in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

بهترین هدیه برای روز دختر – لیست 10تایی

Behtarin hediye baraye rooze dokhtar – Liste 10tayi

چندین ساله که روز دختر بعنوان یک روز رسمی در تقویم کشور ما ثبت شده و در این روز خانواده ها سعی می کنند بهترین هدیه برای روز دختر رو به دختران گلشون اهدا کنند. ولی گاهی پیدا کردن بهترین هدیه برای روز دختر خیلی سخت میشه چون پدر و مادرها که بعضیاشون هم سنی ازشون گذشته شاید زیاد با روحیات دخترونه آشنایی نداشته باشند و کادویی برای دخترشون تهیه کنند که اون رو خیلی خوشحال نکنه. به همین خاطر تصمیم گرفتم در این مطلب یک لیست 10 تایی تهیه کنم و بهترین هدیه برای روز دختر رو بهتون معرفی کنم. البته قبلش هم با هم می بینیم روز دختر چه روزیه و چرا این روز در تقویم ما ثبت شده.

روز دختر چه روزیه؟

روز اول ذیقعده سالروز تولد حضرت معصومه (س) که خواهر امام رضا (ع) و دختر امام موسی کاظم (ع) بودند در تقویم ما بعنوان روز دختر ثبت شده.

روز دختر سال 97 مصادفه با یکشنبه 24 تیر ماه که برابره با 15 جولای میلادی

بهترین هدیه برای روز دختر چی می تونه باشه؟

1 – عطر و ادکلن بهترین هدیه برای دختران

عطر و ادکلن بهترین هدیه برای دختران

عطر و ادکلن می تونه بهترین هدیه برای روز دختر باشه. تقریباً میشه گفت همه خانم ها عاشق بوی خوب و موندگار هستند. حالا که روز دختر با اوایل تابستون مصادف شده می تونی یک عطر خنک و تابستونی رو از بین بهترین عطرهای زنانه انتخاب کنی و به دختر مورد نظر هدیه بدی.

2 – ست ساعت و انگشتر یک هدیه خوب برای روز دختر

ست ساعت و انگشتر یک هدیه خوب برای روز دختر

جدیداً ست های ساعت و انگشتری مد شده که خیلی خوشگل و گوگولی هستن. به نظر من یک دختر شاد و نرمال خیلی از اینکه همچین هدیه ای برای روز دختر بگیره خوشحال میشه. این ست ها طرح های مختلفی دارند و از طرح عروسکی گرفته تا متنی می تونی توشون پیدا کنی.

3 – اشتراک عضویت باشگاه یا استخر یک هدیه مناسب برای دختران

اشتراک عضویت در استخر یک هدیه مناسب برای دختران

اگه دختری که می خوای بهش هدیه بدی اهل ورزشه می تونی اشتراک عضویت در بهترین استخر زنانه یا بهترین باشگاه ورزشی زنانه رو براش تهیه کنی و خوشحالش کنی. شنا در بهترین استخرها اونم تو تابستون خیلی می تونه لذت بخش باشه.

4 – لوازم برقی شخصی هدیه ای کاربردی برای دختران جوان

لوازم برقی شخصی هدیه ای کاربردی برای دختران جوان

می تونی با خرید لوازم برقی شخصی مثل مسواک برقی، اتو مو، بابلیس، اپیلیتور، بیگودی برقی و همچین چیزایی که معمولاً مورد استفاده هر دختری قرار می گیره و هر کدومشون برای دخترا ضروری و کاربردیه بهترین هدیه برای روز دختر رو تهیه کنی.

5 – لوازم آرایشی بهترین هدیه برای روز دختر

لوازم آرایشی بهترین هدیه برای روز دختر

خرید لوازم آرایش هم می تونه هر دختری رو خوشحال کنه. البته خرید این هدیه بستگی به بودجه ت داره، اگه هزینه اش برات مهم نیست می تونی با تهیه بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا روز دختر 97 رو بعنوان یک روز خاطره انگیز در ذهن دختر مورد نظر موندگار کنی. اگه هم نمی خوای هزینه زیادی متحمل بشی باز هم می تونی از بین برندهای لوازم آرایشی ارزان پیشنهادهای خوبی پیدا کنی.

