in

افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بی نظیربی نظیر بامزهبامزه

دلایل ناگفته طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

Dalayele nagofteye talaghe Angelina Jolie va Brad pitt

این روزها همه جا حرف از شکستن یکی از محکمترین عهدهای هالیوودی یعنی طلاق آنجلینا جولی و برد پیت دو ستاره مشهور هالیوودیه. برنجلینا اسم ترکیبی این زوج معروفه یا بهتره بگیم که بود! چون اونا امسال تصمیم عجیبشون رو برای جدایی اعلام کردن. خبر طلاق آنجلینا جولی و برد پیت اونقد ناگهانی بود که دوستان نزدیکشون و حتی خانواده هاشون از شنیدنش شوکه شدن!

این دو هنرپیشه محبوب هالیوود بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، سال ۲۰۱۴ ازدواج کردن تا عشقشون جاودانه بشه اما کی فکرشو میکرد که دو سال بعد، خبر طلاق آنجلینا جولی و برد پیت رو بشنوه؟ خبری که بهترین خوراک مطبوعاتی برای مجلات هالیوودی شد و هر کدوم شروع به طرفداری از یکی از این دو ستاره و انتشار مطالب علیه اون یکی کردن.

دلایل طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

این زوج که عنوان محبوب ترین زوج جهان رو داشتن، ۶ فرزند (مدوکس ۱۵ ساله، پکس ۱۲ ساله، زارا ۱۱ ساله، شیلون ۱۰ ساله و دوقلوی کناکس و ویوین ۸ ساله) دارن که آنجلینا بشدت برای گرفتن حضانتشون داره تلاش میکنه تا جاییکه لورا واسر رو بعنوان وکیل خودش انتخاب کرده. لورا واسر همون وکیل سرسخت و مشهوریه که اخیرا وکالت جانی دپ را هم به عهده گرفته بود.

در نت نظر بخوان: ۱۰ فیلمی که قبل از مردن باید حتما ببینی!

 داستان ازدواج آنجلینا جولی و برد پیت

 ستاره های هالیوودی ما در سال 2003 در فیلم «آقا و خانم اسمیت» برای بازی مقابل همدیگه انتخاب شدن. البته بازیگر انتخابی نقش خانم اسمیت،نیکول کیدمن بوده که گویا برد پیت نمیتونه به خوبی با اون ارتباط برقرار کنه و این نقش رو به جولی واگذار میکنن. همون زمان شایعاتی در مورد رابطه این دو نفر با هم شکل گرفت و این در حالی بود که برد پیت با جنیفر آنیستون زندگی مشترک داشتن.

رابطه پیت و آنیستون بتدریج انقدر بد شد که بالاخره سال 2005 از همدیگه جدا شدن. بعد از اون، برد پیت اعتراف کرد که در طول فیلم برداری، رابطه عمیقی بین خودش و جولی برقرار شده و واقعا بهشون خوش می گذشته تا حدی که در آخر انگار که یک زوج واقعی بودن. این زوج بعد از جدایی پیت و آنیستون کم کم رابطه شون رو علنی کردن.

دلایل ناگفته از طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

خیانت دو طرفه!

 در حالیکه شایعه شده که برد پیت هنوز قلبا جنیفر آنیستون رو دوست داره و از ترک کردن اون پشیمونه، شایعه خیانت دیگه ای علیه برد پیت مطرح شده. مجلات مختلفی نوشتن که اون در زمان فیلم برداری فیلم «متفقین» در لندن با همکار خودش ماریون کوتیار هم رابطه داشته، البته این خانم این رابطه رو کاملا انکار کرده.

از طرفی عده ای دیگه جولی رو همسری وفادار نمیدونن و با اشاره به چندین بار خیانتی که آنجلینا در زندگی قبلیش به همسرش جانی لی میلر کرده بوده، اعتقاد دارن که آنجلینا جولی نمیتونه یه آدم متعهد تو زندگی مشترک باشه.

جدایی جولی و پیت

برد پیت با پدرزنش بهتر بود تا زنش!

