in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

اهل بازی های موبایل هستی؟ پوکمون گو میشناسی؟ همه چیز درباره Pokemon Go

ahle bazihaye mobile hasty? pokemon Go ro mishnasi? hame chi darbare Pokemon Go

 اگر تا چند روز آینده تو خیابون و جاهای شلوغ کسایی رو دیدین که خیره تو گوشیشون دارن راه میرن و اینور و اونور رو میگردن اصلا تعجب نکنید. اینا کاربرای  جدید بازی جدید نینتندو، پوکمون گو هستن . بازی جدید پوکمون گو بزرگترین بازی موبایل تاریخ آمریکا معرفی شد که طی 24 ساعت، بازی کلش آو کلنز و کندی کراش رو پشت سر گذاشت.

اگر اهل بازی های ویدیویی بوده باشید حتماپوکمون ها رومیشناسید  پوکمون اولین بار توسط شرکت نینتندو برای کنسول دستی Game Boyمنتشر شد. موجوداتی که مثل حشرات هستند و باید اونها رو شکار میکردیم و رشد میدادیم و در آخر با هم میجنگیدند.

در نت نظر بخوان: 10 تا از بهترین موزه های تهران

پوکمون گو، شاهکاری جدید در بازی‌های موبایلی

بازی پوکمون گو چیست؟

پوکمون گو چی هستش؟

پوکمون گو مثل بازیهای دیگه پوکمون بر پایه شکار موجودات عجیب غریب هستش اما ایندفعه برای بازی کردن حتما باید فعالیت بدنی هم داشته باشیم. برای این بازی حتما باید GPS  گوشی روشن باشه ! همون اول که وارد بازی میشید باید یه مربی برای خودتون انتخاب کنید و بعد از اینکه ظاهرش رو با توجه به سلیقه خودتون درست کردید با پیدا کردن اولین پوکمون بازی شروع میشه. باید به دقت به نقشه نگاه کنید و راه بیفتید دنبال این موجودات عجیب بگردید. هر جا که یه پوکمون قایم شده باشه گوشیتون میلرزه و اونموقع اس که باید با کمک توپ اون هیولا رو به دام بندازین.اسم این توپ Pokeball هستش

در نت نظر بخوان: بهترین رستوران های این ماه تهران از دیدگاه نت نظری ها

بازی پوکمون گو چیست؟

البته باید حواسمون باشه که تعداد این توپها محدود هستش و تازه همون موقع که ما یه پوکمونپیدا کردیم ممکنه یه نفر همون اطراف هم اونو پیدا کرده باشه پس باید سرعت عمل داشته باشی و سریع تا یه پوکمون دیدی به دام بندازیش. اگه برای بازی به چیزای بیشتری نیاز داشتی باید به poke stop ها سر بزنی که بیشتر نزدیک ساختمونهای بزرگ شهر هستن

این بازی کلی چیزای جالب دیگه هم داره پس فقط کافیه دوربین گوشیتون رو روشن کنید و  برید تو سطخ شهر دنبال هیولاها و متعلقات جالبش بگردید.

تیم های پوکمون

وقتی تو بازی به سطح خاصی برسید میتونید عضو سه تیم آبی یا زرد و یا قرمز بشید و . پس از این برای نبرد با تیم‌های دیگه یا تمرین با هم‌تیمی‌هایتان و قوی کردن پوکمون‌ها باید به باشگاه‌هایی بروید که باز هم در مکان‌های واقعی وجود دارند. وقتی که در منطقه‌ای از شهر به باشگاهی می‌رسید، از روی رنگ آن می‌توانید متوجه بشید که در اشغال کدوم تیمه و اگر در اشغال حریفان بود می‌تونید به اون حمله کنید.

شرکت نینتندو قول داده که به زودی وسیله‌ای مثل ساعت مچی تولید میکنه که از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل میشه هو اگر به پوکمونی نزدیک بشید شروع به لرزیدن می‌ کنه. بدین ترتیب لازم نیست در حالی که گوشی رو تو دستاتون گرفتید  دنبال این موجودات بگردید.

پوکمون گو یک بازی جذاب و کاملا متفاوت با چیزیه که قبلا دیدیم. بر خلاف دیگر بازی‌های رایانه‌ای مرسوم باید حرکت کنید، با مردم معاشرت کنید، تیم بسازید و به کمک هم‌تیمی‌هایتان موفق شوید.

در نت نظر بخوان: بهترین کافه های این ماه تهران از دیدگاه نت نظری ها

بازی پوکمون گو چیست؟

حواشی پوکمون گو

پوکمون گو بازی‌ای انقلابی است اما ویژگی‌هاش باعث شده حواشی عجیبی هم داشته باشه.

در روزهای ابتدایی دختری 19 ساله که در کنار یک رودخانه به دنبال یک پوکمون آبی بوده، جسدی را پیدا کرده! از طرف دیگر چند نفر سارق در ایالت میسوری از بازی پوکمون گو برای به دام انداختن قربانیان خود استفاده می‌کردند. پلیس هشدار داده که والدین مراقب باشند که کودکانشان به واسطه این بازی با چه افرادی در دنیای خارج رو به رو خواهند شد. چند وقت بعد جسد دیگری توسط یه کابر دیگه به واسطه این بازی پیدا شد. تو ایران هنوز نمیتونیم این بازی رو بدون استفاده از وی پی ان انجام بدیم اما اونایی که بازی کردن ااز طریق توییتر به همدیگه آدرس پوک استاپها رو میدن . مثلا یه دونه اش که خودم پیدا کردم تو میدون نیاوران و نزدیک فرهنگسرای نیاورانه 🙂

4 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    3. مطلب مرتبط:

    4. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: سپیده رضا

    سپیده هستم. در مورد سرگرمی، تفریحات و غذا می نویسم. خوشحال می شم نظرتو رو درباره نوشته هام بشنوم.