in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین 6 رستوران چینی در تهران

Top 6 Chinese restaurant in Tehran

غذاهای چینی از محبوب ترین غذاهای دنیا به حساب می رن و رستوران چینی در همه نقاط دنیا پیدا می شه و در تهران هم کم نیست. آیا آدرس رستوران چینی در تهران سراغ داری؟ از ویژگیهای اصلی غذای چینی میشه به ترکیب رنگهای گوناگون، عطر و بوی اشتها آور و طعم فوق العاده شون اشاره کرد و به خصوص سالم بودم ماهیت غذای چینی. فقط یه رستوران چینی درجه یکه که میتونه غذایی تحویل مشتری بده که همه این ویژگی ها رو با هم داشته باشه. در ضمن باید گفت که قیمت منوی رستوران چینی تهران به نسبت بقیه رستوران ها برخلاف نقاط دیگر دنیا کمتر نیست بلکه بعضا بالاتر هم می ره. میدونی بهترین رستوران چینی تهران کدوم رستوران هست؟ امروز در این مطلب میخوام تو رو با بهترین رستوران چینی در تهران آشنا کنم تا هروقت هوس غذای چینی کردی به این رستوران ها مراجعه کنید. پس این معرفی بهترین رستوران چینی در تهران .

در نت نظر: معرفی 7  رستوران هندی تهران

بهترین رستوران چینی تهران چیست؟

6- رستوران چینی هتل پارسیان اوین

رستوران چینی هتل پارسیان اوین
آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین
تلفن : 27400

هتل پارسیان اوین یکی از شیک ترین و معروف ترین هتل های تهران به حساب می آد و به طبع رستوران های هتل پارسیان اوین هم از نظر کیفیتی و سرویس بسیار قوی هستند. رستوران چینی هتل پارسیان اوین یکی از رستوران های این هتل است که طرفدارهای غذای چینی رو به خودش اختصاص داده. توصیه می کنم اگر به دنبال غذای چینی خوب در تهران هستی حتما به این رستوران سر بزنی.

5- رستوران چینی پیچ

بهترین رستوران چینی در تهران

حداقل سفارش : 35000 تومان
آدرس بهترین رستوران چینی در تهران : یابان پاسداران، بوستان دوم، انتهای گیلان، خیابان مجید افشاری(ساقدوش)، انتهای رحمانیان شمالی، شماره12
تلفن : 22300303

بهترین رستورانهای زنجیره ای کدام رستورانها هستند

رستوران پیچ فضای کوچکی داره و اگه قصد داری به این رستوران مراجعه کنی باید حتماً قبلش میز رزرو کنی وگرنه باید منتظر بمونی تا خالی بشه. یه فضای دنج و آروم با دکوراسیون چوبی ساده باعث میشه در این رستوران احساس راحتی کنی. رستوران پیچ پرسنل مودب و صمیمی و خوش برخوردی داره، ضمناً یک کار خلاقانه هم در این رستوران انجام دادن، در یک سمت رستوران داخل قفسه کلی بازی فکری گذاشتن تا زمانیکه منتظر غذا هستی حوصله  سر نره. این رستوران چینی تهران برای قرارهای دوستانه و صمیمانه مکان دنج و مناسبیه. کیفیت غذای پیچ خیلی عالیه و قیمت مناسبی هم داره. محبوبترین غذاهای پیچ سوشی، انواع نودل، برنج سرخ شده و يونگ چی میگو هستن. در ضمن اینجا غذاهای ایتالیایی هم سرو میکنه. حتماً سیب زمینی سرخ شده و موهیتوی پیچ رو امتحان کن. دم نوش به لیمو و بستنی هاش هم فوق العاده ست. در ضمن قیمت منوی رستوران چینی پیچ به نسبت بقیه رستوران ها کمی کمتر است.

