in

بی نظیربی نظیر افتضاحافتضاح ضعیفضعیف بامزهبامزه

5 نکته جالب درباره کیاگالری Kiagallery

5 nokte jaleb darbare kiagallery

گروه کیاگالری Kiagallery جمعی از فعالان در عرصه طلا و جواهر با خلاقیت های منحصر به فرد هستند که تونستن محبوبیت زیادی هم به دست بیارن. همه کسانی که به زیورآلات و جواهر علاقه مندن کیاگالری Kiagallery رو می شناسن و منتظر طرح های جدیدش هستن.افراد به چند دلیل طلا می خرند برای عده ای طلا و زیورآلات سرمایه است و عده ای هم جذب زیبایی جواهرات  میشن. اگر به زیور آلات علاقه مندی و می خوای سرمایه گذاری هم داشته باشی کیاگالری Kiagallery انتخاب خوبیه! با خواندن این مطلب 5 نکته جالب رو در مورد این برند محبوب برات میگم.

محبوب ترین برند ایرانی طلا و جواهر کیاگالری Kiagallery

1-راز محبوبیت کیاگالری Kiagallery

جواهر و زیورآلات کیاگالری

کیاگالری طرح های ابتکاری و خلاقانه ای رو عرضه میکنه که نمونه اش رو هیچ جا ندیدی! ترکیب طلا و چرم، بسیار لوکس و شیکه که مورد استقبال زیادی هم قرار گرفته.طراحی مدرن و کلاسیک، با هنر ایرانی سبک انحصاری و بی نظیری رو ایجاد کرده. خلاقیت و ابتکار در کیاگالری حرف اول رو میزنه. اینجا نشانی از طرح های مرسوم پیدا نمی کنی.

 2-آقایان شیفته طرح های Kiagallery

کیاگالری در احتشامیه

شاید بیشتر خانم ها طرفدار طلا و زیورآلات باشند ولی طرح های مدرن و لوکس کیاگالری حتی توجه آقایان را هم جلب کرده! بخصوص طلاهای کوچک تزیین شده، آویز ساعت طلا و طرح های مات با ترکیبات چرمی! توجه جوانان و آقایان شیک پوش رو به خودش جلب کرده.

3-کیاگالری Kiagallery و تیم های ورزشی

کیاگالری Kiagallery

 کیاگالری علاوه بر طراحی و فروش زیورآلات و طلا در زمینه ورزش هم فعالیت داره از جمله:

کسب مقام دوم اولین دوره مسابقات اسکی آلپاین در یکی از بهترین پیست های اسکی تهران توسط تیم کیاگالری

کسب مقام سوم مسابقات بسکتبال دسته یک بزرگسالان بانوان

شرکت در رقابت هاي جهانى اسكى روى چمن جوانان در پيست بين المللى ديزين در قسمت بانوان و آقایان. با حضوركشورهاى اتريش، سوئيس، ايتاليا، سوئد، آلمان، چك، و ژاپن.

4-امکان خرید اینترنتی زیورآلات در کیاگالری

با دیدن طرح های خاص جواهرات و ترکیبات بی نظیر زیورآلات میتونی اون ها رو اینترنتی هم سفارش بدی! و در همان روز در تهران و 3-4 روز بعد در شهرستان ها تحویل بگیری، در Kiagallery امکان خرید اینترنتی، مراجعه حضوری و تلفنی هم وجود داره. صفحه اینستاگرام ، ربات تلگرام کیاگالری هم فعاله. همه سفارش ها دقیقا به همون زیبایی و ظرافتی که میبینی انجام میشه!  میتونی طرح های خاص رو هم سفارش بدی البته برای طرح های سفارشی حدود یکماه زمان میبره.

5-شعب کیا گالری در تهران و شهرستان ها

ساعات کاری شعب: شنبه تا 5شنبه: 10 – 13:30 و 16:30 – 20:30

Kiagallery

10 سالی میشه که برند خوشنام کیاگالری در زمینه طلا و جواهر فعالیت داره! شعب گالری کیا درتهران: احتشامیه، نیاوران، فرشته، شهرک غرب ، لواسان و در شهرستان ها مشهد، اصفهان ، شیراز، کیش، رشت ، کرج ، تبریز و ساری هستش. برای دیدن طرح های جدید وقت کافی بزار چون مدت ها باید توی صف طولانی منتظر باشی! تصویر بالا شعبه های تهران رو نشون میده که به راحتی میتونی پیداش کنی.

اگر تجربه خرید اینترنتی از جواهرفروشی کیاگالری را داری و یا اینکه خودت مراجعه حضوری داشتی میتونی در همین صفحه تجارب خودت رو با ما در میون بزاری و بگی چرا از این گالری خرید می کنی.

1 دیدگاه

نظر بده

    مطلب های مرتبط

    1. مطلب مرتبط: بهترین هدیه ولنتاین برای خانم ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نویسنده: افسانه رجب پور

    افسانه هستم فعال،پر انرژی و علاقه مند به جستجو . از خوندن نظرت راجع به پست هام خوشحال میشم. اگه به موضوع خاصی علاقه مندی کافیه به من بگی تا در موردش از همه پرس و جو کنم و بهترین رو برات بنویسم .