in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ در تهران – لیست بهترین کافه فوتبال های تهران

tamashaye football dar cafe va cofeeshop dar tehran – liste behtarin cafe football haye tehran

تو این هوای سرد خیلی میچسبه با دوستامون بریم بیرون و دور هم یه قهوه داغ و دلچسب نوش جان کنیم ولی بعضی وقتا این برنامه ریزی مصادف میشه با پخش مسابقات فوتبال که واسه بعضیامون دیدنش حیاتیه. امروز میخوام یه راهکار بهتون بدم : تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ. بعضی کافه ها و کافی شاپ ها هستند که علاوه بر سرویس مخصوص، مسابقات فوتبال رو هم بطور مستقیم پخش میکنن و شما میتونین همینجور که مشغول تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ مورد علاقتون هستید با دوستاتون دور هم باشید و خوش بگذرونید و خوراکیهای خوشمزه بخورید. پس اگه میخواین بدونین به تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ بشینین این مطلب رو بخونین تا بهتون بگم کدوم کافه ها مسابقات فوتبال رو بصورت مستقیم پخش میکنن.

در نت نظر بخوان : کدوم کافه رستوران ها بازی های فوتبال جام ملت های اروپا (یورو) رو پخش می کنن؟

تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ در تهران

1 – کافه رستوران خانه فوتبال یکی از بهترین کافه ها برای تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ

تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ های تهران

آدرس : خیابان قائم مقام فراهانى پایین تر از میدان شعاع شماره ۱۰۲ طبقه سوم

تلفن : ۸۸۳۰۲۰۱۷

کافه رستوران خانه فوتبال معروفترین کافه فوتبالی در تهرانه. خانه فوتبال 12 تلویزیون داره و بصورت مستقیم و همزمان تا 5 مسابقه فوتبال رو پخش میکنه. اگه میخواین برای مسابقه خاصی برنامه ریزی کنید و با دوستاتون به خانه فوتبال برید حتماً قبلش تلفنی میزتون رو رزرو کنید.

کافه رستوران خانه فوتبال پارکینگ نداره و ممکنه بسختی جای پارک پیدا کنین پس این موضوع رو هم درنظر بگیرید تا مسابقه مورد نظرتون رو از دست ندید. این کافه برای قرارهای دونفره و عاشقانه بهیچ وجه مناسب نیست، ولی واسه دورهمی های دوستانه محیط جالب و خوبیه. سیگار کشیدن در خانه فوتبال آزاد نیست ولی اینترنت رایگان داره. این کافه دارای فضای وی آی پی هست و همچنین پاپ کورن های بینظیری داره که حتماً باید در موقع تماشای فوتبال امتحانش کنید.

2 – کافه پنجره یکی از بهترین کافه ها برای تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ

تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ پنجره تهران

آدرس : خیابان جمهوری، بین چهارراه باستان و چهارراه گلشن، نبش کوچه نوری، پ ۱۴۵۸، طبقه دوم

تلفن : ۶۶۹۰۷۹۶۰

کافه پنجره یکی از کافه های رویایی و دلنشینه که فضای آرامش بخشی داره. سرتاسر این کافه پر از پنجره ست، بهتر بگم تعداد پنجره ها از دیوارها بیشتره. پنجره ها با پرده های گلدار و ساده ای تزئین شدند که به مشتری حس آرامش رو القا میکنه. در کافه پنجره میتونید قرارهای دو نفره و رومانتیک بذارید و همراه با عشقتون به تماشای فوتبال بشینید.

کافه پنجره پارکینگ نداره ولی در موقع عصر و شب که اوج کافه گردیه جای پارک به راحتی در اطراف کافه پیدا میشه. این کافه مسابقات فوتبال و والیبال رو بصورت مستقیم پخش میکنه. کافه پنجره فضاهای مخصوص سیگار کشیدن داره و میتونید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران سیگار بکشید. غذاهای گیاهی خوشمزه و خوبی در این کافه سرو میشه، حتی اگه گیاهخوار هم نیستید یه بار امتحانشون کنید.

3 – کافه رستوران راک پارک یکی از بهترین کافه ها برای تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ

کافه رستوران راک پارک تهران

آدرس : خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، بن‌بست آق‌بانو، پلاک ۳

تلفن : ۲۲۰۵۴۷۹۲

کافه رستوران راک پارک فضای خیلی خاصی داره. حال و هوای موسیقی راک کاملاً در نگاه اول به چشم میاد. دکوراسیون جالب و نورپردازی زیبا و رنگارنگ این کافه کافه گردان زیادی رو جذب میکنه. وقتاییکه هیچ مسابقه فوتبال برگزار نمیشه در این کافه موزیک راک و متال بگوش میرسه.

کافه رستوران راک پارک برای قرارهای دونفره و دوستانه و خانوادگی مناسبه و بهترین غذاهایی که میتونین اینجا سفارش بدین عبارتند از : انواع پیتزاها، بلوز برگر، پالم راک و هنگ اُور. از نظر جای پارک هم نگران نباشید، میتونید خیلی راحت در کوچه های اطراف جای پارک پیدا کنید. داخل کافه اجازه سیگار کشیدن ندارید و فقط میتونید در فضاهای باز سیگار بکشید. اگه دوست دارید در فضای باز کافه بشینید هیچ نگران سرما نباشید چون راک پارک مجهز به سیستم گرمایشی برای فضاهای بازه.

4 – کافه تئاتر یکی از بهترین کافه ها برای تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ

کافه تئاتر محلی برای قرارهای دوستانه

آدرس : خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، انتهای خیابان برادران شریفی، مرکز خرید سرخه بازار

تلفن : ۸۸۷۸۲۸۰۹

کافه تئاتر قدیمی ترین کافه تهران بعد از انقلاب به حساب میاد. تو این کافه همه چیز حال و هوای خاصی داره. اون میز و صندلی چوبی گرد که هرچقدر دلت بخواد میتونی روشون یادگاری بنویسی خاطرات قدیمی رو برای آدم زنده میکنن. این کافه اینترنت رایگان داره و همچنین برای قرارهای دو نفره هم جای خوبیه.

کافه تئاتر مسابقات فوتبال رو بطور مستقیم پخش میکنه. در این کافه میتونید از حضور آقای حسین صالح علا استفاده ببرید و باهاشون صحبت کنید. حتماً نسکافه مخصوص، ساندویچ کلاب و بستنی مخصوص حسین 59 رو امتحان کنید. در موقع غروب و شب میتونید براحتی جای پارک در کوچه های اطراف کافه پیدا کنید.

5 – کافه موسوفر یکی از بهترین کافه ها برای تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ

بهترین کافی شاپ تهران کجاست و اسمش چیه

آدرس : یوسف‌آباد، خیابان جهان‌آرا، کوچه ۴۷، پ ۳۱

تلفن : ۸۸۶۲۳۴۴۸

کافه موسوفر دکوراسیون زیبا و بینظیری داره، ماکت ماشینهای قدیمی و زیبا، پوسترهای روی دیوار که تصویر ماشین و جاهای دیدنی جهانه و میزهای چمدون شکلش حال و هوای سفر رو در مشتری زنده میکنن. تو این کافه بعنوان دکوراسیون از دوچرخه و ماشین استفاده شده. کلاً با کافه های دیگه فرق داره.

کافه موسوفر مسابقات فوتبال رو بصورت زنده پخش میکنه و میتونید با دوستاتون یه روز فوتبالی شاد رو در این کافه زیبا سپری کنید. از نظر جای پارک هیچ نگران نباشید همیشه اطراف کافه موسوفر براحتی جای پارک پیدا میکنید. در این کافه سیگار کشیدن ممنوعه، موقعیکه مسابقات فوتبال برگزار نمیشه موزیک خارجی ملایم در فضای کافه بگوش میرسه.

در نت نظر بخوان : کافه قنادی چیست و بهترین کافه قنادی های تهران کدامند؟

این هم از مطلب تماشای فوتبال در کافه و کافی شاپ ، دوستان خوبم اگه کافه ای غیر از این کافه ها که اسم بردم سراغ دارید که مسابقات فوتبال رو بصورت زنده پخش میکنه در بخش نظرات از تجربه حضورتون در اون کافه فوتبالی برام بنویسید.

3 دیدگاه

نظر بده

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.