4– رستوران چینی واسابی: مدرنترین رستوران چینی تهران

رستوران چینی واسابی مدرنترین رستوران چینی تهران

حداقل سفارش : 30000 تومان
آدرس رستوران چینی در تهران : اتوبان كردستان، شصت و چهارم غربى، مجتمع آ.اس.پ واحد ٢٦ تجارى
تلفن : 77698821 – 77699778

غذاهای خوشمزه چینی در تهران در رستوران واسابی

این رستوران محیط دنج و آرومی داره و برای یه شام رومانتیک یه دور همی های دوستانه محیط خوبیه. برخورد گارسنها و پرسنل بسیار صمیمی و دوستانه ست و سرویس دهی منظم و خوبی داره. بخاطر فضای تقریباً کوچکی که داره بهتره قبل از اینکه راهی این رستوران بشید میز رزور کنید.
رستوران واسابی محبوبیتش رو مدیون سوشی های تازه و فوق العاده خوشمزه ای که به مشتریهاش ارائه میده. معمولاً در تهیه ی سوشی از مواد خام استفاده نمیکنه که با ذائقه ی ایرانیها سازگار باشه. غذاهای پرطرفدار واسابی شامل اسپشیال واسابی رول، بشقاب دریایی سوخاری و اسپرینگ روله. حتماً چیکن و برنج سرخ شده این رستوران رو هم امتحان کن که عاشقش میشی.

3– رستوران چینی اژدهای طلایی : بهترین رستوران چینی در تهران

رستوران چینی اژدهای طلایی

قیمت منوی رستوران چینی – حداقل سفارش 40000 تومان
آدرس رستوران چینی در تهران : خیابان شریعتی ـ پل رومی ـ ابتدی قیطریه
تلفن : 22230292 –22219036

بهترین رستوران چینی در تهران

رستوران اژدهای طلایی قدیمی ترین رستوران چینی در تهران به حساب میاد، این رستوران سال 1347 تاسیس شده. سرویس دهی عالی، پرسنل مودب و مهمتر از همه غذای خوشمزه از نقاط قوت این رستوران هستند. جلوی در و داخل رستوران فانوس های قرمز چینی که یکی از نمادهای چین محسوب میشه جلب نظر میکنه.
اگه به رستوران اژدهای طلایی رفتید سوپ وانتان، پیش غذا اگ رول و برای غذا چایسویی، بیف با بامبو و سبزیجات، میگو پفکی، ماهی با قارچ رو حتماً سفارش بده. اگه هم دنبال غذای گرون و لاکچری هستین لابستر با سس تند و سیر و لابستر یا قارچ و سبزیجات رو به همراه میگو با سس ترش و شیرین و آناناس بهت پیشنهاد میکنم. از انواع برنجهای سرخ کرده و سوپ نودل اژدهای طلایی هم غافل نشو.

2– رستوران چینی مانسون یکی از بهترین رستوران های چینی در تهران

رستوران چینی مانسون

قیمت منوی رستوران چینی- حداقل سفارش : 40000 تومان
آدرس : خیابان گاندی جنوبی، نبش چهارم گاندی، مرکز خرید گاندی، طبقه همکف، واحد ۸
تلفن : 88791982 -88791983

بهترین رستوران های چینی در تهران

یکی از رستوران های چینی خوب که در لیست بهترین رستوران چینی در تهران قرار می گیره رستوران مانسون است. دکوراسیون و دیزاین رستوران مانسون بسیار شیک و چشم نوازه و با اینکه رستوران نور کمی داره و میشه گفت کمی تاریکه ولی اصلاً دلگیر نیست و تو ذوق مشتری نمیزنه برعکس تاریکی فضای رستوران باعث ایجاد شدن فضایی شاعرانه و رومانتیک شده. همیشه موزیک ملایم و دلنشینی در حال پخشه که باعث میشه لذت بیشتری از غذات ببری. کارکنان و پرسنل مانسون بسیار مودب و منظم هستند و سرویس خوبی ارائه میدن. فقط تنها مشکلی که این رستوران داره اینه که جای پارک نداره و باید تو خیابون دنبال جای پارک بگردی که ممکنه مدتی وقت بگیره پس برای رفتن به مانسون زمان کافی برای گیر آوردن جای پارک رو هم در نظر بگیر.

قیمت منوی رستوران های چینی در تهران اصولا کمی بالا است. قیمت منوی رستوران چینی مانسون هم با توجه به نوع غذاها و سرویس این رستوران بالا است. سوشی های این رستوران طرفدار زیادی داره، تو هم اگه به مانسون رفتی حتماً یک مدل از سوشی ها رو امتحان کن. از دیگر غذاهای محبوب رستوران مانسون میشه به میگو ترش و شیرین، استیک، سالاد مرغ چینی، لابستر، رول میگو، سوپ تند و ترش و کریپسی بیف اشاره کرد. از بین دسرها هم کرم بروله و موز کریپسی با بستنی فوق العاده ست. دیزاین بی نظیر غذا و دسر از نقاط قوت این رستوران محسوب میشه.

1– رستوران چینی ستاره ونک: یک رستوران چینی قدیمی تهران (استار ونک)

 قیمت منوی رستوران چینی ستاره ونک

قیمت منوی رستوران چینی – حداقل سفارش : 30000 تومان
آدرس : میدان ونک-انتهای خیابان ونک-ابتدای خیابان سئول-پلاک 12
تلفن : 88042192 – 88042193

یک رستوران چینی قدیمی تهران

رستوران ستاره ونک بی شک رتبه اول لیست بهترین رستوران چینی در تهران رو به خودش اختصاص می ده. رستوران استار ونک فضای آرامش بخش و دلنشینی داره، چیزی که بیشتر از همه توجه مشتریها رو جلب میکنه یک آکواریوم استوانه ای زیباست. اگر برای اولین بار میخوای غذای چینی رو تجربه کنی این رستوران رو بهت توصیه میکنم، استار ونک هم کیفیت غذای خیلی خوبی داره هم دکوراسیون زیبا و دلنشین و هم مدیریت و پرسنل مودب و خوش برخورد. رستوران بزرگی نیست در عوض غذاهای خوشمزه و ارزونی داره، میشه گفت نسبت به رستورانهای چینی دیگه استار ونک قیمت غذاهاش خیلی مناسبه. سرآشپزهای این رستوران چینی هستند که همین باعث شده کیفیت غذای استار ونک بینظیر و مثال زدنی باشه. سوشی سکورا، میگو با کره، نودل با سبزیجات، اسپرینگ رول، بیف مونگولین، بیف سشوان و بیف تریاکی بهترین غذاهایی هستن که میتونین اینجا سفارش بدی.

در نت نظر: بهترین رستوران های تهران لیست 10 تایی

این هم از مطلب بهترین رستوران های چینی تهران. من این 5 رستوران چینی تهران رو به تو پیشنهاد میکنم، تو هم نظرتو درباره بهترین رستوران های چینی تهران که میشناسی و برای صرف غذا به اونجا رفتی و از کیفیت غذا و قیمت و … در دیدگاه ها بنویس.

4 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام. نوشته ها را تا حدی خواندم ولی از جایی به بعد اعتبار نوشته ها برایم بسیار کم رنگ شد چرا که در معرفی و توصیف رستوران های چینی یکی از معیار ها داشتن سوشی خوب بود که غذایی ژاپنیه بود. مورد بعدی این که به عنوان کسی که در دور دنیا همه جور غذای اسیایی و چینی خورده بیشتر رسوران های نام برده کاملا از اصالت خارج بوده و کپی در کپی رستوران زنجیره ای پی اف چنگ هست.البته رستوران بدی نیست ولی غذای چینی به قدری تنوع داره که این همه کپی از روی دست هم واقعا از لطف منوی رستوران کم می کنه. امیدوارم مستر تیستر مطالعشونو بیشتر کنن تفاوت غذای چینی و ژاپنی و تایلندی رو درک کنن.

  2. جدي فرق غذاي چيني و ژاپني رو نميدونيد ؟ از شما بدتر اون صاحب رستوران هايي هستن كه اورنج چيكن و گذاشتن بغل ماكي رول
    بي سوادي تو ايران موج ميزنه
    غذاي چيني و ژاپني و همه رو با هم قرو قاتي ميزاريد ؟؟

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.