پدر آنجلینا جولی به مادرش خیانت میکرده و بهمین دلیل آنجلینا هیچ وقت رابطه خوبی با پدرش نداشت، از طرفی پدرش بارها مسائل خصوصی آنجلینا رو مقابل دوربین ها برملا کرده بود و این به اختلاف این پدر و دختر دامن میزد. اما دقیقا برعکس جولی، پیت رابطه خیلی خوبی با پدر زنش داره و حتی بعد از جدایی در این مورد بارها از اون مشورت گرفته که این آنجلینا رو بیشتر عصبانی میکنه.

پدر آنجلینا جولی

اختلاف بر سر فرزندان

 طبق گزارشات مختلف، جولی و پیت در مورد روش بزرگ کردن فرزندانشان با هم بشدت اختلاف داشتن طوری که جولی مدام پیت رو بخاطر روشهای تربیتی اشتباهش سرزنش می کرد. حتی بعضی مجلات یکی از دلایل محکم طلاق آنجلینا جولی و برد پیت رو رفتار خشن پیت با مدوکس پسرشان در طی سفر با جت شخصیشان اعلام کردن و البته پیت برای مبارزه با این شایعات یه تیم از وکلای ماهر استخدام کرده تا بتونه هرچه زودتر ثابت کنه چنین تهمتی بی اساسه.

بچه های آنجلینا جولی و برد پیت

نداشتن تفاهم بعد از 12 سال زندگی مشترک

این زوج بظاهر خوشبخت، غیر از فرزندانشان در مورد مسائل دیگه زندگی هم تفاهم نداشتن، آنجلینا علاقه خاصی به سیاست و شرکت در فعالیتهای بشردوستانه داره در حالیکه برد فقط و فقط به هالیوود فکر میکنه. این زوج ستاره، کمتر پیش می اومد که بتونن در مورد هر کدوم از برنامه های زندگیشون با هم به تفاهم برسن.

طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

سیگار، الکل و مواد مخدر

آنجلینا از مصرف بیش از اندازه مشروبات الکی و ماریجوانا توسط برد پیت شکایت میکنه در حالیکه برد پیت، آنجلینا رو به مصرف بیش از حد مشروبات الکلی و سیگار متهم میکنه و فکر میکنه آنجلینا با این کار به سلامتی خودش و خانواده ش ضرر میرسونه. همینطور برد پیت اعتقاد داره که استرس عمل آنجلینا جولی، برای جلوگیری از سرطان، ازدواج اونا را نابود کرده.

اعتیاد برد پیت

عکس العمل هنرمندان هالیووی به خبر طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

ادل Adele خواننده مشهور بریتانیایی تو کنسرتش در نیویورک گفت «از شنیدن این خبر شوکه شدم و احساس کردم دنیا به آخر رسیده».

جان وویت بازیگر کهنه کار هالیوود هم بعد از شنیدن خبر حدایی آنجلینا جولی و برد پیت گفت «باید چیز سختی اتفاق افتاده باشه که آنجلینا چنین تصمیمی گرفته».

جرج کلونی که دوست صمیمی این خانواده هم هست، به خبرنگار سی ان ان گفت «از این خبر دچار شوک شدم .وقتی این خبر را شنیدم باورم نمی‌شد و الان بسیار متاسفم».

دلایل طلاق آنجلینا جولی و برد پیت

داستان جدایی برد پیت ۵۲ ساله و آنجلینا جولی 41 ساله یکی از پرطرفدارترین و خبرسازترین ماجراهای جدید هالیوودیه که در انتها باز هم منجر به از هم پاشیدن یه خانواده بظاهر خوشبخت دیگه میشه.

1 دیدگاه

نظر بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسنده: آزاده. س

آزاده هستم. عاشق موضوعات سرگرم کننده و جدید. اگه به مطلب خاصی علاقه دارین، میتونین به من بگین تا براتون در موردش تحقیق کنم و یه پست جذاب و جالب بنویسم.