in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین فست فودهای ستارخان تهران که جای سوزن انداختن ندارن

Behtarin fast food haye sattarkhan

 در کنار کار و زندگی با همه خستگیاش خوش گذرونی به سبک فست فود خوری خیلی می چسبه بالاخره باید یک جورایی به فکر خودمونم باشیم. اگه شما هم با ما موافقین پس بیاین تا هر جا فست فود خوبی داره به هم خبر بدیم. من از بهترین فست فودهای ستارخان شروع کردم و می خوام کم کم همه مناطق و معرفی کنم. میدونین که ستارخان مرکز فست فوده هر کی دنبال یک کار پر سود می گرده بیاد اینجا فست فود بزنه باور کنین همه شون پر از مشتری هستن و جای سوزن انداختن ندارن. تعطیلات انگار از همه تهرون جمع میشن ستارخان فست فود خوری، بقیه مواقع هم تمام محل صف کشیدن جلوی فست فودی ها از بس که خوشمزه ان.

10 تا از بهترین فست فودهای ستارخان

در نت نظر بخوانید: ۵ تا از قدیمی ترین اغذیه فروشی های تهران

1- فست فود نشاط ستارخان تهران

آدرس: میدان توحید- ابتدای خیابان ستارخان

تلفن: 66904650-66904649

اغذیه نشاط ستارخان

فست فود نشاط و که دیگه همه می شناسین. این شعبه یکی از بهترین فست فودهای ستارخان هستش که همیشه پر از اهالی شکمه و اصلا جای سوزن انداختن نداره.  فضای خوب و جاداری داره و خانوادگیه. برای پیدا کردن میز خالی مدتها باید منتظر بمونی .انواع ساندویچ ها و پیتزاها وسوخاری ها و پیش غذاها را هم داره.اما کباب ترکی هاش یک چیز دیگه اس. کیفیت خوبی و قیمت معمولی هم داره و هر شب جلوش صف میکشن واسه نوبت، روزای تعطیل که دیگه چی بگم خودت بهتر میدونی!

2- فست فود شیلا ستارخان

آدرس: خیابان ستارخان – روبروی خیابان باقرخان – پلاک ۱۲۸

تلفن: 66507770

فست فود شیلا ستارخان

یکی از بهترین فست فودهای ستارخان که همه می شناسین. فست فود شیلا شعبه های مختلفی در همه مناطق داره و در واقع مجموعه رستوران های زنجیره ای شیلا هستش. شیلا بیشتر به هات داگ مشهوره، هات داگ های پر از پنیر و نون نرمی داره که تو دهن آب میشه.همه چی به صورت تنوری و گریل درس میشه.  نمیدونم من شیکمو ام یا هات داگ هاش کوچیکه.

3- فست فود کلیز برگر

آدرس:میدان توحید- خیابان ستارخان- پلاک ۳۰۳-165

تلفن: 66422670-66943137

بهترین فست فودهای ستارخان

 

در قسمت بهترین فست فودهای ستارخان حیفم اومد کلیز برگرو ننویسم. سر در بزرگی داره و نسبتا شیک تره.بله دوستان اگه اینجا رو دیده باشین متوجه میشین که اکثر شبا جای سوزن انداختن نداره. دکور جالبی زده و کیفیت خوبی داره. به بچه ها هم معمولا یک یادگاری میده چی از این بهتر.

4-فست فود پاپاجونز

آدرس: ستارخان-روبروی باقرخان – پلاک 158و160

تلفن: 66555888-66557042-66557041

پاپا جونز بهترین فست فود

پاپاجونز یکی از بهترین فست فود های ستارخان با انواع فست فود به سبک ایتالیایی که طرفدارای زیادی پیدا کرده سبک متفاوتی داره خیلی بزرگ و امروزیه، حسابی جا داره اینترنت رایگان هم برای استفاده در این فست فودی موجوده.هر چقدر هم که از شلوغی سفارش طول بکشه اصلا متوجه نمیشی میتونی تو نت نظر، وب گردی کنی تا غذا حاضر بشه.

5- فست فود ترنج ستارخان

آدرس: ستارخان، سه راه تهران ویلا، بالای پارک تهران ویلا، کوچه سهراب

تلفن: 88252017

فست فود در ستارخان

این فست فود چیزبرگرای معروفی داره و شبای تعطیلی جا برای نشستن پیدا نمی کنی. جاش کوچیکه پیشنهاد میکنم چیز برگر و همینطور شاتو بریان اش را از دست ندی نگی نگفتیا.

بهترین فست فود های ستارخان تهرانو در نت نظر می خونی.

