in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین برند لوازم آرایشی دنیا چیست؟

moarefie behtarin brandhaye lavazem arayeshie donya , kodum ha ro masraf mikoni

بهترین برند لوازم آرایشی دنیا رو میشناسی؟ میدونی بهترین برند لوازم آرایشی دنیا ساخت کدوم کشوره و کجا تولید میشه یا فقط مصرف کننده هستی؟ تو این مطلب میخوام تو رو با گرونترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیا آشنا کنم. گرچه موضوع این مطلب خانمانه ست ولی برای آقایونی هم که میخوان بعنوان هدیه برای عشقشون لوازم آرایشی بخرن مشاور خوبی به حساب میاد. (راستی آقایون میدونستین بهترین هدیه ای که میتونین به خانمها بدین لوازم آرایشیه؟ حتی جواهر هم به اندازه یه رژ لب خوشرنگ و گرون یا یه ریمل مارک دار خانمها رو خوشحال نمیکنه.) پس چه خانم هستی و چه آقا این مطلب رو بخون که حسابی به دردت میخوره.

لیست 10 تایی: بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

یه لیست 10 تایی از بهترین لوازم آرایشی دنیا براتون تهیه کردم و بصورت تاپ 10 از شماره 10 مرورشون میکنیم تا به شماره 1 برسیم.

10 – مارک اِسمَش باکس (Smashbox) بهترین برند لوازم آرایشی دنیا

مارک اشمش باکس یکی از بهترین برندهای آرایشی دنیا

خب دوستان تاپ 10 بهترین برند لوازم آرایشی دنیا رو با اسمش باکس شروع میکنیم. اسمش باکس شرکت تولید لوازم آرایشی در لس آنجلس آمریکاست که سال 1991 دایر شده. شرکت اسمش باکس بیشتر بر روی رژ لب و لوازم آرایش چشم مخصوصاً سایه چشم تمرکز داره. در اکثر محصولات اسمش باکس انواع روغن وجود داره که باعث خاص شدن و گرون بودن این برند شده.

سلبریتی های زیادی از این برند استفاده میکنند و این میتونه یکی از نقاط قوت اسمش باکس باشه که بین سلبریتی ها محبوبیت داره.

9 مارک نو اسکین (Nu Skin) یک مارک لوازم آرایشی خوب در ایران

معرفی برند نو اسکین یکی از بهترین برندهای آرایشی دنیا

شرکت نو اسکین در سال 1984 در پروو واقع در ایالت اوتاه کشور آمریکا بر اساس تمرکز بر روی تولید محصولات ضد پیری احداث شد.

بخاطر استفاده خیلی زیاد از آنتی اکسیدان ها در محصولات نو اسکین، این شرکت یکی از مهم ترین شرکتها در صنعت محصولات ضد پیری در تمام دنیاست. پس اگه میخواین پوست شاداب و بانشاطی داشته باشید از کرم های نو اسکین استفاده کنید.

نو اسکین در تولید محصولاتش خیلی با احتیاط عمل میکنه و حتی از اسانس بو هم در تولیداتش استفاده نمیکنه، البته ممکنه بعضی از محصولاتش مثل کرم ضد آفتاب که حاوی مواد محافظ کننده از UVA هست ترکیبات خاصی داشته باشه.

8 اوریفلیم (Oriflame) بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی

محصولات اوریفلیم و بررسی کیفیت آنها

کیه که درباره این مارک مشهور و خوش آوازه نشنیده باشه؟ اوریفلیم برندیه که بخاطر کیفیت خیلی خوبش تقریباً همه ی خانمها یک یا چند تا از محصولاتش رو دارن. اوریفلیم یک شرکت سوئدیه که در سال 1967 احداث شده.

شرکت اوریفلیم در ساخت محصولاتش فقط و فقط از مواد با کیفیت و بیخطر استفاده میکنه و راز موفقیتش همینه.

در نت نظر بخوان : ساخت روغن ماساژ صورت خانگی برای انواع پوست ها

7 الیزابت آردن (Elizabeth Arden)  بهترین مارک لوازم آرایشی گرون قیمت

بررسی مارک الیزابت آردن و لوازم آرایشی بهداشتی آن

یک زن برای آنکه زیبا باشد باید در ابتدا سلامت باشد.     الیزابت آردن

شرکت الیزابت آردن در سال 1910 در میانمار ایالت فلوریدا رد آمریکا پایه ریزی شد و به مرور تبدیل به برند معروف و پرقدرتی در زمینه لوازم آرایشی شد. الیزابت آردن یکی از گرونترین و بهترین برند لوازم آرایشی دنیاست که با ارائه انواع محصولات مراقبت پوستی و آرایشی با کیفیت به خانمها جایگاه ویژه ای بین این قشر داره.

6 مارک آرتیستری (Artistryبهترین مارک لوازم آرایشی موجود در ایران

اعطای نمایندگی برند آرتیستری با شرایط مناسب

آرتیستری در لیست بهترین برند لوازم آرایشی دنیا شماره 6 رو داره. این مارک با تولید لوازم آرایشی و مراقبتی پوست و ارسال اونها به 108 کشور دنیا، کل دنیا رو قلمرو خودش کرده. این شرکت کار خودش رو در سال 1950 شروع کرد و در سال 2000 به اوج معروفیت و محبوبیت رسید. محصولات مراقبت پوستی و رژ لبهای آرتیستری طرفداران زیادی داره. ساندرا بولاک هنرپیشه معروف بارها مدل تبلیغاتی این برند شده.

5 برند اِستی لودر (Estee Lauder) بهترین برند لوازم آرایشی دنیا به نظر آرایشگرها

کیفیت محصولات استی لودر چگونه است

شرکت استی لودر در سال 1946 در نیویورک تاسیس شد. استی لودر مادر بعضی از بهترین محصولات آرایشی که در حال حاضر در فروشگاه وجود دارن به حساب میاد.

کرم پودرهای استی لودر بین خانمهای ایرانی بسیار محبوبیت داره و بخاطر ماندگاری طولانیش خیلی فروش میره. همچنین این برند بین سلبریتی ها هم محبوبیت داره و خیلی از افراد معروف بعنوان مدل تبلیغاتی استی لودر جلوی دوربین رفتن.

4 برند مک (MAC) از بهترین مارک لوازم آرایشی در ایران

بررسی محصولات لوازم آرایشی مک و کیفیت آنها

شرکت مک در سال 1984 در تورنتو کانادا تاسیس شد. مک یکی از بهترین و محبوبترین برندهای آرایشی به شمار میاد.

مک در ابتدا کارش رو با طراحی لوازم آرایشی برای استفاده آرایشکرها و میکاپ آرتیست ها شروع کرده ولی در حال حاضر محصولات مک برای عموم مردم عرضه میشه.

درحالیکه محصولات مک واقعاً محصولات آرایشی گرونی به شمار میان ولی موفقیتشون رو مدیون کیفیت و کارایی فوق العاده شون هستن. کرم پودرهای مک با پوشش دهی کامل لک و ایرادهای صورت یکی از محصولات مورد علاقه خانمهاست. شما تابحال از محصولات مک استفاده کردین؟ کدوم یکی از محصولات مک مورد علاقه شماست؟

3 برند اورئال (L’Oreal) بهترین برند لوازم آرایشی گیاهی

آشنایی با برند اورئال و محصولات آن

اورئال که بعضیا به لورئال یا لوریِل میشناسنش یکی از بزرگترین کمپانی های تولید لوازم آرایشی بهداشتی در دنیاست و در سال 1909 در پاریس تاسیس شده. محصولات اورئال واقعاً بی نظیرن، از رنگ مو گرفته تا رژ لب تمام محصولات این شرکت باکیفیت و باثبات هستن.

2 برند مری کِی (Mary Kay) معروف ترین برند لوازم آرایشی دنیا

فروش انواع لوازم آرایشی مری کی در ایران

شرکت آرایشی مری کی در سال 1963 در تگزاس پایه گذاری شد. شرکت مری کی بر روی محصولاتش تحقیقات زیادی میکنه و کلی هزینه میکنه تا شما با آرامش خاطر این محصول با کیفیت رو استفاده کنید. مری کی در آمریکا محبوبیت چشمگیری داره. شما محصولات مری کی رو امتحان کردین؟

1 برند شنل (Chanel) بهترین برند لوازم آرایشی دنیا و بهترین مارک لوازم آرایشی موجود در ایران

فروش محصولات برند شنل اصل

رسیدم به شماره یک و بهترین مورد لیستمون. برند شنل، البته که برند شنل با اونهمه سابقه درخشان باید اول لیست بهترین برندهای آرایشی قرار بگیره. این برند معتبر در سال 1909 در پاریس شکل گرفت.

مطمئنم که شما هم خیلی از محصولات شنل استفاده کردین، نه فقط لوازم آرایشی شنل بلکه لباس و کیف و کفش و… درسته؟ شنل در زمینه های مد و آرایش حرف اول رو میزنه.

عزیزان لیست تاپ 10 بهترین برندهای آرایشی دنیا هم تموم شد. شما از این مارکهایی که گفتم استفاده میکنین؟ برام بنویسین چه محصولی از کدوم مارک رو استفاده کردین و اینکه ازش راضی بودین یا نه؟ البته به شرطی که محصولی که استفاده کردین واقعاً اصل بوده باشه نه از این فیکهای چینی. 🙂

8 دیدگاه

نظر بده
  1. ليست محصولات بهداشتي خانم ها
    لوازم اصلاح مو، مراقبت پوست و بهداشت دهان و دندان و ضد تعريق،شامپو. و مراقبت مو، بهداشت و مراقبت بدن

  2. خرید لوازم آرایشی اورجینال (خرید به صورت مستقیم از آمازون آمریکا)

  3. من از برند مری کی اصل آمریکا استفاده کردم. از یه پک کاملش برای عروسیم. فوق العاده بود. من از آمریکا برادر شوهرم خودش برام فرستاد ولی الان یه دختری رو از توی اینستاگرام پیدا کردم که با قیمت خوب این محصولات و به خودم و دوستام میفروشه. مری کی واقعا فوق العادس

    • سلام، بله این برند واقعا عالیه و من هم خودم استفاده میکنم و هم فروشنده ی آن هستم اگه محصولی رو نیاز دارید در خدمتم.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.