in

مزون ایران زمین چیست؟

Mezon iranzamin chist?

توضیحات و سوال مطرح شده: مزون ایران زمین کجاست؟ مزون ایران زمین خیلی اسم بزرگی برای ایرانی‌ها شده و این روز ها همه این مزون ایرانی را دنبال می کنند. لطفا کمی توضیح بدید که این مزون چیست و آدرس آن کجاست. لطفا بگید چرا مزون ایران زمین اینقدر مطرح شده.

مزون ایران زمین

مزون ایران زمین چیست؟

مزون ایران زمین چیست؟

یکی از مزون‌های جدید در تهران که در زمینه طراحی و تولید لباس‌های شب و مجلسی مجلل فعالیت داره، خانه مد ایران زمین هست. این مزون در زمینه مد اسلامی فعالیت‌های قابل توجهی داره و توانسته به نمایشگاه‌های بین‌المللی در آسیا، اروپا و آمریکا راه پیدا کنه و مخاطبان و طرفداران بسیاری رو در پایتخت ایران به خود جلب کنه. بهترین مانتوهای مجلسی سال‌های اخیر در نمایشگاه مد و لباس فجر رو می‌توان در طرح‌های این مجموعه مشاهده کرد.

مزون ایران زمین

تاسیس خانه مد ایران‌زمین

مزون ایران زمین در سال ۱۳۸۷ با مشارکت خانم مهنوش تیمورزاده و خانم سیده نرجس حسینیان بنیان گذاری شد و در حال حاضر به عنوان بدعت گذار پوشش اسلامی مدرن در ایران محسوب میشه. این مزون با تلاش‌های بی‌وقفه و حضور گسترده در نمایشگاه‌های بین المللی از جمله جشنواره مد و پوشاک اسلامی اسپانیا و جشنواره پوشاک اسلامی استانبول و کانادا و … فعالیت می‌کنه.

خانه مد ایران زمین

افتخارات مزون ایران‌زمین

این مزون به عنوان طراح بین المللی معرفی شده و هم‌چنین با شرکت در جشنواره مد و لباس اسلامی فجر ایران در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب رتبه سوم در طراحی مانتو مجلسی شده و اکنون با طراحی برای جمع کثیری از هنرمندان یکی از بزرگ‌ترین موسسات مد و لباس اسلامی در ایران به شمار میره.

دیگر دستاوردهای این مزون:

  • سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ مقام کارآفرین برتر
  •  موفق به اخذ جایزه مدیر برتر از CERT TCHIT در سال ۲۰۱۷
  • سال ۱۳۹۶، موفق به اخذ لوح تقدیر از فرمانداری شمیرانات به عنوان کارآفرین برتر منطقه

مزون تهران

در نت نظر بخوان: معروف ترین طراح لباس جهان

محصولات مزون ایران زمین

این مزون کلکسیونی از طرح‌های متفاوت مانتو و پالتو ارائه می‌کنه. از دیگر محصولات این مزون به شومیز و شلوار، لباس‌های مناسب عقد و عروسی از جمله پیراهن‌های مجلسی، کت دامن، لباس اداری، لباس پوشیده اسلامی، لباس شب مجلسی، لباس کودک، مانتوهای اسپرت، مانتو عقد محضری و مانتوی مجلسی اشاره کرد. طراحی و اجرای دوخت مانتو، لباس مجلسی، شب، عروس و اسپرت و قبول طراحی، سفارش دوخت طبق سایز مشتری از دیگر خدمات این مزون هست.

محصولات مزون ایران زمین

ارتباط با مزون ایران زمین

شعبه‌ها:
آدرس شعبه ١: شهرک غرب، خیابان ایران زمین، نبش کوچه یکم پلاک ٢۵۴، واحد ٢
شنبه تا ۵شنبه ساعت ١٠ صبح الى ١٨:٣٠
این شعبه جمعه و ایام تعطیل بسته می‌باشد و باید با تعیین وقت قبلی مراجعه کنی.
شماره تماس: خانم تیمورزاده ٠٩١٢٢٨٨٧۵٨٢
شماره تماس: خانم حسینیان ٠٩١٢٢٠٢٧٠٢٣

آدرس شعبه ٢: تجریش، ارگ تجاری، طبقه اول، همکف اصلی، پلاک ٢٣١
همه روزه ساعت ١٠صبح الى ٢٢ 
ساعت کارى روز‌هاى تعطیل ١١:٣٠ الى ٢٢
شماره تماس؛ ٠٢١٢٢٣٩۶٧٣١
شماره تماس: ٠٢١٢٢٣٩۶٧٣٣

سایت مزون ایران زمین

مزون ایران زمین

با مزون ایران زمین آشنا شدی. امیدوارم از خوندن این مطلب لذت برده باشی. اگر نظری داری خوشحال میشم در بخش دیدگاه‌ها برام بنویسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: مهتاب حسینی نژاد

دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. آرزوهای بزرگ و سوالات بزرگ‌تری در ذهنم دارم. اما عقیده دارم این زمانی که ما آدم‌ها در اختیار داریم مطلقا برای خودمون نیست. این رو هم بگم که عاشق موسیقی هستم. و اینکه امیدوارم بتونم با مطالبم به شما کمک کنم...