in

افتضاحافتضاح بی نظیربی نظیر ضعیفضعیف بامزهبامزه

لوکس ترین و بهترین مراکز خرید تهران

Luxtarin o Behtarin marakeze kharide tehran

انتخاب لوکس ترین و بهترین مراکز خرید تهران کار ساده ای نیست. فاکتورهای زیادی هست که در انتخاب بهترین مراکز خرید تهران موثر هست مثل تعداد فروشگاه ها، شیک بودن، فود کورت و رستوران ها، برندهای معروف، دسترسی و … . در این مطلب سعی کردم بهترین مراکز خرید تهران رو با توجه به نظر مردم  انتخاب کنم.

بهترین مراکز خرید تهران پالادیوم

بهترین مراکز خرید تهران کدامند؟

برای انتخاب لوکس ترین مراکز خرید تهران سعی کردم به مرکز خریدهای مختلف سر بزنم و نظر مردم رو هم در اینترنت بخونم و ببینم مردم چی فکر می کنند! به لیست بلند بالایی از مراکز خرید تهران برخوردم. مرکز خرید ارگ یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران از نظر مردم تهران هست ولی بهترین نیست. امکانات خیلی زیادی داره و خیلی هم مدرنه ولی مردم نظرات منفی هم راجب مرکزخرید ارگ دارن. ارگ سنتر از بیرون خیلی خوشگله و از داخل هم خیلی مدرن ولی شاید یه کم بیشتر فرصت احتیاج داره تا تبدیل به بهترین بشه

بهترین مرکز خرید تهران ارگ سنتر

سام سنتر هم یکی از گران ترین مراکز خرید تهران از نظر مردم هست و خیلی هم معروف شده به خاطر برندهای خیلی گران و رستوران های معروفی مثل رستوران دیوان ، رستوران پریوه ، و رستوران پارک وی . خیلی ها برای رفتن به یکی از این رستوران ها به سام سنتر می رن و باعث می شه فروشگاه های اندک اونجا رو هم نگاهی بندازن. در ضمن فراموش نکنیم که سام کافه هم که یکی از معروف ترین کافه های تهران هست از سام سنتر شروع شده و خیلی محیط دوست داشتی داره.

سام سنتر بهترین مراکز خرید تهران

بهترین مراکز خرید تهران : پالادیوم

با توجه به خواندن نظرات بسیار فهمیدم که پالادیوم محبوب ترین و بهترین مرکز خرید تهران هست. پالادیوم در زعفرانیه که یکی از بهترین خیابان های تهران برای قدم زدن است قرار داره. از نظر دسترسی هیچ مشکلی نداره و پارکینگ بزرگی داره که برای مشتری ها مشکل پارک وجود نداشته باشه. خیلی مسیر ساده ای برای پیدا کردن آژانس اینترنتی هم به حساب می آد. در طبقه همکف پالادیوم تعدادی کافی شاپ خوب که در لیست بهترین کافی شاپ های تهران نت نظر هم هستن، قرار دارن در طبقه بالای پالادیوم هم فود کورت بزرگی قرار داره که کلی رستوران های خوب و معروف در اونجا فعال هستن. هر فست فود معروف که دوست داری در طبقه بالا قرار داره و بهترین پیتزافروشی های تهران هم می شه همون جا امتحان کرد.

در ضمن سوپر مارکت پالادیوم هم در طبقه همکف قرار داره و اگه علاقه به غذا خوردن در فست فود و رستوران های پالادیوم نداری می تونی خیلی راحت یک غذای آماده از همون سوپر مارکت پالادیوم بخری و لذت ببری.

سوپر مارکت پالادیوم

در پالادیوم مال مغازه های زیادی وجود داره و تقریبا هر چیزی بخوای می تونی از همون جا بخری. چه دنبال برندهای گران هستی و چه ارزان. پالادیوم در چند طبقه می تونه خیلی راحت چند ساعت مشغول نگهت داره. اگه به دنبال خرید هستی می تونی به پالادیوم بری و یه چرخی بزنی و بعد که خسته شدی یک کاپوچینوی خوب در یکی از کافه های پالادیوم بنوشی و سپس به خرید خودت ادامه بدی. در نهایت می تونی بعد از خرید به فود کورت پالادیوم بری و یه غذای خوشمزه فست فودی یا حتی غذای لوکس یا سوشی بخوری.

مطالب مرتبط: 

آیا به نظر تو هم پالادیوم مال بهترین مرکز خرید تهران هست؟ با نظر من موافقی یا نه؟ خوشحال می شم دیدگاهتو در قسمت دیدگاه ها در مورد لیست بهترین مراکز خرید تهران در پایین تر بنویسی.

3 دیدگاه

نظر بده
  1. به نظر اینجوری که میگید بهترین مال هستش اینجوری نیست خیلی گرونه جای خوب ینی امکانات خوب با یه قیمت ایده آل و خوب باش خب گرون همه جا هست تا پول باشه بهترین هست پس اینجا بهترین نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: سیامک

نویسندگی را دوست دارم و به خصوص در مورد سینما. سعی می کنم نگاه مهندسی و علمی به همه چیزهای دور و بر داشته باشم چرا که قبل از نویسنده بودن مهندس هستم. سعی می کنم با نوشتن در مورد مسائل جذاب و نه چندان سطحی روز کمکی بکنم به بالابردن سطح دانش عمومی و بعضا تخصصی جوان هایی مثل خودن.