in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

10 ترفند موبایل که هیچ جا پیدا نمی کنی

10 tarfande mobile ke hich ja peida nemikoni

این روزا تقریبا همه ما تلفن های همراه اندرویدی داریم و خیلی هم بهشون وابسته ایم. اما خیلیا دور و برمون هستن که مجهزترین گوش ها دستشونه ولی بلد نیستن ساده ترین کارای ممکن رو باهاش انجام بدن. اگه از این مدل دوستا دارین، بهشون بگین این مطلبو بخونن. خودتونم بخونیدش، شاید ترفند موبایل مورد استفاده شما هم داخلش پیدا بشه.

لیست بهترین ترفند موبایل

از دسترس خارج کردن موبایل

1) ترفند موبایل برای از دسترس خارج کردن موبایل

برای خیلیامون پیش اومده گاهی یه نفر که خیلی باهاش رودربایستی داریم بهمون زنگ می زنه و نه می تونیم ریجکتش کنیم نه دست از زنگ زدن بر می داره. با این ترفند موبایل به راحتی تلفن خودتونو از دسترس خارج می کنید ولی اس ام اس ها بهتون می رسه. از کد #915*21* بای فعال کردن این سیستم استفاده کنین و برای قطع کردنش هم کد #21# رو بزنید.

قفل کردن گوشی های ربوده شده

2) ترفند موبایل برای گوشی های ربوده شده

توی گوشی همه ما اطلاعات شخصی وجود داره که نباید بقیه به اونا دسترسی داشته باشن. یه ترفند موبایل خیلی به درد بخور وجود داره که اگه موبایلتون گم شد یا دزدیدنش بتونید اطلاعات داخلشو پاک کنید یا گوشیتونو قفل کنید. اول از همه، همین حالا که موبایلتون دم دستتونه نرم افزار android device manager رو روش نصب کنید. تنها نکته مهم اینه که جی پی اس گوشیتون قبل از گم شدن روشن باشه. حالا باید با کمک کامپیوترتون وارد این لینک بشید.

بعد گوشی خودتونو انتخاب کنید. حالا می تونید قفلش کنید، اطلاعاتشو پاک کنید و اگه گزینه Ring رو بزنید به مدت 5 دقیقه گوشیتون با بلندترین حالت ممکن زنگ می زنه تا اگه دور و برتون بود پیداش کنید.

اس ام اس بازها

3) نجات دهنده ترین ترفند موبایل برای اس ام اس بازها

اگه شما هم اس ام اس باز حرفه ای باشین حتما براتون پیش اومده که سوتی داده باشین و یه اس ام اسی رو اشتباهی برای مخاطب اشتباهی بفرستین. وااااای! اما دیگه نگران نباشین. یه ترفند موبایل جالب و نجات دهنده براتون دارم. برای انجام این ترفند موبایل باید یکم سرعت عمل داشته باشین و بلافاصله بعد از زدن دکمه send و قبل از رسیدن اس ام اس به مخاطب اشتباهی جلوشو بگیرین. این ترفند روی موبایل های نوکیا و سونی اریکسون و هر موبایلی که outbox داره جواب میده. اس ام اس ها توی این مدل گوشیا اول وارد بخش outbox می شن. شما باید سرعت عمل داشته باشید و قبل از اینکه پیام از outbox خارج و ارسال بشه گوشیتونو خاموش کنید. اینجوری وقتی دوباره تلفنتونو روشن کنید، می بینید که پیام بجای ارسال شدن وارد قسمت Draft شده و می تونید با پاک کردن اون پیام جلوی فاجعه احتمالی رو بگیرید.

عقب و جلو بردن موسیقی در حالت قفل گوشی

4) ترفندی برای عقب و جلو بردن موسیقی در حالت قفل گوشی

تلفن های همراه این روزا فقط تلفن نیستن. یه ابزار همه کاره برای عکس گرفتن، فیلم تماشا کردن، پخش موسیقی و … هستن. اگه شما هم عادت دارید با موبایلتون آهنگ گوش بدید حتما به این مشکل برخوردید که برای عقب و جلو بردن آهنگ دلخواهتون باید قفل صفحه رو باز کنید. اما با این ترفند موبایل خیلی ساده دیگه نیازی به این کار نیست. فقط کافیه بدون باز کردن قفل چند ثانیه دستتونو روی یکی از سه تا دکمه داخل عکس نگه دارید تا نوار پخش صدا برای جلو و عقب بردن آهنگ ظاهر بشه! به همین سادگی.

تهیه تصویر از صفحه موبایل

5) ترفند موبایل برای تهیه تصویر از صفحه موبایل

با اینکه تهیه تصویر از صفحه موبایل یا همون Screenshot گرفتن کار سختی نیست، اما خیلی از کسایی که تلفن های اندرویدی دارن این کار رو بلد نیستن. برای عکس گرفتن از صفحه موبایل کافیه دکمه پاور (خاموش و روشن کردن گوشی) و صدای پایین موبایلتونو هم زمان فشار بدین.

راه اندازی مجدد موبایل | ترفند موبایل

6) ترفند موبایل برای راه اندازی مجدد موبایل

Reboot یا راه اندازی مجدد موبایل زمانی به درد می خوره که گوشیتون هنگ کرده یا کند شده. همون دکمه هایی که برای Screenshotگرفتن فشار دادینو چند ثانیه بیشتر فشار بدید تا تلفنتون دوباره راه اندازی بشه.

مکان یاب موبایل | ترفند موبایل

7) ترفند موبایل برای کم مصرف کردن مکان یاب موبایل

مکان یاب موبایل خیلی پرکاربرده و البته خیلی هم باتری موبایل رو مصرف می کنه. با این ترفند موبایل می تونید برای مواقعی که به مکان یاب نیاز ندارین، توی حالت کم مصرف قرارش بدین.
اول توی تنظیمات دستگاه Location رو انتخاب کنین، بعد وارد قسمت Mod بشین و Battery saving رو انتخاب کنین.

دایورت کردن

8) ترفند موبایل برای دایورت کردن همراه اول

اگه عجله دارید و نمی تونید تنظیمات دایورت گوشیتونو پیدا کنید از کد #شماره مورد نظر*21* استفاده کنید. برای غیر فعال کردنش هم کد #21# رو بزنید.

سرویس بیدار باش

9) ترفند موبایل برای سرویس بیدار باش

با کمک این ترفند بدون نیاز به اپلیکیشن آلارم گوشیتون سر ساعت زنگ میزنه و بیدارتون میکنه. کد *55* رو بزنید بعد بترتیب ساعت و دقیقه رو وارد کنید و در آخر # رو بزنید . برای غیر فعال کردنش #ساعتی که وارد کردید*55* رو بزنید.

دردسترس نبودن

10) ترفند موبایل برای دایورت کردن زمانی که خارج از دسترس هستید

ممکنه تنظیمای دایورت گوشیتون پیچیده باشه و فرصت نداشته باشید باهاش سرو کله بزنید. اگه میخواید فقط زمانی که شمارتون در دسترس نیست دایورت بشه، از کد #شماره مورد نظر*67* استفاده کنید. برای غیر فعال کردنش هم کد #21# رو بزنید.

2 دیدگاه

نظر بده

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: ماندانا غلامی

ماندانا هستم. در مورد سلامت، غذا و سرگرمی. خوشحال می شم نظرتو رو درباره نوشته هام بشنوم.