in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

متولدین ماه های مختلف و رازهایی که باید بدانید! روانشناسی ماه تولد و تقویت روحیه به کمک آن

ravanshenasi motevaledin mah haye mokhtalef

موارد زیادی هستن که روحیه رو خراب می کنن. خیلی کارها هم میشه کرد که باعث تقویت روحیه میشه. روانشناسی میتونه به شناخت روحیات آدما کمک کنه. با روانشناسی ماه تولد بهتر میشه آدمهای اطرافمون رو بشناسیم. دقت کن ببین توی دوستان یا توی فامیل، اونایی که یک ماه خاصی به دنیا اومدین، تو خیلی موارد هم نظرین. درسته که آدمها کپی هم نیستن و هر کدوم یک زمینه ذهنی متفاوتی دارن . ولی وقتی برات بگم که چقدر آدمها می تونن به هم نزدیکتر بشن اونم فقط با شناخت روحیات همدیگه تعجب می کنی.

روانشناسی ماه تولد و رازهایی که نمی دانی!

در نت نظر بخوان: فقط افراد خیلی باهوش می تونن این چند تست هوش تصویری رو حل کنن

اسفند

روانشناسی ماه تولد اسفند

روانشناسی ماه تولد میگه متولدین این ماه شیرین و دوست داشتنی هستن . خیلی خونسردن ولی احتمال اینکه اعتماد به نفس پایینی داشته باشن زیاده. دوست دارن همیشه مرموز باشن و زیاد تو جمع نباشن. با تقویت روحیه و افزایش اعتماد به نفس میشه اسفندی ها رو هم بیشتر تو مهمونیا ببینیم.

بهمن

بهمن و تقویت روحیه

در روانشناسی ماه تولد بهمنی ها رو خوش صحبت و شوخ طبع معرفی کردن. معمولا آروم هستن و دوست دارن کارهاشون رو به بهترین شکلی انجام بدن.  موقعی که به کار مشغولن خیلی جدی میشن. در کل آدمهای با جذبه ای هستن.

دی

روانشناسی متولدین دی ماه

 

متولدین دی ماه خیلی احساساتی و حساس هستن. علم روانشناسی ماه تولد، این افراد رو کسانی میدونه که بیشتر مشکلات رو میریزن تو خودشون و بروز نمیدن. حساس بودن آدمها رو آسیب پذیرتر می کنه قبول داری؟

آذر

روانشناسی ماه تولد آذر

متولدین ماه آذر افرادی مهربون و خوش قلب هستن و البته کمی ساده. روانشناسی ماه تولد میتونه به این افراد کمک کنه و با تقویت روحیه این افراد دیگه نمیزارن از مهربونی و سادگی شون سوء استفاده بشه. خوش قلبی یک نعمته که همه ندارن.

آبان

روانشناسی ماه تولد آبان

 

خونسردی و اضطراب رو در یک زمان، میشه در متولدین ماه آبان دید. خیلی نمیشه حاشون رو از قیافشون فهمید. بهتره با تکنیک هایی از دست این دلشوره همیشگی خلاص بشن.

مهر

روانشناسی ماه تولد مهر ماه

شوخ طبع و در عین حال عصبی بودن خصوصیت شخصیتی مهر ماهی هاست. افرادی رک و راست هستن و روی حرفشون پافشاری می کنن. روانشناسی ماه تولد میگه خوبه که روی حرف درستت پافشاری کنی ولی نه تا این حد که اعصابت رو به هم بریزه.

شهریور

تقویت روحیه شهریوری ها

افرادی فوق العاده با احساس هستن که نمیتونن احساسشون رو نشون بدن. با علم روانشناسی میشه روش های منطقی تری رو نشون داد. نباید بزارن از احساس پاکشون دیگران استفاده بد کنن.

مرداد

روانشناسی ماه تولد مرداد

متولدین مرداد ماه افرادی دارای اعتماد به نفس، دلسوز، رمانتیک و قابل اعتماد هستن و این راز روانشناسی ماه تولد مرداد ماهی هاس. این افراد در ظاهر یک دنده، مستبد و خشن به نظر میرسن. پشت اون ستاره حلبی قلبی از طلا دارن.

تیر

تیر و تقویت روحیه

متولدین ماه تیر از اعتماد به نفس بالایی برخوردارن. این خیلی خوبه ولی گاهی بد اخلاق و عصبی میشن. احتیاجی به تقویت روحیه ندارن ولی میشه این اخلاق رو کمی متعادل کرد.

خرداد و روانشناسی ماه تولد

روانشناسی متولدین سومین ماه سال

خونگرم و حساس هستن ولی هیچوقت گذشته رو فراموش نمی کنن . گاهی باید بخشید تا رها شد. گاهی این حس اونا رو کمی مرموز می کنه که به صورت عصبی بودن خودشو نشون میده.

اردیبهشت

روانشناسی ماه تولد اردیبهشت

متولدین این ماه خوش صحبت و خونگرم هستن. دوست دارن همه رو تحت کنترل داشته باشن . اگر نتونن خیلی ناراحت میشن. بهتره این وضعو عوض کنن. نمیشه همه رو تحت کنترل داشت.

فروردین

اولین ماه سال و روانشناسی ماه تولد

روانشناسی ماه تولد، این افراد رو ساده و بی ریا و خونگرم میدونه . گاهی حسشون رو نشون نمیدن و مغرور به نظر میان. توی قلبشون هیچی نمیمونه که این خیلی خوبه.

با دونستن برخی از خصوصیات ماه تولد میشه صفاتی که بد هستن رو تغییر بدیم و خصوصیات خوب دوستامون رو یاد بگیریم. باید تغییر کرد و انعطاف پذیر بود. موجوداتی که با شرایط خودشون را هماهنگ نکردن منقرض شدن.

این جمله رو کامل کن: آدمها دو دسته اند یا متولد ماه…. هستند و یا آرزو دارند متولد ماه….باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .