in ,

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران

Moarefie behtarin resturan haye italiayie tehran baraye resturan gardha

5 – رستوران ایتالیایی روکو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

بهترین 10 رستوران ایتالیایی تهران

آدرس : تهران, جردن, ظفر, نرسیده به ولیعصر, برج ابن سینا, تهران
تلفن : ۸۸۶۴۵۹۰۲

از اینستاگرام رستوران ایتالیایی روکو:

goli_gln من ديروز شعبه ارگ بودم ساندويچ مرغ و بادمجان خوردم مزه اش عالي بود ولي مرغش عجيب خشك شده بود به نظرم يا بايد ضخامت مرغ بيشتر باشه و يا ابدارتر برداشته بشه چون واقعا حيف بود كه نمي شد خورد

rooya9637 برخورد خوب و عالیه مهماندار سالنتون ازهمه چی بهتر و موردپسندتره.به امیدشعبه های بیشتر موفق باشید

4 – رستوران ایتالیایی سوفیا

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

آدرس : تهران، اشرفی شمالی، بالاتر از تقاطع همت، نبش گلستان
تلفن : ۴۴۴۱۳۰۳۰

رستوران ایتالیایی سوفیا یکی از قدیمی ترین رستوران های ایتالیایی منطقه اشرفی اصفهانی هست که طی چندین سال فعالیت کیفیت خوبی رو حفظ کرده و همیشه مشتریان ثابت خودشو داشته. رستوران سوفیا نه تنها یک رستوران ایتالیایی خوب تهران به حساب می آد بلکه صبحانه های خوبی هم همیشه داشته.

3 – رستوران ایتالیایی ژیکاسه

رستوران ایتالیایی در تهران

آدرس : تهران، چهارراه فرمانیه-خیابان جهانبخش نژاد (نارنجستان هفتم)-پلاک 9
تلفن : ۲۲۸۱۴۶۶۴

رستوران ایتالیای ژیکاسه در فرمانه یکی از رستوران های ایتالیایی خوب تهران هست که استیک های خیلی خوبی داره و سالاد و پاستاهاش هم بسیار معروفه. در این رستوران تجربه یک عذای ایتالیایی خوشمزه در محیط شیک رو می تونی داشته باشی.

2 – رستوران ایتالیایی مورانو

رستوران ایتالیایی تهران

آدرس: تهران, پاسداران بوستان هفتم
تلفن : ۲۲۰۷۷۶۳۹

رستوران ایتالیایی مورانو یکی از رستوران های زنجیره ای ایتالیایی تهران بوده که چند سالی هست برای پیتزاهاش بسیار معروف شده. این رستوران نه تنها پیتزای ایتالیایی خوبی داره بلکه پاستاهای خیلی خوشمزه ای هم داره.

1 – رستوران ایتالیایی بیچه

رستوران ایتالیایی بیچه

آدرس : تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام، هتل پارسیان آزادی
تلفن : ۲۹۱۱۵۰۸۷

رستوران ایتالیایی بیچه یک رستوران شیک ایتالیایی در هتل پارسیان آزادی هست که از نظر سرویس دهی بسیار معروف هست چرا که رستوران هتل 5 ستاره بوده و مدیریت قوی داشته. این رستوران میز سالاد خوبی هم داره و در جشن های مختلف هم برنامه های ویژه ای ارائه می ده. این رستوران مناسب برای قرارهای کاری و یا مناسبت های مهم بوده و زمانی که می خوای یک غذای ایتالیایی خوشمزه در محیط شیکی تجربه کنی و نگران هیچ چیز دیگه ای نباشی.

در نت نظر بخوان : بهترین پیتزافروشی های تهران

اینم از مطلب بهترین رستوران های ایتالیایی تهران . چطور بود؟ تو هم مشتری این رستورانها هستید؟  از تجربه هاتون در بهترین رستوران های ایتالیایی تهران برای نت نظری ها بنویس و اگر رستورانی از قلم افتاده در قسمت دیدگاه ها در زیر به ما پیشنهاد بده.

6 دیدگاه

نظر بده
  1. مرسی از سایت خوبتون مطالب مفیدی دارین من عاشق ایتالیا هستم فرهنگ و تمدن اصیل و پر باری و غذاهای لذیذ و خوشمزه ای داره خانه های قشنگ و بی نظیری هم دارن مخصوصا اجناس و کالاهای مناسبی پیدا میشه پارسال هم با تور لحظه آخر رفتم ایتالیا خیلی خوب بود

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.