in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

چند تا از این بهترین برند های لباس زنانه رو می شناسی؟

chand ta az in behtarin brand haye lebase zanane ro mishnasi?

در این دنیای مدرن که دوست داریم همه چیزمون کامل و شیک باشه، انتخاب لباس یک مسئله چالش برانگیزه. همه ی ما دوست داریم لباسی بپوشیم که بسیار شیک و زیبا و بر اساس آخرین مد دنیا تولید شده باشه و بتونه روی شخصیت و اعتماد به نفس ما تاثیر بذاره.، تو این مطلب می خوام بهترین برند های لباس زنانه رو به شما خانمای شیک پوش نت نظری معرفی کنم. بهترین برند های لباس زنانه رو می شناسین؟همونطور که اطلاع دارید این روزها شناخت بهترین برند های لباس زنانه برای هر خانمی یک ضرورت محسوب میشه. چون تو این دوره مردم فقط بخاطر پوشوندن بدن نیست که لباسشون رو انتخاب می کند، بلکه نوع لباس ما نشون دهنده شخصیت ماست، پس با اطلاع از بهترین برند های لباس زنانه سعی کنید همیشه زیباترین و مناسب ترین لباس ها رو انتخاب کنید.

لیست بصورت تاپ 10 نوشته شده، پس برای دیدن بهترین برند لباس مطلب رو تا شماره 1 دنبال کن.

معرفی 10 مورد از بهترین برند های لباس زنانه

10 – آرمانی (Armani) از شیک ترین برند های مد بانوان

معرفی برند آرمانی یا جورجیو آرمانی

آرمانی یکی از اون برند های معروفه که هیچ نیازی به معرفی نداره. این خانه مد ایتالیایی در سال 1975 توسط جورجیو آرمانی (Giorgio Armani) و سرجیو گالئوتی (Sergio Galeotti) تاسیس شد و تبدیل به یکی از مشهور ترین برند های لباس شد. آرمانی در زمینه لباس، جواهرات، کالاهای لوکس، طراحی داخلی، عطر، لوازم آرایشی، عینک آفتابی و… تخصص داره. این شرکت در حال حاضر در سراسر دنیا بیش از 30 نمایندگی داره.

9 – هرمس (Hermès) برند پیشرو در صنعت مد زنانه

چقدر برند هرمس یا ارمس رو میشناسی؟

هرمس یا اِرمس یک شرکت فرانسویه که با تولید لباس و محصولات با کیفیت و لوکس جایگاه ویژه ای در صنعت مد داره. این شرکت که در سال 1837 توسط تیفانی هرمس (Thierry Hermès) در پاریس تاسیس شده یکی از قدیمی ترین برند های لباس محسوب میشه. تخصص برند هرمس در تولید لباس، اکسسوری، عطر، کالاهای چرمی، کالاهای لوکس و… ست. درسته که هرمس یک برند قدیمیه ولی با اینحال یکی از بهترین و با کیفیت ترین برند ها در عرصه پوشاک و مد زنانه ست.

8 – ورساچه (Versace) برند شیک اروپایی

معرفی محصولات لوکس برند ورساچه

ورساچه یک برند ایتالیایی خیلی معروف و محبوبه. این شرکت با بکار گیری طراحان مد ماهر و خبره تونسته هزاران طراحی منحصر بفرد به مشتری هاش در سراسر دنیا ارائه بده. شرکت ورساچه در سال 1987 توسط جیانی ورساچه (Gianni Versace) تاسیس شد. این برند در زمینه تولید لباس های لوکس و اکسسوری های خاص تخصص داره. از دیگر محصولات شرکت ورساچه میشه به کیف، کفش، جواهرات، عطر و… اشاره کرد.

7 – دیور (Dior) برند محبوب سلبرتی ها

معرفی برند دیور لوکس ترین برند صنعت مد

کریستین دیور اس. آ (Christian Dior S.A) که اختصاراً به دیور معروفه یک برند لوکس فرانسویه که در عرصه تولید لباس و کالاهای لوکس فعالیت می کنه. این شرکت در سال 1946 توسط طراح مد خلاقی به نام کریستین دیور تاسیس شد. در حال حاضر شرکت دیور توسط برنار آرنو (Bernard Arnault) کار آفرین فرانسوی که قبلاً هدایت شرکت لویی ویتون را بعهده داشت، اداره میشه. برند دیور در زمینه تولید کالاهای چرمی، لباس، کفش، اکسسوری، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی و… فعالیت می کنه. محصولات دیور همیشه با سبک منحصر بفرد و رنگ های زیبا و جذابی تولید میشن. مطمئناً شرکت دیور تونسته اعتماد مشتری هاش رو در سراسر دنیا جلب کنه.

6 – شنل (Chanel) طراحی خلاقانه مد زنانه

برند شنل محبوب ترین برند مد زنانه

برند شنل در دنیای مد نیاز به هیچ گونه معرفی نداره. شنل یکی از شناخته شده ترین برند ها در صنعت مده که لباس هایی خیره کننده و خاص به مشتری ها ارائه میده. این برند در سال 1909 توسط کوکو شنل (Coco Chanel) تاسیس شد و به نام شنل معروف شد. شنل یک خانه مد و شرکت کالای لوکس فرانسویه که بطور تخصصی در زمینه های لباس و مد زنانه، اکسسوری، جواهرات، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی و کالاهای لوکس فعالیت می کنه. کوکو شنل یک طراح مد خلاق و فوق العاده بود که این برند رو برای ارائه شیک ترین لباس ها برای زنان و مردان تاسیس کرد. این روزها شرکت شنل توسط کارل لاگرفلد که یکی از طراحان مد برجسته در دنیاست اداره میشه. 

5 – دولچه و گابانا یا دی اند جی (Dolce and Gabbana – D&G) محبوب ترین برند اروپایی در ایران

برند دولچه و گابانا یا دی ان جی رو میشناسی؟

این هم یکی دیگه از برند های فوق العاده ایتالیاییه. دولچه و گابانا یک خانه مد لوکس ایتالیاییه که در سال 1985 توسط دومنیکو دولچه (Domencio Dolce) و استفانو گابانا (Stefano Gabbana) تاسیس شد. این برند بخاطر لباس های با کیفیت و زیبا و محصولات لوکسش شهرت داره. این برند یکی از لوکس ترین برند های لباسه که به واسطه اصالت سبک آمیخته با دوخت منحصر بفرد و خلاقانه خودش رو از سایر برند ها متمایز کرده.

در دنیای امروز که رقابت در صنعت مد و لباس بسیار بالاست، برند دولچه و گابانا تونسته با ارائه ی لباس های چشمگیر و جذاب، اکسسوری، جواهرات، کفش و… به مشتری ها محبوبیت خاصی بین اونا بدست بیاره، تا جایی که این برند یکی از برند های مورد علاقه سلبرتی ها در تمام دنیا شناخته شده.

4 – بربری (Burberry) برند چهارخانه محبوب همه

برند بربری یکی از لوکس ترین برند های دنیا

بربری در سال 1856 در بیسینگ استوک انگلیس توسط توماس بربری تاسیس شد. برند بربری یکی از لوکس ترین برند های دنیا در صنعت لباسه و محصولات مقرون به صرفه ای ارائه میده. این برند در زمینه لباس، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک آفتابی، اکسسوری، جواهرات، کیف، کفش و… فعالیت می کنه. امروزه برند بربری در سراسر اروپا، آمریکا و آسیا نمایندگی داره. این شرکت تونسته گواهی نامه سلطنتی در عرصه لباس رو از پرنس چارلز و ملکه الیزابت دوم بدست بیاره.

3 – لویی ویتون (Louis Vuitton) برند باکیفیت فرانسوی

معرفی برند لویی ویتون

برند لویی ویتون مالتیر که معمولاً فقط لویی ویتون یا به اختصار اِل وی (LV) خونده میشه، یک برند مشهور فرانسویه. لویی ویتون سالهاست که بین مردم هم معنی با مده. این شرکت در عرصه مد از نظر سلبریتی های محبوبی مثل مایکل فلپس (شناگر آمریکایی)، آنجلینا جولی، سارا جسیکا پارکر، کیم کارداشیان، لیدی گاگا و… در اولویت قرار داره. این روزها برند لویی ویتون خودش رو بعنوان یکی از لوکس ترین برند ها در عرصه لباس مطرح کرده. این برند محبوبیتش رو مدیون تولید کالاهای شیک و با کیفیتی نظیر لباس، محصولات چرمی (کیف، کفش، چمدان)، عطر، جواهرات، عینک آفتابی، اکسسوری و… ست.

شرکت لویی ویتون در سال 1852 توسط لویی ویتون مالتیر که یک طراح و کارآفرین فرانسوی بود تاسیس شد و از سال 1854 شروع به کار کرد و تبدیل به یکی از معروف ترین برند ها شد که بر عرصه مد تسلط کامل داره.

2 – گوچی (Gucci) برند ایتالیایی معتبر

برند گوچی یکی از بهترین برند های لباس زنانه

گوچی هم یکی از برند های شناخته شده ایتالیایی در زمینه مد و کالاهای چرمیه. این برند بیشتر از 1000 فروشگاه در سرتاسر دنیا داره و برند بزرگ و قابل اعتمادی در عرصه مد و لباس محسوب میشه. کمپانی گوچی در سال 1920 توسط گوچیانو گوچی (Guccio Gucci) که طراح لباس بود، در فلورانس ایتالیا تاسیس شد. اولین فروشگاه این شرکت در سال 1921 افتتاح شد. برند گوچی محصولات چرمی با کیفیت، لباس، ساعت، جواهرات، کفش و… ارائه میده. این برند در زمینه های عطر، کفش، لباس و اکسسوری تخصص ویژه ای داره. آلدو گوچی (Aldo Gucci) پسر ارشد گوچیانو گوچی از سال 1940 مدیریت برند گوچی رو بعهده گرفت و در سال 1994 طراح با استعداد و درخشان تام فورد، گوچی رو در مسیر جدیدی از موفیقت قرار داد.

1 – پرادا (Prada) مارک نامبر وان در لیست بهترین برند های لباس زنانه

برند پرادا یکی از بهترین برند های لباس زنانه

برند محبوب پرادا در لیست بهترین برند های لباس زنانه نامبر وان شناخته شد. پرادا یکی از برند های برجسته ایتالیایی در زمینه ی تولید کالاهای لوکس زنانه و مردانه ست. این برند در سال 1913 توسط ماریو پرادا تاسیس شد، تخصص برند پرادا در زمینه های اکسسوری، لباس، بیکینی، کفش، جواهرات، عطر، انواع گیره ها و تل مو، چمدان، کیف دستی و… ست. در حال حاضر این شرکت توسط موچیا پرادا (Miuccia Prada) اداره میشه که یک طراح مد ایتالیایی و کوچکترین نوه ی ماریو پراداست. شرکت پرادا همیشه در زمینه صنعت مد زنان پیشتاز بوده و بین خانمها محبوبیت زیادی داره.

بدون شک این 10 برندی که نام بردم از بهترین برند های لباس زنانه در سراسر دنیا هستند و برند هایی هستند که سلبرتی های هالیوود با افتخار ازشون استفاده می کنند. شما هم سعی کنید همیشه در کنار لباس های زیبا و شیک از بهترین برند های لوازم آرایشی و بهترین و شامه نواز ترین عطر ها استفاده کنید. راستی این برند ها رو دوست دارین؟ دوست دارین محصولات این شرکت ها رو تن کنین؟ نظرتون رو درباره این برند ها برام بنویسین.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.