in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین 7 رستوران هندی تهران

behtarin resturane hendi Tehran

غذاهای هندی با اون همه ادویه و فلفل از لذیذترین و محبوب ترین غذاهای دنیا بشمار میان. اگر تو هم ذائقه ات با غذاهای تند هندی همخوانی داره این مطلب رو از دست نده. در این مطلب قصد دارم تو رو با بهترین رستوران هندی تهران آشنا کنم و لیست 10 تایی بهترین رستوران هندی تهران بهمراه بهترین غذاهایی که سرو میکنند رو بهت معرفی کنم. بهترین 10 رستوران هندی تهران چیه؟

در نت نظر بخوان : بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران

معرفی بهترین 7 رستوران هندی تهران :

7 – رستوران هندی مدراس

رستوران هندی مدراس

آدرس : خیابان حقانی، خیابان شهیدی، جنب پارک آب و آتش، فود کورت راه چوبی رستوران هندی مدراس

آدرس: خیابان شریعتی، روبروی خیابان ظفر، مجتمع نگین ظفر، فود کورت نگین ظفر

آدرس: انتهای نیایش، روبروی پارک ملت

رستوران هندی مدراس یکی از رستوران های زنجیره ای تهران هست که غذای هندی رو به روش فست-فود و سریع و با قیمت کمتر ارائه می ده و به همین دلیل شعبه های مختلفی در مکان های عمومی تر شهر مثل پارک آب و آتش و فود کورت نگین ظفر داره. غذاهای هندی خوشمزه ای در منوی این رستوران پیدا می شه که همگی ارزش خوردن و امتحان کردن دارن. مخصوصا مرغ کاری این رستوران خیلی خوشمزه است. اگر به دنبال یک غذای نیمه خانگی تر در فضاهای عمومی تر می گردی قطعا غذاهای هندی رستوران هندی مدراس رو انتخاب کن. در این رستوران می تونی غذاهای ایرانی رو که کمی دستکاری شده و نزدیک تر به غذاهای ایرانی شده و قیمت ارزان تری نسبت به بقیه رستوران های هندی پایتخت داره تجربه کنی.

6 – رستوران هندی لیالی

رستوران لیالی - رستوران هندی تهران

آدرس : زعفرانیه، انتهای آصف، بالاتر از میان اعجازی، انتهای خیابان دست راست، مقابل بوستان ولنجک، شماره ۱

رستوران لیالی در واقع یک رستوران فقط هندی نیست بلکه به عنوان رستوران عربی و هندی فعالیت می کنه و علاوه بر غذاهای محبوب هندی در این رستوران می تونی غذاهای خوشمزه عربی و کباب های مخصوص هم سفارش بدی. صاحب این رستوران هادی کاظمی بازیکن فوتبال هست و این باعث شده که سلبریتی های زیادی در طول هفته به این رستوران سر بزنن.. طراحی داخلی این رستوران بسیار خاص هست و مشابه آن در تهران کمتر جایی وجود داره. در واقع همه این عوامل باعث شده رستوران لیالی به عنوان یکی از رستوران های شیک تهران به حساب بیاد.

این رستوران غذاهای هندی رو به سبک ایرانی پخته و شیک ارائه می دهد به همین دلیل محیط سنتی هندی رو در اینجا انتظار نباید داشت. بشقاب کباب لبنانی و روغن جوش دو غذای محبوب این رستوران هست.

5 – رستوران هندی چینگاری با خوشمزه ترین غذاهای هندی

رستوران هندی چینگاری

آدرس : مطهری-خیابان مفتح شمالی-چهارراه زهره جنب بانک ملت پلاک ۶ رستوران هندی چینگاری

طراحی و نورپردازی این رستوران فوق العاده زیباست. پخش شدن موزیک هندی در رستوران زیبایی و آرامش رستوران رو چند برابر میکنه. بعد از اینکه میزتون رو انتخاب میکنید و مستقر میشید گارسون میاد و ازتون سوال میکنه که نوشیدنی میل دارید یا نه؟ پیشنهاد میکنم چاسا (دوغ شور) سفارش بدید چون واقعاً خوشمزه ست.

