in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح بامزهبامزه ضعیفضعیف

بهترین تالارهای عروسی تهران که این روزها خیلی معروف شدن!

behtarin talarhaye aroosi e tehran ke in roozha kheili maroof shodan

بهترین تالارهای عروسی تهران کدومند؟ برای تالار عروسی چه فکری کردی؟ این کار رو به روزهای آخر انداختن کار درستی نیست. بهتره زودتر یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران رو برای جشن عروسیت انتخاب کنی و از قبل رزرو کنی.اگر هم تا حالا تالار دلخواهت رو پیدا نکردی من کار رو برات ساده کردم بهترین تالارهای عروسی تهران رو می تونی اینجا پیدا کنی.

خاطره انگیزترین شب زندگی در بهترین تالارهای عروسی تهران

شیک ترین و بهترین تالارهای عروسی تهران

باغ تالار پذیرایی آماتیس

آدرس: شهر قدس، بلوار شهید کلهر

آماتیس بهترین تالارهای عروسی تهران

باغ و تالار پذیرایی آماتیس امکانات ویژه ای رو برای عروس و داماد و مهمون ها در نظر گرفته. یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران با ظرفیت سالن 600 نفر هستش که در 2 سالن مجزا از مهمون ها پذیرایی میشه. سفره خانه سنتی و باغ و فضای سبز و گل کاری شده و استخر آماتیس دیدنیه ولی چیزی که خیلی جالبه وجود فضای بازی مخصوص کودکان هستش که جای خوبی برای بازی و سرگرمیه بچه هاست تا جشن به خوبی و خوشی برگزار بشه.

باغ تالار تک درخت

آدرس: آزادگان، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پیامبر

تک درخت تالار عروسی

باغ تالار تک درخت یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران رو داره که امکانات ویژه ای رو برای جشن های عروسی در نظر می گیره.جالب ترین چیز هم پیست رقص ژله ای زیباییه که در ایران تک هستش. باغ زیبایی با ظرفیت 700 نفر برای پذیرایی از مهمون ها می تونه یک شب خاطره انگیز رو به یاد ماندنی تر کنه.سالن هم با ظرفیت 400 نفر و به طرز بسیار مدرنی تزیین شده.آتش بازی ورودی و سفره عقد کنار استخر خیلی دیدنیه.

تالار الماس الوند مرزداران

آدرس: بزرگراه یادگار امام،بعد از پل مرزداران،خروجی خرم رودی،خیابان ابراهیمی

الماس الوند بهترین تالار عروسی تهران

در مرزداران یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران با امکانات بی نظیری وجود داره که باید از نزدیک ببینی. غذاهای عالی و با کیفیت، پذیرایی عالی، قسمت بازی کودکان و خیلی موارد دیگه که شب عروسی رو به شبی استثنایی تبدیل می کنه. اگر دیدی چراغ ها همه با هم خاموش شد فکر نکنی برق رفته نه! موقع ورود عروس و داماد برق ها خاموش و شمع های زیبایی با جلوه بی نظیر روشن میشه!فضای رومانتیکی به جشن میده که نمیشه فراموش کرد.

تالار عروسی باشگاه فرمانیه

آدرس: خیابان شهید لواسانی (فرمانیه) – نرسیده به پاسداران

بهترین تالارهای عروسی تهران در فرمانیه
بهترین تالارهای عروسی تهران در فرمانیه واقع شده که پیشنهاد می کنم خودت برو و از نزدیک امکاناتش رو ببین. دو تالار بسیار باشکوه و فوق العاده مجلل داره که برای برگزاری مراسم عروسی و نامزدی و پذیرایی از مهمون ها خیلی مناسبه.دیزاین شیک و مدرنی رو برای تزیینات در نظر می گیره که مهمون ها رو شگفت زده می کنه.

باغ تالار همتی

آدرس: کیلومتر هشت اتوبان تهران-کرج، ورودی پارک چیتگر و شهرک گلستان

باغ تالار همتی بهترین تالارهای تهران
باغ تالار همتی نزدیک پارک چیتگر هستش و فضای بزرگ و شیکی رو برای پذیرایی از مهمون ها فراهم کرده. کیفیت غذاها و تزیین و پذیرایی هم که دیگه جای خود داره یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران در یک باغ بی نظیر رو نمیشه از دست داد.

بهترین تالارهای عروسی تهران آناهیتا

آدرس:کرج،جاده فردیس ،پارک منظریه، خیایان 16 متری حافظ

بهترین تالارهای عروسی تهران آناهیتا
تالار آناهیتا نزدیک پارک منظریه تهران هستش و از شلوغیه شهر دورتره.پارکینگ اختصاصی و بزرگش خیال مهمون ها رو آسوده می کنه. 2 سالن با ظرفیت 550 نفر با نورپردازی عالی داره.البته استخر بزرگ و 3 تا آبنما و رودخانه مصنوعی! بسیار زیبای اون رو نمیشه دست کم گرفت. ورودی با ال ای دی به طرز زیبایی دیزاین شده.اگر برای انتخاب اتلیه عروس هم  هنوز تصمیم نگرفتی،می تونی با بهترین آتلیه عروس تهران تماس بگیری.

بهترین تالارهای تهران یکی دوتا که نیستن ولی من این ها رو برات معرفی کردم. تو کدوم تالار خوب و شیکی رو می شناسی؟ این روزها روزهای جشن و عروسیه! اگر مهمون تالار خوبی شدی بیا و برای من و بقیه ، اسم  تالار رو معرفی کن! شاید بتونی برای انتخاب تالار به زوج های جوون کمک خوبی بکنی.

3 دیدگاه

نظر بده
  1. اگر تالار الیزه نیروی دریایی روبروی اداره پست رو میگی که انصافا هم خیلی شیک و با کلاسه و هم پارکینگ بسیار بزرگی داره ولی امکان نوشتن از تمام تالارها نبود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: افسانه رجب پور

افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .