in

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

بهترین 10 رستوران صبحانه در تهران

Behtarin 10 resturane sobhane dar Tehran

5- کافه گالری ایرانشهر – صبحانه در ایوان

بهترین صبحانه در تهران - صبحانه در ایوان

آدرس: خیابان طالقانی. بعد از خیابان ایرانشهر. خیابان شهید موسوی شمالی. خانه هنرمندان

صبحانه از ساعت 10 تا ساعت  12

فک کن تو یک تراس شیک بشینی و باغ رو تماشا کنی و صبحانه بخوری خیلی کیف میده. به نظرم صبحانه مخصوص رو انتخاب کنی بهتره ولی صبحانه فرانسوی و کلاسیک هم سرو میشه. چای یا قهوه هم رایگانه.

4- باغ موزه هنر- صبحانه در باغ

صبحانه در باغ

آدرس:  تجریش خیابان مقصودبیک، خیابان حسابی

صبحانه از ساعت 9:30 تا ساعت 12:30

اگر محیط و فضای جایی که برای صبحانه انتخاب می کنی برات مهمه باید باغ موزه هنر رو امتحان کنی. میتونی بهترین صبحانه در تهران رو در یک باغ زیبا تجربه کنی. صبحانه سلف سرویس و به سبک هتل ها سرو میشه. فضایی خیلی عالی داره که هم صبحانه می خوری و هم روحیه ات تازه میشه. بعدشم می تونی از موزه استفاده کنی و یک روز تعطیل رو اینجوری بگذرونی

3- رستوران عروس لبنان

رستوران لبنانی و بهترین صبحانه در تهران

آدرس: خیابان بهشتی نرسیده به سهروردی، نبش اندیشه خیابان داریوش

بهترین خوب در تهران با نون سنگک و نون تافتون تازه که همینجا جلوی چشمت پخته میشه. روی هر میز آبجوش هست و بوفه کاملی هم داره که کمی با بقیه فرق داره. زیتون های مختلف سبز و سیاه، ماست چکیده، شور بادمجان ، شیرکاکائو ، نان فطیر به همراه انواع مربا و پنیر. امتحان کن پشیمون نمیشی.

2- صبحانه مفصل در رستوران نایب ساعی

بهترین صبحانه در تهران نایب

آدرس: خیابان ولیعصر نرسیده به پارک ساعی

نوع صبحانه : بوفه باز صبحانه و سفارش آزاد

اگر دنبال یک صبحانه شیک در یک رستوران صبحانه شیک می گردی کافیه سر بزنی به رستوران نایب ساعی و از بهترین صبحانه در تهران لذت ببری. املت، پن کیک، تخم مرغ آبپز و نیمرو و سالاد میوه، سوسیس و همه جور نوشیدنی گرم و سرد و آبمیوه های طبیعی و خیلی مخلفات دیگه هم داره. میتونی بوفه کامل رو بگیری و یا اختصاصی سفارش بدی. در ضمن اگر اهل ورزشی می تونی آخر هفته بعد از ورزش صبح در پارک ساعی بری طرف دیگه خیابون و یک صبحانه خوب در تهران رو تجربه کنی.

1- بهترین صبحانه تهران در رستوران اردک آبی

بهترین صبحانه در تهران اردک آبی

آدرس: میدان تجریش، مجتمع تندیس، طبقه اول، رستوران اردک آبی

نوع صبحانه : بوفه باز صبحانه

منوی سرد و گرم با امکان استفاده نامحدود هم داره. من از دستگاه مخصوص تست کردن نون که کنار سبد نون ها گذاشته خیلی خوشم اومد میتونی نونتو خودت گرم کنی. چند نوع نون داره و تنوع زیاده. نوشیدنی هم همه چی هست .عدسی، نیمرو، تخم مرغ آب پز، کره ، پنیر، مربا، املت، سوسیس تخم مرغ و …همه چی سر میز هست. صبحانه در رستوران اردک آبی رو اگر امتحان نکردی من شخصا پیشنهاد می دم.

در نت نظر بخوان: بهترین 10 رستوران قدیمی تهران

راستی نگفتی کدوم این صبحانه ها رو تا حالا امتحان کردی؟ به نظرت بهترین صبحانه در تهران کجاها پیدا میشه؟ من اینجا ها را می شناختم تو معمولا کجا صبحانه می خوری؟

11 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام از ابتکار جالبتون ممنونم امیدوارم اردک آبی جای خوبی باشه ولی قبل از ساعت ۷ صبح باز نیستند

    • سلام آقا رضا
      اردک آبی موافق و مخالف زیاد داره ولی در کل تجربه خوبیه. خوشحال میشم بعد از صرف صبحانه در رستوران های معرفی شده نظر خودتون رو برای همه دوستان بگید. قبل از 7 صبح به نظرم فقط کله پاچه ای ها و حلیمی ها باز باشن (:

  2. سارا جان ممنون که پست ها رو می خونی در این زمینه پست تقویت شده هم نوشتم پست ” بهترین صبحانه در تهران پیشنهادی که نمیتونی رد کنی” رو دیدی؟ خوشحال میشم نظرت رو درباره بقیه پست هام هم بدونم.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

  6. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .