in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه

5 ویژگی افراد موفق

5 Vijegie afrade movafagh

همه ما دوست داریم موفق بشیم اما نمی‌دونیم چطور و از کجا شروع کنیم. برای موفق شدن اول باید بدونیم ویژگی افراد موفق چیه، بعد بتونیم زندگیمون رو طوری برنامه‌ریزی کنیم که ما هم بتونیم به روش خودمون موفق بشیم. تو اینترنت مطالب زیادی در مورد  ویژگی افراد موفق نوشته شده که معمولا خلاصه میشه به تعیین هدف، زمانبندی، اولویت گذاری، برنامه ریزی، تلاش و پشتکار و استفاده از منابع درست. اما تو نت نظر ما میخوایم به شما چند تا ویژگی افراد موفق رو بگیم که تابحال جای دیگه‌ای مطرح نشدن، پس با ما همراه باشین تا تو همین مطلب رازهای نگفته راه موفقیت رو بهتون یاد بدیم.

ویژگی افراد موفق

در نت نظر بخوان: تست هوش: چقدر به جزییات دقت می کنی؟

پنج ویژگی افراد موفق که تابحال نشنیده بودین:

1- افراد موفق از هر چیزی که اطرافشون اتفاق می افته، یک چیز جدید یاد می گیرن. لازم نیست حتما موضوع آموزشی باشه، آدمهای موفق از اتفاقات کوچیک مثل صحبتهای همکاران، یه جروبحث تو خیابون، یه فیلم رمانتیک، یه کتاب قدیمی یا حتی یه غذای خوب هم چیز جدیدی یاد میگیرن و به موقع مناسبش استفاده میکنن.

2- در مورد موضوعات احساسی، با احساسشون تصمیم میگیرن و در مورد موضوعات منطقی با منطق. نکته مهم اینه که در لحظه میتونن تشخیص بدن که تو هر موقعیتی چه موضوعی ماهیت احساسی داره و چه موضوعی ماهیت منطقی، چون گاهی این دو موضوع اونقدر بهم شبیه و نزدیکه که تشخیصش خیلی سخته اما آدمای موفق با تشخیص این دو موضوع، همیشه تصمیمای درست میگیرن.

3- آدمهای موفق اشتباه میکنن اما هیچوقت یک اشتباه رو دوبار تکرار نمی کنن. این یعنی همیشه از اشتباه قبلی درس میگیرن و اون کار رو به یه روش دیگه انجام میدن. اما هیچوقت حتی چند سال بعد هم دوباره اشتباهی که تجربه کردن رو تکرار نمی کنن.

4- همه مون از قدیم شنیدیم که میگن حرف مرد یکیه. اما بذارین براتون روشن کنم که تو دنیای انسانهای موفق، حرف مرد یکی نیست بلکه این حرف مرد احمقه که یکیه! ویژگی افراد موفق اینه که همیشه شرایط رو می‌سنجن و با توجه به تغییر شرایط، روش و رویکردهای خودشون رو عوض میکنن و کورکورانه و سختگیرانه به یه عقیده نمی‌چسبن چون دنیا در حال تغییره و یه انسان موفق با تغییر پیش میره و شرایط رو به نفع خودش عوض میکنه.

5- یه انسان موفق، مسئولیت تصمیمای خودش رو می‌پذیره، هیچوقت تقصیر رو گردن کس دیگه ای نمیندازه و برای شکستش دنبال دلیل و بهانه نمی‌گرده. علت رو پیدا می‌کنه و اگه اشتباه از خودش باشه مسئولیتش رو می‌پذیره و بجای تمرکز کردن روی مشکل و خسارتهایی که بخاطر اون بوجود اومده، دنبال راه حل برای رفع مشکل می‌گرده.

ویژگی افراد موفق

با آرزوی موفقیت‌های بزرگ برای شما عزیزان و طی کردن پله‌های ترقی بسرعت، خوشحال میشیم اگه تجربیات و نکات جالب دیگه‌ای که شما در مورد موفقیت میدونین رو با ما درمیون بذارین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده. س

آزاده هستم. عاشق موضوعات سرگرم کننده و جدید. اگه به مطلب خاصی علاقه دارین، میتونین به من بگین تا براتون در موردش تحقیق کنم و یه پست جذاب و جالب بنویسم.