in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

بهترین 10 رستوران صبحانه در تهران

Behtarin 10 resturane sobhane dar Tehran

مهم ترین وعده غذاییه که نباید حذفش کنی بی شک صبحانه است. اگر شام رو سبک تر بخوری یا حذفش کنی ایرادی نداره ولی صبحانه رو باید همچین مفصل خورد. در اینجا می خوام بهترین صبحانه در تهران رو با توجه به تجربه شخصی به عنوان کافه و رستوران گرد معرفی کنم. میدونم صبح زود باید بری سر کارو وقت نداری تا صبحانه رو کامل بخوری ولی پیشنهاد می کنم روزای تعطیل یا آخر هفته ها، به یکی از رستوران های تهران که منو صبحانه هم داره بری و با بهترین صبحانه در تهران رو تجربه کنی. در ضمن می تونی به جای ماشین و تاکسی با اسنپ snapp بری و سفر اولتو مهمون نت نظر باشی.

لیست 10 رستوران با بهترین صبحانه در تهران

در نت نظر بخوان: بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران

10- کافه رستوران ریبار موزه زمان

کافه رستوران ریبار موزه زمان

آدرس: خیابان زعفرانیه، نبش بغدادی، موزه زمان

اگر دنبال هوای خوب می گردی در یک فضای زیبا کافیه بری منطقه زعفرانیه و کافه رستوران ریبار رو امتحان کنی. اگر صبح به این کافه رستوران بری می تونی یک صبحانه خوب در تهران رو تجربه کنی و علاوه بر این موزه زمان هم که یکی از موزه های خوب این روزهای تهران هست رو تجربه کنی

9- رستوران عموسهراب

بهترین صبحانه در تهران رستوران عمو سهراب

آدرس: بلوار اندرزگو، خ اشکستان پور، خ خامی

اگر اهل تهران باشی باید اسم رستوران عمو سهراب در سال گذشته حتما به گوشت خورده باشه. این رستوران با محیط نیمه سنتی مشتری های محلی خودشو پیدا کرده و خیلی ها هم از نقاط مختلف شهر به اینجا می آن. بهترین املت ها و نیمرو رو فقط و فقط در یک صبحانه خوب در رستوران عمو سهراب می تونی تجربه کنی. قیمت نسبتا مناسبی داره و در ضمن فراموش نکنیم که صاحب این رستوران سهراب ام جی از گروه زدبازی هست.

8- رستوران راه چوبی

صبحانه راه چوبی

آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش، پل طبیعت، طبقه وسط

رستوران راه چوبی رو همه می شناسیم و اگر اهل پارک رفتن هم باشی پس غذا هم اینجا خوردی. رستوران راه چوبی صبح ها یکی از خوشمزه ترین صبحانه های تهران رو برات سرو می کنه. قیمت مناسب تری از بقیه صبحانه رستوران های پایتخت داره ولی دقیقا همون چیزی رو داره که انتظار داری و راضی از این رستوران می ری بیرون. رستوران راه چوبی هم منظره جالبی داره و هم دسترسی ساده ای داره. این رستوران صبحانه بصورت بوفه است و قیمت آن بین 25 تا 50 هزار تومان می تونه بشه. غذاهای گرم و سرد متنوعی داره و می تونی خیلی راحت به جای نهار یک صبحانه مفصل در این رستوران بخوری.

7- کافه هتل رامتین

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه عباس آباد، روبروی پمپ بنزین، پلاک 2153

هتل رامتین خیلی هتل بزرگی نیست ولی رستوران و کافه خیلی معروفی داره و صبحانه در کافه این هتل یک تجربه خیلی خاص می تونه باشه. اگر دنبال یک فضای نسبتا خلوت تر از رستوران های سطح شهر برای صبحانه می گردی و یا یک قرار مهم داری و صبحانه رو برای این قرار انتخاب کردی و یا یک مهمون خارجی داری این رستوران رو انتخاب کن و شک نداشته باش که بهترین انتخاب برای صبحانه در تهران هست.

6- رستوران برج میلاد

صبحانه برج میلاد

آدرس: بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنار گذر اختصاصی برج میلاد

رستوران برج میلاد یکی از گران ترین و شیک ترین رستوران های حال حاضر تهران هست که با منظره فوق العاده و سرویس لوکسی که داره یک تجربه خاص رو برای مردم درست می کنه. رستوران برج میلاد علاوه بر غذا صبحانه هم داره. صبحانه در رستوران برج میلاد بسیار مفصل هست و هم غذاهای گرم داره و هم سرد. اگه این جا می خوای بری باید یه کم شیک تر لباس بپوشی و انتظار فضای لوکس تری هم داشته باشی. یادت نره که شاید لازم باشه بیشتر هم خرج کنی.

11 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام از ابتکار جالبتون ممنونم امیدوارم اردک آبی جای خوبی باشه ولی قبل از ساعت ۷ صبح باز نیستند

    • سلام آقا رضا
      اردک آبی موافق و مخالف زیاد داره ولی در کل تجربه خوبیه. خوشحال میشم بعد از صرف صبحانه در رستوران های معرفی شده نظر خودتون رو برای همه دوستان بگید. قبل از 7 صبح به نظرم فقط کله پاچه ای ها و حلیمی ها باز باشن (:

  2. سارا جان ممنون که پست ها رو می خونی در این زمینه پست تقویت شده هم نوشتم پست ” بهترین صبحانه در تهران پیشنهادی که نمیتونی رد کنی” رو دیدی؟ خوشحال میشم نظرت رو درباره بقیه پست هام هم بدونم.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

  6. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .