in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین بازار گل و گیاه تهران کجاست؟

behtarin bazar gol va giyahe Tehran kojast?

یکی از مهم ترین موارد ضروری برای هر خانه و مخصوصا آپارتمانی، وجود گل و گیاه است! امروزه با توجه به آب و هوای آلوده شهرهای بزرگ، که گاهی حتی نفس کشیدن در آن مشکل است، استفاده از گیاهان و گل های زیبا می تواند انتخاب مناسبی برای تجدید هوای داخل خانه باشد. بنابراین آشنایی با بهترین بازار گل و گیاه تهران می تواند در تهیه گل و گیاه زیبا، به شما کمک کند. علاوه بر آن، لازم است که گل و گیاه مورد نیاز خود را، از بهترین بازار گل و گیاه تهران تهیه کنید؛ تا بتوان آن ها را به قیمت بازار خریداری کنید. در این مطلب لیستی از بهترین بازار گل و گیاه تهران را به شما معرفی می کنیم.

بهترین بازار گل و گیاه تهران کجاست؟

۱ – بازار گل و گیاه شهید فکوری، یکی از بهترین بازارهای گل و گیاه در تهران

بازار گل و گیاه شهید فکوری بهترین بازار گل و گیاه تهران

بعد از عبور از میدان آزادی و در ابتدای جاده مخصوص کرج، با بازار گل و گیاه شهید فکوری مواجه خواهید شد. اگرچه این بازار معروفیت آنچنانی ندارد؛ اما به خاطر موقعیت مکانی و قیمت های مناسب گل و گیاه، از بهترین بازارهای تهران به حساب می آید. در این مجموعه می توانید از تماشای تنوع بسیار بالای گل و گیاه لذت ببرید.

  • آدرس: ابتدای جاده مخصوص کرج

۲ – بازار گل غرب تهران

بازار گل غرب تهران از بهترین بازار گل و گیاه تهران

بسیاری از ساکنین منطقه غرب تهران، از عدم دسترسی به بازارهای گل و گیاه گلایه دارند. در حالی که بازار گل غرب تهران بهترین گزینه برای انتخاب گل های زیبا و گیاهان با طراوت است. در این بازار زیبا می توان، گونه های مختلفی از گل های آپارتمانی را با قیمت مناسب بخرید.

  • آدرس: انتهای اتوبان ستاری شمالی، دومین خروجی دوربرگردان، جنب پمپ بنزین آبشناسان

۳ – بازار گل محلاتی، از بهترین بازار های گل و گیاه تهران

بازار گل محلاتی از بهترین بازار گل و گیاه تهران

به جرات می توان گفت که این بازار از بهترین بازارهای گل و گیاه تهران است که در آن گونه های رنگارنگی از گل های آپارتمانی یافت می شود. روزانه حدود ۱٫۵ میلیون گل و گیاه در این بازار بزرگ، به علاقمندان گل و گیاه عرضه می شود و تقریبا همیشه هم شلوغ است. در آهنی بزرگ این بازار، از ساعت ۵ صبح به روی مشتریان باز شده و تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد. پیدا کردن ساعت خلوتی در این بازار، تقریبا غیرممکن است و از سر و صدای خیلی زیاد آن سردرد خواهید گرفت!

در این بازار انواع گل و گیاه طبیعی و مصنوعی، انواع کود، گلدان و … وجود دارد. اگر دوست دارید گل و گیاه تازه و خاص بخرید، بایستی صبح زود در این بازار حضور داشته باشید؛ چون گل های این مجموعه به سرعت به فروش می رسد و ممکن است که در ساعات اولیه روز تمام شوند!

  • آدرس: بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده، بازار گل شهید محلاتی

۴ – بازار گل امام رضا

بازار گل امام رضا از بهترین بازار گل و گیاه تهران

بازار گل امام رضا به خاطر قرار گرفتن در جاده خاوران، به بازار گل خاوران معروف شده است. سازه  ها و مغازه های این بازار را با مصالح بی کیفیت و موقتی ساخته اند و همین موضوع ظاهر آن را زشت کرده است. اما تنوع گل و گیاه در بازار امام رضا به قدری است که ظاهر مغازه به چشم نمی آید. این بازار تقریبا معروف ترین و بهترین بازار گل تهران است و حتی اگر به گل و گیاه علاقه ای نداشته باشید، با تماشای این همه تنوع، ممکن است هوس خرید گل به سرتان بزند.

  • آدرس: اتوبان امام رضا (ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران

۵ – بازار گل بهشت زهرا، بهترین بازار گل و گیاه تهران

بازار گل بهشت زهرا از بهترین بازار گل و گیاه تهران

عبارت «بهشت زهرا» در تهران، شما را به یاد عزیزانی می اندازد که روزگاری در کنار شما حضور داشتند و الان در این منطقه از شهر به خاک سپرده شده اند. بازار گل بهشت زهرا تهران، در این منطقه از شهر قرار گرفته و اکثر مشتریان آن، افرادی هستند که برای عزیزان از دست رفته خود گل می خرند. این بازار در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ است و اکثر گل های آن مناسب مراسم سوگواری و تسلیت هستند.

  • آدرس: ابتدای اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد

در این مطلب بهترین بازار گل و گیاه تهران را به شما معرفی کردیم؛ تا در صورت نیاز به خرید گل، به راحتی بتوانید آدرس این گل فروش های بزرگ را پیدا کنید. اگر تجربه حضور در بازارهای موجود در این لیست و یا دیگر بازارهای گل و گیاه تهران را دارید، لطفا دیدگاه خود را درباره این اماکن با ما در میان بگذارید.

2 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط:

    2. مطلب مرتبط:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: احسان کرمی

    احسان کرمی هستم. عاشق تکنولوژی و برنامه نویسی مخصوصا اندروید. به نوشتن مطلب های جالب و اخبار تکنولوژی علاقه شدیدی دارم. خوشحال می شم نظرتو رو درباره پست هام بشنوم.