in

بی نظیربی نظیر

ماساژ در تهران کجا برم؟ – لیست 10 تایی

ماساژ در تهران کجا برم؟ معرفی مراکز معتبر ماساژ در تهران

ماساژ در تهران کجا برم؟ این روزها زندگی و فعالیت های روزانه باعث میشه که از لحاظ روحی و جسمی خسته بشی و نیاز به ریلکس شدن داشته باشی. میشه گفت ماساژ درمانی میتونه یکی از بهترین روش های تن آسایی و رهایی از استرس است!! اما به این فکر کردی که برای ماساژ در تهران کجا برم؟ انتخاب یکی از بهترین سالن های ماساژ در تهران میتونه بهت کمک کنه تا از امکانات این مراکز معتبر استفاده کنی. در ضمن لازمه بدونی که ماساژ دارای انواع مختلفی مثل: ماساژ ریلکسی، ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ آروماتراپی، ماساژ شیاتسو، ماساژ اصولی صورت، ماساژ جوانسازی پوست و … است. خب سوال اینجاست برای ماساژ در تهران کجا برم؟ بهتره این مطلب رو از دست ندی.

ماساژ در تهران کجا برم؟ معرفی لیست 10 تایی از بهترین مراکز ماساژ

1- سالن اسپا و ماساژ نیلوفر آبی

سالن اسپا و ماساژ نیلوفر آبی

سالن اسپا و ماساژ نیلوفر آبی یکی از مراکز معتبر و معروف در بین تهرانی ها است. اگه به دنبال آرامش و ریلکس شدن بعد از یه روز شلوغ و پر از استرس هستی، بهتره که به این مرکز سر بزنی و با یه ماساژ خوب و حرفه ای سرحال بشی! جالبه که بدونی بیشتر ماساژورهای «نیلوفر آبی» تایلندی هستن و حسابی هم در کارشون وارد هستن. شعبه «نیلوفر آبی» برای خانم ها و آقایون سالن های مجزا داره و همه روزه می تونی تا 12 شب از خدمات این مجموعه استفاده کنی.

  • آدرس شعبه کوهستان : تهران، فرمانیه شرقی، پاسداران، خیابان شهید نوریان، کوچه خوئی، ضلع جنوبی تقاطع خوئی و کوهستان هشتم، پلاک 18
  • تلفن : 02122827451-02122827461
  • آدرس شعبه آب :  تهران، شهرک غرب، سیمای ایران، پلاک 58، مجموعه سلامتی و تندرستی آب
  • تلفن : 02188365474

2- سالن ماساژ تخصصی حال خوش

سالن ماساژ تخصصی حال خوش

هر زمانی که یکی از دوستان یا آشنایان ازت بپرسه که برای ماساژ در تهران کجا برم؟ میتونی بهش مرکز ماساژ حال خوش رو معرفی کنی. این سالن ماساژ با داشتن کادری مجرب ومحیطی ایده آل تونسته رضایت مشتریانش رو جلب کنه! بهت توصیه میکنم برای داشتن جسم سالم  و ذهن آرام حتما به این مرکز مراجعه کنی چون ماساژ درمانی، بهترین راه برای تمدد اعصاب وبه دست آوردن آرامش است!

  • آدرس: تهران، تقاطع مطهری و ولیعصر،ابتدای خیابان منصور، پلاک ۸۳ طبقه اول
  • تلفن: 02188558931

3- ماساژ در تهران کجا برم؟ انتخاب برتر “مانو ماساژ”

ماساژ در تهران کجا برم؟ انتخاب برتر "مانو ماساژ"

مانو ماساژ یکی از با کیفیت ترین و بهترین سالن های ماساژ در منطقه الهیه تهران است. این مرکز معتبر و معروف در بهترین موقعیت مکانی با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان خدماتش رو ارائه میدهد. همچنین سرویس 5 ستاره یکی از دلایل محبوبیت مانو ماساژ در بین جوان ها است که همه روزه برای تن آرامی بهش مراجعه میکنن.

