in

بی نظیربی نظیر بامزهبامزه افتضاحافتضاح ضعیفضعیف

لیست 10 تا از بهترین کافی شاپ های رشت

liste 10 ta az behtarin coffeeshop haye rasht

این پست رو مخصوص دختر پسرای خوش تیپ رشتی می نویسم. دوستای خوب رشتی، شما بهترین کافی شاپ های رشت رو می شناسین؟ واسه قرار هاتون کدوم کافی شاپ ها رو انتخاب می کنین؟ این لیست بصورت تاپ 10 نوشته شده پس اگه می خوای بهترین کافی شاپ های رشت رو بشناسی و آدرسشون رو بدونی این مطلب رو تا آخر بخون. امروز میخوایم با هم به بهترین کافی شاپ های رشت سر بزنیم و ببینیم اگه بخوایم یه عصر خوب و دلچسب رو به همراه دوستامون بگذرونیم باید کجا بریم.

معرفی 10 مورد از بهترین کافی شاپ های رشت

10 – کافه کمپ با بهترین کیک ها و شیرینی های خونگی

کافه کمپ یکی از بهترین کافه های رشت

آدرس : گلسار، بلوار دیلمان، بعد از چهار راه بهشتی، نبش آذر اندامی، ساختمان وندا، طبقه اول

کافه کمپ صبح ها از ساعت 10 بازه و صبحانه سرو می کنه. این کافه هم مثل بقیه کافی شاپ های این لیست فضای شیک و مدرنی داره و با خوراکی های با کیفیت و خوشمزه ش تونسته مشتری های ثابت زیادی بدست بیاره. فضای کافه برای مهمونی های خصوصی هم مناسبه. این کافه کیک و شیرینی خونگی سفارشی هم برای مشتری ها تهیه می کنه. کافه کمپ هر شب (حتی جمعه ها) تا ساعت 12 به مشتری ها سرویس میده.

9 – کافه ری را دنج ترین کافه رشت

کافه ری را از بهترین کافی شاپ های رشت

آدرس : گلسار، بلوار گیلان

بهترین کافی شاپ برای دور همی های دوستانه کافه ری را ست. محیط کافه خیلی دنج و آرامش بخشه. کافه دار ها رفتار خیلی صمیمی و دوستانه ای با مشتری هاشون دارن، و جوری باهاتون رفتار می کنن انگار سالهاست می شناسنتون. کافه ری را صبحانه هم سرو می کنه و می تونی صبح ها با رفتن به این کافه آروم و شیک روز پر نشاطی رو آغاز کنی. تو کافه ری را حتماً فهوه فرانسه، انواع اسموتی و کیک شکلاتیش رو امتحان کنید.

8 – کافه دیروز امروز کافی شاپ نوستالوژیک

کافه دیروز امروز از بهترین کافی شاپ های رشت

آدرس : گلسار، خیابان 98

کافه دیروز امروز یه کافه دنج و نوستالوژیکه که حس و حال خوبی به آدم میده. دکوراسیون چوبی کافه بسیار آرامش بخشه و میز و صندلی های چوبی زیباش شما رو به روزهای قدیم میبره. چیز جالبی که دیروز امروز رو از بقیه کافی شاپ ها متمایز می کنه، کتابخونه زیبای کافه ست. مهم نیست چقدر حالت گرفته ست و دپرسی، با مراجعه به کافه دیروز امروز و خوردن کیک و چای خوشمزه ش مطمئن باش هرچی ناراحتی داری رو فراموش می کنی.

منوی دیروز امروز مثل بقیه کافی شاپ ها چاپی نیست، بلکه با گچ روی تخت سیاه کافه موارد منو رو نوشتن که خیلی ایده قشنگیه.

7 – کافی شاپ بابک قدیمی ترین کافی شاپ رشت

کافی شاپ بابک یکی از بهترین کافی شاپ های رشت

آدرس : گلسار، بین خیابان 100 و 102

کافی شاپ بابک یکی از قدیمی ترین کافی شاپ های رشته و خیلی ساله که به مشتری ها سرویس میده. تو کافی شاپ بابک همه چیز بهترینه، از دکوراسیون کافه گرفته تا کیفیت محصولات و سرویس دهی به مشتری. این کافی شاپ بستنی های فوق العاده خوشمزه ای داره که طرفدارای زیادی داره. کافی شاپ بابک بستنی هاش رو خودش تولید می کنه و شرکتی نیست.

پرطرفدارترین خوراکی های بابک رو حتماً امتحان کنید : هات چاکلت، کافه گلاسه، شکلات گلاسه، اسپلیت موز، کرم کارامل و انواع میلک شیک.

6 – امیر چاکلت منظریه بهترین فراپوچینو در رشت رو درست می کنه

کافه امیر چاکلت یکی از بهترین کافه های رشت

آدرس : منظریه، بعد از هتل کادوس، کوچه مروارید

امیر چاکلت یا امیر شکلات تو رشت 3 تا شعبه داره یکی تو گلسار، یکی تو بلوار گیلان و یکی هم تو منظریه، ولی این شعبه منظریه ش از بقیه بهتره. فضای کافی شاپ خیلی بزرگ و قشنگه و برای گرفتن جشن تولد و… مناسبه. امیر چاکلت مشتری های زیادی داره و پاتوق خیلی از جووناست. رفتار پرسنل با مشتری ها خیلی خوب و دوستانه ست و سرویس دهی خوب و کیفیت عالی محصولات باعث شده روز به روز مشتری های امیر چاکلت بیشتر بشه.

میلک شیک ها و کریپسی شیک ها، فراپوچینو، وافل مخصوص، رد ولوت، تیرامیسو و کیک شکلاتی این کافی شاپ از اون چیزای خوشمزه هستن که باعث میشن حداقل هفته ای یه بار به این کافی شاپ سر بزنید.

5 – کافی شاپ ایمو بهترین پاتوق جوونای رشت

کافه ایمو یکی از بهترین کافه های رشت

آدرس : گلسار، بلوار گیلان، نبش خیابان 192

این کافی شاپ هم 3 تا شعبه داره، شعبه های دیگرش در گلسار و گلباغ نماز قرار دارن. این کافی شاپ هم یه پاتوق خیلی خوب و شیک واسه وقت گذرونی محسوب میشه، خیلی شیک و قشنگه و کلی مشتری ثابت داره. صبح ها می تونید برای صرف صبحانه به کافه ایمو مراجعه کنید و با خوراکی های خوشمزه و خوشگلش روزتون رو آغاز کنید. راستی تو کافه ایمو یه تخته سیاه هست که می تونید تا وقتی سفارشتون آماده بشه روش نقاشی بکشین و خودتونو سرگرم کنین.

4 – کافه چتر بهترین محل برای گرفتن ساگردها

کافه چتر یکی از بهترین کافه های رشت

آدرس : بیستون، بعد از باشگاه طلایی، بن بست بهار

کافه چتر یه کافی شاپه شیک و مدرنه که بخاطر طراحی های بی نظیر خوراکی هاش شهرت زیادی داره. تو این کافی شاپ جشن تولد و سالگرد زیاد گرفته میشه. از همه نظر کافی شاپ جوون پسندیه و رفتار پرسنل با مشتری ها خیلی دوستانه و صمیمیه. اگه از اونایی هستین که از سفارشاشون عکس می گیرن و میذارن اینستاگرام حتماً به کافه چتر سر بزنید و از خوراکی های خوشمزه ش با دیزاین هنری بی نظیرش عکس بگیرید.

3 – کافه ملو مدرن ترین کافی شاپ رشت

کافه ملو یکی از بهترین کافه های رشت

آدرس : منظریه، جنب رستوران گارمون

مطمئناً اگه یه بار به کافه ملو سر بزنین مشتری همیشگیش می شین. کافی شاپ ملو یه کافه شیک و مدرن در خیابون منظریه ست که دکوراسیون بسیار زیبایی داره. محیط کافه بسیار آروم و رمانتیکه و برای قرار های عاشقانه پیشنهاد میشه. خوراکی های کافه ملو یکی از یکی خوشگلتر و خوشمزه تر هستن، کافه دار ها جوری خوراکی ها رو دیزاین می کنن انگار یه اثر هنری هستند. خودتون کافه ملو رو امتحان کنین تا متوجه منظورم بشید.

سان شاین و کیک بستنی ملو از پر طرفدارترین محصولات این کافی شاپه، حتماً امتحانشون کنید.

2 – کافی شاپ سیب خلاق در دیزاین دسرها

کافی شاپ سیب یکی از بهترین کافی شاپ های رشت

آدرس : خیابان معلم، روبروی استانداری

اگه می خوای تو یه فضای دنج و شیک چیزی بخوری که سورپرایزت می کنه بهت کافی شاپ سیب رو پیشنهاد میدم. فضای کافی شاپ سیب از بوی خوب قهوه پر شده که حس آرامش به آدم میده. کافه دار ها 2 جوون خوش برخورد هستن که با ارائه خوراکی های خلاقانه و با کیفیت به مشتری ها تونستن کاری کنن که کافی شاپ سیب جزء بهترین کافی شاپ های رشت به حساب بیاد. این کافی شاپ توی منوش نوشیدنی سورپرایز داره که با سفارش دادنش واقعاً از چیزی که براتون میارن سورپرایز میشی، حتماً نوشیدنی سوپرایز کافه سیب رو سفارش بده.

تو کافی شاپ سیب می تونی چیزای خوشمزه زیادی سفارش بدی، ولی اینایی که میگم جزء پرطرفدارترین و خوشمزه ترین خوراکی های این کافی شاپ هستند :

پشملبا، بستنی مخصوص، شکلات گلاسه، معجون، نوشیدنی سورپرایز، انواع قهوه و انواع میلک شیک

1 – کافی شاپ پاییز مرتفع ترین کافی شاپ رشت

کافی شاپ پاییز یکی از بهترین کافی شاپ های رشت

آدرس : گلسار، صابرین، مرکز خرید ایرانیان، طبقه 11

خب می رسیم به نامبر وان لیست بهترین کافی شاپ های رشت . کافی شاپ پاییز که در طبقه یازدهم مرکز خرید ایرانیان قرار داره، چشم اندازی زیبا و بی نظیر از شهر باران زیبا در اختیار مشتری هاش قرار میده .این کافی شاپ صبح ها از ساعت 10:30 تا 1 و عصر ها از ساعت 4 تا 11 شب بازه. کافی شاپ پاییز برای انواع قرار های دوستانه، عاشقانه و برگزاری جشن تولد و سالگرد های خصوصی مناسبه. دکوراسیون چوبی کافی شاپ پاییز حس و حال خوبی به مشتری ها القا می کنه و رفتار دوستانه پرسنل به همراه کیفیت بی نظیر خوراکی ها باعث میشه مشتری همیشگی کافی شاپ پاییز که یکی از بهترین کافی شاپ های شهر رشت هست باشید.

اگه به کافی شاپ پاییز رفتین حتماً چیز کیک نوتلا، پنکیک توت فرنگی، چیز کیک انار، کیک شکلاتی، وافل و انواع قهوه هاش رو حتماً امتحان کنید.

خب اینم از لیست بهترین کافی شاپ های رشت که براتون تهیه کردم. شما مشتری کدوم یکی از این کافی شاپ ها هستین و چه تجربه ای از بودن در اونجا دارید؟ محصولات و خدماتشون رو تایید می کنید؟ نظرتون رو برام بنویسین.

 

3 دیدگاه

نظر بده
    • سلام دوست عزیز
      به جای این مدل دیدگاه می تونید به ما و دوستان خودتون کافی شاپ های خوب را معرفی کنید

مطلب های مرتبط

  1. مطلب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.