in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

لیست 10 تا از بهترین رستوران های رشت

liste 10 ta az behtarin resturan haye rasht

بی شک شهر زیبای رشت از نظر طبخ و نوع غذا از خوش خوراک ترین شهرهای ایران به حساب میاد. شده در سفر به رشت برای خوردن یک غذای خوشمزه دنبال بهترین رستوران های رشت بگردی؟ من اینجا بهترین رستوران های رشت رو بهتون معرفی می کنم و آدرسشون رو در اختیارتون می ذارم. پس بیاین با هم به بهترین رستوران های رشت سر بزنیم و ببینیم چی باعث شده که این رستوران ها از تمام ایران مشتری داشته باشن.

10 تا از بهترین رستوران های رشت که حتماً باید غذاشونو امتحان کنی

10 – رستوران ترنگ طلایی با خوشمزه ترین مخلفات شمالی

بهترین کباب ها رو در رستوران ترنگ طلایی بخور

آدرس : پل انتظام، کیلومتر 10 جاده جیرده، آقا سید شریف

رستوران ترنگ طلایی از بهترین رستوران های محلی رشته. این رستوران خیلی رستوران ساده ایه، یعنی خیلی شیک و مجلل نیست ولی می تونین بهترین غذای شمالی رو تو رستوران ترنگ طلایی میل کنید. علاوه بر غذای خوشمزه و با کیفیت، این رستوران مخلفات خیلی خوشمزه و متنوعی همراه غذا سرو می کنه. ماست محلی و زیتون پرورده ش عالیه و مزه ای داره که فراموش شدنی نیست. قبلاً ترنگ طلایی فقط کته کباب سرو می کرد ولی الان انواع کباب ها رو برای مشتری هاش تدارک می بینه. بهترین غذاهای ترنگ طلایی پلو کباب محلی، چلو کباب شیشلیک و جوجه کبابه.

9 – رستوران اردشیر با شیشلیک های خوشمزه

بهترین چلوکباب رو در رستوران اردشیر رشت میل کنید

آدرس : خیابان فلسطین

رستوران اردشیر هم از چلو کبابی های قدیم رشته با کلی سابقه درخشان و مشتری ثابت. فضای رستوران معمولیه ولی کیفیت غذاهاش عالیه. رفتار پرسنل خیلی صمیمانه و مودبانه ست. رستوران اردشیر از نظر مخلفات چیزی کم نمیذاره و هر چی که فکرشو کنید سر میزتون میاره. بهترین غذاهایی که میتونین تو رستوران اردشیر سفارش بدین پلو کباب محلی، پلو کباب ترش، ماهی سفید و شیشلیک هستند.

8 – رستوران پیچ خوشمزه ترین استیک رو در رشت میپزه

رستوران پیچ رشت یه رستوران شیک و مدرن با غذاهای فرنگی

آدرس : جاده انزلی، انتهای کمربندی خمام

یه رستوران شیک و مدرن و زیبا که منوی متنوعی داره. تو رستوران پیچ از سوشی گرفته تا استیک و غذای محلی همه چیز با کیفیت عالی براتون فراهمه. پیچ دکوراسیون و دیزاین قشنگی داره، از همه مهمتر اینکه رستوران پیچ پارکینگ داره و از بابت جای پارک و این مسائل نگرانی نخواهید داشت. استیک ها و کباب های خوشمزه ای رو می تونین تو رستوران پیچ میل کنین.

7 – رستوران سینی پر گیلانیان بهترین بوفه در رشت

رستوران سینی پر گیلانیان بهترین رستوران رشت

آدرس : کوچصفهان، کمربندی کوچصفهان

رستوران سینی پر یک مجتمع غذایی بزرگ با فضای سبز و آلاچیق هایی قشنگ و رویاییه. این رستوران چند کیلومتر از رشت فاصله داره ولی اون غذاهای خوشمزه ش ارزش این راه رو داره. این رستوران ورودی بوفه داره و حتماً باید مبلغش رو بپردازید ولی در عوضش می تونید از خوراکی های خوشمزه بوفه هر چی خواستین بخورین. تو این رستوران موزیک زنده اجرا میشه و باعث میشه تو آرامش و شادی غذاتونو میل کنید. کباب دوش سینی پر رو حتماً امتحان کنید.

6 – رستوران زعفران با پاستاهای بینظیر

خوشمزه ترین کباب رشت رو رستوران زعفران سرو می کنه

آدرس : بلوار گیلان، خیابان 168

فضای رستوران تقریباً کوچکه ولی خود رستوران بسیار شیک، تمیز و زیباست. رفتار پرنسل و نوع سرویس دهی رستوران زعفران خیلی حرفه ایه. این رستوران هم انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و گیلکی رو سرو می کنه. استیک ها، کباب ها و پاستا های رستوران زعفران نظیر نداره و اگه یه بار امتحان کنید مطمئناً مشتری همیشگی این رستوران میشین، ضمناً خوبه که بعد از صرف یه غذای خوب به بهترین کافی شاپ های رشت هم سری بزنید و یه دسر خوشمزه بخورید.

5 – رستوران محرم از قدیمی ترین رستوران های رشت

رستوران محرم قدیمی ترین رستوران رشت

آدرس : بلوار امام خمینی، روبروی دانشکده دندانپزشکی

رستوران محرم یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های رشت هست. تو رشت یکی از پرطرفدارترین رستوران هاست و همینطور از شهرهای دیگه هم مشتری های زیادی داره. تو این رستوران فقط غذاهای ایرانی یعنی انواع کباب ها و خورشت ها سرو میشه. رستوران محرم از 11 ظهر تا 11 شب به مشتری ها سرویس میده. غذاهای محلی رستوران محرم واقعاً فوق العاده ست، اگه به این رستوران رفتین کوبیده، ماهی سفید و باقلا قاتوق را حتماً میل کنید.

