in ,

بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه افتضاحافتضاح

بهترین 10 رستوران گران تهران – چند تا از گران‌ترین رستوران‌های تهران رو می‌شناسی؟

Behtarin 10 restaurant e geran e tehran

تجربه یک غذای خاص در گران‌ترین رستوران‌های تهران از تفریحاتیه که عده کمی می تونن انجامش بدن. رستوران های لوکس در تهران کم نیستن و همین موضوع انتخاب رستوران های لاکچری تهران رو مشکل میکنه. برای امتحان کردن گران‌ترین رستوران‌های تهران قطعا باید پول زیادی هم خرج کنی برای همین چه بهتر قبل از خرج زیاد یه کم در مورد رستوران های لوکس تهران بخونی و انتخاب بهتری داشته باشی. رستوران لوکس تهران فقط به مناطق خاص شهر اختصاص نداره و تقریباً در همه مناطق رستوران های لاکچری تهران پیدا میشه. گران ترین غذاهای تهران در کدوم رستوران سرو می شه؟ گران‌ترین رستوران تهران چیست؟ این طبیعیه که اگر به رستوران های لاکچری تهران سر بزنی غذاها خاص تر و قیمت های بالاتری هم دارند. در ادامه 10 تا از گران‌ترین رستوران‌های تهران رو معرفی می کنم که در سال های اخیر شناختم.

گران‌ترین رستوران‌ تهران چیست؟ لیست 10تایی رستوران های لوکس در تهران – رستوران های لاکچری تهران

10– رستوران هندی تاج محل غذای هندی در یک رستوران لوکس تهران

رستوران هندی تهران گران ترین غذاهای تهران

آدرس : تهران، ونک، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

لیست لوکس ترین رستوران های تهران را با رستوران تاج محل شروع می کنیم. غذای هندی به خاطر خاص بودن آن یکی از گران ترین غذاهای تهران هم به حساب می آد. تعداد رستوران های هندی تهران زیاد نیست و رقابت زیاد دارد. رستوران تاج محل سال های سال یکی از رستوران های لوکس در تهران به حساب می اومده. تجربه یک رستوران لوکس تهران رو به محض ورود به این رستوران تا سفارش غذا و خروج از رستوران می تونی به راحتی حس کنی. در لیست  بهترین رستوران هندی در تهران تاج محل هم جای داره.

9- رستوران عالی قاپو یکی از گران‌ترین رستوران‌های تهران

آدرس: تهران، ونک، ابتدای خیابان گاندی

رستوران عالی قاپو از رستوران های لوکس در تهران هستش که اگه می خوای حال و هوای تهران قدیم رو تجربه کنی جای مناسبیه. تابلوهای قدیمی و بسیار نفیس و گرانقیمت این رستوران رو در هیچ جایی نمیتونی ببینی. عالی قاپو انواع غذاهای ایرانی رو با کیفیتی عالی ارائه می کنه. حس نوستالژیک غذا خوردن در عالی قاپو که از گران‌ترین رستوران‌های تهران هم هست رو نمیتونی در هیچ رستورانی تجربه کنی.

8. رستوران لوکس تهران رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن رستوران های لاکچری تهران

آدرس: تهران، جردن، بلوار صبا

شیشلیک یکی از گران ترین غذاهای تهران است و رستوران شیشلیک شاندیز بلوار صبا در تهران معروفه به اینکه هر روز گوشتشو از مشهد می آره و شیشلیک رو به سبک شاندیز مشهد یعنی شعبه اصلی خودش سرو می کنه. قطعا شیشلیک به تنهایی باعث نمی شه که این رستوران به جمع لوکس ترین رستوران های تهران در لیست ما اضافه بشه ولی باید بگم که این رستوران سعی کرده نه تنها در کیفیت غذا سطح بالایی رو حفظ کنه بلکه در سرویس دهی هم پیشتاز باشه. همه این عوامل باعث باقی موندن رستوران شاندیز در لیست گران‌ترین رستوران تهران برای سال های سال شده است.

در نت نظر بخوان: 10 رستوران قدیمی تهران

7- رستوران آنتروکوت

رستوران‌های لوکس در تهران آنتروکوت

آدرس: تهران، اتوبان کردستان، خ شیراز جنوبی

در ادامه لیست لوکس ترین رستوران های تهران به رستوران آنتروکوت می رسیم. دکوراسیون داخلی رستوران آنتروکوت به گونه‌ای است که حس می‌کنی به یکی از کشورهای اروپایی سفر کردی و رستورانی فرانسوی رو انتخاب کردی. انواع غذاها رو سرو میکنه ولی غذاهای دریایی بیشتر و البته خوشمزه‌تری هم داره. از گران‌ترین رستوران‌های تهران به حساب میاد ولی غذاهای خوبی هم ارائه میده. استیک های این رستوران یکی از غذاهای محبوب این رستوران است.

6- رستوران های لوکس در تهران رستوران مانسون

رستوران مانسون - رستوران لوکس تهران

آدرس: تهران، خیابان گاندی، نبش کوچه چهارم، مرکز خرید گاندی، پلاک 8

گران ترین غذاهای تهران فقط در رستوران های فرانسوی و بین المللی تهران پیدا نمی شه بلکه یک رستوران آسیایی هم می تونه با فراهم آوردن یک محیط ویژه و ارائه غذا به سبک مدرن و نیز خوشمزه در ارائه گران ترین غذاهای تهران رقابت کنه. رستوران مانسون از اولین رستوران های نسل رستوران های لوکس در تهران به حساب می آد و خیلی هم حرفه ای به فعالیت خودش ادامه می ده.

ادامه لیست در صفحه بعد

14 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط: بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها - 50 ایده کادو ولنتاین برای دختران

    2. مطلب مرتبط:

    3. مطلب مرتبط:

    4. مطلب مرتبط:

    5. مطلب مرتبط:

    6. مطلب مرتبط:

    7. مطلب مرتبط:

    8. مطلب مرتبط:

    9. مطلب مرتبط:

    10. مطلب مرتبط:

    11. مطلب مرتبط:

    12. مطلب مرتبط:

    13. مطلب مرتبط:

    14. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .