in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه ضعیفضعیف افتضاحافتضاح

کافه قنادی چیست و بهترین کافه قنادی های تهران کدامند؟

cafe ghanadi chist va behtarin cafe ghanadihaye tehran kodamand

کافه گالری و بوتیک کیک و شیرینی معروف تهران کجاست؟

کافه قنادی چیه؟ این سوالیه که ممکن برای بعضیا پیش بیاد. خب در جواب به این افراد باید بگیم کافه قنادی ، کافه گالری، بوتیک کیک یا بوتیک شیرینی به مکانی گفته میشه که علاوه بر فروش شیرینی امکان پذیرایی از افراد رو هم داره و مثل کافه و کافی شاپ میز و صندلی داره و میتونید با دوستاتون تو کافه قنادی ها دور هم جمع بشید.

در این مطلب شما را با چند تا از بهترین کافه قنادی های تهران آشنا میکنیم تا هر وقت هوس خوردن شیرینی ها و نوشیدنی های خوشمزه و دور همی های دوستانه به سرتون زد لیستی از بهترین کافه قنادی ها رو در اختیار داشته باشید.

در نت نظر بخوان : چند تا از این کیک و شیرینی فروشی های لوکس و گرون تهرانو می شناسی؟

1. کافه قنادی اوریانت

آدرس : آدرس : تهران – خیابان شهید مفتح جنوبی – نرسیده به انقلاب – جنب زیرگذر دروازه دولت ، پلاک 16

کافه قنادی

موسس قنادی اوریانت یک خانواده ارمنی هستند. این کافه گالری شیرینی های محشری داره یه کیک مخصوص ارامنه هم به اسم کیک کولیچ میپزن که واقعاً خوشمزه ست. محیط کافه بسیار صمیمی و خودمونیه و دکوراسیون قدیمی زیباش محیط کافه رو جذاب تر کرده، برخورد کارکنانش با مشتری ها خیلی مودب و صمیمیه. از خوراکیهای پرطرفدار این کافه میشه پای زردآلو، شیر نسکافه، قهوه، کیک کولیچ و کافه گلاسه رو مثال زد. محاله این چند مورد که گفتم رو امتحان کنید و مشتری همیشگی اوریانت نشید.

کافه قنادی

2. کافه قنادی دانژه

آدرس : جردن، بالاتر از چهارراه اسفندیاری، بین خیابان ارمغان و تندیس، پلاک 139

کافه قنادی

کافه قنادی دانژه با دکوراسیون شیک و مدرن و دیزاین بینظیر شیرینی هاش جای خیلی خوبی برای خلوت کردن با خود یا دور هم جمع شدن دوستان بحساب میاد. کافه دانژه روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 12 صبحانه سرو میکنه، پس همین جمعه همت کنین و برای خوردن یه صبحانه هیجان انگیز و زیبا راهی بوتیک شیرینی  دانژه بشید.

از خوراکیهای خوشمزه و پرطرفدار بوتیک شیرینی دانژه میشه به چیز کیک، اسپرسو، انواع کاپ کیک، دبل چاکلت و قهوه های فوق العاده ش اشاره کرد.

کافه قنادی

3. کافه قنادی لرد

آدرس : خیابان استادنجات الهی، ویلا، نرسیده به خیابان کریمخان زند، پلاک 186

کافه قنادی

کافه قنادی لرد یکی از قنادیهای قدیمی در تهرانه که مشتریهای قدیمی و خاص خودش رو داره. محیط کافه حال و هوای قدیمی و نوستالوژیک داره، اگر میخواین در یک عصر دل انگیز همراه با خوردن قهوه و شیرینی خاطرات قدیمیتون رو زنده کنید حتماً سری به کافه لرد بزنید.

قنادی لرد بخاطر پخت پیراشکیهای گوشت و پنیر فوق العاده لذیذش شهرت داره، ولی از دیگر خوراکیهای خوشمزه و محبوب این کافه گالری میشه به تارتهای میوه ای، شیرینی دانمارکی، گاتا (نان ارمنی)، شیرقهوه، نان خامه ای و قهوه ترک بینظیرش اشاره کرد.

کافه قنادی

4. کافه قنادی ورتا

آدرس : خیابان انقلاب ، بین وصال و قدس، جنب بانک کشاورزی ، پلاک 979

کافه قنادی

کافه ورتا فضای گرم و شاد و روشنی داره، بخاطر مکان کافه که در خیابان انقلاب واقع شده بیشتر پاتوق دانشجوهاست. پرسنل این کافه بسیار ساده و صمیمی رفتار میکنند و باعث میشن آدم اونجا احساس راحتی کنه. قیمت شیرینیها و نوشیدنیهای این کافه خیلی بصرفه ست. ورتا زیاد بزرگ نیست و برای قرارهای کوتاه مدت مناسبه، تو این کافه اجازه ندارید سیگار بکشید.

محبوبترین خوراکیهای کافه قنادی ورتا شامل کاپ کیک، رول دارچین، رد ولوت، قهوه فرانسه و کافه موکا میشه. اگه به کافه ورتا رفتین حتماً رد ولوت خوشمزه و زیباش رو امتحان کنین. دمنوشهای گیاهی کافه قنادی ورتا طرفدارهای زیادی داره و از نقاط قوت این کافه به حساب میاد.

کافه قنادی

در نت نظر بخوان : بهترین املت در تهران را در این ۵ مکان دنج نوش جان کن

5. کافه قنادی پراگ

آدرس : آجودانیه تقاطع خیابان پورابتهاج روبروی پارک پردیس شماره ۱۷۱

کافه قنادی

کافه قنادی پراگ با محیطی شیک و مدرن و دوست داشتنی یکی از بهترین کافه قنادیهای تهران بحساب میاد. پرسنل بسیار مودب و خوب با مشتری رفتار میکنند و سرویس دهی خیلی خوبی ارائه میدن. بوتیک کیک پراگ هم دکوراسیون بی نظیری داره و هم دیزاین و طراحی شیرینی و کیکهاشون فوق العاده محشره. جعبه هایی که شیرینیها رو داخلش قرار میدن خیلی محکم و زیباست و در نوع خودش بی نظیره.

بهترین خوراکیهایی که در این کافه سرو میشه اکلر سیب و دارچین، کیک بلک فارست، انواع تارت، شیرینی حلقه ای، قهوه، گاتا، ماکارون و انواع موس ها هستند.

کافه قنادی

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: آزاده ملک زاده

    آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
    اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.