4 – رستوران جهانگیر با بهترین کباب های رشتی

رستوران جهانگیر با خوشمزه ترین غذای شمالی

آدرس : میدان زرجوب

جهانگیر از قدیمی ترین رستوران های رشته و مشتری های زیادی داره. رستوران جهانگیر فضای بزرگی داره و برای انواع مراسم مناسبه. بیرون رستوران هم کیوسک فروش کباب کوبیده داره که همیشه مردم دو پشته واسه کباباش صف بستن. رستوران جهانگیر خوشمزه ترین کباب ها رو سرو می کنه، ضمن اینکه ماهی سفیدش هم حرف نداره.

3 – رستوران مجلل هفت سور خوشمزه ترین غذای ایتالیایی رو سرو میکنه

رستوران هفت سور شیک ترین رستوران رشت

آدرس : گلباغ نماز، روبروی دبیرستان پسرانه شاهد

اگه می خواین برای صرف غذا به یه رستوران شیک و مدرن برید، رستوران هفت سور برای شما پیشنهاد خوبیه. داخل رستوران دیزاین اروپایی داره و بسیار چشم نوازه. نور پردازی و دکوراسیونش خیلی آرامش بخشه. در رستوران هفت سور انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مخصوصاً غذاهای خوشمزه ایتالیایی سرو میشه. استیک های این رستوران فوق العاده خوشمزه و آبداره.

2 – رستوران شور کولی بهترین رستوران شمالی در رشت

رستوران شور کولی یکی از بهترین رستوران های رشت

آدرس : چهار راه گلسار، کوچه 78

اول درباره اسم این رستوران یه توضیحی بهتون بدم، کولی یه مدل ماهیه که یکی از غذاهای مورد علاقه مردم رشته. خانم های کدبانوی رشتی ماهی کولی رو شور می کنن و همراه غذاهای محلی سرخش می کنن و میخورن، به اون ماهی شور میگن “شورِ کولی”. خب دیگه با این توضیحات مشخص شد که شور کولی یک رستوران محلی گیلکیه. محل رستوران یک خونه دوبلکسه که حیاطش گلکاری شده و دیوارهاش کاشی کاریه. رستوران شور کولی هر روز ار ساعت 12 ظهر تا 4 بعد از ظهر ناهار و از ساعت 8 تا 12 شب شام سرو می کنه.

بهترین غذاهای رستوران شور کولی ماهی اوزون برون، کباب ترش، میرزا قاسمی، گمج کباب و شامی رودباری هستند، حتماً امتحانشون کنید.

1 – رستوران رازقی مجلل ترین رستوران رشت

رستوران رازقی یکی از بهترین رستوران های رشت

آدرس : گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان 123

رستوران رازقی یکی از شیک ترین و مجلل ترین رستوران های رشته که فضای خیلی مدرن و زیبایی داره. در رستوران رازقی می تونین بهترین و خوشمزه ترین غذاها رو سفارش بدین، ضمناً اجرای زنده پیانو حین غذا خوردن باعث میشه مشتری دائمی رازقی بشید. در رستوران رازقی انواع غذاهای فرنگی، ایرانی و گیلانی سرو میشه، همچنین می تونین برای صرف صبحانه هم به این رستوران تشریف ببرید و منوی متنوع و خوشمزه ش رو امتحان کنید. پیشنهاد می کنم یه روز ناهار خودتونو مهمون رازقی کنید و پلو کباب محلی، ماهی قزل آلا، ماهی سفید و شیشلیک بره رو حتماً امتحان کنید.

اینم از لیست 10 تا از بهترین رستوران های رشت . تجربه ای از حضور در این رستوران ها دارید؟ اگه رستوران بهتری هم سراغ دارید در قسمت نظرات برام بنویسید.

8 دیدگاه

نظر بده
  1. منهم باگفته آقای بنده خدا موافقم رستوران تورنگ طلایی افتضاحه پول و وقتتونه حروم نکنید.

  2. من بنا به توصیه یکی از دوستان شمالی تابستان 95 به رستوران تورنگ طلایی رفتم برخورد کارکنان افتضاح بود، کیفیت غذا که صفر بود و قیمت هم گران و فضا و زیبایی هم که زیر صفر!!!!

  3. من زیاد رشت میرم مشتری شورکولی و رازقی هستم
    واقعاً رستوران شورکولی تو رشت لنگه نداره، خوشمزه ترین کبابها و غذاهای شمالی رو تو این رستوران خوردم
    حتماً بقیه رو هم امتحان میکنم ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده ملک زاده

آزاده هستم، یکی از بلاگرهای نت نظر. دختری شاد و فعالم و سعی میکنم در لحظه زندگی کنم. عاشق کافه گردی، فیلم و سریال و بازی های کامپیوتری هستم. به محیط زیست علاقه زیادی دارم و حامی پر و پا قرص حیواناتم، خودم هم یه گربه خوشگل و دوست داشتنی و خاص دارم که همه زندگیمه.
اگه دوست داری بیشتر با روحیاتم آشنا بشی می تونی بزنی رو اسمم و تمام مطالبی که نوشتم رو بخونی. اگه موضوع جالبی به ذهنت می رسه باهام در میون بذار تا درباره ش یک پست جالب و جذاب برات بنویسم.