رستوران چینگاری تهران

در پخت غذاهای این رستوران ادویه کمتری بکار برده شده تا با ذائقه ایرانیها هماهنگ تر باشه. از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران میشه به سوپ دال عدس، قارچ تنوری، بریانی بره، پالاک پنیر، کاری ماهی گوآ، ساگوآلا گوشت و پاری کباب اشاره کرد. نان پاپادام و نان پنیر چینگاری رو هم امتحان کنید که بسیار لذیذ و خوشمزه ست.

4 – رستوران هندی دهلی دربار

رستوران هندی دهلی دربار

آدرس : پاسداران، بالاتر از برج سفید، نبش بوستان هفتم، جنب موسسه ثامن الائمه، رستوران هندی دهلی دربار

رستوران دهلی دربار از شیک ترین رستوران های هندی در تهرانه. در محیط این رستوران از المان های هندی نظیر بودا و ساری استفاده شده، موسیقی زنده پخش میشه و می تونین در محیط آروم و رویایی رستوران لذت خوردن یک غذای هندی خوشمزه و اصیل رو تجربه کنید.

دهلی دربار یه فضای VIP با ظرفیت 60 نفر رو به مهمونهای ویژه اختصاص داده. بهترین غذاهای این رستوران ماهی مخصوص، کشمیری کباب، ماهی تیکه، بریانی گوشت گوسفند، میگو پاکورا، روغن جوش و ماتن ساکوالاست. از نونهای خوشمزه این رستوران هم غافل نشید پاپادام و برانا بیجابی رو حتماً امتحان کنید.

3 – رستوران هندی مهاراجه قدیمی ترین رستوران هندی تهران

رستوران هندی مهاراجه

آدرس : خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، کوچه رحیم زاده، هتل جهان، رستوران هندی مهاراجه

رستوران هندی مهاراجه با استفاده از معماری و دکوراسیون زیبای هندی حال و هوای خاصی داره، وقتی وارد رستوران میشید اولین چیزی که توجهتون رو جلب میکنه مجسمه فیل طلاییه. کاشیکاریهای زیبای دیوارها هم حس و حال بودن در هندوستان رو به شما القا میکنه. موسیقی هندی بی وقفه در رستوران در حال پخشه که باعث میشه با آرامش غذاتون رو میل کنید. نورپردازی این رستوران بسیار زیباست و موجب میشه رستوران بسیار زیباتر و رویایی تر بنظر برسه. فراموش نکنیم رستوران هندی مهاراجه قدیمی ترین رستوران هندی تهران هست و سال هاست خوشمزه ترین غذاهای هندی رو برای تهرانی ها درست می کنه

لذیذترین و پرطرفدارترین غذاهای رستوران هندی مهاراجه شامل کباب سیزلر، جوجه آشوکا، چیکن بریانی، شاهی قرمه، چیکن تندوری، بریانی گوشت، چیکن پاتیالا و جوجه تیکه میشه. از منوی نوشیدنی حتماً لسی (یکی از دوغهای هندی) رو انتخاب کنید بسیار گوارا و لذیذه. گلاب جامون و کلفی هم از دسرهای خوشمزه و پرطرفدار این رستورانه.

2- رستوران هندی تندور هتل سفیر

رستوران هندی تندور

آدرس : خیابان مفتح جنوبی ، پایین تر از میدان هفت تیر، مقابل در غربی ورزشگاه شیرودی خیابان اردلان، پلاک ۱۰ رستوران هندی تندور

رستوران تندور اولین رستوران هندی تهرانه. این رستوران در طبقه پایین هتل سفیر قرار گرفته مشتریهای این هتل اکثراً هندیها هستند و برای غذا خوردن به رستوران تندور میان، پس میشه گفت بیشتر مشتریهای این رستوران رو هندیها تشکیل میدن که طبیعتاً بهتر از ایرانیها غذای هندی رو میشناسن و اینکه روزانه اینهمه هندی در این رستوران غذا میخورن نمیتونه بی دلیل باشه، به دلیل سرو بهترین غذاهای هندیه که این رستوران بیش از 20 سال قدمت داره.