  • آدرس ۱: تهران،  الهیه، خیابان مهدیه، کوچه لسانی، مجموعه ورزشی باربد
  • آدرس ۲: تهران، شریعتی، بالاتر از دولت، خیابان خاقانی، خیابان عطاری مقدم، مجموعه باربد
  • تلفن : 02122621020

4- لمس فرشته مرکز تخصصی خدمات پوست و اسپا

لمس فرشته مرکز تخصصی خدمات پوست و اسپا

مرکز لمس فرشته به عنوان اولین و بهترین مرکزی معرفی شده که به صورت تخصصی و با تمرکز بر اصول آیورودا به مراجعه کنندگانش خدمات ارائه میدهد. در واقع این مرکز با انجام طبع سنجی، پکیج اسپای مورد نظر رو برای هر شخص با توجه به نوع ماساژ، نوع روغن، رایحه روغن و نوع دمنوش بعد از ماساژ، وضعیت روحی و جسمی  پیشنهاد میدهد!

  • آدرس: تهران، اقدسیه (موحد دانش) بعد از گلستان جنوبی، نبش خ پارک سوم، پلاک ١٢۶، واحد ۴٠٣
  • تلفن: 02122801112-02122801505

5- مرکز ماساژ آسمان اسپا بهترین مرکز ماساژ تهران

مرکز ماساژ آسمان اسپا بهترین مرکز ماساژ تهران

دنبال راه حل میگردی که برای بهترین ماساژ در تهران کجا برم؟ بهت پیشنهاد میکنم که مرکز ماساژ حرفه ای آسمان اسپا رو از دست ندی تا خستگی رو از روح و تنت دور کنی! در این مرکز ماساژ درمانی میتونی همه جور ماساژی رو تجربه کنی! خدمات این مرکز شامل: ماساژ سوئدی، تایلندی، ریلکسی، درمانی، سنگ داغ، شمع داغ (رایحه درمانی)، اسپرت، پا، سر، بارداری، کودک و یوگا میشن است.

  • آدرس: تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از حسینه ارشاد، دشستان دوم، پلاک 19، طبقه چهارم، واحد 7
  • تلفن: 02122893471

6- مرکز ماساژ الهام از مراکز معتبر و حرفه ای ماساژ در تهران

مرکز ماساژ الهام از مراکز معتبر و حرفه ای ماساژ در تهران

مرکز ماساژ الهام یکی از مراکز تخصصی ماساژ در تهران است که خدمات متنوعی رو ارائه میدهد. این خدمات درمانی شامل: ماساژ درمانی (گرفتگی عروق، مشکلات ستون فقرات، گرفتگی عضلات و …)، ماساژ ریلکسی، ماساژ لاغری (از بین بردن شلی و ترک شکم، بازو، ازبین بردن سلولیت و …)، کاهش محسوس سایز در 10 جلسه و ماساژ رفلکسولوژی دست و پا است.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد ، چهارراه قدس ، ابتدای مدیریت ، بعد از داروخانه ستاره ، پلاک 31 ، طبقه 4
  • تلفن: 02188686999

7- راما اسپا بهترین انتخاب برای سوال ” ماساژ در تهران کجا برم؟”

راما اسپا بهترین انتخاب برای سوال " ماساژ در تهران کجا برم؟"

اگه میخوای انواع ماساژ ایرانی، ماساژ تایلندی، ماساژ سرو صورت، ماساژ پا، ماساژ بدن رو در یه محیط فوق العاده آرامبخش تجربه کنی، میتونی به راما اسپا هم به عنوان یکی از گزینه های مناسب فکر کنی. این سالن درمانی یکی از شناخته شده ترین مراکز در بین تهرانی ها است که برای ریلکس کردن جسم و روان بهش مراجعه میکنن.

  • آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از اتوبان همت (پایین تر از میدان ونک)، نبش خیابان دهم گاندی، پلاک 12، طبقه دوم، واحد 4
  • تلفن: 02188655032

8- هانا اسپا یکی از با کیفیت ترین سالن های ماساژ در تهران

هانا اسپا یکی از با کیفیت ترین سالن های ماساژ در تهران

مجموعه تن آسایی و سلامت هانا یکی از لوکس ترین و مجهزترین مراکز درمانی است که خدمات ویژه و جالبی رو هم ارائه میدهد. جالبه بدونی که مجموعه هانا به سبک کاملا ژاپنی طراحی شده و در ساخت آن نیز از متخصصین ژاپنی و ایرانی بهره گرفته شده است. علاوه بر سالن های ماساژ و ریلکسیشن، اتاق نمک و اتاق آروما تراپی، در این مجموعه میتونی از خدمات منحصر به فرد مثل: مشاوره طب سنتی، کافی شاپ ارگانیک و رستوران ژاپنی نیز بهره مند بشی.

  • آدرس: تهران، انتهای پل اتوبان صدر، اتوبان امام علی (شمال)، اتوبان ارتش (شرق)، چهارراه مینی سیتی، بلوارنیروی زمینی (جنوب)، کندروی اتوبان بابایی به سمت غرب، نبش کوچه گلبهار، پلاک ۲۴
  • تلفن: ۴ – 021۲۲۱۹۶۹۵۱

9- حس خوب زندگی یکی از مراکز نمونه برای ماساژ در تهران

حس خوب زندگی یکی از مراکز نمونه برای ماساژ در تهران

دلت میخواد که حس خوب زندگی رو تجربه کنی و لذت ببری؟ پس بهتره یه سری به اسپای حس خوب زندگی بزنی! در این مرکز درمانی میتونی به آرامش دوباره برسی و حس و حالت رو عوض کنی! این مرکز با ارائه عالی ترین خدمات ماساژ و مراقبت از پوست تونسته خاطره ای خوش رو در ذهن مشتریانش ثبت کنه. بهتره به این گزینه هم برای ریلکس شدن فکر کنی.

  • آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی، نبش خیابان دهم غربی، پلاک ۸
  • تلفن: 02188507080

10- ماساژ در تهران کجا برم؟ سبز اسپا گزینه ای ایده آل

ماساژ در تهران کجا برم؟ سبز اسپا گزینه ای ایده آل

و به عنوان لیست پایانی این مطلب میشه سبز اسپا رو معرفی کرد که یکی از مراکز معتبر در تهران با انواع خدمات درمانی است. در این مرکز، انواع ماساژ از قبیل: تای ماساژ، ماساژ تایلندی، ماساژ سوئدی، ماساژ سنگ داغ، اسپورت ماساژ، اسپشال ماساژ، ماساژ لاغری، ماساژ زیبایی پوست صورت، ماساژ سر، ماساژ پا، آروماتراپی، یومی هو تراپی، ماساژ اکسیژن، ماساژ چینی و…ارائه میشود.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان سرو
  • تلفن: ۲۲ ۸۲ ۷۴ 021۵۱-۲۲ ۸۲ ۷۴ 021۶۱

منبع: سایت ایرانی “بانک اطلاعات شهری ایران

مطالب مرتبط:

بهترین سالن ماساژ در تهران

ساخت روغن ماساژ صورت خانگی برای انواع پوست ها

توضیحات و سوال مطرح شده: ماساژ در تهران کجا خوبه؟ من علاقه زیادی به ماساژ دارم و چون خیلی گزینه های ماساژ در تهران کم هست نمی دونم کدوم خوبه و کجا برم؟ لطفا تعدادی سالن ماساژ در تهران معرفی کنید و مراکز خوب ماساژ در تهران رو بگید که بتونیم امتحان کنیم و ببینیم کدوم بهتره.
لطفا قیمت های مراکز ماساژ در تهران رو هم بگید چون اکثرا پیدا کردن این اطلاعات از سایت های این مراکز بسیار سخت هست.

این سوال در بخش مطالب روز نوشته شده است و به دنبال “ماساژ در تهران کجا برم؟” است. آیا تو هم سوال مشابهی داشتی؟ پس کافی هست پاسخ ها رو بخونی.


این سوال با کد ( ID=82 ) از آی پی 188.101.1.99 در ۳۰/۱۰/۱۳۹۵ ثبت شده است.

نت نظربزرگترین سایت سوال و نظر در ایران. کافی است سوال خود را بنویسی و خیلی سریع بهترین پاسخ ها را از نت نظری ها خواهی گرفت.

آیا پاسخ سوال “ماساژ در تهران کجا برم؟” را می دونی؟ لطفا در قسمت دیدگاه ها پاسختو بنویس.

6 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: لطیفه ایری

لطیفه هستم. یه دختر فعال و پر جنب و جوش. علاقه زیادی به نویسندگی دارم و یکی از بلاگر های نت نظر هستم. عاشق هیجان و یادگیری مطالب به روز هستم. خوشحال میشم اگه مطالبی که نوشتم رو بخونی و نظرت رو بهم بگی و باعث افتخاره اگه پیشنهادی داری باهام در میون بذاری.