6 – فست فود عطاویچ ستارخان

آدرس:  بعد از بازارچه سنتی – نبش خیابان صحرایی

تلفن: 44243695 – 44243647

غول خوشمزه

تو لیست بهترین فست فودهای ستارخان عطاویچ جای خاصی داره. البته عطاویچ هم رستوران زنجیره ای به حساب میاد و در همه مناطق شعبه داره. به نظرم اول بازار سنتی رو حسابی بگرد خیلی حال میده همه چی داره بعد که حسابی گشنه ات شد بیا عطاویچ چون ساندیچ هاش خیلی بزرگه. غول های یک نفره، دو نفره، چهار نفره و بچه غولو از دست نده!!

7- پیتزا تک

آدرس: خیابان ستارخان – خیابان تهران ویلا

تلفن: 66557776 – 66507862

پیتزا تک ستارخان | بهترین فست فودهای ستارخان

 یکی از بهترین فست فودهای ستارخان در یک مغازه دو نبش سر کوچه مهدی هستش. شاتو بریان و خوراک چیز برگرش حرف نداره انواع پیتزا و ساندویچ و خوراک و… را هم تو منوش داره. تو تعطیلات غلغله میشه.

8 – فست فود فاطیما ستارخان

آدرس: ستارخان – بین کوثر اول و دوم

تلفن: 66910990

بهترین فست فود

روزی که فاطیما باز شد کسی فکر نمی کرد بتونه یکی از بهترین فست فودهای ستارخان، با این همه مشتری بشه میدونی چرا؟ دقیقا روبروی اغذیه نشاط هستش. ینی خیلی با کیفیت بوده که تونسته مشتری ثابت داشته باشه. اوایل با تردید نگاش می کردن الان شده قطب گردشگری محل!!

9-فست فود ایتالیایی کارگو

آدرس: ستارخان، روبروی شادمهر، نرسیده به پارک ستارخان، پلاک 253

تلفن: 66519318

کارگو بهترین فست فودهای ستارخان

 

این فست فودی کوچولو جاش کمه برای همین  تنها 8 نفر هم زمان میتونن روی میز و صندلی های چوبی کارگو پیتزای ایتالیایی نوش جان کنن ولی اگر تعدادتون زیاده غذای بیرون بر هم آماده می کنه نگران نباشین.

10-فست فود بشکه

آدرس: ستارخان-  رو به روی برق آلستوم- خیابان صحرایی-پلاک ۱

تلفن: 44298582- 44298583

بشکه ستارخان

بهترین فست فودهای ستارخان از میدان توحید تا پل ستارخان هستن. این فست فودی با اینکه از بقیه فست فودی ها کمی دور افتاده ولی کلی طرفدار پیدا کرده پیتزاهاش حرف نداره دو نفر همچین بخور و دهن دار، یک پیتزای دونفره اش رو سفارش دادیم خیلی خوشمزه و حسابی بزرگ بود.

هیچ کدام از این فست فودی ها جای پارک ندارن و جای پارک به سختی گیر میاد اگه خواستی بری پیشنهاد می کنم تو خیابون اصلی دنبال جا پارک نباشی برو تو کوچه پس کوچه ها، بجنب الان اونجا ها هم پر میشه ازما گفتن بود.

راستی شما از کدوم فست فودی در ستارخان خوشتون میاد خاطرات خودتون را با نت نظر در میون  بزارید.

در نت نظر بخوانید:کافه سینما باغ فردوس و بهترین صبحانه ای که تا حالا خوردی

 

6 دیدگاه

نظر بده
  1. خدا وکیلی خیلی کارتون زشته که از رستورانها پول میگیرین که هر رستوران آشغالی رو بعنوان یه رستوران درجه ۱ معرفی کنید.کارتون خیانت به اعتماد مردم و یکجور دزدیه از نظر من.شماره ۷ پیتزا فروشی تک رو زنگ زدم آورد.یه پیتزا مزخرف و آشغال در حد کف دست! میدونم که جراتش رو ندارید نظر منو منتشر کنین ولی خودتونم بخونید کافیه.جاهای دیگه هم میشه از حسن نیتتون تعریف کرد دست بقیه هم فکر نکنید بسته ست و کاری ازشون ساخته نیست

  2. سلام خانم رجب پور
    ممنون و سپاس بابت این سایت زیبا و اطلاعات ارزشمند ولی اگر ممکن است رستورانهایی که در خیابان ستارخان غذای ایرانی ارائه می دهند نیز اطلاعات جمع آوری و در اختیار عموم قرار دهید … این روزها علاقه مردم به فست فود کم شده و بیشتر به غذاهای سنتی ایرانی گرایش پیدا کرده است – با تشکر

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .