in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

بهترین دندانپزشک های تهران – لیست ۱۰تایی

بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران

بهترین دندانپزشک های تهران کدامند؟

یکی از بدترین دردهای دنیا، دندان درد است. پیدا کردن دندانپزشک در شهرهای بزرگی مانند تهران بسیار دشوار است؛ و اگر برای حل مشکل دندان خود به متخصص نیاز داشته باشید، باید بهترین دندانپزشک های تهران را پیدا کنید. این دندانپزشکان علاوه بر تخصص و تجربه، از تجهیزات و ابزار خوب استفاده می کنند و همواره به بهداشت محیط و لوازم خود اهمیت می دهند. علاوه بر این ویژگی ها، اکثر آنها با بیمه های درمانی قرارداد دارند و برای درمان بیماران خود، از مواد مصرفی درجه یک استفاده می کنند. لیست بهترین کلینیک های دندانپزشکی تهران در زیر به شما کمک می کند که دندانپزشک مورد اعتمادی در نزدیکی منطقه سکونت خود پیدا کنید.

در لیست زیر و برای معرفی بهترین دندانپزشکان، فاکتورهای مختلفی چون تجهیزات مدرن کلینیک دندانپزشکی، نظر مراجعه کنندگان در مورد پزشک مورد نظر و هزینه خدمات در مقایسه با عرف هزینه ها را در نظر گرفته ایم. علاوه بر آن، برخورد دندانپزشک و کارکنان کلینیک با مراجعه کنندگان نیز، به عنوان یکی از شاخص های مقایسه مورد بررسی قرار گرفته است.

بهترین دندانپزشک تهران

بهترین دندانپزشک های تهران – مورد تایید نت نظر

۱ – دکتر عزیز گشاده رو

متخصص پروتزهای دندانی و ایمپلنت و زیبایی
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
رتبه اول بورد تخصصی کشور

خدمات: ایمپلنت های دندانی، اصلاح طرح لبخند، لامینیت سرامیکی و کامپوزیتی، روکش دندان، بلیچینگ و ….

دکتر عزیز گشاده رو
کلینیک دکتر عزیز گشاده رو

۲ – دکتر علی صفار

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت‌های دندانی
رتبه برتر بورد تخصصی کشور
بالاترین کیفیت درمان‌های ایمپلنت با بکارگیری بهترین مواد و تجهیزات در محیطی آرام و دلنشین.

خدمات: ایمپلنت‌های دندانی، جراحی دندان‌های نهفته، پیوند استخوان و سینوس فکی، جراحی‌های افزایش طول تاج و زیبایی لثه به منظور اصلاح طرح لبخند، لامینیت‌های سرامیکی و کامپوزیتی و…

  • آدرس: تهران، زعفرانیه، بلوار بهزادی، نبش خیابان ماکویی پور، ساختمان سروین، پلاک ١٩، واحد ۴۳
  • تلفن: ۲۲۱۷۹۶۹۴
  • همراه: ۰۹۱۲۹۴۲۸۶۶۱
  • اینستاگرام دکتر صفار
دکتر علی صفار
کلینیک دکتر علی صفار

۳ – دکتر بهمن پور اقدم

  • آدرس: ۲۴ متری سعادت آباد، نبش چهارم شرقی، ساختمان آناهیتا، طبقه دوم
  • تلفن: ۲۲۲۲۰۰۰۰

دکتر پور اقدم از دندانپزشکان معروف تهران در حوزه جراحی های ایمپلنت و لثه هستند. این دندانپزشک موفق با تکیه بر تجربه و تخصص خود توانسته نظر بیماران را به خود جلب کرده و به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک های تهران شناخته شود. دکتر پور اقدم سابقه عضویت در آکادمی دندانپزشکان زیبایی آمریکا AACD را دارند و ایمپلنت فوری بیماران خود را با لیزر و به صورت دیجیتال انجام می دهند. چک آپ کلی ایمپلنت، لمینت و کامپوزیت، جراحی لثه و دندان عقل از دیگر خدمات این دندانپزشک خوش اخلاق است.

دکتر بهمن پور اقدم
دکتر بهمن پور اقدم

۴ – دکتر یلدا بازرگان

  • آدرس: ۲۴ متری سعادت آباد، نبش چهارم شرقی، ساختمان آناهیتا، طبقه دوم، واحد ۲۰۳
  • تلفن: ۲۲۰۶۲۹۰۰ – ۲۲۲۲۰۰۰۰

یکی از موضوعات مهم در ارتباط با دندان، بحث زیبایی آن است. اما برای داشتن دندانی منظم و زیبا، باید به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کرد. دکتر یلدا بازرگان از دندانپزشکان معتبر تهرانی در این زمینه هستند. ایشان مدرک دندانپزشکی زیبایی خود را از جنوای ایتالیا گرفته اند و از تجهیزات پیشرفته در مطب خود استفده می کنند. ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی پیشرفته، فلوشیپ، لمینت، بلیچینگ و کامپوزیت از زمینه های فعالیت این دندانپزشک معروف در تهران است. نظرات مثبت بیماران در خصوص تخصص و محیط مطب، باعث شد تا او را به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک های تهران معرفی کنیم.

دکتر یلدا بازرگان
دکتر یلدا بازرگان

۵ – دکتر روژین طلیعی

  • آدرس: تهران. سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، بعد از خ مروارید، پلاک ٣۵، ساختمان پزشکان نگین سرو، زنگ ٢٨، طبقه ۵، واحد ٢٨
  • تلفن: ۲۲۳۶۶۲۳۳

در ادامه لیست خود، به سراغ یک دندانپزشک سرشناس در تهران با رزومه کاری بسیار قوی خواهیم رفت. خانم روژین طلیعی متخصص جراحی لثه و ایمپلنت های دندانی از دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند. ایشان عضو بنیاد ملی نخبگان کشور بوده و ۵ سال به عنوان کادر هیئت علمی دانشگاه فعالیت داشته اند. در کلینیک دندانپزشکی دکتر طلیعی، می توان اصلاح خط لبخند، افزایش طول تاج، درمان تحلیل لثه، پیوند لثه و درمان انواع عفونت های مرتبط با لثه را انجام داد. دکتر طلیعی سابقه عضویت در انجمن پریودنتولوژی ایران و آمریکا را نیز دارند.

دکتر روژین طلیعی
دکتر روژین طلیعی

۶ – دکتر سیما یزدانی پور

  • آدرس: فاطمی، میدان گلها، نبش خیابان هشت بهشت و مظفری خواه، پلاک۲، طبقه ۲، واحد ۵
  • تلفن: ۸۸۳۳۴۸۰۵

خانم دکتر یزدانی، مورد تایید اکثر تولیدکننده ها و واردکننده های تجهیزات و مواد مصرفی دندانپزشکی است و بیماران ایشان نیز، نظر مثبتی نسبت به او دارند. مشاوره و ویزیت بیمار در کلینیک دکتر یزدانی رایگان است. این دندانپزشک متخصص، انواع خدمات زیبایی دندان مثل لمینیت زیبایی، اصلاح نامرتبی و فاصله بین دندان های جلو، جرم گیری، ارتودنسی ثابت و متحرک را نیز انجام می دهد. از دیگر تخصص های ایشان، درمان ریشه و جراحی دندان های عقل است.

دکتر سیما یزدانی پور
دکتر سیما یزدانی پور

۷ – دکتر افشین میرزایی

  • آدرس: فلکه اول تهرانپارس، ابتدای ۱۴۲ شرقی، جنب بانک اقتصاد نوین، پلاک ۲۱
  • تلفن: ۷۷۷۳۴۷۷۰

کلینیک دکتر میرزایی یکی از مجهزترین کلینیک های دندانپزشکی در ایران است. در این کلینیک انواع خدمات مرتبط با دندانپزشکی انجام می شود؛ از جمله: انواع خدمات اورژانسی دندانپزشکی، ارتودنسی ثابت و متحرک، انواع ترمیم ها، سفید کردن دندان ها با لیزر، ترمیم دندان ها با اشعه، ترمیم دندان ها با مواد همرنگ، ردیف کردن دندان ها بدون ارتودنسی و تراش، ساخت بریج بدون تراش دندان ها، بریج های کامپوزیتی، کاشت دندان، جراحی لثه، پیوند لثه، جراحی دندان عقل، رادیوگرافی پری اپیکال، خدمات دندانپزشکی کودکان، عصب کشی و انواع درمان ریشه، انواع روکش، فیشورسیلنت (پیشگیری از پوسیدگی دندان ها)، انواع لمینیت، اصلاح طرح لبخند، درمان بدرنگی و بدشکلی دندان ها، فلوراید تراپی، بروسا‍ژ، پالپوتومی، استئوتومی، فرنکتومی و ژنژیوکتومی. همچنین در این کلینیک، خدمات کاشت نگین دندان هم انجام می شود.

دکتر افشین میرزایی، بهترین دندانپزشک تهران
دکتر افشین میرزایی

۸ – دکتر طلال فهیمیان (جراح دندانپزشک)، یکی از بهترین دندانپزشک های تهران

  • آدرس: سهروردی شمالی، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی
  • تلفن: ۸۸۷۶۴۷۸۴

آقای دکتر فهیمیان جراح و متخصص دندان است و کلیه خدمات ترمیمی، زیبایی، ارتودنسی، ایمپلنت و پروتز دندان را در مطب مجهز خود انجام می دهد. ایشان با نهایت دقت وضعیت بیمار را بررسی کرده و با تشخیص درست، درمان لازم را انجام می دهد.

۹ – دکتر امید آمری

  • آدرس مطب شماره یک: خیابان ولیعصر، خیابان فیاضی (فرشته)، جنب فرش عظیم زاده، پلاک ۱۳۲، طبقه دوم
  • آدرس مطب شماره دو:  چهارراه ولیعصر، روبروی پاساژ رضا، پاساژ فراهانی، طبقه اول
  • شماره تماس برای روزهای زوج: ۶۶۴۶۳۸۴۶

آقای دکتر آمری علاوه بر دندانپزشکی، متخصص ایمپلنت، زیبایی و ارتودنسی است و علاوه بر تخصص خود در این زمینه ها، کارهای هنری نیز انجام می دهد و از خوانندگان پاپ به حساب می آید. ایشان نمونه کامل یک دکتر هنرمند و با ذوق هستند. پس اگر از طرفداران موسیقی دکتر آمری هستید، می توانید به کلینیک ایشان رفته و اینبار از تخصص او در دندانپزشکی لذت ببرید.

دکتر امید آمری
دکتر امید آمری

۱۰ – دکتر گلی بشارت

  • آدرس: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بین خیابان شیخ بهایی و چمران، ساختمان گلستان
  • تلفن: ۸۸۰۳۱۶۹۶

خانم دکتر بشارت علاوه بر تخصص و دقت بالا خود در دندانپزشکی، خیلی خوش اخلاق هستند. رفتن به دندانپزشکی به خودی خود با ترس و استرس همراه است و تنها دندانپزشکی خوش اخلاق و باحوصله همچون دکتر بشارت می تواند به شما در غلبه بر این شرایط روحی نامساعد، کمک کند. دکتر بشارت در کلینیک خود، انواع خدمات تخصصی دندانپزشکی و کاشت دندان را انجام می دهد.

اهمیت مراقبت از دندان

دندان یکی از اصلی ترین اجزای بدن است که برای خوردن و جویدن غذا از آن استفاده می کنیم. شاید بدون موی سر و یا دیگر بخش های بدن بتوان به زندگی ادامه داد. اما نقش دندان به قدری حیاتی است که احساس درد و یا از بین رفتن آن، بتواند شما را دچار درد سر کند. پس قبل از خراب شدن دندان های خود، باید فکری به حال بهداشت و سلامت آن بکنیم. استفاده از مسواک و یا دهانشویه های مناسب، می تواند به حفظ سلامت دندان شما کمک کند. اما راهکار بعدی این است که به طور دوره ای دندان های خود ذرا به یکی از بهترین دندانپزشک های تهران نشان دهیم. این کار باعث می شود تا خیال شما از بابت سلامت دندان هایتان راحت شود. چون بعشی از دندان ها ظاهری سالم دارند ولی در باطن پوسیده هستند.

کلام آخر

در این لیست سعی کردیم بهترین دندانپزشکان تهران را به شما معرفی کنیم. ولی قطعا دندانپزشکان خوب دیگری هم در شهر تهران هستند که شایسته قرارگیری در لیست بهترین ها باشند. شما می توانید تجربه های خود را در بخش دیدگاه ها برای ما نوشته و دندانپزشک متخصص خود را معرفی کنید. اگر به دنبال تخصص های ویژه ای در دندانپزشکی می گردید، می توانید از لیست های دیگر نت نظر که برای معرفی بهترین متخصص ایمپلنت تهران و بهترین متخصص ارتودنسی تهران تهیه شده اند، استفاده کنید.

9 دیدگاه

نظر بده
  1. سلام
    والا من از دکتر بهمن اقدم پور راضی نبودم وقتی پیششون مراجعه کردم بهم گفتن ۷ تا دندونت خرابه و عصب کشی میخواد یکیشم باید جراحی بشه درصورتی که بعدش ۵ تا دکتر دیگه رفتم گفتن کی همچین تشخیصی داده کلا ۱ دندونم عصب کشی شد
    الان بعد از دوسال اون دندونایی که ایشون تشخیص داده بودن باید عصب کشی بشه درد نمیکنه
    دو سال پیش به من گفتن عصب کشی دندونات بالای ۲۵ میلیون میشه حس میکنم ایشون لکه گیری سطحی هم عصب کشی میکنه که بگن کارش خوبه

  2. بعضی دندانپزشکان رو اسم بردید بعنوان متخصص یا شاخه تخصص رو ننوشتین یا چند تا تخصص رو با هم برا یه دندانپزشک ذکر کردین

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده. س

آزاده هستم. عاشق موضوعات سرگرم کننده و جدید. اگه به مطلب خاصی علاقه دارین، میتونین به من بگین تا براتون در موردش تحقیق کنم و یه پست جذاب و جالب بنویسم.