in ,

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین 10 پارک تهران

5 park bozorg tehran ke haleto behtar mikone

بهترین پارک های تهران ، بزرگترین بوستان های تهران و زیباترین پارک تهران کدومه؟ گاهی لازمه تا از این دنیای مجازی دل بکنی و کمی هم در دنیای اطرافت سیر کنی. پاشو و تنبلی را بزار کنار، سری به بهترین پارک های تهران و  بوستان های تهران بزن و کمی با وسایل ورزشی و تفریحیش وقت بگذرون ببین چه روحیه ای پیدا می کنی. من می خوام چند تا از پارک های دیدنی تهران رو معرفی  کنم که با وسایل نقلیه عمومی هم میتونی بری. لیست 10 تایی بوستان های تهران از نظرهای مختلف رو در زیر بخون.

در نت نظر بخوان: لیست 10تایی مشهورترین فستیوال های موسیقی جهان

لیست 10تایی بهترین پارک های تهران!

10- پارک دانشجو

آدرس: تهران، چهارراه ولیعصر، انقلاب

پارک دانشجو تهران

شروع لیست بهترین پارک های تهران رو با پارک دانشجو شروع می کنیم که بیشتر به خاطر موقعیت خاصی که داره معروف شده و قطعا زیباترین پارک تهران نیست ولی فاکتورهای زیادی باعث محبوبیت این پارک شده. در یک طرف این پارک تالار شهر قرار داره و در ضلع دیگه اون تالار وحدت و در سمت خیابان انقلاب هم که فضای دانشگاهی و دانشگاه های امیرکبیر و تهران قرار دارن. این پارک یکی از پارک های محبوب دانشجویان و هنرمندان تهران به حساب می آد و بی شک در لیست بهترین پارک های تهران ما جا داره.

9- پارک قیطریه – پارک های شرق تهران

آدرس: تهران، بلوار قیطریه

پارک قیطریه تهران

پارک قیطریه تهران پارک تقریبا کوچکیه کهتونسته بافت منطقه رو بسیار زیبا و دوست داشتنی بکنه! کلی رستوران خوب در اطراف پارک وجود داره. اگر گربه دوست هستی باید بدونی که گربه های پارک قیطریه از معروف ترین گربه های تهران هستن و اگر این پارک بری می تونی با خیلی از این گربه های پارک قیطریه دوست شی و نازشون کنی! می تونم بگم پارک قیطریه زیباترین پارک تهران در وسط یک فضای ساختمونی است.

8- پارک پردیسان تهران – پارک های غرب تهران

آدرس: تهران، بزرگراه حکیم، یادگار امام

park pardisan

یکی از بزرگترین پارک های جنگلی تهران  با مساحت 275 هکتار همین پارک پردیسانه. دور تا دور پارک بزرگراه وجود داره و راه های دسترسی زیادی داره بزرگراه یادگار امام  پارکو دو قسمت شمالی و جنوبی کرده که با پل به هم وصل میشن. موزه تنوع زیستی، موزه آب و باغ وحش، حیوونای تاکسیدرمی و زنده هم داره. چند سالیه که بحث سر اینه که قسمت بیشتر پارک آپارتمان سازی بشه. مسیر بسیار طولانی و خوبی برای پیاده روی داره. این فضای جنگلی یکی از پارک های دیدنی تهران رو تشکیل دادن.

7- پارک لاله

آدرس: تهران، بلوار کشاورز

پارک لاله تهران

بهترین پارک تهران؟ نه هنوز چند پارک تا رسیدن به بهترین پارک تهران باقی مونده. پارک لاله از پارک های قدیمی تهران است و به نسبت پارک های مرکز تهران فضای زیادی به خودش اختصاص داده. یکی از مشخصه های پارک لاله چمن های زیاد و فضای سبز زیاد آن است که در دود و دم مرکز شهر تهران این فضا رو به فضایی ویژه تبدیل کرده. خیلی از جوون ها سر ظهر به جای نشستن در شرکت های انبوه اون منطقه ساعتی رو در این پارک وقت می گذرونن و با انرژی تازه ای روز خودشونو ادامه می دن.

6- بوستان گفتگو از زیباترین پارک های غرب تهران

آدرس: تهران، بزرگراه چمران

بوستان گفتگو تهران

در لیست بهترین پارک های تهران و  زیباترین بوستان های تهران یک پارک تازه تاسیس هم جای داره! بوستان گفتگو با توجه به طراحی جدید آن بسیار زیبا و بروز طراحی شده. بوستان گفتگو از بهترین بوستان های تهران در حال حاضر بحساب می آد. به نظر من اگر تابحال این پارکو ندیدی یه سر باید به اینجا بزنی که این پارک از پارک های دیدنی تهران است و می تونی زمان خوبی در اینجا داشته باشی. اگر یه کم جوون تر باشی و خاطریات زیادی از بقیه پارک های تهران نداشته باشی حتی شاید این پارک زیباترین پارک تهران یا بهترین پارک تهران برات بحساب بیاد.

ادامه لیست بهترین پارک های تهران و زیباترین بوستان های تهران در صفحه بعد

5 دیدگاه

نظر بده
  1. دوستان اگر به دنبال یک فضای بسیار دنج و آروم هستید پارک ۱۵ خرداد فرحزاد رو بهتون پیشنهاد میکنم . البته یک باغ توت محوطه سازی شده هست تا یک پارک معمولی . این پارک اصلا شناخته شده نیست و فکر کنم فقط بومی های محله فرحزاد اون رو میشناسن و ازش استفاده میکنن . شب ها فضای خیلی دنج و خلوتی داره و چون تو منطقه فرحزاد هست هوای خنکی داره .آدرس دقیقش رو براتون مینوسم . منطقه۲ _ اتوبان یادگار امام _ محله فرحزاد _ میدان فرحزاد _ کوچه استخر _ پارک ۱۵ خرداد

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .