in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بچه پولدارهای تهران چطوری وقت می گذرونن! (تفریح بچه پولدارهای تهرونی به روایت تصویر)

tafrih bache pooldar haie tehran

بچه پولدارهای تهران چی کار می کنن؟ روزشونو چطوری شب می کنن؟ شب رو چطوربه صبح میرسونن؟ بچه پولدارهای تهران چطوری تفریح می کنن؟ شاید این سؤال‌ها در ذهن تو هم باشه. برای اینکه بفهمم تفریح بچه پولدارها چطوریه به خیلی جاها سرک کشیدم. در اینجا می خوام چند تفریح بچه پولدارهای تهران که بیشتر جنبه ورزش و سرگرمی داره رو برات بگم. تفریحاتی که علاوه بر جالب بودن خیلی پرهزینه هم هست.

بچه پولدارهای تهران و تفریحاتی هیجان انگیز!

در نت نظر بخوان: چند تا از گران‌ترین رستوران‌های تهران رو می‌شناسی؟ با رستوران‌های گران و لوکس تهران آشنا شو.

بچه پولدارهای تهران بر فراز ابرها به دنبال چه می گردند؟

بر فراز آسمان

برای هر دقیقه پرواز 10 هزار تومان خرج می‌کنی و همراه یک خلبان با پاراگلایدر تهران رو در زیر پاهات می‌بینی. جالبه نه؟ اما این تمام ماجرا نیست. هزینه آموزش این ورزش حدود 9-8 میلیون تومان برای ابتدای کار هستش. بعد از جلسات اولیه ممکنه باز هم نیاز به جلسات اضافی آموزشی باشه. دوره آموزش تقریباً 2 سال طول میکشه و بعدش میتونی گواهینامه بین المللی پرواز رو بگیری. برای شروع باشگاه خودش پاراگلایدر رو بهت میده ولی خیلی زود باید یک بال برای خودت بخری و باهاش تمرین کنی. چترهای نجات آلمانی هستن و حتی تا 15-14 میلیون هم قیمت دارن. خب حالا که آموزش دیدی و بال خودت رو هم خریدی، کجا بپری؟

تورهای مختلف تفریحی برای تنوع بچه پولدارهای تهران رو به مناطق متفاوتی میبرن تا از اونجاها بپرن. میدونی پر طرفدارترین تور پاراگلایدر کجا برگزار میشه؟ همین نزدیک تهران! کشور امارات و ترکیه. حداقل هم 4-3 میلیونی قیمت داره. پرش بدون سلفی اصلاً حال نمی‌ده. برای اینکه تفریح بچه پولدارها مستند هم باشه باید یک عکاس یا فیلمبردار اختصاصی رو برای خودت داشته باشی تا پرواز رو از زوایای مختلف ثبت و خاطره کنه. قیمت عکاس اختصاصی رو خودت حساب کن. اگر حوصله کلاس و آموزش و خرید چتر و اینها رو نداری میتونی با خلبان بپری. بچه پولدارهای تهران هر ساله ده‌ها میلیون خرج می کنن تا بالای تهران پرواز کنن.

دریاچه فشافویه و جت اسکی در دل کویر از رویا تا واقعیت!

اگر بخوای بری جت اسکی کجا میری شمال؟ خب این دفعه مسیر رو کاملاً برعکس انتخاب کن. یک راست برو سمت فرودگاه امام خمینی. نرسیده به فرودگاه و درکیلومتر 18 اتوبان تهران –قم، مسیری وجود داره که به دریاچه مصنوعی فشافویه میرسه. بچه پولدارهای تهران که اهل آب بازی و ورزش‌های آبی هستن همه اینجا جمع شدن. جت اسکی، جت بت و کایاک سواری در حد سواحل امارات و ترکیه باید خودت ببینی! البته هیجان جت اسکی بیشتره. انبارهایی در نزدیکی دریاچه برای نگهداری جت اسکی بچه پولدارهای تهران وجود داره و هر کسی جت اختصاصی خودش رو داره حدود 120-60 میلیون قیمت جت اسکی یاماها، کازاواکی، تیزو و سوزوکیه و حدود ١٠ تا ٢٠‌میلیون تومان هم تجهیزات دیگه و خرج‌های جانبی داره. انبار هم سالی تقریباً 2 میلیون برای نگهداری وسایل می خواد. هزینه آموزش هم جداست.

بچه پولدارهای تهران و تفریحاتی از جنس متفاوت!

آفرود سواری و هیجانی غیر قابل وصف که آدرنالین را بالا می برد

تفریح بچه پولدارها آفرود

تفریح بچه پولدارها که می خوان آدرنالین خونشون رو کمی بیشتر بالا ببرن مسابقات اتومبیلرانی هستش. در بعضی از شهرها تورهای لوکس و تفریحی برای طبیعت‌گردی با خودروهای دو دیفرانسیل برگزار میکنن. در 35 کیلومتری تهران، حدود 22 هکتار پیست برای تفریح بچه پولدارهای تهران در نظر گرفته‌شده که انواع موانع طبیعی رو با الگوبرداری از پیست‌های آفرود آمریکا بازسازی کردن. تفریح بچه پولدارها اینه که با نیسان پیکاب، اف‌جی‌کروز، لندکروز، تویوتا‌هایلوکس، نیسان سافاری، پرادو ١٢٠ و نیسان پاترول رقابتی نفس‌گیر رو در مسیرهای طبیعی، کویر، کوهستان و یا جنگل انجام بدن. قیمت تور روزی 300 هزار تومان، قیمت پرچم تزئینی 100 هزار تومان، جک بادی نزدیک 1 میلیون تومان، لاستیک و سپر هم در هر مسابقه به‌طور کامل باید عوض بشه و قیمتش….

ورزش‌های زمستانی تفریح بچه پولدارها در همه جای ایراناست!

اسکی در ارتفاعات ترکیه

اسکی ورزش پرهزینه ایه که خرید لباس و تجهیزاتش چندین میلیون میشه. ورزش اسکی به دو صورت متفاوت الپاین و اسنوبرد آموزش داده میشه که هر کدوم لوازم مخصوصی داره. هزینه آموزش 5-4 میلیون و کلاه و چوب و کفش‌ها هم حداقل همین مقدار هزینه داره. اتومبیل خوبی هم لازمه تا به پیست‌های دیزین و توچال رفت‌وآمد کنی. تا اینجاش رو میشه با هزینه کمتر و تله کابین و اینا برگزار کرد ولی بچه پولدارهای تهران برای استفاده از امکانات بهترو اسکی سواری با تورهای مخصوصی به پیست‌ها و ارتفاعات کشور ترکیه سفر می کنن و اونجا اسکی‌بازی رو در زمستان‌ها انجام میدن.

علاقه بچه پولدارهای تهران به اسب‌سواری غیر قابل انکار است

سوارکاری در تمام دنیا ورزشی لوکس به‌حساب میاد و هزینه زیای داره. در باشگاه‌های ایران قیمت اسب معمولی کمتره ولی اسب‌هایی با قیمت چند صدمیلیونی حتی میلیاردی هم وجود داره. البته اسب با آموزش‌های بیشتر و کسب افتخارات بیشتر گران‌تر هم می‌شود. برای خرید لباس و تجهیزات سوارکاری حداقل یک‌میلیون تومان باید هزینه کنی. آموزش اسب‌سواری از 2 میلیون شروع میشه که بسته به باشگاه متفاوته. هزینه نگهداری اسب در اصطبل‌هم از 500 هزار تومان شروع میشه و البته هزینه نگهداری از اسب‌های میلیاردی حدود 10 تا 15 میلیون تومان در ماه میشه که البته هزینه پزشک و خوراک و نگهداری و خیلی کارهای دیگه اس.

در نت نظر بخوان: زیباترین جاده‌های ایران برای سفر جاده‌ای جذاب!

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط: مد پاییزی 2016 | چگونه شیک بپوشم؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .