in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

تست سریال واکینگ دد : کدوم شخصیت هستی؟

Teste seriale Walking Dead : kodum shakhsiat hasti

بدون شک سریال The Walking Dead یا مردگان متحرک یکی از بهترین سریال های خارجی هست که در حال حاضر از شبکه ای ام سی آمریکا پخش میشه. این سریال جذاب و هیجان انگیز آمریکایی از تاریخ 31 اکتبر 2010 شروع شده و در حال حاضر فصل هشتم این سریال در حال پخشه و تا به حال 8 قسمت از فصل 8 واکینگ دد پخش شده و دست اندر کاران این سریال فعلاً تعظیلات نیم فصل رو سپری می کنند. از اونجایی که سریال مردگان متحرک بین کاربرای نت نظری طرفداران زیادی داره تصمیم گرفتم امروز یک تست شخصیت شناسی بنام تست سریال واکینگ دد برای این گروه از کاربران آماده کنم. در تست سریال واکینگ دد چند سوال ازت می پرسم و در نهایت مشخص می کنم که شخصیتت به کدوم یکی از کارکتر های این سریال پرماجرا نزدیکتره. پس دکمه زیر رو فشار بده تا تست سریال واکینگ دد برات به نمایش دربیاد.

3 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.