in ,

بامزهبامزه بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

تست سریال فرندز: کدوم شخصیت سریال فرندز هستی؟

تست شخصیت سریال فرندز

سریال فرندز یا “دوستان” سریالیه که خیلی از ما باهاش زندگی کردیم، با خوشحالی شخصیت هاش شاد شدیم و با غم هاشون ناراحت. شاید یه شخصیت از این گروه شخصیت مورد علاقه ات باشه، ولی دلیل نمیشه شخصیت خودت هم مثل اون باشه، واسه همین امروز براتون تست سریال فرندز آماده کردم، ولی تست سریال فرندز چیه؟ یه تست شخصیت شناسی که با پاسخ دادن صادقانه به سوالات تست مشخص میکنه که شخصیتت مثل کدوم یکی از کارکتر های سریال فرندزه. بیا با هم تست سریال فرندز رو انجام بدیم. الان وقتشه که قاطعانه مشخص کنی ریچل، مانیکا، فیبی، چندلر، راس یا جویی هستین؟

تست سریال فرندز: کدوم شخصیت سریال فرندز هستی؟

Share the quiz to show your results !


ایمیلتو وارد کن. هم نتیجه رو ببین و هم در قرعه کشی شرکت کن!

تست سریال فرندز: کدوم شخصیت سریال فرندز هستی؟
%%personality%%

نتیجه تست را به اشتراک بگذار



42 دیدگاه

نظر بده
  1. دارم میگم نمیخوام طرفم دلخور شه میگه تو فیبی‌ای مهم نیست برات بقیه چی فکر میکنن در بارت?

    • شخصیت من هم مانیکا شد ولی فکرشو نمیکردم وهمیشه خودمو با چندلر و جویی میسنجیدم از بی اعتماد به نفس بودن چندلر در ارتباط با طرف مقابل و خیلی باهوش نبودن مثل جویی .ولی در کل راضی ام که شخصیتم مانیکا شد.

  2. من همیشه شخصیت خودم رو با “راس” شبیه میدونستم و الان که تو تست شرکت کردم، نتیجه شد: “راس”. هرچند مدتیه که سعی میکنم به بامزگی “چندلر” باشم ولی شوخیام فقط برای افراد باهوش بامزه هستن

  3. عالیییییی بوووود یعنییی…هم نتیجه درمورد خودم کاملا درست بود و هم شخصیتم همونی بود طرفدارشم ،راس..

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

  2. مطلب مرتبط:

  3. مطلب مرتبط:

  4. مطلب مرتبط:

  5. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.