه جلب توجه می کند طراحی زیبا و وجود میز عمومی می باشد که همه در حال گفت گو هستند و فضای جالبی را دارا می باشد.

4-کافه برد

کافه برد

این کافه ی خاص که جزو اولین کافه های همراه با بازی می باشد سبک جالبی دارد. در این کافه میزهایی زیادی وجود دارد و در آن علاوه بر آن منویی که همه کافه ها دارند منوی بازی هم وجود دارد و شما می توانید بسته به تعداد نفراتی که دارید از میان بازی های زیادی که درقفسه ها هستند انتخاب کنید و ساعت ها مشغول بازی مورد علاقه خود باشید. نکته قابل توجه دیگر این هست که کارکنان این کافه به سرعت به سر میز شما می آیند و تک تک بازیها را با حوصله برای شما توضیح میدهند و اگر مایل به بازی کردن باشید به شما اموزش کامل بازی هم میدهند که بسیار کار جالب و زیبایی است. قهوه این کافه هم خیلی کیفیت خوبی دارد و قهوه فرانسه و اسپرسو این کافه برای زمان بازی های طولانی شما پیشنهاد می شود.

5-کافه رئیس

قهوه رئیس

نام کافه رئیس برای همه اهالی کافه نشین کاملا آشناست و تقریبا یکبار به این کافه معروف سر زدند. این کافه که شعبه های زیادی دارد و منوی خاصی هم نسبت به تمام کافه ها دارد و در چند ماهه اخیر هم قهوه نسل سوم را به منوی خود اضافه کرده است که واقعا بی نظیر است. من خودم شعبه سئول این کافه را تست کردم و واقعا قهوه بی نظیری از لحاظ طعم و عطر داشت. محیط کافه هم چند بخش دارد و می توانید به توجه به اینکه  روز شلوغی نباشد و میز گیر بیاریید از فضای باز یا محیط داخلی استفاده کنید.

6-کافه لمیز

لمیز

کافه شاپ لمیز که از یکی از کافه های معروف تهران می باشد اولین کافه ای است که قهوه بیرون بر را در ایران راه اندازی کرد. کافه لمیز که اولین باز در تجریش شروع به کار کرد در حال حاضر چند شعبه از جمله شعبه ونک و میرداماد را دارد. در شعبه تجریش این کافه که تقریبا جای نشستن ندارد قهوه به کیفیت خیلی بالایی عرضه می کند و درست یادمه جایی خونده بودم که صاحبان این کافه گفته بودند که از هند مستقیم قهوه می آورند و نظارت کاملی به رست کردن آن دارند. کیفیت قهوه شعبه ونک این کافه هم بسیار بالاست و باتوجه به اینکه این شعبه جای نشستن زیادی دارد ولی هیچ موقع میز خالی ندارد مخصوصا عصر به بعد.

7- کافه گراف

بهترین قهوه های تهران

این کافه که در مرکز تجاری برج آ اس پ تهران قرار دارد در جایی که خیلی از کافه های خوبی وجود دارد خود نمایی می کند. محیط جالبی دارد و همچنین تمام منوی این مجموعه کیفیت بالایی دارد اما از آنجا که ما فقط در این مطلب کیفیت قهوه مد نظرمون هست و من شخصا کیفیت هر کافه ای رو با کیفیت قهوه سرو شده می سنجم این کافه رو به شخصه برای صرف یک قهوه فذانسه یا آمریکانوی بعد از ساعت کار طولانی انتخاب خواهم کرد. طعم تلخ بی نظیر و عطر عربیکا در قهوه های این کافه بسیار جذاب می باشد.

8- کافه شکسپیر

کافه شکسپیر

این کافه که در شمال تهران قرار دارد از همان زمان ورود به این کافه معماری فضای داخلی و تزیینات این کافه توجه شما را جلب میکند و تم صورتی آن هر کسی را به وجد می آورد. محیط این کافه از هر نظر جالب و زیبا می باشد و با توجه به موقعیت مکانی این کافه منویی با کیفیت بالای دارد و همه مواد اولیه این کافه از مواد درجه یک استفاده میشود. کیفیت قهوه این کافه نیز بسیار بالا می باشد و در این کافه برای کسانی که طرفدار قهوه هستند یک فنجان ترک یا اسپرسو پیشنهاد می شود.

9- کافه عربی همسا

کافه همسا

این کافه که از معدود کافه های خوب سمت شرق تهران می باشد یکی از بهترین وزبیاترین معماری های داخلی را بین کافه های تهران دارد. محیط و دیزان این کافه که به سبک عربی می باشد شکوه و جذابیت بالایی دارد. این کافه که در حال حاضر منوی غذا هم به لیست خود اضافه کرده و پرسنل بسیار خوش برخوردی دارد . اما در این کافه بر خلاف  کافه های دیگر به شما  پیشنهاد می کنم که حتما از قهوه عربی و شیرینی کنافه میل نمایید تا تجربه بی نظیری از کافه  را بدست آورید. کیفیت قهوه این کافه مخصوصا قهوه عربی که در قوری برنجی مخصوص سرو میشود بسیار جذاب و خوش طعم می باشد به صورتی که هر کسی که یک بار آن راامتحان کند طرفدار آن خواهد شد.

10-کافه لئون

کافه لئون

یکی دیگر از کافه های خوب مجتمع آس اس پ که کیفیت خیلی بالایی دارد و بنده به صورت خیلی اتفاقی از قهوه آن اسفاده کردم کافه لئون می باشد. با توجه به تعداد زیاد کافه در این مجمتع تجاری هر کسی برای انتخاب کافه دچار دو دلی می شود اما این کافه محیط جالب به همراه قهوه ای خوش طعم برای شما سرو می کند . پیشنهاد میکنم برای انتخاب از منوی این کافه حتما هنگام سفارش قهوه از کیک های این کافه هم انتخاب کنید.

درنت نظر بخوان : دیدن فوتبال با طعم قهوه در کافه خانه فوتبال

بی شک د ر تهران خیلی از کافه ها هستند که کیفیت قهوه های بالایی داردند که یا من اسمشون را در این لیست قرار ندادم و یا اینکه به کافه ها سری نزدم.اما در لیست 10 تایی بهترین قهوه های تهران سعی کردم کافه هایی رو معرفی کنم که هم سبک خاصی دارند هم کیفیت بالایی که شما بتوانید وقت خوشی را در آن سپری نمایید. لیست بالا به سلیقه بنده بوده و هیچ گونه تعصبی درآن لحاظ نگردید است شما هم اگر قهوه ای در هر کافه ای از تهران رو پیشنهاد  می کنید در نظرات برام بنویسید خوشحال می شم که بدونم و سری به آن کافه بزنم. راستی چقدر لیست بهترین قهوه های تهران را دوست داشتید و کدومو امتحان کردید؟

1 دیدگاه

نظر بده
  1. یکی از بهترین قهوه ها را از قهوه فروشی آلبرتیکا خریدم طعم و عطر و تنوع بینظیری دارن سمت کوی نصر- گیشا هستن فروش اینترنتی هم دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *