in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

ورزش با تی آر اکس TRX چیست و هدف از انجام این ورزش چیست؟

varzesh ba TRX chist va hadaf az anjame in varzesh chist

اگه اضافه وزن داری، یا بدن رو فرمی نداری و وقت یا حوصله رفتن به باشگاه رو نداری ناراحت نباش. امروز تو رو با ورزش با تی آر اکس TRX آشنا میکنم.  تی آر اکس TRX به تمرینات استقامتی گفته میشه که میتونی با انجامشون هم تفریح کنی و هم وزن کم کنی. ورزش با تی آر اکس TRX در سال های اخیر طرفداران زیادی پیاده کرده و روند رو به رشدی داشته. در ورزش با تی آر اکس TRX شما باید اول لوازم لازم رو که نسبت به دستگاه هایی ورزشی دیگه قیمت خیلی مناسب و ارزونی داره رو تهیه کنید. لوازم تی آر اکس چیز خاصی نیست فقط یک بند ورزشی و کشسان و یه سری قلاب و گیره ست که میتونید به جاهای مختلف منزل متصل کنید و ورزش با تی آر اکس TRX رو خیلی راحت انجام بدید.

در نت نظر بخوان : چند روزه ورزش نکردی؟ این بهترین استخرهای تهران رو به تو پیشنهاد می کنیم.

توضیح ورزش با تی آر اکس TRX

ورزش با تی آر اکس TRX

هدف از ورزش با تی آر اکس TRX چیست؟

ورزش با تی آر اکس TRX برای همه افراد جامعه چه سالم و چه معلول مناسبه و همه میتونن این ورزش رو انجام بدن. تی آر اکس خصوصاً برای خانم ها توصیه میشه و خانم ها میتونن با انجام این تمرینات تا 1000 کالری در ساعت بسوزونند. اهداف اصلی ورزش با تی آر اکس TRX عبارتند از :

  • انعطاف پذیری بدن
  • افزایش قدرت تحرک فرد
  • چربی سوزی
  • افزایش آمادگی جسمانی
  • افزایش توان قلب
  • عضله سازی
  • و….

تمرینات تی آر ایکس برای عضله سازی

ورزش با تی آر اکس TRX چه فوایدی دارد؟

یکی از فواید ورزش با تی آر اکس اینه که شما میتونید با یک وسیله تمرینی بینهایت تمرینات ورزشی انجام بدید که هر تمرین عضلات قسمتی از بدن رو درگیر میکنه.

ورزش با تی آر اکس این امکان رو به شما میده تا هر طوری که دوست دارین بدنتون رو شکل بدین و با توجه به پوزیشن های مختلف حجم عضله بخش هایی از بدن رو کم یا زیاد کنید. این تمرینات برای هر کسی با هر سطح آمادگی جسمانی بسیار امن و بیخطر و موثر هستند و امکان نداره شما چند ماه این تمرینات رو انجام بدین و به نتیجه مطلوب نرسید.

لوازم تی آر اکس قابل حمل و سبک هستند و قابلیت های خیلی بیشتری نسبت به دستگاه های ورزشی گرون قیمت که چندین میلیون قیمت دارند دارا هستند.

 

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: آزاده ملک زاده

    آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
    اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.