این رستوران دکوراسیون هندی داره و معمولاً موسیقی هندی هم در حال پخشه. حتماً از منوی پیش غذا سمبوسه رو انتخاب کنید چون سمبوسه های این رستوران با هیچ جای دیگه ای قابل مقایسه نیست. از غذاهای پرطرفدار این رستوران میشه به سیزلر، بوتی کباب، میگو تندوری، کباب بره، قرمه شاهی و مرغ کاری اشاره کرد. برای دسر هم کلفی (بستنی هندی)، گلاب جامون و چای هندی رو حتماً میل کنید.

1 – رستوران هندی تاج محل بهترین رستوران هندی تهران

غذای هندی در تهران تاج محل

آدرس : ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹، رستوران هندی تاج محل

میشه گفت این رستوران بهترین رستوران هندی در تهران بشمار میاد. محیط بسیار زیبای و دکور شرقی از مزیتهای این رستورانه. بمحض ورود با نون مخصوص هندی که بسیار تند هست از شما پذیرایی میشه. برخورد کارکنان بسیار مودبانه و خوبه، یه شخص هندی هم دم در ایستاده و بهتون خوش آمد میگه.

از غذاهای پرطرفدار این رستوران میشه به چیکن تندوری، کشمیری کباب، بوتی کباب، گوشت پالاک، روغن جوش و چیکن بریانی اشاره کرد.

رستوران هندی تهران

این نکته رو در نظر داشته باشید که آخر هفته ها این رستوران خیلی شلوغ میشه، پس اگه برای اولین بار میخواید به بهترین رستوران هندی در تهران یعنی تاج محل برید سعی کنید روزای آخر هفته نباشه تا واقعاً از غذا و محیط رستوران لذت ببرید.

در نت نظر بخوان : بهترین 10 رستوران چینی تهران

ممنون که این مطلبو تا  انتها خوندی. این لیست بهترین رستوران هندی در تهران و بهترین غذاهای هندی این روزهای تهران از نظر من بود. نظر تو چیه؟ خوشحال می شم نظرتو در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسی و اگر رستورانی از قلم افتاده برای ما معرفی کنی.

7 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام، وقت بخیر
    ممنون که وقت گذاشتین مطلب جمع آوری کردین.
    همونطوری که میدونین، وقتی میخواهیم رستورانی را توصیه کنیم باید قبلاً خودمون تست کرده باشیم، حالا سوال من اینه که آیا خودتون مثلاً غذای رستوران چینگاری را تست کردین که توصیه اش کردین؟
    و سوال دیگه اینکه ملاک شما برای این رتبه بندی چیه؟ آیا غذاهای هندی را در هند یا جایی خارج از ایران تست کردین؟
    متاسفانه اغلب رستورانهای هندی تهران که رفتم تنها چیزی که واقعاً هندی بود، موسیقی بود که پخش میکردن.

  2. من رستوران تندور رو به خاطر فضای بازش انتخاب کردم. کیفیت وطعم غذا بدون اغراق فاجعه بود جزو بدترین رستوران های زندگیم بود که رفتم قیمت ها در حد رستوران های باکیفیت و معروفی مثل ماهاراجس. ما قرمه شاهی و روغن جوش سفارش دادیم که بهترین توصیف از غذا گوجه سرخ زده تو روغن یا چند تا تیکه گوشت بدون ذره ای ادویه و فلفل بود. دوغ شور همون دوغ تو قوطی که از سوپر مارکت میگیرد بود فقط گرانتر و شربت ابلیمو خیلی بی مزه بود برنج سبزیجات هم فقط قشنگ بود برای عکس بدون طعم. فضا هم اگر اون دو تا مجسمه جلوی در و اهنگ هندی رو ازش حذف کنید هیچ تفاوتی به رستوران معمولی نداشت.من این کامنت رو زیر تمام جاهایی که این رستوران رو معرفی کرده میزارم چون واقعا پول دور ریخته به معنای واقعی

  3. سلام آزاده جون
    من و همسرم آزاده از مطالب خوبت در رابطه با رستوران ها خیلی استفاده کردیم
    دست گلت درد نکنه
    امیر

    • درود بر شما و همسر عزیزتون
      خوشحالم که این مطلب مورد استفاده شما قرار گرفته
      خوشبخت و برقرار باشید.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.