6 – عروسک کادوی خوب روز دختر

عروسک کادوی خوب روز دختر

چه قبول کنی و چه نکنی هدیه گرفتن عروسک همیشه دخترها رو خوشحال می کنه. خود من عاشق عروسکم و کلی هم عروسک دارم ولی باز هم دوست دارم عروسک هدیه بگیرم. تو هم اگه می خوای عروسک هدیه بدی بهتره بگردی و عروسک های خاص پیدا کنی. توجه کن ببین دختری که می خوای براش هدیه بگیری از چه شخصیت های کارتونی خوشش میاد، بعد سعی کن عروسک اون شخصیت رو پیدا کنی. دیگه خرس های عروسکی خیلی تکراری و عمومی شده و باید دنبال چیزهای خاص تری باشی.

7 – کتاب بهترین کادو برای روز دختر

کتاب بهترین کادو برای روز دختر

واقعاً هیچ هدیه ای مثل کتاب آرامش بخش و موندگار نیست. اگه دختری که می خوای بهش هدیه بدی جزء افراد کتابخون کشوره شک نکن که کتاب می تونه براش بهترین هدیه برای روز دختر باشه. می تونی از بین 50 رمان معروف دنیا یک کتاب خوب پیدا کنی. یه پیشنهاد دیگه هم برات دارم، آخرین کتابی که خودم خوندم فوق العاده بود، یک رمان جنایی، درام و عشقی به اسم دختری در قطار اثر خانم پائولا هاوکینز نویسنده بریتانیایی. این کتاب تم دخترونه و جذابی داره و به نظرم می تونه هر دختری رو جذب کنه.

8 – زیورآلات هدیه خوب دخترانه

زیورآلات هدیه خوب دخترانه

مگه میشه دختری زیورآلات دوست نداشته باشه؟ اصن دختری که کلکسیون زیورآلات نداشته باشه از ما نیست. 🙂

می تونی بعنوان بهترین هدیه برای روز دختر زیورآلات رو انتخاب کنی. از اینایی که طرح و شکل طلا هستن رو نمیگما… اونا زیاد جالب نیستن. زیورآلات سنگی و مهره ای، استیل، صدفی، چوبی و این جنسها که طرح های خاص و دخترونه دارن می تونن انتخاب خیلی خوبی باشند.

9 – ماگ و لیوان هدیه ای مناسب برای روز دختر

ماگ و لیوان هدیه ای مناسب برای روز دختر

تازگیا ماگ های خیلی خوشگلی به بازار اومده. من که قادر نیستم در مقابل ماگ های خوشگل و رنگی رنگی مقاومت کنم. تازگیا هم یه ماگ خاص دیدم تو دیجی کالا، طرحش خیلی خاص و دوست داشتنیه. شکل اون فنجونه تو کارتون دیو و دلبره (همین عکسی که بالا گذاشتم). اگه همچین طرح های خاص و شیکی پیدا کنی ماگ هم می تونه هدیه خوبی برای روز دختر باشه. البته می تونی یک ماگ با طرح و نوشته مورد نظر خودت رو هم سفارش بدی که برات بسازن و بعد اونو هدیه بدی. اینجوری خاطره انگیزتر هم میشه.

10 – قاب گوشی فانتزی هدیه خاص روز دختر

قاب گوشی فانتزی هدیه خاص روز دختر

دخترها به قابهای گوشی فانتزی و جینگیل مینگیلی خیلی علاقمندند. می تونی از این قاب های عروسکی، رنگی رنگی، اکلیلی، آکواریومی و… بخری و دختر مورد نظر رو باهاش خوشحال کنی. اینجوری هر وقت این دختر خانم گوشیشو به دست می گیره به یاد شخصی می افته که این قاب گوشی خوشگل رو براش خریده.

دوست خوبم می تونی در کنار بهترین هدیه برای روز دختر از باکس گل یا دسته گل و کارت تبریک هم استفاده کنی. امیدوارم از این مطلب خوشت اومده باشه. اگه موارد دیگه ای برای کادوی روز دختر در ذهن داری از قسمت نظرات با ما در میون بذار.

2 دیدگاه

نظر بده

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.