in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

قیمت بوگاتی در ایران

Bugatti Price in Iran

همه چیز درباره: قیمت بوگاتی در ایران

قیمت بوگاتی در ایران

برچسب ها: قیمت بوگاتی در ایران , خرید بوگاتی در ایران

این مطلب در بخش “مطالب روز” نوشته شده است و به “قیمت بوگاتی در ایران” می پردازد. آیا به دنبال اطلاعاتی درباره “قیمت بوگاتی در ایران” یا “خرید بوگاتی در ایران” هستی؟ پس این مطلبو مطالعه کن و نظرتو در انتها برای ما بنویس.

بوگاتی یکی از لوکس ترین اتومبیل های حال حاضر جهان به حساب می آد که تعداد کمی از اون وجود داره و به طبع فقط دست آدم های خاص و خیلی پولدار پیدا می شه. بوگاتی برخلاف تصور خیلی ها که اون رو ماشین ایتالیایی می دونن، یک اتومبیل فرانسوی هست و نام آن از نام طراح اصلی آن که یک نابغه طراحی ایتالیایی است برداشته شده. این کمپانی خودروسازی معروف دنیا در سال 1998 توسط گروه خودروسازی ولکس واگن آلمان خریداری شد. اتومبیل بوگاتی بسیار گران بوده و در ایران هم به سختی پیدا می شه. بوگاتی ویرون یکی از معروف ترین مدل های بوگاتی در دنیا است. در این مطلب به قیمت مدل های بوگاتی و مقایسه آن با قیمت سایر خودروها می پردازیم و در نهایت به قیمت بوگاتی در ایران می رسیم. اگر می خوای در ایران بوگاتی بخری، این مطلبو بخون

در نت نظر بخوان: راهنمای خرید اتومبیل تسلا در ایران

در نت نظر بخوان: ۱۰ خودروی برقی محبوب دنیا


این سوال با کد ( ID=248 ) از آی پی 141.101.76.96 در ۲۰/۰۱/۱۳۹۶ ثبت شده است.

نت نظر بزرگترین سایت نظردهی و نظرسنجی در ایران. کافی است عبارت مورد نظر خودتو در قسمت جستجوی سایت نت نظر جستجو کنی و مطالب وابسته را مطالعه کنی.

آیا این مطلبو دوست داشتی؟ نظرتو راجب “قیمت بوگاتی در ایران” و یا هر سوالی درباره “قیمت بوگاتی در ایران” و “خرید بوگاتی در ایران” در قسمت دیدگاه ها بنویس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: نت نظر