in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

کافه سینما باغ فردوس و بهترین صبحانه ای که تا حالا خوردی

cafe cinema bagh ferdos va behtarin sobhane ke khordi

بهترین صبحونه رو باید در یک باغ بزرگ و زیبا نوش جان کرد تا به آدم بچسبه. کافه سینما باغ فردوس مکانی آروم و به دور از هیاهوی شهر تهران.کافه سینما باغ فردوس عمارتی باستانی که تاریخ و مدرنیته رو با هم داره. صبحانه خوردن در  کافه سینما باغ فردوس شروع خوبی برای یک روز پاییزیه.

کافه سینما باغ فردوس حرفی برای گفتن داره

در نت نظر بخوان:معرفی بهترین کافی شاپ های پاییز در تهران

کافه سینما باغ فردوس

آدرس: خیابان ولیعصر، باغ فردوس، موزه سینمای ایران

تلفن: 22756531

باغ فردوس

کافه سینما باغ فردوس و عمارتی بی نظیر

باغ فردوس قصری تاریخی مربوط به دوران قاجار هستش که سال 1376 در فهرست آثار ملی هم به ثبت رسیده! این روزها این ساختمان قدیمی و بسیار زیبا به مرکز فرهنگی و هنری تبدیل شده.

کافه سینما

کافه سینما

کافه سینما در فضای باغ فردوس جایی دنج و به دور از هیاهوی شهر تهرانه. از کافه های بزرگ تهران با دوفضای باز و یک فضای سرپوشیده و داخلیه که هر سلیقه ای رو راضی می کنه. میگم اگه سردت نیست بیرون یک میز خالی پیدا کن. اونوقت چای داغ با یک صبحانه که تا حالا نخوردی نصیبت میشه.

صبحانه در کافه سینما باغ فردوس

کافه گردی در سینما باغ فردوس

یکی از بهترین صبحونه هایی که در عمرم خوردم در کافه سینما باغ فردوس بود که مزه ش هنوز زیر دندونمه.نیمرو، قارچ، بیکن سالامی و.. منوی کاملی داره ولی برای این روزهای پاییزی من لوبیا رو ترجیح می دم .

در نت نظر بخوان: ۵ رستوران که بی شک بهترین صبحانه در تهران رو سرو می کنن.

پیاده روی قبل از صبحانه

نوشیدنی های کافه سینما باغ فردوس

وارد باغ که میشی یک کمی پیاده روی لازمه تا به کافه سینما برسی. تمام مسیر زیبا و تماشاییه. صبح رو که خوب شروع کنی تا شب خوب و خوش هستی!همینه که همیشه پر از مشتریه و اصلا جای خالی برای نشستن پیدا نمیشه.

فضای داخلی کافه سینما باغ فردوس

فضای داخلی کافه

فضای داخلی به طرز جالب و با میزهای چوبی دکور شده.برای قرارهای رسمی بهتره از فضای داخلی استفاده کنی . همیشه یک میان وعده خوشمزه می تونه ملاقات های کاری رو موفقیت آمیز تر ! راستی در این قسمت سیگار کشیدن ممنوعه یادت باشه.

فضای بیرونی کافه

صبحانه در فضای بیرونی

فضای بیرون دو قسمته یک قسمت از میزهای کلاسیک استفاده شده! در قسمت دیگر میز و صندلی های راحتی وجود داره که کافه سینما باغ فردوس رو به محیطی صمیمی و دوستانه تبدیل می کنه!فکر هر جور سلیقه ای رو کردن تا همه راضی باشن.

نوشیدنی های بی نظیر

flat white coffee

آب پرتغال و آبمیوه های مختلف،میلک شیک، موهیتو، قهوه فرانسه، کافه لاته، فلت وایت(flat white coffee)  که شبیه کافه لاته اس ولی ی کوچولو متفاوته. باید امتجان کرد تا متوجه فرقشون شد.

نظرت چیه یک روز رو با صبحانه در کافه سینما باغ فردوس شروع کنی؟

6 دیدگاه

نظر بده
  1. بدترین صبحانه ای بود که تا حالا خورده بودیم. اصلا قابل مقایسه با صبحانه باغ هنر نیست. قیمت برای اون کیفیت پایین خیلی زیاد بود. شما عکس های واقعی از اونجا چرا نمی گذارید.

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .